KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Onne plussanneille :flower: ja osanotto suru-uutisen kohdanneille :hug:

Täällä taitaa olla menossa kp 25/28. Ja hyvin vahvat raskausoireet, olen ihan 98% varma että pullat on uunissa. Aion kyllä odotella tuonne kp 30 asti ennenkuin testailen, jotenkin nimittäin pelottaa kemiallinen/varhainen km. Tissit ja maha pinkeenä (tuntuu että mahassa olisi jotain ylimääräistä ), nenä tukossa, mahaa juilinut viikonlopusta asti (varma oire kaikissa aiemmissa raskauksissa), vähän huonovointisuuttakin (tälläista ei tosin edellisissä raskauksissa vielä tässä vaiheessa ollut että en sitten tiedä mistä' johtuu) jne. Liikaa en odota etten pety. Katse jo seuraavassa kierrossa :D
 
Imoen: Itselläni kävi samalla tavalla kun ekaa kertaa ovistestin tein. Tein sen kp 21 maissa ihan huvikseen ja plussaa näytti. Luulin että kyse oli raskaudesta mutta ovishan se oli. Ovikset tapahtuivat aina kp 21-24 ja kierto oli 31-34 päivän luokkaa. Nyt on ollut ovis n. kp 15-16 mutta uskon että väli pitenee tässä pikkuhiljaa kun elimistö palautuu omiin rytmeihinsä.
 
Voi ei syyslaulu!! Voimia sinne! Oma keskenmenoni taisi olla niin ikään kemiallinen,koska testailin niin haaleita haamuja 3 aamuna,digi näytti raskaana,mutta niinhän sen pitääkin jos on yhtään Hcg:tä. No 5pvää ehdin olla raskaana,kun alkoi vuoto. Nyt ainakin tuon kokemuksin vuoksi olen viisaampi,enkä ala testailemaan ennenkun menkat on oikeesti viikon myöhässä.

Ovisplusa taisi olla toissapäivänä,eli kp 11. On hyödynnetty,saapa nähdä tapahtuuko mitään ilmn clomeja,epäilen! :/
 
Plussanneet: paljon onnea!!

ja pettymyksen kohdanneet: :hug:

Oma napa: vaikka vannoin etten tässä kierrossa koske ovistesteihin niiin... :ashamed:


ylempänä eilis aamuinen, ja alempi tämänaamuinen..Tyylipuhdas ovisplussa :D onneks harjotukset on jo aloitettu, tänään vois vielä varmistella eilisiä :xmas:
 
Ainoo homma mikä nyt ihmetyttää, on se, että lämmöt on tänään puoli astetta koholla eiliseen? Että oliskohan se ovis ollut jo yön aikana tai eilen illalla, ainakin mahassa vihloi..Hämmästyttää kummastuttaa :D kyllä tässä hulluks tulee miettiessään :LOL:
 
Halusin täältä taustalta kovasti antaa voimahalauksen teille jotka olette saaneet sen kemiallisen raskauden : ( :hug: Kun toivoo oikein kovasti niin ymmärrän että ottaa päähän raskaasti... Meillä ei vuoteessa ole tapahtunut mitään. Kuusi viikkoa, kohta lähtee seitsemäs viikko, parisuhdeterapiassa puhuivat että meidän täytyy vain löytää oikea timing. EIkä se kuusi viikkoa kuulemma niin pitkä aika ole. No ON se jos tahtoisi edes yrittää vauvaa. Miehellä ei ole hätää kun sillä on jo ne kolme... (katkeruus nostaa ihan pikkasen päätään) :ashamed:
 
Syyslaululle oikein iso voimahali :hug: Osasit todella hienosti pukea sanoiksi noi ajatukset, mitkä varmasti useammankin päässä tällä palstalla liikkuu. Olen todella pahoillani puolestasi :hug:

Samoin rikupille iso halaus :hug: Onneksi olette ilmeisesti hakeneet apua tilanteeseen. Toivotaan, että solmut aukeavat ja vaavikin vielä ilmoittaa tulostaan.

Minä en kanssa aina pysy tuon oman miehen perässä....kovasti se vakuuttaa, että vauvan haluaa, mutta km:n jälkeen on välillä vaikuttanut siltä, että se suorastaan välttelee otollisia päiviä :( Kysyinkin siltä siitä, niin sanoi että haluaa odottaa, että mun kroppa on "normalisoitunut", ettei tule enää uutta km:a ja pettymystä....ehkä se km sitten säikäytti sen ja se ei halua mitään suorituspaineita...en tiiä |O

kilpirauhaskokeista sain tänään uudet tulokset: TSH oli 3,1 ja T4V 13. Lääkärin mukaan oli täysin normaalit ja olihan ne alemmat kun viimeksi (4,6 ja 18). Mutta en vaan ymmärrä sitä, kun luin useammastakin paikasta, että joillekin lapsettomuuslääkärit sanoneet, että TSH pitäisi olla alle 2, jotta raskauden alkamiselle olisi parhaat mahikset :eek: Pitäisköhän mun etsiä joku kilpirauhasarvojen+hedelmällisyyden taitaja vielä jostain vai antaa asian olla? Mitä mieltä ootte? Oireitakin löytyy: väsymys, palelu, hiusten lähtö. Voivat tosin johtua muustakin...

Ja pitää vieä hehkuttaa: tällä kertaa menkat kesti normit 5 päivää, eli kai tässä alkaa kroppa olemaan vihdoin normaali =)

Plussatuulia kaikille joiden tärppi- tai testipäivät on käsillä :whistle:
 
TORSTAI 19.8




HAAVEISSA ESIKOINEN



NoBlood...................KM 06/10...............................KP 2/25-30
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 8/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 10/27
Tipetsu.....................KM 08/10..............................KP 14/27
An-nie......................KM 08/10...............................KP 16/30-35
durasel.....................KM 03/10..............................KP 22/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 32/26
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 38/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



jiinas....................KM 04/10......................................KP 9/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10....................KP 13/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10..........................KP 15/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 25/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 25/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 29/29
Linnea82.............KM 12/08......................................KP 33/31
Catalia.................ES 01/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10





HAAVEISSA KOLMAS



Helinäkeiju10.......KM 07/10......................................KP 6/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 9/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10.......................................KP 10/
Champion............KM 04/10.......................................KP 13/28-31
nepula.................KM 07/10.......................................KP 15/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 18/28
Oltermanni...........KM 04/10.......................................KP 24/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10...........................KP 25/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09............................KP 36/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 4/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 18/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 5/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



[/quote]

 
Orion- Mitä ihmettä?! Siis ihanaa ihmettä! :) Ollaan oltu samoissa ketjuissa jo tää 4 vuotta niin on ihanaa lukea, että plussaat! Onnea kovasti ja suojelusenkeleitä raskaudellesi :saint: Toivon sinulle ihanaa raskausaikaa! :heart: Jos mun ois pitänyt antaa jollekkin paikkani huhtikuisissa niin oisin sen sulle suonut. Ehkä sitä sit perästä tullaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Orion- Mitä ihmettä?! Siis ihanaa ihmettä! :) Ollaan oltu samoissa ketjuissa jo tää 4 vuotta niin on ihanaa lukea, että plussaat! Onnea kovasti ja suojelusenkeleitä raskaudellesi :saint: Toivon sinulle ihanaa raskausaikaa! :heart: Jos mun ois pitänyt antaa jollekkin paikkani huhtikuisissa niin oisin sen sulle suonut. Ehkä sitä sit perästä tullaan :)
Kiitos. :) Oli kova toivo ja uskokin nyt plussan suhteen, ja uskon myös että tällä kertaa pysyy mukanakin. :)
 
heipsan! joku teistä varmaan osaisi auttaa:

sain tietää km:sta viikoilla 12+1 np-ultrassa. sikiö vastasi viikkoja 8+5. (taustatietoja siis vaan)

nyt alkoi tuhruvuoto tyhjennyksestä laskettuna 28. pv. vuotoa on nyt jatkunut 3 päivää jo. mistäs voisi olla kyse? mulla on paha hiivatulehdus nyt inhottavien antibioottien takia, voiko se olla syynä ruskeaan vuotoon? lääkäri tutki alapään tiistaina, ja sanoi että muuten ok, mutta hiivaa on, ja tuhru alkoi siis sisätutkimuksen jälkeen... voishan nää tietty olla menkat, super super super niukat sellaiset... mitään kohtutulehdusoireita ei taida olla. hcg mitattiin 2 viikkoa sitten kun tyhjennysvuoto loppui, silloin se oli 70 ja lääkäri sanoi että laskee pois sitten pian loputkin, muuta tutkimusta ei tehty.

en jaksa yhtään tätä epävarmuutta. ja kropan jatkuvaa tarkkailua. ihan tarpeeksi raskasta oli se 2 viikkoa seurata vuotoa ja varoa tulehduksia, ja sitten ientulehdukseen saadun antibiootin jälkeen alkoi hiivat... canesten ei auttanut, suun kautta otettu hiivalääke tiistaina ei ole poistanut lievää alapään sekoilua (ei kutinaa, ei kirvelyä, vaan jotain outoa.) lääkäri määräsi vielä varalle, jos tuo suun kautta otettava ei auta, yhden kuurin emätinkapseleita. taas tässä arvon että haenko ne jo vai en.

eli : onko muilla ollut jotain omituista vuotoa tyhjennysvuodon loppumisen jälkeen? tai kokemuksia ruskeasta vuodosta hiivan aikana?

kiitos avusta. ja nähdään heti kun uskallan tai pääsen itsekin taas yrittämään :) oishan se nyt hyvä tietää voiko nää jo olla menkat, että pääsee yrittämään heti! ;)
 
Täällä taas tapahtunut kaikenlaista... onnittelut plussailijoille ja pahoittelut muille...

ON: viimeksi käydessäni mainitsinkin et uus kierto lähti jo käyntiin kun piti olla kp16 joten nyt sit varmaankin olis KP17 menossa... vois siis mulle päivittää tuon... vähän ihmeellisiä menkkamaisia juilimisia ollut välillä ja tuntuu siltä et kroppa on nyt aivan sekaisin mennyt siitä ku aloitin ne Terolutit kiertoa tasaamaan... nooh jospa se siitä, eihän tässä mitään aikataulua elämälle ja raskautumiselle ole...

Niistä kemiallisista olette keskustelleet niin minullahan oli ihan eka "raskaus" viime syksynä ilmeisesti juuri sellainen mut tyhjeneminen vaan kesti tosi pitkään. Mut kyllä se varmasti tuntuu pahalta sekin vaikka mulle se gyne sanoi että niitä ei pidä jäädä miettimään koska SE EI OLE RASKAUS!!! Tosi tylysti vielä sanoi sen plus sen et mulla on vasta yksi km, ei kahta!! Mä kyllä vannon etten mene sille vastaanotolle enää koskaan, sen verran erikoinen akka oli, mun mieskin ihmetteli sen käytöstä, se piti meitä ihan maanikkoina joiden pitää tulla heti raskaaksi, käyntini tarkoitus oli siis kierron häiriöt ja siinä vaan otimme puheeksi raskautumistoiveet... mut anyway aika inhottavaa sille ihmiselle joka on oikeasti jo masentunut ja stressaantunut lapsen saanti vaikeuksista ja erehtyy sille menemään...

Joku puhui miehestään, se on huomattu täälläkin et mies ku ei ihan ymmärrä näitä juttuja, esim se et odotellaan kropan normalisoitumista ettei tule uutta keskenmenoa, se ku ei valitettavasti sitä takaa, olen yrittänyt sille selvittää et kyllä me voidaan elää ihan normaalisti niin ku ennen et jos ovulaatio ym tapahtuu niin kyllähän se kroppa on silloin valmis uuteen raskauteen ja jos km taas tulee niin sille ei sit voi mitään...
 
Tömpsis: Niiiin tutun kuulosta!
Itse söin km:n aikaan kahta eri antibiottia tulehduksen takia ( joka siis tuli kun ei lääkkeellinen onnistunut ) sitten kaavintaan ja kuuri jatkui edelleen. Jokunen viikko siitä pukkas hiivan joka ei meinannut lähteä millään pois :headwall: |O ja samaan aikaan oli 3pv mini-minimaalista vuotoa.. en sitten tiedä oliko hiivan aikaansaannosta vai oliko ne menkat-jonkalaisia-minulla-ei-koskaan-ole-ollut.. siis kauhean niukat.. mutta siitä vuodosta 31vrk:n jälkeen alkoi "normi" menkat.. eli periaatteessa normikierron pituus ois ollut tuo..
Autto varmaan kauheesti :LOL: :ashamed:

Orion: Onnea roppakaupalla!! pysykööt pienoinen mukana nyt! :heart:

pyh ja pah minun unelmoinnit.. aamulla oli pakko tuhota kaappiin jäänyt testi ja nega oli. Mut eipä tässä mitä. yritän taas nollata pään ja ajatella positiivisesti.. vaikkakin ärrimurri mieli puskee päälle kera kauheen väsymyksen ja kipeitten lapsien |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanmar82:
Syyslaululle oikein iso voimahali :hug: Osasit todella hienosti pukea sanoiksi noi ajatukset, mitkä varmasti useammankin päässä tällä palstalla liikkuu. Olen todella pahoillani puolestasi :hug:

Samoin rikupille iso halaus :hug: Onneksi olette ilmeisesti hakeneet apua tilanteeseen. Toivotaan, että solmut aukeavat ja vaavikin vielä ilmoittaa tulostaan.

Minä en kanssa aina pysy tuon oman miehen perässä....kovasti se vakuuttaa, että vauvan haluaa, mutta km:n jälkeen on välillä vaikuttanut siltä, että se suorastaan välttelee otollisia päiviä :( Kysyinkin siltä siitä, niin sanoi että haluaa odottaa, että mun kroppa on "normalisoitunut", ettei tule enää uutta km:a ja pettymystä....ehkä se km sitten säikäytti sen ja se ei halua mitään suorituspaineita...en tiiä |O

kilpirauhaskokeista sain tänään uudet tulokset: TSH oli 3,1 ja T4V 13. Lääkärin mukaan oli täysin normaalit ja olihan ne alemmat kun viimeksi (4,6 ja 18). Mutta en vaan ymmärrä sitä, kun luin useammastakin paikasta, että joillekin lapsettomuuslääkärit sanoneet, että TSH pitäisi olla alle 2, jotta raskauden alkamiselle olisi parhaat mahikset :eek: Pitäisköhän mun etsiä joku kilpirauhasarvojen+hedelmällisyyden taitaja vielä jostain vai antaa asian olla? Mitä mieltä ootte? Oireitakin löytyy: väsymys, palelu, hiusten lähtö. Voivat tosin johtua muustakin...

Ja pitää vieä hehkuttaa: tällä kertaa menkat kesti normit 5 päivää, eli kai tässä alkaa kroppa olemaan vihdoin normaali =)

Plussatuulia kaikille joiden tärppi- tai testipäivät on käsillä :whistle:
Nyt kannattaa ehdottomasti etsiä lähin kilpirauhassairauksiin erikoistunut lääkäri (ks. www.kilpirauhas.info), koska raskaus on aika epätodennäköinen noilla arvoilla tai saattaa tulla km. Hoitamaton kilpparisairaus vaikuttaa myös sikiön aivotoiminnan kehitykseen.

 
PERJANTAI 20.8




HAAVEISSA ESIKOINEN



NoBlood...................KM 06/10...............................KP 3/25-30
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 9/27-30
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 11/27
Tipetsu.....................KM 08/10..............................KP 15/27
An-nie......................KM 08/10...............................KP 17/30-35
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 18/26
durasel.....................KM 03/10..............................KP 23/28
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 39/28-29
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



jiinas....................KM 04/10......................................KP 10/27-32
Sanmoc................TM 01/10, KM 08/10....................KP 14/26-34
Cappuccino..........KM 02/10, 08/10..........................KP 16/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 26/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 26/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 30/29
Linnea82.............KM 12/08......................................KP 34/31
Catalia.................ES 01/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10





HAAVEISSA KOLMAS



Helinäkeiju10.......KM 07/10......................................KP 7/?
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 10/21-26
Ruttuinen Rusina KM 07/10.......................................KP 11/
Champion............KM 04/10.......................................KP 14/28-31
nepula.................KM 07/10.......................................KP 16/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 19/28
Oltermanni...........KM 04/10.......................................KP 25/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10...........................KP 26/25-28
Unicco..................KM 07/07, 03/09............................KP 37/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 5/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 19/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 6/25




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu


:heart: :heart:


2009

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-



[/quote]


 
Piitkiä on nämä piinapäivät kun odottaa kierron loppumista, mahdollisia oireiden bongailua tai sitten surupäivää kun menkat taas alkaa?!?

Mulla on sellainen olo, että nyt melkein joka toinen raskaana meillä töissä ja tänään ilmaantui uusi odottaja! MÄKIN HALUAN!!! :/

Onnea kovasti jos niitä plussia oli jolleen tullut ja tsemppihalitukset pettyneille.

Mukavaa viikonloppua ja minä taidan palata seuraavan kerran kun on taas jotain konkreettista kerrottavaa eli elokuun lopussa-syyskuun alussa.
 
Syksy tekee tuloaan ja työtkin on taas syksyisiä :) Tästä mä pidän maatilan elämässä vaikka välillä inhoankin B)

Minulle ei kuuluu mitään erikoista olla möllöttelen vaan ;)

Tömpsis Tuon hiivan kanssa kun taistelet... Mulla kanssa on ollut välillä paljon ongelmia aina välillä. Mutta nyt kokeilinkin paljon mainostettua Lactalia ja huomasin eronjo yhden putkilon jälkeen. Vaikka olinkin skeptinen. Mutta suosittelisin kokeilemaan joko tuota tai vaikka gynokapseleita tai mitä niitä nyt onkaan ihan ekana, voihan se olla, että tasapaino emättimessä on vain kertakaikkisen sekaisin. Ja yleensä kun mä käytän hiivalääkkeitä niin samalla syön kuurin maitohappobakteereita ja se on ainakin minulla auttanut asiaa paljon. Tai voithan tehdä niin, että käytät kuurin hiivalääkkeitä ja sen päälle noita muita apujuttuja vielä. On tietysti aika arvokasta mutta on kyllä kivaa elää oireettoman alakerran kanssa ;)
En siis toki ole mikään tohtori mutta mua noi on auttaneet.

Mukavaa syksyn alkua kaikille ja onnea plussanneille!
 
Heippa! Ajattelin vaan hieman pikaisesti ilmoitella et mukana ollaan, vaik en usein tänne enää kerkeä kirjoitella. Ekat työpäivät takana ja on aika väsähtänyt olo oudostaan. Onnittelu :flower: onniteltaville ja :hug: kaikille jotka tarvitsevat. ON: Ei mitään mainittavaa, rinnat hieman kipeät, eikä ruoka oikein maistu. +++++ puhaltelen :whistle: Heippa hei! :wave:
 

Yhteistyössä