Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Millon ajattelit KevätTähti testailla? :)

Dpo 7. Flunssa ja tukkoisuus jatkuu, tisseissä ei niin mitään tuntemuksia, alhaalla melko kuivaa.. Välillä menkkamaista juilintaa, mutta siinäpä se. Ei juurikaan mitään oireita. Eilen tosin pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista paksua valkovuotoa, mietin että voisko olla kiinnittymisvuotoa, mutta en kehtaa suurempia toiveita elätellä, kun on niin varma olo ettei oo tärpänny. Dpo 10 ajattelin testata, mutta jos ei näy mitään niin sitten oottelen rauhassa (jos pystyn) menkkojen alkuun ennen kun seuraavan kerran testaan. :LOL: Menkat pitäs alkaa lauantaina.
 
Kp 11/28
Kirkasta, hiukan veriviiruja seassa, venyvää ovislimaa bongailtu tänään kolmatta päivää peräkkäin. En oo testaillu, mut liekkö jo ovis lähellä.. Kauhee panetus ollu parina päivänä putkeen, mut en oo siltikää ukkoo lämmitelly. Ollu vähä nyt hermot kireellä..
Jos tänään kehtais ehottaa. Riitaa ollu kyllä nyt kokoajan ni en tiiä.
Jotenki semmonenki tunne ettei toi ukko oo ees aidosti vauvatouhuissa mukana.. Niinku pään sisältä. Seki tuo semmosen tunteen et vittuako tässä mitään ees yrittämään jos toinen ei oikeesti haluu. Vaik se kyllä halus aikoinaan laittaa vauvaprojektin käyntiin, mut onko oikeesti tosissaa vai lämpimiksee puhuu.. Ota noista selvää!!
 
Unelmia2016 miten meni ultrassa? :) Eikös siulla ollu se nyt maanantaina?

Bettinah mie käytän tuota ”Oma kalenterini”, tykkään siitä kun se on suomenkielinen, saa merkittyä menkkojen lisäks oireet, mielialat, ovistestin tuloksen, ottamansa lääkkeet, yhdynnät, painon, lämmön jne. Lisäks voi kirjottaa ihan vapaata tekstiä kunkin päivän kohtaan. Saa myös merkattua raskauden. Harmittaa kun r-testien tuloksia ei saa tuohon merkittyä. L Vaikka saahan nekin sitten vapaalla tekstillä laitettua… Täällä siun r-testin tulosta myöskin odottelen peukut ja varpaat pystyssä! :)

tintt@r@ hyvä kun meni tyhjennys hyvin ja kaikkea hyvää jatkoon! :)

Jutska tulehan kertomaan sitten labran tulokset! Toivotaan parasta. :love:
Moikka! Tänään oli ultra ja lääkäri löysi alkiolta sykkeen, vastaa viikkoja 6+3. Kyyneleet silmissä kirjoitan tänne, kun jännitin sitä ihan mielettömästi niin sekavan alun jälkeen. Kiitos tuhannesti vinkeistä ja tsempeistä! Labrakokeen kulut kustannetaan siitä pieleen menneestä verikokeesta. Se on kuitenkin ihan sama verrattuna siihen mikä jännittäminen, onnensekainen pelkääminen ja odotus alkaa nyt...
 
Tuo siun tilannehan on aivan käsittämätön! Miksi raskaus ei ole epäilyjen kärkipäässä?
No tänään ensimmäistä kertaa epäiltiin, että mitä jos kyseessä onkin ihan alussa oleva raskaus. Varmaan sen takia uusi verikoe keskiviikkona.

Onnea kovasti sinulle unelmia2016! Ihania uutisia. Nyt jännitetään täällä sun kanssa yhdessä, että kaikki menisi hyvin.
 
unelmia2016: JES!!!!!!!Upeita uutisia!!!:LOL::LOL::LOL:Jarrusukkia ja liimaa, jotta kaveri pysyy kyydissä!!!!!!!!!;););)

Täällä pikku reissulta kotiuduttu. Kp tänään 25.
 
minttumar: En tiedä milloin testailen... Ihan suoraan sanottuna mun ei tarvitse edes testata tietääkseni, että raskaus on ainakin alkanut. Niin selvät oireet (kuten oli myös jo 4+6 loppuneessa raskaudessa ja tuulimunassa). Että sinänsä voisi odottaa vaikka sen reilu pari viikkoa kunnes olen taas samassa osoitteessa unohtamieni testien kanssa. Ja jos vuoto ei ole silloin vielä alkanut, niin ei ainakaan ole pelkkä kemiallinen. Eikä tarvitse turhaan herättää miehenkään toiveita jos menisi kesken heti alkuun.

Käytännössä voi kuitenkin käydä niin että alkaa stressata niin, että pitää saada nähdä se tikku... Testaaminen riippuu siis siitä miten hyvin mun pää pysyy nyt kasassa :D Tänään on ollut hyvä päivä, joten on helppo sanoa, että eihän tässä tarvitse testata vielä pariin viikkoon. Mutta kuka tietää millainen päivä huomenna on? ;)
 
Tää mun oireilu on oikeasti ihan naurettavaa. En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä... Toiset pääsee raskaudessa vaikka kuinka pitkälle huomaamatta mitään. Mulla nyt dpo 7 ja nyt illasta aivan ilmiselvää raskauspahoivointia o_O Miksi? Vaikka ne hiton testit olisivatkin täällä, niin tuskin näyttäisivät vielä mitään. Tuulimunassakin tiesin olevani raskaana dpo 7. Oireiden takia testasin heti seuraavana aamuna dpo 8. Nega. Vasta dpo 10 sain ihan hailakan haamun, ja silti oireilin koko sen ajan niin selvästi, että negasta huolimatta olin varma raskaudesta.

Ehdin oireilla siinä 4+6 loppuneessakin ihan kunnolla, vaikka hormonitasot eivät ole kovinkaan korkealle voineet ehtiä nousta.
 
grandi42 pahoittelut tapahtuneesta, ja tervetuloa joukkoon! :)

Jutska kyllä on tosiaan kummallinen tilanne! Varmaan raastavaa, kun tiedä minkä takia hcg-arvot nousee, jos ei muka olisi raskaudesta kyse. Toivottavasti saat uusintaverikokeiden jälkeen selvyyttä asiaan! :)

Unelmia2016 Oi!! Paljon onnea ja tarrasukkia pienokaiselle matkassa pysymiseksi! :love:

KevätTähti no eikös se toisaalta ole hyväkin että on voimakkaat oireet, säästyypähän edes muutaman tikun hinta. :ROFLMAO:

Omanapa... (dpo7) menkkajuilinta jatkunut voimakkaampana nyt illalla, etenkin oikealla puolella ja juilinta säteilee ihan reisiinkin asti... o_O Ja flunssan suhteen ei näy mitään paranemisen merkkejä!! Alkaa pikkuhiljaa jo ketuttaa tää tauti... Haju- ja makuaistitkin taudin myötä olleet kadoksissa kohta jo viikon verran...
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Bettinah mää voisin taas yrittää sun kanssa samaan junaan. Tänään kp18/24-26. Ovisplussa tuli kp15 eli oletan oviksen olleen kp16. Talletukset tehty vain kerran, katsotaan mihin päädytään.

Nyt on ollut niin kiireistä ja tulee olemaan, että en juurikaan ehdi paneutua näihin asioihin. Ehkä hyvä niin, ei ehdi liikaa miettiä elämän syviä syntyjä. Mahtoikohan koko ovista edes tulla, kun ei siltä oikein tuntunut/ei ollut sellainen fiilis. Noh, toivottavasti ensi viikon loppupuolella pääsis jo puklimaan :p
 
Heips pitkästä aikaa! Onnea ihanista uutisista Unelmia, ja toivottavasti tuo Jutskankin tilanne selviää pian.

Piinailijoille tsempit ja plussauutisia jäädään odottelemaan!

Taas kerran uusi kierto täällä, kp3/29 nyt. Ärsyttää ja turhauttaa. Mitä me tehdään väärin kun plussaa ei kuulu? Eikö me ansaita toista lasta?

Ensikäynti tutkimushommissa on nyt onneksi käytynä. Kokeita otettiin ja lähete lähti Naistenklinikalle. Jono on varmasti pitkä joten kutsua en edes odottele vielä ainakaan kuukauteen, hyvä jos tulee ennen syksyä.. Jospa edes vuoden päästä olisi raskaana.

Yritän keskittyä nyt kesästä nauttimiseen ja jättää kuumeilua vähän taka-alalle. Yritys jatkuu toki mutta muun elämän ohessa. Käyn teitä kurkkimassa välillä ja tuskinpa maltan kuitenkaan kokonaan poissa pysyä! Plussatuulia siis ja jarrusukkia vauvasiemenille :love:
 
Kp 25/28 ja dpo 8. Menkkajomotus jatkuu. Oikeanpuoleiseen munasarjaan jomottaa myöskin. Muuten ei oloissa kummempia. En muista yhtään oliko km-raskaudessa oireena menkkajomotuksia, vai enteileekö tää vaan menkkoja... Yleensä miulla kyllä alkaa normimenkkajomot vasta sinä päivänä kun menkat alkaa, eikä näin montaa päivää etukäteen...

Kaapissa olleet p*skat one stepit houkutteli liikaa ja tein yhden tänä aamuna, mutta eihän siinä mitään näkynyt. :( Tosin ei varmaan näillä dpo:illa varmaan vielä näkyisikään mitään, vaikka oliskin tärpänny.. Viimekskin plussasin muistaakseni vasta dpo 14 (kp 30/28), joten olen varmaan niitä matalahormonisia, joilla ei näy vielä ennen kuin menkat on jääny pois, vaikka kuinka herkällä testillä testaisi... Ei vaan millään malttas odottaa! :ROFLMAO: Huomenna aattelin käydä kaupasta ostamassa Pc:n (jos niitä taaskaan tuossa meidän kaupassa on hyllyssä) ja testata loppuviikosta uudelleen...

Muoks // Tahtosin tilata netistä varuille kotiin r-testejä, joitan halpoja ja hyviä (jos ne nyt samaan lauseeseen mahtuu). Ja liuskatestejä siis nimenomaan, puikoista ja kaseteista en niinkään välitä. Oisko teillä jotain mitä suosittelisitte? Kokemusta on vaan One Stepeistä, joista en tykkää yhtään.
 
Viimeksi muokattu:
Voiko ovis tulla vasta n. 65 tuntia hymynaaman jälkeen?

Mulla tuli viime yönä n. klo 1 peräsuolikipua, siis sellaista vetoa suolessa. Tammikuussa tärppioviksessa oli samanlaista n. 20 tuntia hymynaaman jälkeen.

Joskus muulloinkin on ollut vastaavaa, että en tiedä voiko yhdistää ovikseen. Talletukset tehty lauantaina aamulla joten jos ovis tuli vasta viime yönä niin voipi olla ettei siimahännät ole jaksaneet odottaa.

Oon taas tosi hyvä huijaamaan itteeni. Ei mukamas pitänyt ehtiä olemaan netissä ja täällä pohdin TAAS elämän syviä syntyjä...
 
Unelmia2016 Ihan mahtavaa!!! Onnea ja liimapaperia :)

Minä oon pyöriny vaan oman napani ympärillä viimeisen viikon. Viime viikon lopulla r-testeissä enemmän ja vähemmän näkyvää plussaa, alkoi haalentua (olikohan???) sunnuntaina ja eilen haamuakin haamumpi, tänään ei viivaa, ei edes roskishaamua :( Varmaan joku hipaissut just sen verran mennessään, että plussasin.
Tänään sit alkoi selkää ja jalkoja polttelemaan siihen malliin, että tätiä odotan illaksi raskausoireineni.
Onneks mies on vielä sen verran motivoitunut tuohon yrittämiseen, ettei vielä tunnu työstä käyvän. Katotaan miten on puolen vuoden päästä :p
Huomenissa lompsin lomalle, joten naiset plussatkaahan sillä aikaa!
 
Varasin alkuraskauden ultran 1.7. :p Silloin viikkoja on oviksesta laskettuna 6+4. Koska se ultra on lähes pakko saada juuri tuolle päivälle, jotta viikkoja on sekä tarpeeksi että ehdin kuitenkin käydä ultrassa ennen heinäkuun alun parin viikon työreissua. Jolle en halua lähteä tietämättä mikä tilanne on. Mieluummin olisin muuten käynyt noin viikkoa myöhemmin.

Joutuu sitten perumaan jos menee aiemmin kesken, mutta mieluummin niin kuin etten saa aikaa ennen reissua...

Voiko ovis tulla vasta n. 65 tuntia hymynaaman jälkeen?

Mulla tuli viime yönä n. klo 1 peräsuolikipua, siis sellaista vetoa suolessa. Tammikuussa tärppioviksessa oli samanlaista n. 20 tuntia hymynaaman jälkeen.

Joskus muulloinkin on ollut vastaavaa, että en tiedä voiko yhdistää ovikseen. Talletukset tehty lauantaina aamulla joten jos ovis tuli vasta viime yönä niin voipi olla ettei siimahännät ole jaksaneet odottaa.

Oon taas tosi hyvä huijaamaan itteeni. Ei mukamas pitänyt ehtiä olemaan netissä ja täällä pohdin TAAS elämän syviä syntyjä...
Mulla oli tässä kierrossa oviksen tienoilla pariinkin kertaan sellaista. Sekä ovispäivää edeltävänä aamuna että oviksen jälkeisenä aamuna - mutta ei itse ovispäivänä. Joten ei se kipu välttämättä sitä merkitse, että ovis tapahtuu juuri silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Olen menossa ultraan jo torstaina yksityiselle, vaikkei siellä varmaan mitään näy. Haluan tietää, mikä on homman nimi. Olen aivan paniikissa. Epäilen kaikkea vuorotellen, kohdunulkoista, tuulimunaa yms. Huomenna myös verikoe taas. Onnea sinulle Kevättähti raskaudesta!
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
KevätTähti onnea raskaudesta! :love: Toivotaan että pääset ultraan asti ja senkin jälkeen kaikki menis hyvin loppuun saakka. :)

Taas napailua. :LOL: Miulla tuli tuossa iltapäivällä keittiöön kävellessä kamala huimauskohtaus, hetken verran sumeni silmissä ja luulin että pyörryn, mutta en pyörtyny kuitenkaan.. Tuon jälkeen ei oo enää huipannu, mutta kauhee päänsärky ja pahoinvointi alko tuon jälkeen ja jatkuu edelleen.. Tuntuu että hetkenä minä hyvänsä tulee ylös.. :sick: Toivottavasti ei nyt vaan flunssan "jälkitautina" tulis mitään oksennustautia..
 
KevätTähti arvaa vaan lisääkö sun peräsuolivedot mun toiveita tärpistä :LOL::love:

Onnea plussanneille! Kyllä me jokainen tästä ketjusta tullaan poistumaan ennemmin tai myöhemmin :)
 
HEEEEI! Missä vaiheessa sä KevätTähti olet plussannut!!! Vau! Onnea kovasti paljon ja tarrasukkia!:)

Just päätin että itse testaan varmaan lauantaina jos menkat ei sitä ennen ala. Sitten olis kp 30....hiukan ehkä liian aikasin....no katsotaan.

Nyt kp 27.
 

Yhteistyössä