Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Minulla on kolme viikkoa + pv keskenmenosta ja reilu viikko tarkistusultrasta. Himotestaajana päätin liottaa PC:n liuskan, kun eilen tuo herkkä antoi haamun. En tehnyt edes aamuvirtsasta vaan ihan juuri n. kolmen tunnin pidätyksellä. Lopputuloksen laitan kohta. Varovaisesti arvioiden dpo max. 10.
 
Minä ajattelin perjanaina testata aamupissasta, silloin on kp 24..sitten seuraava mahdollisuus maanantaina kp 27, koska viikonloppu ollaan kotoa poissa!
Nippailee kyl masusta, ja just kun pääsin sanomaan ettei tissit oo kipeet vielä, niin nyt jo vähän on!
 
Viimeksi muokattu:
Huoh.. menkat alkoi. Mut ikinä ei näin kivuliaat ole olleet kuin nyt on. Eilen selkä sattui hirvittävän paljon ja vatsa, halusin vaan huutaa kivusta. Panadol 1000mg ja ibuxin rapid yhdessä vasta auttoi kipuun. Epäilin terveydenhoitajan kanssa että saattoi olla keskenmeno.. :(

Olen katkera.. Minulla nyt kolme kaveria ilmoittanut olevansa raskaana. Ja yksi ystävä luultavasti on, eikä todellakkaan haluaisi olla. Ja minä en ole.. :'(

Onko se greippimehu ihan pelkkää greippiä? Olen itsekin ajatellut ostaa kun nää menkat ohi. Ja tänään katselin kylmähyllystä niitä. Oli yksi missä oli greippiä ja kahta muutakin hedelmää. Eli mikä olisi siis se paras? Sen nimi oli joku erikoinen, siis ihan tropicanan mutta siinä oli sen mehun nimi... en vaan yhtään muista mikä se oli. Mitä mehua teillä on?
 
Kaupungilla oli tänään paljon vauvoja, tai siltä ainaskin tuntui. Samoin raskaana olevia naisia. Omakin maha ois aika suuri, jos se joulun alla tullut plussa ois kestänyt. Toukokuun plussastakin ois jo ehkä jotain näkymää ilmaantumassa.

Toisaalta ihan hyvä fiilis. Nyt on taas jaksanut touhuta ja liikkua. Ja kaksi päivää lomaan!
 
Bettinah: Prismasta ja s-marketista ainakin löytyy :)

amadecasa: Minustakin tuntuu että vauvoja ja isoja mahoja on nyt joka puolella! Sitä väkisin tulee mietittyä että millainen ihana kumpu sitä jo ois, jos ei ois kesken mennyt :(

Täällä vatsan juilinnat voimistuu..alkaa tuntua sille että "kohta lorahtaa"..saa nähdä mitä tuolla kropassa tapahtuu,vielä en viitsi testiä tuhlata, kun ei vielä varmasti mitää näy. Viimeksikin tuli kp28 hyvin haalea viiva, vahva viiva vasta reilusti yli kp30 jälkeen..

Oletteko muut yrittäjät miten tarkkoja alkoholin käytön suhteen? Varsinkin jos on jo ylittänyt kierron puolivälin..? Mies ei ymmärrä ollenkaan,että miksi haluan olla lauantaina selvinpäin juhlissa,silloin on kuitenkin jo kp25, vaikkei testissä näkyis vielä mitään,niin seuraavana päivänä voi näkyä.. Ja muutenkin koen nyt että alkoholin käyttö ahdistaa,vaikka muuten en tuoppiin syljekään ilman vauvayritystä.
 

Yhteistyössä