*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

Terveisiä taas pitkästä aikaa täältä meikäläisenkin suunnalta!

Täällä kp 31/28, eikä menkat oo vielä tulleet. Tissit on viidettä päivää arkana, myös mahaa juilinut aikalailla siitä lähtien kun menkkojen olis pitänyt alkaa, mutta tätiä vaan ei kuulu ei näy. Työpäivän päätteeks tuntuu päiväunet olevan tarpeellisia, vaikka illalla menisi nukkumaan jo puoli kympin aikaan.
Mutta! Apteekin raskaustestit näyttää tyylipuhdasta negaa. Tänään mulla meni jo hermo ja päätin tehdä Predictor Earlyn testin, ajattelin että jos ovis on myöhästynyt pari päivää niin kyllä sen pitäisi jo mahdollinen raskaus näyttää. Mutta aivan himmeetä viivanpaikkaa (joka siihen tuntuu tulevan aina, ihan turha testi) lukuunottamatta kovin lohduttomalta sekin näytti.

En nyt sit tiiä, onko täällä menossa joku hormonihäiriö vai mikä, mutta kyllä tässä saa yhdenlaisessa piinapenkissä saa olla. >.< parempaa tuuria ja ennenkaikkea parempia hermoja muille :)
 
Huomenta!

Ovistesti antoi aamulla plussan ja tästä se taas alkaa. Toivottavasti nyt olisi oikeasti ovis ja saataisiin se tärppi... Tulisi sitten juhannusvauva... Toivoa saa, mutta...

Jento: tuntuu keskenmenon jälkeen olevan ihan älyttömiä häiriöitä aina kropassa... täällä taisi olla edellinen kierto ovuloimaton ja nyt on ollut hikiaaltoja ja kauheesti finnejä... outoa!

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!
 
Vauvatoiveiselle paljon plussaonnea! :heart:

Hikiaallot ja finnit Joo löytyy, clomit pisti hormoonituotannon sen verran sekaisin että naama on ku murrosikäisellä vaihteeksi. Tuntuu myös että turvottaa paljon eli nestettä kerääntyy.. Huoh.

Mulla testailut vajaan parin viikon päästä, ens vkl synttärikemut, hyvillä mielin lähden juhlimaan!
 
Vauvatoiveiselle plussaonnea! :) ja tietty kaikille muillekin.

Mikähän Jenton tilanne on? :)

Täällä menkoista laskettuna rv 7+0, mutta todellisuudessa ei varmasti olla niinkään "pitkällä" vielä. Tänään jouduin laittamaan miehelle viestiä töihin, että ruokaa ei ole, kun se tulee, mä en pysty. Vellovaa oloa on ollut, mutta tänään on ehdottomasti huonompi olo kuin vielä kertaakaan. Päivän ateriat koostuu lähinnä hapankorpuista ja riisimuroista sellaisenaan :D nyt yritän syödä vanukasta... Mutta en valita. Mä otan mielelläni kaikki raskausoireet, kunhan nyt kaikki menisi hyvin loppuun saakka. Sääliksi käy tuo taapero, kun äiti seurustelee lähinnä täältä sohvalta. Onneksi se touhuaa mielellään eläinten kanssa :)

Toivottavasti saan pysyä plussanneissa ja toivottavasti te muut liitytte pian seuraan :) käyn teidän kuulumisia lukemassa, vaikka olenkin nyt yrittänyt muuten pysyä siellä plussanneissa.
 
Moikka. Huolitteko minua mukaan foorumille ? :)
Meillä on miehen kanssa yritystä tammikuusta 2013 asti ja takana on kemiallinen raskaus 04/2013 silloin todettu pco, Kkm 08/2013 rv9, sponttaani km 11/2013 rv6 ja viimesin kkm 06/2014 rv12. Nyt ollaan tyksissä hoidossa monien keskenmenojen jälkeen. Hassua miten nyt kun keskenmenoja on ollu se 3 ni mut otetaan tosissaan. Viimesen kkm kohdalla menetin kaavinnassa 2 L verta ja sain verensiirron osastolla. sikiö lähetettiin patologille ja löyty sit istukasta veritulppia. Mulla myös epäiltiin kaks osasta kohtua mutta se poissuljettiin tänään kohdun tähystyksessä. On tehty kaikki kokeet ja ainoa mistä on jotain hieman epänormaalia löytyny on spr:n antitrombi verikokeet ja nyt pitäis viel viikko venata uusien kokeiden tuloksia. Lääkäriltä tuli tänään ohje et lasta saa alkaa yrittämään heti ku jälkivuoto tähystyksestä loppuu. Ja kun raskaus alkaa niin mietitään verenhyytymistekijäongelmaan ratkaisu! Onneks nyt kaikki kokeet on tehty ja seuraavan pitäis onnistua hyvin ? Menossa nyt kp kp 4/28-30 mut voi olla et toi tähystys sekoittaa kiertoa hieman.
Haluisin ostaa ovistestejä. Kuka suosittelee mulle sivua mistä saa niitä halvalla ja paljon ;)
Ihanaa alkavaa syksyä kaikille :)
 
Vivi Hellion, näyttäisi siltä että ovisplussa ois lähellä, viimeistään huomenna? :)
Ja kmw, mä oon tilannut muutaman kerran testejä mammaksi-sivuilta, hyvin ovat tulleet ja toimineet :)
Ja mitäs tänne? Täti kurvasi kylään viimein tänään. Oon tyytyväinen, vaikka se plussa olisi ollut vielä parempi vaihtoehto. Mutta kroppa ei sentään oo enää jumissa välivaiheessa! Ja miehen kans sovittiin, että tässä kierrossa tehdään ovulaatioon kunnon tehoisku, ois jo paree tärpätä ;)
 
Pihla, onnea vellovasta olosta, jos näin saa sanoa :D

Vivi Hellion
kyllä toi mun mielestä on selkeä ovisplussa, onnea ja petipuuhat on toivottavasti jo suoritettuna :)

kmw2014, huijui mitä kokemuksia sinulla takana, ei ole reilua :( Olen todella pahoillani kaikista menetyksistäsi :(

Mä tilasin viimeksi Mammaksilta noita Davidin ovistikkuja ja ne osoittautui ihan kököiksi, kuten olen monesta keskustelusta lukenutkin. Mutta jotenkin ajatuksissani en ajatellut tilatessani sitä merkkiä ollenkaan. Ennen olen käyttänyt Sofeja ja niillä on tullut selkeeäkin selkeämpi ovisplussa.
Liitän tähän kuvan mun Davidin ovistestiaallosta:




Eli kuten näkyy se ovisplussa on todella haalea. En usko lh-huipun menneen ohikaan kun kaksi kertaa päivässä testasin n. 12 tunnin välein.

Seuraavaksi tilaan siis Sofeja ja muutama David jäi seuraavaan kiertoon ja kun Sofilla saan plussan niin testaan mitä David silloin näyttää :)
 
Tänään aamuyöstä tuntu nippausta masussa, jospa siellä oltais liikekannalla..
Viimeks on peittoja heiluteltu su-ma yönä ja toiv myös tänään ehtis ennen miehen töihinlähtöä.
Oon itte tykänny noista ovistesteistä jotka huuto.netistä ostin, merkkiä en ees tiiä. Näyttää kyllä viivat selkeesti ja myös nega on sitte ihan nega.
 
  • Tykkää
Reactions: sarasofia
Kmw, hui mitä kokemuksia! Olet todella vahva nainen, kun uskallat vielä yrittää :) toivon sulle pysyvää plussaa ja mieluusti pian :) ovulaatiotestejä en ole koskaan ostanut, mutta raskaustestit olen aina tilannut raskauskeijulta. Mun mielestä on olleet edullisia ja toimitus on tosi nopea. Mitä enemmän tilaa, sitä edullisempaa on. Sieltä tilasin foolihapotkin ja aion sitä tilata lisää :)

Sarasofia, kiitos :D onhan se onnittelemisen arvoista, kun yöllä heräät ja arvot pari tuntia, lähdetkö juomaan mehua, syömään jotain pientä vai oksentamaan :D mutta kyllä mä suoraan sanottuna nautin siitäkin. Ensi yöksi otan purkin pillimehua yöpöydälle. Voisin voida pahoin vaikka koko raskausajan, kunhan kaikki menisi hyvin. Yhtenä yönä näin jo unta, että kävin vessassa ja huomasin vuotavani verta. Pakko oli nousta vessaan, kun heräsi. Helpotus, kun se olikin vain uni. Mutta kyllä sen keskenmenon pelon huomaa, kun tulee uniinkin.

Jentolle plussaonnea uuteen kiertoon! :)

Vivi Hellionilla on jännät hetket :D plussaonnea!
 
Viimeksi muokattu:
Heh. Mä taidan ostaa raskauskeijusta ku oon sieltä ostanu kaiken ennenkin :)

Kaikella mitä tapahtuu on joku tarkoitus opettaa ja meillä ainakin parisuhde on kaiken tän jälkeen ku timanttia. ? onneks jotain syytä on löytynyt ja raskaus ajaksi saan seuraavana kertana lääkityksen ja paljon kontrolleja :) menin ekaan neuvolaan tosi myöhäsessä vaiheessa ku en antanut itseni iloita raskaudesta. Siellä sit oli joku harjoittelija, ripsiräpsyttimet ja tekokynnet ja nokkava viel kaikenlisäksi. Se teki kyllä hyvin selväksi ettei ymmärrä neuvolasta mitään ku kerroin sille pelosta kesknmenoon niin se vaan kohautti olkia vaikka pyysin juttelua psykologin kanssa(tiiän et sellasta saa jos vaan haluaa) ja sano et jos se tapahtuu niin sit vaan surraan ja sit uutta matoa koukkuun.. olin ihan wtf :D sit se katteli pinkil kynäl kirjotettua listaa et olikohan täs nyt kaikki :D
 
Kmw, kiitos :) ja yritän. Tämä pahoinvointi ihan pikkuisen luo luottoa siihen, että ehkä kaikki on hyvin, kun on oireitakin. On sulla ollut mielenkiintoinen neuvolatyttö :D mulla oli tytön odotusaikana kerran tosi nuori sijaistyttö, mutta se oli ihan hirveän kiva ja empaattinen :) antoi mulle jopa luvan syödä herkkuja niin paljon kuin mieli tekee :D siinä vaiheessa tiedettiin, että tyttö syntyy viikon sisään ja mulla oli kovasti huolta, kun en tiennyt aikataulua ja tyttö oli todettu pienikokoiseksi (arvio laskettuna aikana 2,5kg). Oli ihana sijainen :)

Sen pienen ihmisenalun muistoksi, joka ei tähän maailmaan koskaan saanut syntyä, sytytän illalla kynttilän. Tänään olisi laskettuaika.
 
Kmw, 14.3. (meidän nuorin kissa on syntynyt samana päivänä ja me ollaan se lopetukselta pelastettu, sattumaa vai kohtaloa?) nt-ultrassa todettiin, ettei sykettä ole ja sikiön kehitys on lakannut rv 9+2. Ultrassa rv 8+6 kaikki oli vielä hyvin. Eli reilu puoli vuotta sitten kkm. Lääkkeellinen tyhjennys kotona. Ennestään meillä on 12/12 syntynyt tyttö, jolle olisi se pikkusisarus haaveissa :) toivottavasti touko-kesäkuun vaihteessa haaveesta tulee totta. Olen kyllä niin onnellinen, että on edes tuo yksi. Se tekee menetyksestä edes vähän helpomman ja on se niin ihana ja suloinen, ettei sen edessä voi synkistellä :) toivon vaan, ettei jää ainoaksi. Mulle itselleni omat sisarukset on aina olleet tärkeitä ja läheisiä.
 
Tervetuloa ja pahoittelut uusille! Ainakin Kuusama ja kmw2014 olivat liittyneet joukkoon sitten viimelukeman ja molemmilla oli takana paljon kaikkea kurjaa. :(

On kyllä tyhmää, että vasta kolmen keskenmenon jälkeen ruvetaan tutkimaan. Itsellä takana kaksi keskenmenoa, ja olisin niin toivonut, että jotain tutkimuksia oltaisiin jo voitu tehdä. Mutta ei. Noh, ainakin seuraava raskaus johtaa johonkin: lapseen tai tutkimuksiin.

Pihlalle sekä hyviä vointeja että sympatiat ensimmäiseen lasketun ajan läpikäymiseen.

Itsellä on nyt ensimmäistä kiertoa käytössä clomifenit. Taustalla pco ja ilmeisesti siitä johtuen raskaaksi tuleminen kestää, joten lähdettiin nyt kokeilemaan, olisko noista apua. Salaa toivon, että ne auttaisivat jotenkin keskenmenoihinkin, mutta eipä niillä taida sen asian kanssa olla mitään tekemistä.

Väsyttää koko vauvaprojekti. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja antaa itseni levätä. Mutta jotenkin sekin tuntuisi vaikealta, kun ei se ajan kuluminen ainakaan mahdollisuuksia paranna. Ja on sellainen olo, että tässä ei nyt ihan kuukauden tai kahden lepo riittäisi. Eli päivä kerrallaan vaan eteenpäin.
 
Uusille heipat täältäkin suunnalta! :wave:

Täällä clomit ovat saaneet kyllä jotain aikaan, nyt on dpo7 ja vatsaa repii ja nippailee ihan kunnolla, jospa nämä olisivatkin sitä itseään!

Menkat alkoi 12.9, ovulaatio bongattu 24.9, eli pari viikkoa oviksesta vois vissiin suurinpiirtein sitä testiä kehiin pukata..Maanantaina tulisi kaksi viikkoa täyteen ja on vielä synttärini, katsotaan saanko maailman parhaan synttärilahjan :headwall:Iik. Jännittää.
 
Ensimmäinen viikko piinailua melkein takana, joko saa alkaa testailemaan? :xmas: No ei vaan, yksi testi viikon päästä lauantaina ja se on sillä selvä.

Miten sitä jotenkin aina höyrähtää tähän kuumeiluun ja oireiden kyttäämiseen vaikka aina vannon etten mieti koko asiaa.. Tajusin juuri että olen nyt kytännyt viisi vuotta oireita joka kierto :O Välillä tietenkin (kun mies vaihtui) ajatuksella että en kai vain ole raskaana :LOL:

Eilen ja tänään (dpo 5 ja 6) on viiltänyt pari kertaa ihan kunnolla mahasta, samalta puolelta mistä ovuloin. Jännää :D
 

Yhteistyössä