Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Täällä meinaa mennä hermot, kun kuukautiset ei ala. Raskaana en ole, koska testejä on tehty ja ne on negoja. Nyt jo dpo 16 eikä mitään. Muuten turvonnut ja ärsyyntynyt olo koko ajan..

Vauveli vanhalle peukut pystyssä täälläkin, että kaikki menisi hyvin! Myös Särki sinulle tsemppiä ja jaksamista piinaavaan odotteluun!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Huuuooooooh, meikä yrittää pitää pääkoppansa kasassa ja ottaa asian iisisti. Sanotaanko että alkaa olla maratooni kohta takana sen asian suhteen ja edessä on vielä monta maratoonia.

Vuotoa nyt kahdeksatta päivää putkeen. Ikävä kyllä äsken tuli vähän hyytymiä pyyhittäessä. Mitään kipuja ei ole ja vuotoa ei tule suojaan asti. Oon tosin ollut taas vasta vähän aikaa jalkeilla, kun oon yövuoroissa, eli vuoto voipi lisääntyä. Jos on mennääksen kesken niin menisi nyt sitten joutuisasti.

Ovistestiin kusasin ja viiva oli tummempi kuin perjantaina. Mulla siis piti olla kaapit tyhjinä testeistä, mutta olihan mulla siellä noita digiovistestejä vielä.

Kai mää silti soitan sinne neuvolaan huomenna. Haluan niiden mielipiteen asiaan, että joko meen lääkäriin, kun ei onnistu.

Käyn hakeen Pc:n testejä (vaikkei niihin pitänyt koskea, mutta kun apteekkiin on ihan liikaa matkaa ennen yövuoroa). Pitääkö testi tehdä aina aamupissasta? Vai voinko tehdä yövuorossa, jos pidättelen tyyliin 4 h? Muussa tapauksessa saan tehtyä testin huomenna iltapäivällä. En kyllä tiedä onko musta naista tehdä testiä yövuorossa, jos ei tule enää mitään viivaa/viiva ei ole vahvistunut.

No mutta näin, pääkoppa edelleen kasassa ja otan faktat faktoina. Netti on kyllä pahasta, en enää koskaan ikimaailmassa Googleta mitään (niin varmaan). Jotkut ovat vuotaneet kuin seula alkuraskauden aikana ja silti kaikki ok. Hetki kerrallaan etiäpäin ja mää lähen lenkille just nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Huuuooooooh, meikä yrittää pitää pääkoppansa kasassa ja ottaa asian iisisti. Sanotaanko että alkaa olla maratooni kohta takana sen asian suhteen ja edessä on vielä monta maratoonia.
Vuotoa nyt kahdeksatta päivää putkeen. Ikävä kyllä äsken tuli vähän hyytymiä pyyhittäessä. Mitään kipuja ei ole ja vuotoa ei tule suojaan asti. Oon tosin ollut taas vasta vähän aikaa jalkeilla, kun oon yövuoroissa, eli vuoto voipi lisääntyä. Jos on mennääksen kesken niin menisi nyt sitten joutuisasti.

Ovistestiin kusasin ja viiva oli tummempi kuin perjantaina. Mulla siis piti olla kaapit tyhjinä testeistä, mutta olihan mulla siellä noita digiovistestejä vielä.

Kai mää silti soitan sinne neuvolaan huomenna. Haluan niiden mielipiteen asiaan, että joko meen lääkäriin, kun ei onnistu.

Käyn hakeen Pc:n testejä (vaikkei niihin pitänyt koskea, mutta kun apteekkiin on ihan liikaa matkaa ennen yövuoroa). Pitääkö testi tehdä aina aamupissasta? Vai voinko tehdä yövuorossa, jos pidättelen tyyliin 4 h? Muussa tapauksessa saan tehtyä testin huomenna iltapäivällä. En kyllä tiedä onko musta naista tehdä testiä yövuorossa, jos ei tule enää mitään viivaa/viiva ei ole vahvistunut.

No mutta näin, pääkoppa edelleen kasassa ja otan faktat faktoina. Netti on kyllä pahasta, en enää koskaan ikimaailmassa Googleta mitään (niin varmaan). Jotkut ovat vuotaneet kuin seula alkuraskauden aikana ja silti kaikki ok. Hetki kerrallaan etiäpäin ja mää lähen lenkille just nyt.
Tuo epätietoisuus on niin piinaavaa! Tiedän kokemuksesta. Onneksi sinulla on kuitenkin asenne kohdillaan. Ei ole kokemusta yövuoroista, mutta luulisi, että jos esim. Neljän tunnin pidätyksen jälkeen aamuyöstä testaa, niin se olisi ihan sama kuin testasi aamulla herättyä..
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tuo epätietoisuus on niin piinaavaa! Tiedän kokemuksesta. Onneksi sinulla on kuitenkin asenne kohdillaan. Ei ole kokemusta yövuoroista, mutta luulisi, että jos esim. Neljän tunnin pidätyksen jälkeen aamuyöstä testaa, niin se olisi ihan sama kuin testasi aamulla herättyä..
Mää taidan yrittää pidätellä kotiin asti niin testailen sitten joskus puoli kahdeksan maissa aamulla. Jos tulee täysin tyhjää niin osaan sitten sanoa neuvolaan, kun soitan sinne heti aamusta, että tyhjää tuli. Laittavatpahan merkinnän sinne, että on tällainenkin sitten tapahtunut.

Ja sitten en kyllä yhtään luota Pc:n, jos tulee tyhjä :p Ei vais, kyllä se suuntaa antaa, koska siihen kuitenkin tuli jo haalea viiva perjantaina.

Ei vielä kakempia fiiliksiä, näillä mennään. Oviksen pitäisi tulla ens viikonloppuna, jos laskee, että eka tuhrupäivä oli kp1. Mutta liekö se sitten tulee, jos on kemiallinen.

Tilasin paketin ovistestejä ja 4 raskaustestiä, noin niin kuin tulevaisuuteen.
 
Huomiseks ootettavissa hanojen aukeemista. Tänään tei kyllä päivällä testin tunnin pidätyksellä ja selvä nega :/
Oireita on kyllä nyt ihan parina päivänä ollu sekä menkkajomoo, oksetusoloo, nenä alko vuotaa tänään, aivastuttaa ja kurkku oli herätessä kipee. Siis olo on ku olis jyrän alle jääny. Jokapaikkaan koskee ja kolottaa! Jalkoja varsinki! Ja alaselkää! Tissikipu voimistunu ja jopa toinenki tissi hellänä.. Voiku ei menkat alkaskaan!!! Hitosti paleltaa kokoajan ja närästänykki on, mitä mulle ei tuu kyllä ikinä muuten kun raskaana ollessa.. Toki oviksesta ei oo varmuutta millon oli, joten voi olla et onkin ollu vähä myöhemmin ja testit ei vielä näytä. Who knows! Ainaki tän kierron oon osannu olla stressaamatta sen kummemmin ja oireitakaan ei oo ollu vasta kun nyt ihan jonku päivän ajan.. No huomenna mä kuitenki tuun ilmottaa sen kp1 alkaneeks :( Siihen asti ihmettelen näitä tuntemuksiani..
 
Vauveli vanhalle, kyl mie pidän siulle niin peukkuja! Ja Hantalle kans. Ja Särjelle ja kaikille muille piinailijoille!

Mie plussasin menkoista laskettuna rv 3+5. Dpo:t taisi olla 13 tai 14. Aiemmin näkyi pelkkää puhdasta negaa. Miulla on edelleen, 7 viikon jälkeenkin se testi edelleen vessan kaapissa. Sitä piti kurkata vähintään kerran päivässä varhaisultraan asti, sen verran epäilytti koko homma.

Mie tuun taas joku päivä tänne kurkkimaan teidän kuulumisia. (y)
 
Kauan te ootte vuotanu keskenmenon jälkeen? Musta tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Aivan älyttömästi sitä ei enää tuu mutta vuotaa kuitenki. Tiputtelulla alkoi tää jo viime viikon torstaina ja sitten sunnuntaina alkoi vuotaa vähän enemmän. Sen takia kävinki sitten tk:ssa jossa todettiin, että mitään ei voida tehä ja määräs verikokeet viikon päähän. Tiistaina alkoiki vuotaa sitten sen verran, että ei jääny epäilystäkään etteikö keskenmeno tapahtunu.
 
Kauan te ootte vuotanu keskenmenon jälkeen? Musta tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Aivan älyttömästi sitä ei enää tuu mutta vuotaa kuitenki. Tiputtelulla alkoi tää jo viime viikon torstaina ja sitten sunnuntaina alkoi vuotaa vähän enemmän. Sen takia kävinki sitten tk:ssa jossa todettiin, että mitään ei voida tehä ja määräs verikokeet viikon päähän. Tiistaina alkoiki vuotaa sitten sen verran, että ei jääny epäilystäkään etteikö keskenmeno tapahtunu.
Muistaakseni pari viikkoa kesti vuoto. Minulla oli välillä vuoto pois ja alkoi sitten vielä uudestaan muutaman päivän kuluttua. Tsemppiä ja kestämistä vuotojen kanssa!
 
Testasitko ovulaation tässä kierrossa? Itse oon täällä kans hermostunut venyvän kierron takia. :unsure:
En testaillu. Mielestäni oli melko tasan kahta viikkoa aiemmin, kuin oletetusti menkkojen olis pitäny alkaa. Siitä oletetusta oviksesta 8pv kerran vessa reissulla veriviiruja pyyhkiessä. Sit onkin ollut hiljaista ja kuivaa. Raskaustestillä testattu jokatoinen pv nyt viikon ajan, nega, ei ees roskishaamua, samaa sanoo digi. Tää on ihan :poop:

Kauan te ootte vuotanu keskenmenon jälkeen? Musta tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Aivan älyttömästi sitä ei enää tuu mutta vuotaa kuitenki. Tiputtelulla alkoi tää jo viime viikon torstaina ja sitten sunnuntaina alkoi vuotaa vähän enemmän. Sen takia kävinki sitten tk:ssa jossa todettiin, että mitään ei voida tehä ja määräs verikokeet viikon päähän. Tiistaina alkoiki vuotaa sitten sen verran, että ei jääny epäilystäkään etteikö keskenmeno tapahtunu.
Hieman yli pari viikkoa kesti, viikon runsaampaa ja sit alko vähentymään. Seuraavat menkat kesti myös yli 2 viikkoa (normi5-7pv), liekkö ollut kemiallinen siinä taustalla ja kolmansia ei näy eikä kuulu.
 
Pc näytti tyhjää neljän tunnin pidättelyn jälkeen.

Mulla kesti km-vuoto tyhjennyksen jälkeen parisen viikkoa. Yhteensä kuljin 5 viikkoa joku rätti housuissa, kun vuoto alkoi melkein 2 viikkoa ennen toteamista.
 
Kauan te ootte vuotanu keskenmenon jälkeen? Musta tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Aivan älyttömästi sitä ei enää tuu mutta vuotaa kuitenki. Tiputtelulla alkoi tää jo viime viikon torstaina ja sitten sunnuntaina alkoi vuotaa vähän enemmän. Sen takia kävinki sitten tk:ssa jossa todettiin, että mitään ei voida tehä ja määräs verikokeet viikon päähän. Tiistaina alkoiki vuotaa sitten sen verran, että ei jääny epäilystäkään etteikö keskenmeno tapahtunu.
Mä oon vuotanut nyt kanssa viime viikon keskiviikosta asti, eli 12 päivää. Nyt tuntu taas tänään että löyty joku uus vaihde kun jo ehdin ajatella et taitaa loppua. Huomenna pitäis soitella viikon tai parin päähän verikoeaika hcg:n mittausta varten sekä kontrolliultra että kaikki on varmasti tyhjentynyt. Mä oon lähdössä miehen mukaan ulkomailla useemmaks kuukaudeksi elokuussa niin lupasivat että kannattaa käydä tarkistamassa tyhjeneminen ennen lähtöä ettei sitten tule Suomen ulkopuolella vielä jotain ongelmia sen kanssa.
 
Sain aamulla lääkkeet tyhjennykseen ja otan ne kohta... joten saa nähdä miten kauan vuodan. Hoitajan mielestä ei pitäisi olla niin rajua vuotoa kun jälkivuoto synnytyksen jälkeen. Saa nähdä. Helpottava ajatus kyllä on se että on synnytyksen kokenut ja siitä selvinnyt niin ehkä siis tästäkin.

Vauveli vanhalle, voi ei (n)
 
Ei hitto Vv! Sais nytkyllä pysyä kyydissä mut jos ei niin olipahan yritystä ainakin! Missä vaiheessa siulla se edellinen meni kesken? On: Dpo2 ja eilen aamulla ikenet vähän veresti hampaita harjatessa. Olen siis melko varmasti raskaana 8). No juu. Otin siis poppakonstit eli greippimehun käyttöön kierron alussa ja voi niagara mitkä limat oviksen aikaan.. Tikuttelin myös ekaa kertaa varmuuden vuoksi vaikka ovisoireet on ihan selkeet aina ja virnistelin ihan kahjona iteksiäni kun eka haalea viiva piirtyi, melkeen kuin oisi raskaustestin plussannut.. Ei mut on se kiva varmistella et jotain ainaskin tapahtuu ruumiissa. Yk2 siis ja arvelin huhtivauvan pyöräyttää, meijän suvuissa kun yleensä synnytään huhtikuun tienoilla! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Kyllä tää homma taisi olla tässä. Tuli euron kokoinen hyytymä, muuten vuoto on tuhrua. Aamuliruista Pc:n ei saa toista viivaa muuta kuin tussilla piirtämällä. Tuhrua tulee yhdeksättä päivää.

Aamulla soitin neuvolaan. Huomenna otetaan hcg ja pääsen jo tällä viikolla omalääkärille, jos verikoe näyttää huonolta. Aletaan siis heti tutkia mistä johtuu, kerta ikää riittää. Täällä ei onneksi tarvitse vaatia isommin mitään, kun ehdotetaan luurin toisesta päästä jotain, että asiaa saadaan vietyä eteenpäin.

Mutta kyllähän tässä pitää ottaa faktat esiin. Tänään dpo17 eli kyllä Pc antais jo tulosta. Karua, että Cb:n digissä lukee perjantailta edelleen, että on raskaana.

Vuotaako nää viikolla 4+ jotain itsestään ulos? Pieni lääkärikammo nostaa taas päätään, mutta toisaalta kun kerran on ollut lääkkeellinen tyhjennys, niin ei enää niin kauhistuta.

Eniten mietityttää, että kauanko menee taas elimistöllä palautua. Nyt tuli plussa km:n jälkeen 3,5 kk tyhjennyksestä. Tällä kertaa ei _voi_ mennä niin pitkään, nostaa kiukkusuonta ylös pelkkä ajatuskin. Mut eiköhän lääkäristä ole jotain apua. Mää veikkaan, että mun ongelma on lyhyt luteaalivaihe (8-9 päivää) eli ei ehdi kiinnittyä. Ja oonhan mää jo kuiva vanha akka.

Forester edellinen meni kesken 7+1 ja todettiin 10+2, oli siis kkm.

Mitään isompia suruvalitteluja en kaipaile, kun tää on tätä. Onhan tässä tullut jo useammat itkut tänään ja koko ajan on pala kurkussa (mää oon herkkis, itken niin ilosta kuin surusta ja etenkin toisten puolesta). Jospa sitä isomman ärsytyksen purkaisi mattojen pesuun.

Koittakaa nyt muut saada plussaa ja pitää pienokaiset matkassakin vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Sain aamulla lääkkeet tyhjennykseen ja otan ne kohta... joten saa nähdä miten kauan vuodan. Hoitajan mielestä ei pitäisi olla niin rajua vuotoa kun jälkivuoto synnytyksen jälkeen. Saa nähdä. Helpottava ajatus kyllä on se että on synnytyksen kokenut ja siitä selvinnyt niin ehkä siis tästäkin.

Vauveli vanhalle, voi ei (n)
Mulle kanssa sanottiin tyhjennyksessä, että synnyttäneillä on kipujen puolesta helpompi. Mää oon superkipuherkkä ja kipuja oli, mutta isoin terä saatiin pois lääkkeillä ja osa vei sopivasti nuppiakin vähän sekaisin. Mää sain aamulla klo 7.30 tabletteja 3 vai 4 alapäähän ja siitä kolmen tunnin päästä samanlainen satsi suun kautta.

Viimeisen satsin jälkeen kului n. tunti ja sitten alkoi vuotaa. Siitä parin tunnin päästä lääkäri tarkasti ja oli isoimmat tullut ulos ja pääsin kotiin tunnin päästä, kun lääkittiin vielä lisää kipujen takia. Kipuja oli vielä jokunen päivä ja kävin vielä kolmen päivän päästä uudestaan päivystyksessä, kun vuoto oli niin runsasta. Kaikki oli ok, mitään ei ollut jäänyt sisälle.

Tsemppiä :)
 
Juu mä sain siis lääkkeet kotiin ja toisen satsin laitoin 14.00 sitä ennen vuoto tosi niukkaa niin tein ohjeiden mukaan ja laitoin kaksi viimesintäkin sinne. No nyt oon yli tunnin istunnu pöntöllä kun vuotaa sen verran paljon. Positiivista ei satu. Vielä ainakaan.
 
Mitä mä sanoin. Päiväntarkasti tänään alko perse vuotamaan, mutta vuoto on niin minimaalista et oon nyt ihmetelly sitä! Yleensä mulla alkaa todella runsaana ja niukkenee sit parin päivän päästä. Noo, kaipa tää nyt kuitenki on ihan normi menkkavuotoo kun testinki tekasin aamuyöllä ennen töihin lähtöö mut ei siinä mtn tainnu näkyä.. Ehkä kuivana taas olevinaa näin siinä jotain varjoo mut toiveajattelua sekkii.
Karmee räkätautiki on päällä. Onneks huomenna vapaapäivä ni saa vähä parannella.
Jos vuoto ei tästä tän kummemmaks muutu tai lähinnä ei vuoda niin teen uutta testiä parin päivän päästä..
Miksköhän sitä aina viimeseen asti elättelee toiveita, vielä ku mieski tokas et eikös ne menkat voi tulla raskaudesta huolimatta. Itekki nyt sit jäin miettimään et entäs jos.. Oiskai testin pitäny tänää viimestään toistaki viivaa näyttää.. :/
 
Vauveli vanhalle Niin nähtävästi menee meillä saman kaavan mukaan nämä vauvahommat. Miulla nyt neljäs vuotopäivä menossa, ja vuoto alkaa onneksi jo vähentyä. Kummempia hyytymiä ei oo tullu, jotain riekaletta juu, mutta ei mitään sen suurempaa. Luulisin, että nämä kemialliset vuotaa itsekseen pois, kun kerta kyse on siitä, ettei kiinnittyminen onnistunut.. Plääh..en itsekään jaksaisi taas odottaa kolmea kuukautta seuraavaa plussaa.. Toivon että tärppäisi ennen yhtiäkään menkkoja, raastavaa kun ensin plussa antaa odottaa itseään monta kuukautta ja sitten kun sen vihdoin saa, niin kaikki heränneet toiveet raskauden onnistumisesta ja omasta vauvasta viedään heti pois.. Jo tämä lapsen aluilleen saaminen on niin stressaavaa näiden menetysten jälkeen, etten tiedä miten selviän sitten siitä, jos ja kun joskus menee asiat niin hyvin, että np-ultra ja rakenneultra lähestyisivät.. Toivotaan että meillä molemmilla tärppäisi jo seuraavasta kierrosta. :)

KevätTähti Vieläkö oot reissussa? Toivottavasti siulla edelleen kaikki ok kyytiläisen suhteen. :love:

Ketäs täällä nyt on seuraavaksi testailemassa?
 
Vielä reissussa, loppusuoralla :) Eilen illalla oli paha olo. Tänään oli välillä aika kovia kipuja alavatsalla... Vuotoja ei ole näkynyt. Ke aamuna pääsen varmaan tekemään digin. Silloin on dpo 23. Tänään maanantaina on rv 5+0.

Mut hei, meni miten meni selvisin sivilisaatioon ja kunnon vessojen pariin ilman vuotoja. Voitto sekin, kävi miten kävi tästä raskaudesta oli jotain hyötyäkin :p
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Minttumar mää en kyllä tiedä milloin mulla tulee ovis, kun nyt alkoi kymmenes vuotopäivä. Eihän tällaiseen kiertoon pääse kukaan mukaan, kun en tiedä, koska on ollut kp1.

Hantta toi toiveiden elättely on kyllä hassua. Ihmisen mieli varmaankin suojelee itseänsä, kun tekee sellaista. Mää oon ehtinyt vaikka mitä miettiä tässä viime päivien aikana. Pc:t on epäluotettavia, vain digit oikeassa. Siellä on varmaan ollut kaksi joista toinen tulee ulos. Joillakin on ihan runsastakin vuotoa raskauden aikana. Jnejnejnejnejnejnejne.

Mullakaan ei siis tule hyytymiä, vaan riekaleita. Niitäkin on tullut vähän. Odotan, että alkaisi kunnon vuoto niin olisi selvä peli.

Huomenna hcg antaa jotain suuntaa, toivottavasti saan tuloksen jo päivän aikana.
 

Yhteistyössä