Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

piinamiina: :D:D:D:DONNEA! Hihii! Kiva saada välillä positiivisiakin uutisia tänne:D:D:D:DIhan on selkeästi viivassa väriä:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Nyt jarrusukkia ja erikeepperiä, että kaveri pysyy kyydissä!
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Mitäs oireita sulla olikaan Piinamiina ennen testaamista? Musta on kiva lukee ihmisten tärppikiertojen oireita.. :whistle::LOL:oliko sellanen "varma olo tärpistä"? :LOL:
Oviksen jälkeen ei ollu mitään oireita. Toivoin parasta, mutta olin aika varma ettei parilla huitaisulla mitään saatu. Oviskin jäi vähän hämärän peittoon, että milloin se nyt oli. Ientulehdus oli viime viikolla, alkoi metallisella maulla ja sit aina hampaita harjatessa tuli vähän verta. Ei turvotusta, ei rintaherkkyyttä (paitsi just ennen testausta puristelin tissejä, niin olihan ne vähän arat). Valkkaria on lorahdellu välillä sellain, et oon oottanu vessassa vuotoa alkaneeksi, mut nope. Siis ei oireita ollenkaan. Paitsi et välillä oon pillahtanut itkuun, mutta se voi johtua valtavasta stressin määrästä ja sen ajoittaisesta laukeamisesta. En kuitenkaan uskaltanut toivoa plussaa ennen menkkojen poisjäämistä, sillä viimeeks kemiallisessa testin tulos oli koko ajan varsin hailakka.

Viime yönä näin unta, jossa juoksin esterataa jossain rakennuksessa sisällä ja olin superhyvässä kunnossa. Ja miulla oli tosi pitävät ja hyvät juoksutossut. :love:
 
Iiks piinamiina! :love::love::love::love::love: Hirmuisesti onnea! Ihan selkeä plussahan siellä. :X3: Ehkä sä alitajuisesti tiesit kun kävit ostaa niitä vauvanvaatteita? Kylläpäs tuli hyvä mieli. :love:
Ehkä joo sitä tiesi. Nauratti vaan kovasti, kun kassalla tajusin, että täti kaahasi just vastapäiselle kassalle (siis niin että maksaessa oltiin selät vastakkain). Mie sit pyysin kassaneitiä pakkaamaan vaatteet suoraan siihen läpinäkymättömään isoon muovikassiin. Varmaan se täti miut huomasi ja ehkä näkikin ainakin raskaustestit hihnalla. Korrektina ihmisenä ei kuitenkaan ollut miutakaan huomaavinaan. :D

Ei oo helmikuisten odottajien ketjua vielä tuolla. Ei sillä, että mitenkään lähtisin keulimaan, mutta mie ajattelin kantaa tän pienen nyt loppuun asti, kun kerran hän suvaitsi ilmoittaa olemassaolostaan noin selkeällä viivalla jo tässä vaiheessa.

Kuka on seuraavana testaamassa? Mie oon nyt aivan sekaisin ja pitää vielä oottaa isäntää kotiin, ku jos nyt nukun päällimmäiset väsymykset pois, ni sit kun herään sen tullessa kotiin kertomaan uutisia, ni sit ei loppuyöstä nukuttais ollenkaan. Oisko kellään vinkata jotain hyvää Netflix-sarjaa tms ajankuluksi?
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Särki
Voi piinamiina et tiedäkään kuinka hyvä mieli mulle tuli! :love:

Tässä unohtuu vallan tämä oma paha mieli. Te olette niin ansainneet tuon plussan! Oon onnellinen sun puolesta. Nauti tilanteesta täysin (kirjaimellisesti jonkun ajan päästä) rinnoin.

Onnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onnea piinamiina <3
Kiitos! Luinkin tuolta himotestaajien puolelta, että sie oletkin ihan hirveessä piinassa just nyt. Miulla oli edellisessä kierrossa, eli km:n jälkeinen, sama tilanne. Kroppa reagoi, mut testit näytti negaa. Yksi testi näytti vieläpä haaleaa viivanpaikkaa, sen jälkeen kaikki pelkkää negaa. Miulla asia ratkesi vasta verikokeessa ja vasta tulosten jälkeen alkoi menkat. No onneks siitä ei mennyt kuin muutama viikko plussatestiin. Toivottavasti siekin saat sen ihan oikean vahvan plussan mahd. pian. Eihän ihmisen pää kestä juupas-eipäs-leikkiä loputtomiin.
 
Näettehän työkin tuossa jotain väriä, näettehän?
Testi on jo kuivunut ja siinä näkyy väriä yhä edelleen. Pakko käydä vähän väliä vessassa tarkistamassa.
Ihanaa!!! Onnittelut piinamiina! Kyllä kaksi viivaa näkyy ja selvästi, ei tarvii arvuutella.

Meillä päin taitaa olla muitakin lisääntymishommia harrastavia, kun kaupoista kaikki halpis testit loppu, enkä jaksanu lähteä apteekista hakemaan. Maanantaina alkaa yövuorot, niin olisin hakenu ens lauantaiks jo valmiiks, jos vaikka olis käyttöä. Ei kyllä tunnu yhtään sitlä, että käyttöä olis, mutta painoinhan tuota menemään viimekskin monta viikkoa, ennen ku älysin. No nyt oon vahongosta viisastunut ja testaan heti, jos jotain normaalista poikkeavaa.
 
Piinamiina!!!! Mitä sä oot nyt menny tekemäään!!!!!!!???!??!!! PLUSSA! PLUSSA!!(y) Mä oon niin häpi sun puolestas!:love::love::love:
Ihanaa odotusaikaa, nauti joka hetkestä!! :love::love::love:
Sovitaan et tää kierto on mullaki oireeton ja plussa pärähtää!! ;)
 
Ihanaa piinamiina!!! Paljon onnea! :love::love:

Minusta ei ole vähään aikaan kuulunut. Jouduin olkaleikkaukseen pahan tulehduksen vuoksi. Tein sitä ennen testin jossa ei näkynyt mitään, mutta tein sen siksi kun oli ollut joka aamu pahaolo, ja se tosiaan aamuisin oli pahinta. Ja turvotusta oll. Eli samaa ku viime kierrossa ennen menkkoja. Kun pääsin kotiin, tarkistin roskiksessa olleen testin. (I know, fiksua monen tunnin jälkeen :D) ja testissä oli värit levinneet. mutta siitä testin tekemisestä olikin jo kauan siinä vaiheessa.

Tehkäähän plussa testejä lisää. Oli ihana yllätys kun piinamiina oli saanut plussan <3

Ja laittakaa vaikka punaisella kun pitää laittaa etusivun listaan muutoksia. Mä olen vähän hajamielinen ja unohdan nopeasti mitä piti muuttaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Piinamiina, aivan ihanaa!!!!

Oon viettäny hiljaiseloa, viikko sitten maha oireili, aivan sekaisin monena päivänä. Valkkaria pukkaa ja kuplintaa oli alkuviikosta. Nyt kp 25/24...ehkä tässä ollaan plussattu. Raskaustestiä ei oo kotona, nyt olen mökillä enkä pääse ostamaan ku huomenna. Paineen tunnetta kohdussa kun kumartuu solmimaan kengännauhoja, eli ihan samat oireet kuin talvella. Olin parhaimpien limojen aikaan työreissulla enkä tikuttanut ovista, mut onhan se yks kerta voinut riittää. Nyt vaan toivon et kaikki ois priimaa. *huokaus* Testaan sitten huomenna.
 
Misu heti aamusta sitten kertomaan tänne! :love:

Mulla tänään siis kp11, ja siis myös valkovuotoa tän turvotuksen ja pahan olon lisäksi. Ollut koko kierron jo. Tai no menkkojen aikana ei ollut valkovuotoa :D mutta oireet jatkui vaikka menkat tuli. Outoa. Mutta näillä mennään ja katsotaan mitä tulee :)
 
Mahtavaa piinamiina, hirmuisesti onnea ja nyt ne tarrasukat mukaan ❤

Nyt toivotaan että tännekin tulis kunnon plussa-aalto! Edelleen teidän kuulumisia luen joka pv, vaikka itsellä viikkoja jo 13+0 mut kyllä sitä vaan silti odottaa et koska vuoto alkaa.. Noi keskenmenot kummittelee kyllä hyvin mielessä. :/
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina

Yhteistyössä