Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

tintt@r@, olen todella pahoillani. kurkkua kuristi kun luin viestisi ja harmittaa ihan älyttömästi teidän puolesta. *halaus* Toivottavasti ens viikolla saat sen kaavinnan, oishan se sitten nopeampi, jaksamista ens viikkoon ja aurinkoa kesään. Eteenpäin mennään ja tulee mitä on tullakseen, eikös joo? <3
Jep. Kyllä tämä tästä. Kunhan siitä tyhjennyksestä toipuu niin pääsee muita juttuja miettiin. Meille oli tarkoitettu nämä kolme muksua <3

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista, te jos ketkä tiedätte miltä tämä tuntuu. Mä niin toivon ettei teistä yksikään joudu tänne enää palaamaan kunhan se plussa pärähtää :)
 
Niin se vaan perse alko vuotamaan!!!! Taas lyheni kierto kp1/28 Miten voi olla mahollista kun oviksenki tikutin????
Tässä kierrossa kokeilen sitä greippimehua kyllä, koska mulla ei mitään kunnon limoja ainakaan oo tullu kuukausiin ainakaa oviksen aikoihin. Viikko menkkojen jälkeenhän mulla tuli sellanen limamälli viimeks. On tää kyllä vaikeeta saada laps alulle!!! Mieskää kun ei suostu mitään näytteitä viemään yhtään minnekkää.. Sannoo vaan et mussa vika. Alkaa kyllä sellasta tuskaa tuottamaan nää negakierrot et kohta lyön pillit pussiin minäkii ja tyydyn kohtalooni.. :(:(

Tsemppiä teille muille, helmivauvoja kehiin!! :love::love:
 
Niin se vaan perse alko vuotamaan!!!! Taas lyheni kierto kp1/28 Miten voi olla mahollista kun oviksenki tikutin????
Tässä kierrossa kokeilen sitä greippimehua kyllä, koska mulla ei mitään kunnon limoja ainakaan oo tullu kuukausiin ainakaa oviksen aikoihin. Viikko menkkojen jälkeenhän mulla tuli sellanen limamälli viimeks. On tää kyllä vaikeeta saada laps alulle!!! Mieskää kun ei suostu mitään näytteitä viemään yhtään minnekkää.. Sannoo vaan et mussa vika. Alkaa kyllä sellasta tuskaa tuottamaan nää negakierrot et kohta lyön pillit pussiin minäkii ja tyydyn kohtalooni.. :(:(

Tsemppiä teille muille, helmivauvoja kehiin!! :love::love:
Eipä jaeta näemmä sinnekään suuntaan kultalusikkoja :(

Mää olen tikuttanut oviksen elämässäni 4 kertaa ja yhdellä kerralla on tärpännyt. Jotenkin on nyt huono aaninki, että tässä ei ihan heti tärppi käy uudestaan km:n jälkeen. Noin viikon päästä pitäisi tulla ovis, niin ainakin tuli ennen km:a. Silloin on kp 15-16. Mutta jos käy niin kuin viimeksi, niin tuli vasta kp21.

Tää vuoto on syvältä. Viime lauantaina tuli eka vuoto, sitten vuorokausi taukoa ja sitten se on veivannut ees taas. Hanat aukes kunnolla muistaakseni keskiviikkona ja edelleen tulee runsaasti. Tää on kp 7. Toivottavasti viikonloppuna loppuisi.
 
Hantta81: eikä....jaksamisia sinne! Älä anna periksi.

Mä olen ajatellut että en tikuttele oviksia. Osuu kohdille tai ei. Panelointia kuitenkin melkein joka päivä....onkohan sekään hyväksi.....:whistle:.

Nyt on kp 15.
 
Hah mä oon jääny iha koukkuun tähä testaamiseen taas ;) yöllä ei millää saanu unta joten tunnin pidättelyn jälkee testasin ja tämmöne sieltä tuli :unsure: jotenki on tuntunu että tää on se meijän plussakierto mut saa nyt nähä miten käy...:)

 
Hantta, no höh. Ihan hanurista tuollainen. :mad: Olin ihan varma että sulla kävi tärppi, kun yleensä nuo vähän epätavallisemmat oireet tuntuvat viittaavan plussaan (eikä välttämättä se perus pahoinvointi tai tissikivut). Olikohan sulla joku kiinnittymisyritys menossa? Ihan varmasti seuraavassa kierrossa tärppää kun nyt jo liippasi noin läheltä! (y)

Ja piinamiina, positiivinen ajattelu on kaiken a ja o. Kyllä se ennen pitkää. Jotkut vaan antavat vähän odotuttaa. :X3:

Mietin tässä, että minne sitä laittaisi eritepohdinnan. Ei kyllä tarvinnut kauaa tuumia. :ROFLMAO: Eli siis, ette ikinä usko mutta mun valkkari on tällä viikolla ollut välillä oranssia. Siis ihan Berocan väristä. :eek: Mistä ihmeestä on kyse?? Kävin tänään lääkärissäkin eikä lääkäri oikein osannut sanoa mitään (ei tosin ollut huolissaan) ja otti vaan näytteet ja nyt odotellaan. Se vähän vihjaili virtsiittiä, mutta ei kyllä ole sellainen olo. Tosin lämpöä on vähän eli voihan se joku sen tyyppinen ollakin, mutta täytyy kyllä sanoa etten ole 31-vuotisella taipaleellani ennen tällaiseen törmännyt. :whistle:
 
Vielä muutama päivä jaksettavana. Aloitin lukemaan oireketjua alusta asti eli vuodesta 2011. :D Se mitä mie oon tässä kierrossa huomannut, niin progesteronin aiheuttama rauhallisuusaalto on varsin pitkä. Alkukierrosta mie oon aina varsinainen malttamaton sählä ja nyt loppukierrosta oon ollut korostuneen rauhallinen. Tässä vaiheessa viime kierrossa panikoin jo oireita tai niiden puuttumista, nyt ei jaksa. Mie vaan toivon etten oo puheillani aiheuttanut palstan hiljenemistä. Tuntuu ettei nyt kukaan seuraa oireita, ei ovista eikä piinapäivien oireita. :confused:

Särki, mikä kp siulla silloin oli kun pidettiin yhteinen testipäivä ja sie sait plussan?
 
Älä piinamiina hulluja puhu. Kaikki aivan varmasti seuraa oireita edes vähän. :LOL: Mä olen muuten myös viime raskautta kuumeillessa lukenut sen oireketjun ja keksin tietty itselleni vaikka mitä oireita. :ROFLMAO: Mutta mielenkiintoista luettavaa!

Mulla taisi silloin olla kp31? Siinäkin olisi ollut siinä rajoilla että näkyykö kun mulla on pitkät kierrot. Mikäs kp sulla olikaan menossa? :)
 
Älä piinamiina hulluja puhu. Kaikki aivan varmasti seuraa oireita edes vähän. :LOL: Mä olen muuten myös viime raskautta kuumeillessa lukenut sen oireketjun ja keksin tietty itselleni vaikka mitä oireita. :ROFLMAO: Mutta mielenkiintoista luettavaa!

Mulla taisi silloin olla kp31? Siinäkin olisi ollut siinä rajoilla että näkyykö kun mulla on pitkät kierrot. Mikäs kp sulla olikaan menossa? :)
Nyt 26/28. Sain tänään raha-asioista ja miehen sanomisista ja sanomatta jättämisistä muutaman tunnin hiljaisen mielenosoituksen päätteeksi kunnon itkukohtauksen. Nyt vähän huvittaa se jo. Pikkasen laittaa hermot tiukoille tää yrittäminen ja odottelu. :confused:
 
Mulla ei vaan ole pahemmin kerrottavaa, siksi olen ollut hiljainen :) Ovista edelleen odotellessa, vai olisiko se tänään (kp 14)? Nyt se saisi kyllä tulla, ylihuomenna tuo mies nimittäin lähtee :D Eilen lämmöt tippuivat uudestaan tosi matalalle, tänään taas noususuunnassa...
 
piinamiina: ei me kuule vähästä säikähdetä eli kaikkea saapi tänne kirjoitella ja kertoa. Itse olen paljon nyt vaan lueskellut kuulumisianne, kun omassa navassa ei ihmeempiä. Kp tänään 16.

KevätTähti
: oletko suunnitellut milloin teet raskaustestin jos sille on tarvetta? Ajattelin että melko samoilla päivillä ollaan menossa(y).
 
Eli miekö olenkin ainoa piinaileva täällä? No eipä ihme että on hiljaista. Mutta toisaalta, viimeeksi saatiin iloita Bettinahin piinailuista, harmi ettei siitä tullut plussaa.

Miusta on tullut kauhea mäkättävä akka. Miehen kaveri epäilee varmasti, vaikka luulen ettei mies oma-aloitteisesti oo mitään kertonut.
 
Täällä ootellaa jännittyneenä että alkaako vuoto vai ei..ei oo yhtää semmone olo että alkais,mutta eihä sitä koskaan tiiä :unsure:

Edelleen munasarjoja juilii ja lämmötki jälleen koholla ja vessassa saa juosta yhtenää mut sitte tulee vaa pikku liru ja muutenki tänää on ollu ihan ärtyny olotila kun yö meni valvoessa jostain kumman syystä :unsure:
 
Taustalta lueskelen, nyt menossa yk2 km jälkeen. Kp21/28 ja dpo6, veikkaan. En saanut tikkuun plussaa kun unohdin tikut kotiin vkonloppureissun ajaksi. Oireita oli ja talletuksia oli muutama. Olo ihmeen seesteinen, tulee mitää tulee. Raskaustestejä olis kaapissa 1kpl Apteekin Ultria, pari Cb digiä on matkalla, tilasin samalla kun tilasin ovistestejä. Raskauskeijulta tilasin, Pc:t oli loppu. No ne antoivat viime kierrossa niin törkeitä viivanpaikkoja että vähän meni maku. Ovistestien päälle laittavat aina muutaman One Stepin, että onhan noita. Ens viikkoa odotellessa. Viime yönä asentoa vaihtaessa tuli kova repäisykipu, heti havahduin diagnosoimaan jo vaikka mitä :LOL:
 
Mää olen ollut hiljaa, vaikka lueskelen toisten tekstejä päivittäin. Ottaa päähän tää vuoto niin ei jaksa ees valittaa. Vuodan kahdeksatta päivää ja vuoto on runsasta. Tai tää on seitsemän päivä, kun välissä oli yksi vuotamaton päivä viime sunnuntaina.

Ovis on ehkä ensi viikonloppuna tai sitten ei, kun tän vanhan harpun kroppa toimii näemmä miten sattuu. Ja vaikka ovis oliskin, niin tuskin voi hyödyntää, koska talo on täynnä vieraita.

Toivottavasti muilla parempi fiilis, tsemppiä piinailijoille.
 
Mä liityn tännekin mukaan, oon taustalta seuraillut teidänkin juttusia jonkun aikaa:)
Mulla toukokuun alussa varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus. Nyt yk 2 ja oireiden perusteella dpo 5. Seurailen oireita mutta en uskalla spekuloida mitä ne tarkottaa, kun en haluais pettyä taas:unsure:
 
Mä liityn tännekin mukaan, oon taustalta seuraillut teidänkin juttusia jonkun aikaa:)
Mulla toukokuun alussa varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus. Nyt yk 2 ja oireiden perusteella dpo 5. Seurailen oireita mutta en uskalla spekuloida mitä ne tarkottaa, kun en haluais pettyä taas:unsure:
Tervetuloa ja pahoittelut. :(

Selasin just äsken Clue-sovelluksen analyysityökalua. Clue on ollut miun käytössä pillereiden jälkeisistä ekoista menkoista alkaen, eli nyt on menossa neljäs kierto. Siinä voi valita, mitä asioita seuraa. Mie huomasin, että miulla suurin ero kierron eri vaiheista on vatsan toiminnassa. Tädin kanssa samaan aikaan menee maha vikkelälle ja sit vastaavasti lakkoon aina ovulaatioon asti. Sit onkin ihan hyvä olla viimeiset 14-16 päivää kipujenkin loistaessa poissaolollaan.

Raskausappsit nollaan toiveikkaana aina joka kierron alussa. Kohta mie osaan ulkoa niiden ensimmäisten viikkojen tekstit. Nää viimeset päivät on kyllä niin pitkiä. :cautious::sleep:
 
KevätTähti: oletko suunnitellut milloin teet raskaustestin jos sille on tarvetta? Ajattelin että melko samoilla päivillä ollaan menossa(y).
Ei tähän voi tässä vaiheessa kiertoa vastata :D

Nyt tekis mieli sanoa, että vasta jos tosissani epäilen olevani raskaana tai menkat ovat myöhässä. Mutta saa nähdä mitkä ovat fiilikset loppukierrosta... Testejähän on kyllä viisi liuskaa ja yksi digi kaapissa, että jos alkaa kutkuttaa niin tuskin alan pantata niitä liuskoja kovin pitkään :p
 
Ei tähän voi tässä vaiheessa kiertoa vastata :D

Nyt tekis mieli sanoa, että vasta jos tosissani epäilen olevani raskaana tai menkat ovat myöhässä. Mutta saa nähdä mitkä ovat fiilikset loppukierrosta... Testejähän on kyllä viisi liuskaa ja yksi digi kaapissa, että jos alkaa kutkuttaa niin tuskin alan pantata niitä liuskoja kovin pitkään :p
Mä ajattelin mahdollisesti tuossa juhannusta edeltävällä viikolla testata jos menkat ei ole alkaneet.
 
Anteeksi huutamiseni. Mie en vaan voi käsittää tätä. Miulle - plussa - jo - nyt! Keskenmenneessä (kemiallisessa) hailakka plussa tuli vasta 29/28. Nyt on kuitenkin 26/28. Miten tää on mahdollista? Mie oon raskaana!!! Ja nyt on jo hcg:t niin hyvässä jamassa, että hormoneja on väkisinkin enemmän ku viime tärpissä. Meidän ei tarviikaan mennä hoitoihin! Miusta tulee äiti! :love::love::love::love::love::love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: tintt@r@

Yhteistyössä