Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Heippa,
Saanko liittyä seuraan? Olen tätä palstaa lukenut jo kolme vuotta mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi liittyä mukaan. Nyt päätin liittyä kun porukan henki niin lämmin ja kannustava :)

Tausta: 31v pariskunta ja esikoisesta haaveilevat. 2013 heinäkuussa aloitettu yritys, syyskuussa tärppäsi mutta meni kesken marraskuussa. Vuosi siitä lapsettomuushoitoihin. Mulla on siis pco ja miehellä kaikki hyvin. Nyt hoidoissa ollut kohta 2v ja saatu yksi raskaus aikaiseksi viime syyskuussa 2015 mutta taas meni kesken marraskuussa. Keskenmeno hoito kestikin mulla sen 9-10 viikkoa kun istukan paloja jäi aina sinne roikkumaan.

Takana nyt siis 3v yritystä, 2 keskenmeno 11/13 ja 11/15 sekä 2 kemiallista eikä yhtä lasta sylissä. Hoidoissa ollaan.

Toivottavasti saan liittyä seuraan jakamaan ajatuksia. Ja toivotaan kaikille paljon tsemppiä, etenkin nyt VV.lle ja kaikille, jotka käyvät kemiallista läpi mutta toki myös kaikille paljon tsemppiä. Mieli itsellä edelleen positiivinen että kyllä se pienokainen saadaan joskus :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Heippa,
Saanko liittyä seuraan? Olen tätä palstaa lukenut jo kolme vuotta mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi liittyä mukaan. Nyt päätin liittyä kun porukan henki niin lämmin ja kannustava :)

Tausta: 31v pariskunta ja esikoisesta haaveilevat. 2013 heinäkuussa aloitettu yritys, syyskuussa tärppäsi mutta meni kesken marraskuussa. Vuosi siitä lapsettomuushoitoihin. Mulla on siis pco ja miehellä kaikki hyvin. Nyt hoidoissa ollut kohta 2v ja saatu yksi raskaus aikaiseksi viime syyskuussa 2015 mutta taas meni kesken marraskuussa. Keskenmeno hoito kestikin mulla sen 9-10 viikkoa kun istukan paloja jäi aina sinne roikkumaan.

Takana nyt siis 3v yritystä, 2 keskenmeno 11/13 ja 11/15 sekä 2 kemiallista eikä yhtä lasta sylissä. Hoidoissa ollaan.

Toivottavasti saan liittyä seuraan jakamaan ajatuksia. Ja toivotaan kaikille paljon tsemppiä, etenkin nyt VV.lle ja kaikille, jotka käyvät kemiallista läpi mutta toki myös kaikille paljon tsemppiä. Mieli itsellä edelleen positiivinen että kyllä se pienokainen saadaan joskus :)
Tervetuloa :) vaikka ei tänne ketään toivota. Nyt täytyy laittaa (y) peukut pystyyn ja toivoa tänne suurta plussa tuulta ja mukana pysyviä sellaisia. Iso hali Vauveli vanhalle ja muille uuden kieron aloittaneille ..
 
KevätTähti Onneksi olkoon! :love: Nyt vaan toivotaan että vihdoinkin pysyisi kyydissä! :) Mites oireiden laita, onko ollut? :)
Oireita alkaa pikkuhiljaa hiipiä, mutta ei kovinkaan paljon. Pääasiassa on kyllä varsin normaali olo. Su-iltana piti naputtaa työjuttuja tietokoneelle, ja silloin etoi välillä niin, että piti pitää taukoja ja juoda vettä. Lentokentällä alkoi myös väsyttää ja etoa, ja kun jouduin olemaan täyteen ahdetussa lentokenttäbussissa puoli tuntia meinasi jo iskea sellainen olo, että elleivät kohta päästä ulos bussista ja koneeseen niin murtaudun tavalla tai toisella ulos... Ei ollut yhtään kivaa.

Kun liikkuu sopivasti, on raittiissa ilmassa ja lepäilee kun väsyttää, niin on ollut kaikin puolin hyvä olo. Ja enimmäkseen olenkin voinut tehdä juuri tuota :) Tuon lentokenttäkeikan jälkeen ei ole etonut niin pahasti, mutta eilen oli ensimmäistä kertaa tissit oikein kunnolla kipeät.

Saa nähdä mitä tästä tulee.

Vähän huolettaa se, että alan taas selkeästi elättelemään enemmän toiveita tämän raskauden suhteen. Koko reissun olin enemmän sillä mielellä että olen EHKÄ raskaana, näkee sitten reissun jälkeen mikä on tilanne. Nyt tulee taas olemaan tosi kova paikka, jos menee kesken.

Tänään on rv 5+3...

Tervetuloa Tukutuku, toivottavasti teillekin se pikkuinen pitkän odotuksen jälkeen pian suotaisiin :)

Ja pahoittelut Hymynaama uudesta kierrosta, ja poppana negasta :(
 
Tukutuku Rankka polku teilläkin jo takana. Toivotaan, että pian saisitte jo sen pysyvän plussan ja oman pienokaisen syliin. :) Tervetuloa!

Omanapa Soitin äsken neuvolaan. Eipä sieltä sen kummempia "jatkotoimenpiteitä" tullut, kuin neuvo että pitäisi yksi kierto pitää välissä, ennen kuin raskautta yrittää uudelleen. Kysyin että onko siihen syynä joku tulehdusriski. Ei kuulema tulehdusriskiä, mutta tärppäämisen kannalta olisi hyvä yksi luomukierto pitää välissä. Tämä oli niin lyhyt raskaus, että me ei ajateltu jättää kiertoa väliin, vaan jatketaan heti yrittämistä. Tärppää jos tärppää, ja jos ei niin sitten seuraavasta kierrosta taas uudelleen. :)

KevätTähti Hyvältä kuulostaa. (y) Jospa tämä raskaus kestäisi nyt teillä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Kiitos tervetulotoivotuksesta:)

Hoidoista sen verran vielä, että pcon vuoksi mulla ei oikeastaan ole ovulaatiota ilman lääkitystä. Nyt viime kierrossa meillä oli inseminaatio mutta tulos oli silti nega. Nyt ensi viikolla olisi uudestaan luultavammin ovulaatio ja inssi mutta olemma lähdössä matkalle ja kyseisessä maassa malaria yms riskit liian suuret että joudumme siirtämään yritystä parilla kk.lla. Syö kyllä naista tämä kun pitää ehkäistä samalla kun pitäisi olla aktiivisesti yrittämässä..
 
Tukutuku: tervetuloa mukaan seuraan suurenmoiseen! Älä kuitenkaan viivy täällä kauaa! Meillä esikoisneiti on saanut alkunsa inseminaatiolla aikoinaan....tyttö nyt 9v. Kuopus poitsu on sitten luomu ja ikää 5v.

Omanapa: kp32....eikä oireita taaskaan mihinkään suuntaan. Suoraan sanottuna vituttaa tämmöinen!!!!!!!!:devil:!!!!!!!!!!!Mihinkään et voi lähteä ilman suojaa, koska ikinä ei tiedä milloin menkat sitten alkaa.....viime kierto oli 38.

Tänä vuonna:
-tammikuussa keskenmeno viikolla 12.
-8 negatiivista raskaustestiä
-0 ovulaatiotestiä
-kierrot: 50,46,27,38
Ei kauhean hyvälle näytä näin numeroina.....ja kun lisää vielä sen että täytin alkuvuonna 37 niin ei paljon hurrata!!!:ninja:
 
Viimeksi muokattu:
Tukutuku: tervetuloa mukaan seuraan suurenmoiseen! Älä kuitenkaan viivy täällä kauaa! Meillä esikoisneiti on saanut alkunsa inseminaatiolla aikoinaan....tyttö nyt 9v. Kuopus poitsu on sitten luomu ja ikää 5v.

Omanapa: kp32....eikä oireita taaskaan mihinkään suuntaan. Suoraan sanottuna vituttaa tämmöinen!!!!!!!!:devil:!!!!!!!!!!!Mihinkään et voi lähteä ilman suojaa, koska ikinä ei tiedä milloin menkat sitten alkaa.....viime kierto oli 38.
Kiitos!

Mä toivon kanssa että inssillä saataisiin tulosta aikaiseksi koska seuraavat hoitomuodot ovat jo rankempia ja keho ei välttämättä kestä.

Mun kierrot on Femar lääkityksestä huolimatta sen 30-36 ja ilman lääkettä sen 38-65 joten lääkkeitä on pakko syödä muuten ei tuu menkkoja eikä ovulaatioita.
 
Vastailen huomenna enempi, mutta digi näytti 3+. Mun eka raskaus jossa se tulee ajallaan! :)
Mahtavaa KevätTähti, jospa nyt tosiaankin olisi sinun vuorosi! Onnea!

Pahoitteluni kaikille ikäviä uutisia ja uusia kiertoja kohdanneille. Vauvelille osanottoni, yhtälailla menetys se on varhainenkin menetys. Hienoa että pääsette tutkimuksiin, älä niitä turhaan jännitä!

Samaa pitkää ja kivistä tietä kuljen täällä kuin tähänkin asti. Tänään tasan kaksi kuukautta aikaa lapsettomuuspolin käyntiin. Yritän olla laskematta kiertopäiviä mutta en pysty.. Hiton hankalaa mukamas tjottailla kun ei haluaisi ;) Ovistestit sentään jätin tekemättä, hyvä minä! Parin viikon päästä tulee vuosi siitä kun viimeksi r-plussasin :unsure:

Hedelmällistä loppukesää kaikille! Käyn teitä kurkkimassa (y)
 
Tukutuku tervetuloa. Toivottavasti pian saadaan teillekin vauva syliin.

Poppana92 selkeästi kaksi viivaa! Onnea! Tiedätkö mikä dpo sulla on?

Omanapa menkat ei ole vieläkään alkaneet. Kuinkakohan pitkä tästä kierrosta tulee.. Toivonkipinä nostaa päätään tietysti myös ja tekis mieli mennä kauppaan ostamaan testi niinku än yy tee nyt.
 
jutska ja kinder kitty : mitkä kp:t menossa?

Täällä 32 ja ostin kaupasta taas lisää testejä. Huomenna ajattelin taas kokeilla.........
 
Voi itku.. Toivon että ei alkais. Jos en olis nähny tätä testiä tänään niin kävisin nukkumaan vaippa pöksyissä. Siihen malliin mullakin mahaa välillä korventaa. Toivottavast on kuitenki normaalia ja mitä nyt googlailin niin pitäis kuulua asiaan tai jos nyt ei kuulua, niin ainakin olla ihan vaaratonta.

Voiku tänne tulisi monta plussaa nyt <3!
Onnea Poppana:)
 
Poppana isot onnittelut! :love:

Täällä ei kyllä tunne yhtään katkeruutta plussista, kun tietää, mitä ollaan käyty läpi. Kiitos vielä kaikille tsempeistä, ootte ihania :love:

Näemmä muillakin tulee puhdasta, kun siivoaa kiukuspäissään. Mää jatkan huomenna mattojen hinkkaamista.

Tukutuku tervetuloa saamaan vertaistukea. Teillä on kyllä rankka tausta takana, voimia sinne.

Itse olen huomannut, että vastoinkäymiset vahventaa. Mulla on ollut aika kivikkoinen elämä kaikin puolin, mutta sitten kun ne asiat käsittelee ja antaa itselleen luvan surra, niin sieltä sitten noustaan ylös. Jokainen käsittelee surun omalla tavallaan. Mulle auttaa puhuminen niin livenä kuin netissä ja sitten se, että teen paljon kaikkea.

Mulla tuli tänään ekaa kertaa tuhrun lisäksi limaista punaista vuotoa. Voi kun vuotaisi nyt kaikki pois. Toki mää heti haaveilin että haa, ovis pitäis olla viikonloppuna ja ne limat on ovista. Mut ei kai sellaista voi nyt tulla vai voiko?

Lääkäri saa laittaa mulle reilun viikon päästä lähetteen hcg:n ja varmaan muitakin kokeita otetaan samasta näytteestä niin näkee varmasti, että on kaikki kunnossa.
 
Myös jutska ja sanzzes... Ootteko testannut? Onko oireita? Tai ainakin ärtymystä.. :D
Viime viikon testasin joka toinen päivä, vaikka ei mitään muita kuin keksittyjä oireita ollutkaan. Tällä viikolla ei oo ees huvittanu testata, kun oon ajatellu, että negaa se näyttää kuitenkin. Mikäpä häiriö tämä lie.
No muutin mieleni, syystä että... Eilen töistä tullessa odottelin bussia, ala vatsassa ihme tikkuilua , vilun väristykset seuranaan ja mies oli tehnyt jauhelihamureketta, en voinu edes keittiössä käydä, kun haisi niin ällölle. Huomen aamulla testaan taas :eek:
 
Viime viikon testasin joka toinen päivä, vaikka ei mitään muita kuin keksittyjä oireita ollutkaan. Tällä viikolla ei oo ees huvittanu testata, kun oon ajatellu, että negaa se näyttää kuitenkin. Mikäpä häiriö tämä lie.
No muutin mieleni, syystä että... Eilen töistä tullessa odottelin bussia, ala vatsassa ihme tikkuilua , vilun väristykset seuranaan ja mies oli tehnyt jauhelihamureketta, en voinu edes keittiössä käydä, kun haisi niin ällölle. Huomen aamulla testaan taas :eek:
Aamun pikainen päivitys. Kaks viivaa tuli, toinen niin hailakka, ettei hyvällä tahdollakaan saa kuvaa. Anoppia odotellessa ja maanantaina seuraava testi, ku pääsen anopista.
 
Onnea sanzzes....kyllähän tuota jo epäiltiin(y)

Omanapa: alkaa ottamaan päähän pikkuhiljaa.........testissä taas vain yks viiva...kp33...........luovutan kohta......mä en jaksa näitä mega pitkiä kiertoja.....sellainen tästäkin tulossa......
 

Yhteistyössä