Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

ninnananna mulla vasta kp29 ja nyt jo hermot lopussa. En tajua miksei voi saada edes itselleen normipituista kiertoa jos plussaa ei heru.

Minä ajattelin tänään käydä hakemassa raskaustestin. Lähikauppa myy pelkkää rfsuta mut luulis et sekin näyttää jos om n jotain näytettävää.
 
sanzzes Onneksi olkoon! :love: Viivalle vahvistumisia ja toivotaan että kestää nyt matkassa loppuun asti! :)

Omanapa Kp 7. Vuoto loppui vihdoinkin eilen. Nyt ovista odotellen. Toivon että ovisplussa tulisi tässä kierrossa aikaisemmin kuin viimeksi (kp 17/28). Paitsi että en ajatellut reissussa edes tikuttaa ovista. Jospa limoista tunnistaisin oviksen.

Kemiallisen kokeneet! Onko teille sanottu että kemiallisen jälkeen pitäisi pitää yksi kuukausi taukoa ennen kun jatkaa yritystä? Tai oletteko pitäneet taukoa sen kuukauden ennen kuin olette jatkaneet yritystä?
 
sanzzes Onneksi olkoon! :love: Viivalle vahvistumisia ja toivotaan että kestää nyt matkassa loppuun asti! :)

Omanapa Kp 7. Vuoto loppui vihdoinkin eilen. Nyt ovista odotellen. Toivon että ovisplussa tulisi tässä kierrossa aikaisemmin kuin viimeksi (kp 17/28). Paitsi että en ajatellut reissussa edes tikuttaa ovista. Jospa limoista tunnistaisin oviksen.

Kemiallisen kokeneet! Onko teille sanottu että kemiallisen jälkeen pitäisi pitää yksi kuukausi taukoa ennen kun jatkaa yritystä? Tai oletteko pitäneet taukoa sen kuukauden ennen kuin olette jatkaneet yritystä?
Mä en oo edes lääkäriin tai neuvolaan ottanut yhteyttä enkä pitänyt taukoa, mutta toukokuun kemiallisen jälkeen oli mielestäni ovuloimaton kierto. Nyt jännittää kuinka käy tämän kierron kanssa... Mulla menossa kp9 ja yleensä ovulaatio n. kp13.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Mä en oo edes lääkäriin tai neuvolaan ottanut yhteyttä enkä pitänyt taukoa, mutta toukokuun kemiallisen jälkeen oli mielestäni ovuloimaton kierto. Nyt jännittää kuinka käy tämän kierron kanssa... Mulla menossa kp9 ja yleensä ovulaatio n. kp13.
Ok, kiitos. :) Toivotaan ettei ovulaatio jää tulematta, niin siulla kuin miullakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Tukutuku Ok, kiitos vastauksesta. :) Ei me kyllä taukoa pidetä. Tyhjennysvuoto oli kuitenkin lähes kuin tavalliset menkat, hiukan aaltomaisia kipuja ekana päivänä, määrältään vuoto lähes samanlaista kuin menkoissa ja kestokin oli vain 1-2 vrk enemmän kuin menkoissa.

Kävin kattomassa Omakannasta mitä neuvolan täti oli kirjottanu miun tietoihin. Oli tullut uusi keskenmeno-diagnoosi. Nyt niitä on sitten jo kaksi siellä. Ilmeisesti nuo kemiallisetkin merkataan sitten keskenmenoihin, jos neuvola niistä saa vaan tiedon asiakkaalta?
 
minttumar kiitos kun kysyt kaikkea kemialliseen liittyvää. Juurikin samat asiat mietityttää mua. Mulla edelleen jatkuu vuoto, tänään jo 13 päivä. Eilen ja tänään on kerran tullut paperiin enemmän verta, mutta muuten tuhruttelee. Luulis jo kohta loppuvan vuoto, kun on ollut kemiallinen. Vatsaa ei enää poltellut eilen illalla.

Tsemppiä teille joilla on pitkä kierto. Tuollainen käy varmasti hermorakenteen päälle. Mää niin jo odotan, että kroppa alkaisi taas toimia kunnolla ja pääsisi yrittämään. Aion kyllä ihan pysyvästi raskautua seuraavasta normaalista kierrosta.
 
Poppana ja sanzzes paljon onnea!! :love: Ihanaa että tänne tulee plussia, toivotaan niitä paljon lisää!

Täällä on ollut vähän kurjia uutisia ja mieli maassa monella viime päivinä, mä toivon että alkaa puhaltaa positiiviset tuulet etelästä niin mielialojen kuin ovis- ja raskaustestienkin suhteen :p

Fujin rfsu:lla minä testasin plussani tästä keskenmenneestä raskaudesta ja ihan selviä ne oli :) Oon joskus aiemmin hätähousuillessa testannut rfsu:lla kans negoja ja lukenut ettei niihin kannata luottaa, mut eiköhän ne oikeesti plussaa näytä sillon kun kuuluukin :p

Täällä päivä 17 siitten keskenmenovuodon alkamisen ja ensimmäistä kertaa on menty koko aamu ilman vuotoa, jokohan tää loppuis? Oon jo monena päivänä miettiny samaa kun on tullut enää niin niukasti, mut joka päivä iltapäivästä on tähän mennessä alkanut jomotella alavatsaa ja selkää (supistella?) ja vuotaa reilummin. Kolme päivää sitten tuli toiseksi suurin klöntti tähän mennessä, ajattelin että kenties istukka.. Mä vähän juhlin jos tää keskenmenovuoto loppuu nyt, sit voin alkaa odotella seuraavia menkkoja ja laskemaan koska päästäis yrittää :p Mies on muutenkin nyt poissa Suomesta ja mä lähden perään vasta ensi kuussa.
 
minttumar mulla ei ollut merkintää omakannassa tästä kemiallisesta. Hcg:n mittaus kyllä näkyy. Mutta se tieto tulee sinne sitten, kun käyn lääkärissä. Siihen on reilu viikko aikaa, ei millään malttaisi odottaa.
 
Vauveli vanhalle Täällä on hyvä kysellä, kun monet kokeneet saman ja tietävät jo asioista mitkä mietityttää. :D Toivotaan että siullakin pian loppuisi tuo vuoto, rasittavaa kesähelteillä rätti perseessä hiostamassa kulkea viikkotolkulla. :D Hyvältä kyllä kuulostaa, että siellä alkanut enemmän verta tulemaan ajoittain, jospa se enteilisi sitä että vuotopäivät alkaa käydä vähiin tältä erää. (y)

Omanapa Täällä pitkästä aikaa huonommat fiilikset.. Tällä viikolla tuli postista Englannista tilaamani odotusajan The Belly Book -kirja, jonka ehdin jo tilata positiivisista raskaustesteistä inspiroituneena pari viikkoa sitten.. :unsure: Voi että kun ois ollu jo niin ihana päästä täyttämään sitä.. Kerkesin myös käydä positiivisen testin jälkeen apteekista hakemassa ilmaisen odottajan oppaan, jonne pystyy myös ihan alkuviikoista alkaen tuntemuksiaan kirjoittamaan. Nyt on sitten kaks tuollasta ilmasta odottajan opasta, joihin kumpaankin olen tyhmänä kirjoittanut mustekynällä kunkin rv:n tuntemuksia.. Vaikka ilmasia ovatkin, niin harmittaa että "hukkaan" on kummatkin mennyt. Ensi kerralla kirjotan lyijykynällä, niin saa kumitettua jos kaikki meneekin taas mönkään..

Oon myös paljon käynyt lueskelemassa tuolta Odotus -puolelta odottajien kirjoituksia, joka ei varmaan oo yhtään hyvä, kun paskan fiiliksen saa vaan itselleen.. :unsure: Toki toisen onnesta iloitsee, mutta samalla toivoo, että ois itselläkin se sama onni jo. :unsure: Tiedän että oon vielä nuori ja aikaa lapsenteolle on, mutta minkäs teet kun vauvakuume on kova, ja miehen heltyminen viime syksynä ajatuksesta vauvalle ja sitten nämä menetykset, ovat vaan nostaneet sitä. Jännä miten peruskoulun terveystiedon tunneilla koskaan mainittu halaistua sanaakaan siitä, että raskautuminen vaatii hommailujen ajoittamista ja pitkää pinnaa, kuukausia ja jopa vuosia. Ainoa mitä peruskoulun tunneilta tästä asiasta muistan, on se, että jos kortsua ei käytä, niin ensimmäisestä kerrasta ollaan jo raskaana. :D

Anteeksi sekavasta kirjoituksesta ja avautumisesta, ärsyttää vaan tällä hetkellä niin paljon tämä koko touhu ja pakkoseksi oviksen aikaan, vaikkei välttämättä joka kerralla edes huvittaisi. :ROFLMAO: Ollaan jo vitsailtu siitä, että jospa mies runkkaisi kuppiin ja mie ruiskuttasin mällit kovalla paineella ruiskun avulla sisään. :ROFLMAO: Jos tässä vaiheessa jo tympäsee, niin voin vaan kuvitella, miltä vuosia lasta yrittäneistä tuntuu. :unsure: Yritykseen panostetaan täysillä, mutta tulosta ei vaan tule. Kamalaa. :(
 
Hurjasti onnea plussien omistajille! Tarrasukkia matkaan!

Itsellä vuoto alkaa olla loppunut. Tulee enää hyvin harvoin vessareissun yhteydessä rusehtavaa vuotoa. Eilen kyllä jomotti alavatsaa kuten normaalisti ovulaatiossa mutta siitä tuskin vielä on kyse kun raskaustestikin näytti vielä haaleaa, mutta selvää plussaa. Ovulaatiota ei kaiketi tapahdu ennen kuin tuo raskaushormoni poistuu elimistöstä?! Milloin teillä muilla kaupan testit olleet negoja keskenmenon jälkeen? Mulla nyt 1,5 vkoa kun todettu kohdun tyhjentyneen..

Ajatukset on uudessa raskaudessa tai yrityksessä mutta henkisesti olen kyllä aivan raunio tällä hetkellä kaiken tapahtuneen jälkeen..
 
Hurjasti onnea plussien omistajille! Tarrasukkia matkaan!

Itsellä vuoto alkaa olla loppunut. Tulee enää hyvin harvoin vessareissun yhteydessä rusehtavaa vuotoa. Eilen kyllä jomotti alavatsaa kuten normaalisti ovulaatiossa mutta siitä tuskin vielä on kyse kun raskaustestikin näytti vielä haaleaa, mutta selvää plussaa. Ovulaatiota ei kaiketi tapahdu ennen kuin tuo raskaushormoni poistuu elimistöstä?! Milloin teillä muilla kaupan testit olleet negoja keskenmenon jälkeen? Mulla nyt 1,5 vkoa kun todettu kohdun tyhjentyneen..

Ajatukset on uudessa raskaudessa tai yrityksessä mutta henkisesti olen kyllä aivan raunio tällä hetkellä kaiken tapahtuneen jälkeen..
Keskiviikkona tuli 3vkoa kun todettiin kohdun olevan tyhjä..torstaina tein testin ja oli nega.. ite oon kans ymmärtäny et ovista ei tuu ennen kuin raskaushormoni on niin sanotusti normaalilla tasolla eli sen alle 5..
 
Kiitos onnitteluista :)
Nyt pää kylmänä. Yritän olla ajattelematta viivojen määrää. Viime kierrossa sama juttu, tuli niitä hailakoita viivoja ja sit menkat. Että nyt en intoile enkä stressaa, sit vasta kun on kunnon viivat testissä. Tai viikkoja 30....
 
Hurjasti onnea plussien omistajille! Tarrasukkia matkaan!

Itsellä vuoto alkaa olla loppunut. Tulee enää hyvin harvoin vessareissun yhteydessä rusehtavaa vuotoa. Eilen kyllä jomotti alavatsaa kuten normaalisti ovulaatiossa mutta siitä tuskin vielä on kyse kun raskaustestikin näytti vielä haaleaa, mutta selvää plussaa. Ovulaatiota ei kaiketi tapahdu ennen kuin tuo raskaushormoni poistuu elimistöstä?! Milloin teillä muilla kaupan testit olleet negoja keskenmenon jälkeen? Mulla nyt 1,5 vkoa kun todettu kohdun tyhjentyneen..

Ajatukset on uudessa raskaudessa tai yrityksessä mutta henkisesti olen kyllä aivan raunio tällä hetkellä kaiken tapahtuneen jälkeen..
Mulla tiputtelua tuli vielä eilen. Vein pissatestin (neuvolastaki ihmettelivät miksi eivät määränneet tk:ssa verestä otettavaa hcg:tä) tiistaina ja se oli negatiivinen. Onneksi. Tiedänpä, että kaikki on tullu ulos. Vuotoa kesti kaikenkaikkiaan 2 viikkoa.

Tänään tuntunut jotain nippailua alavatsassa. Nyt vaan ootellaan seuraavia menkkoja ja uuteen yritykseen.
 
Onnea plussanneille ja voimahalit huonoille uutisille ❤

Kemiallisesta kommentoin sen verran, et heti vaan yrittämään uudelleen. Mulla on takana 1 kem, 1 tuulimuna ja 1 km. Kaikista on sanottu et heti saa alkaa yrittämään, ei mitään esteitä vaikka tm jouduttiinkin lääkkeellisesti keskeyttämään ja kohtuun oli jäänyt raskausmatskua, siitä sit vuotelinkin kauan ja rajusti, välillä oli 2 vko ilman vuotoja ja taas alkoi hurjana. Ja onneks yritettiin, sain helmikuussa viimisen km ja kuukauden päästä testi näytti taas plussaa. Tänään mennään jo 20+5.

Mulla kemiallinen on näkynyt digitestissä, liuskatesti taas oli tosi haalee ettei siitä saanut mitään selvää.

Joku kyseli disperiinistä. Mä syön sitä nyt rv 36 asti estämään raskausmyrkytystä (mulla siis kaks takana) ja alotin sen ominpäin heti viime km jälkeen. En tosiaan tiedä oliko sillä vaikutusta raskautumiseen heti, vai oliko vaan sattumaa. Äitiyspolin lääkärin mukaan se voi aiheuttaa keskenmenoja, mut taas monet lapsettomuuspuolen lääkäreistä sitä määrää. Sain siis reseptin primaspan 100mg, 1x päivässä. Disperin ja primaspan on melkeempä sama. Primaspania lääkärit yleensä määrää. Se lisää verenkiertoa kohdussa ja ohentaa verta, ettei tukkeutumia tulisi. Mulla oli jo rv 14+1 kohonneet virtaukset kohdussa ja istukassa, lääkäri meinas et tarpeeseen tulee. En toki kertonut et olen disperiiniä syönyt alusta asti (joo, tiedän, kovin fiksua) mut mietimpä vaan et olisko sit ollenkaan vatsassa kasvavaa tyttöä tällä hetkellä jos en sitä olis ominpäin alottanut. Jää mysteeriksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voisin Catharinille kertoa, että olen kanssa nakerrellut aspiriinia päivittäin plussasta saakka. Annostus noin 60-70 mg.

Vähän kyllä arveluttaa tämäkin, en oikein tiedä onko järkevää.

Vitskuja menee myös. Olen kyllä tuntenut oloni tosi terveeksi. Kärsin myös ennen usein flunssasta ja huuliherpeksestä, vitamiinien aloittamisen jälkeen ei ole tullut kertaakaan.
 
poppana: mulla kierrot on olleet aina pitkät ja epäsäännölliset eli ei todellakaan kellon tarkasti tai päivälleen. Paitsi kun söin pillereitä. Yleensä kyllä tuollainen reilu 32. Joskus esikoisen yritys aikoihin taisi olla kp yli 100......
 
Mulla aukesi hanat nyt illalla mikä on hyvä juttu. Tunnin aikana kävin neljä kertaa ruipelolla, mitä vielä haluatte tietää? :LOL:

Burana 600 mg jouduin ottamaan mahakivun takia. Se vei kaiken kivun pois. Vuoto on runsaampaa kuin menkkavuoto ja mua alkoi jossain vaiheessa oksettaakin, mutta kunnialla oon selvinnyt. Vuoto jatkuu edelleen. Mielenkiintoista nähdä, kauanko vuoto kaikkinensa kestää.

Ovulaatio tuli muistaakseni tyhjennyksen jälkeen reilun kahden viikon päästä. En tikuttanut silloin, mutta limoista päättelin.

Me ei aiota odottaa yhtään kiertoa uuden yrityksen kanssa, kerta oli kemiallinen. Km:n jälkeen odotettiin yksi oma vuoto. Nyt jään odottelemaan ovista. Ei hajuakaan koska voisi tulla. Varmaan ehtii lääkäri olemaan ennen ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
En tarkota olla mitenkää töykee, mutta onko sitä tutkittu mistä johtuu? Onko se vaan semmonen, mille ei voi mitään tai ole mitään syytä? Sori en siis missään nimessä haluu pahalla kysyy, en vaan tiedä miten muotoilisin paremmin.
Heh...et ole töykeä;). Mulla oli kierto tosiaan tuollainen mega-avaruudellinen kun esikoista ootettiin ja mentiinkin sitten väestöliittoon lapsettomuushoitoihin. Kaikenlaisia pillereitä sitä tuli popsittua ja mies piikitteli hormooneja vatsamakkaroihini.......oi niitä aikoja:coffee:. Esikoinen nyt 9v joten pikkasen on siitä aikaa.....Varmaan mitään erityistä syytä noihin superkiertoihin ei ollut ja enkä muista saatiinko siitä jotain erityisdiagnoosiakaan....Inseminaatiolla tyttö saatiin lopulta alulle.

Nyt lähi vuosina kierrot on olleet kaikkea väliltä 30-50. Laskureihin ym laitan yleensä 32.

Nyt on menossa kp34.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos lööpistä! Mää olen merkannut kaikki kierrot ylös ovis- ja raskaustestiplussineen ja miinuksineen viime marraskuusta lähtien.

Alkaa sivu loppua kesken kalenterista, kun oon yhdelle sivulle merkannut asiat. Muistan, kun tein ekan plussan helmikuun alussa ja katselin sivua että vau, eihän tähän tullut juuri mitään merkintöjä...

Mutta onpa ainakin kerrottavaa lääkärille reilun viikon päästä :)

Täällä alkoi 15 vuotopäivä. Pari päivää ollut runsasta vuotoa ja kipulääkettä on tarvittu. Oon silti pystynyt touhuamaan kaikkea ja oon liikkunut paljon, jotta vuotaisi kaikki pois. Eiköhän tässä aleta olla jo voiton puolella, ei kukaan voi viikkotolkulla vuotaa (y)
 
Kiitos lööpistä! Mää olen merkannut kaikki kierrot ylös ovis- ja raskaustestiplussineen ja miinuksineen viime marraskuusta lähtien.

Alkaa sivu loppua kesken kalenterista, kun oon yhdelle sivulle merkannut asiat. Muistan, kun tein ekan plussan helmikuun alussa ja katselin sivua että vau, eihän tähän tullut juuri mitään merkintöjä...

Mutta onpa ainakin kerrottavaa lääkärille reilun viikon päästä :)

Täällä alkoi 15 vuotopäivä. Pari päivää ollut runsasta vuotoa ja kipulääkettä on tarvittu. Oon silti pystynyt touhuamaan kaikkea ja oon liikkunut paljon, jotta vuotaisi kaikki pois. Eiköhän tässä aleta olla jo voiton puolella, ei kukaan voi viikkotolkulla vuotaa (y)
VV: toi kalenteriin merkkaaminen on tosi hyvä asia koska niistä lääkäri on kiinnostunut kun alkavat hoitamaan.

Poppana92: Toivotaan ja uskotaan että kaikki on hyvin. Luotetaan, että asiat on hyvin kunnes toisin todistetaan.

On: tänä aamuna klo 6 ovistestit niin liuska kuin CB näyttänyt plussaa. Mutta minkäs teet kun ei voi mennä huomenna inssiin matkan riskien takia.. Eli tätä kiertoa eikä luultavammin seuraavaakaan voi hyödyntää. Meillä siis varmaan 2 kk tauko yrityksessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä