Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Täytyy tutustua ElinaMarian blogiin. Enkelivauva on toinen, jota kirjoittaa myöhäisen keskenmenon saanut nainen. Kosketti minua ja tuntemuksiani välittömästi.

Ei oo kuukautisia ei... Nyt kp 28/26. Kierto on kyllä ollut lyhyt, mutta oviksen bongasin big time, joten suhteellisen selvillä siitä ollaan..
Itkut jatkuu, samoin outo sisäänpäinkääntyneisyys tullut kylään. Rinnat särkee ja touhukkuus on tapissaan! Oksut meinaa lentää välillä kahvin tuoksusta, välillä fillarin heilumisesta.. Saas nähdä!! Jollei viikonloppuun mennessä ole menkat alkaneet, niin testiä kehiin...
 
Danjuska kiitos kiitos! Häiden järkkäily on kyllä mukavaa puuhaa. :)

Ja ihan totta tuo ikäeroasia - ainakin esikoinen saa olla esikoinen ja äitin ja isin vauva ihan kaikessa rauhassa... ja ehkä tosiaan kun on sitten vanhempi niin pystyy keskittymään taas vauvaan eri tavalla. Pitää koittaa löytää positiivisia puolia kaikesta, ja minkä sille voi? Elämä menee niinkuin se menee ja siinä kelkassa on vaan pysyttävä. :/


Emby Se on kyllä kamalaa kun pienet lapset sairastuu vakavasti. :'( Omat kokemukset tuntuu sitten aina pieniltä niiden rinnalla. Hyi en voi kuvitellakaan jos meidän pienelle tulisi joku vakava sairaus... toivottavasti ei tulisi koskaan. Mutta sitä tämä elämä on kuulkaas. Pelkoja ja vastoinkäymisiä ja surua, mut onneks elämässä on vastapainona aina paljon ihania asioita myös. :) Pitää vaan koittaa jättää murheet taakse ja katsoa eteenpäin.

Missa-76 tervetuloa vaan tutustumaan. Lähinnä se on sellainen ajatusten kaatopaikka. :p Olen kirjoitellut blogeja jo ensimmäisestä keskeytyksestä lähtien vuodesta 2008. =) Tämä on nyt uusin julkinen versio. Sulla vaikuttaa aika hyvältä nuo oireet! Pidän peukkuja!!

Meillä on vähän hassu tilanne täällä... Mä olen just työttömänä ja etsin uutta työpaikkaa koko ajan. Tytöllä on ihana päiväkotipaikka, joka me haluttiin pitää koska mä tosiaan toivon löytäväni töitä pian. Eli mä vien tytön päiväkotiin ja tuun ite takaisin kotiin. :O Ihan hönttiä jotenkin! Olla nyt yksin kotona... no saanhan mä keskityttyä ihan eri tavalla tuohon työnhakuun. Eihän siitä mitään tuu silloin kun kaksvuotias on täällä kotona. Mutta tuntuu tosi omituiselta. Tyttö on siis 14 pv/kk hoidossa ja ei onneks pitkiä päiviä. No, kai tähän tottuu. Ja onhan mulla yhdet häätkin tuossa tosiaan järkättävänä... :D :D Ainakin jää aikaa niillekin.

Mukavaa päivää kaikille!

-EM
 
ilmoittautuisin mukaan!! :wave: haaveissa olis toinen, tyttö 06/09 ja keskenmenoja kaavintoineen on kaks takana, 08/10 ja 04/11. nyt on kolmas aktiivinen yrityskerta / -kierto menossa, kp 8/28. oon kans tuolla kakkosta kuumeilevien puolella, mut nyt olis tarvetta saada vähän vertaistukee täältä, ku pitää päästä avautumaan... :|

oletan et sain jonkun asteisen keskenmenon taas viimesten menkkojen yhteydessä, ku ne alko monta pv normaalia aikasemmin, ensin väri tosi omituinen ruskee, sitte tiputtelua väliin ennenku alko lorisemaan punasta ja kaikkiaan ne kesti yhteensä n. tuplat normaaliin verrattuna. mut juttu on siinä et ne päivät mitkä tunsin olevani raskaana, oli aikast tuskasia. en saanu nukuttua ku päässä vaan pyöri et kohti seuraavaa kaavintaahan tässä taas oltais menossa... :'( ja nyt en tiiä uskaltaisko ees yrittää. tai uskallan kun niin kovasti toista haluan, muttamutta... eka keskenmeno oli tuulimuna joka kaavittiin rv11+3 ja toka kaavittiin rv12+2, vaikka se oli ilmeisesti kuollu jo jotain rv9, joten tottakai vielä oletan että jos uus raskaus tärppää, ni saa kärsii sitä hirveetä alkuraskautta ihan turhaan uskaltamatta toivoa, mut tottakai kaikki toiveet niin korkeella kun voi olla. jotenki nää omituiset menkat ja voimakkaat raskausoireet just ennenkuin ne alko toi taas kaikki pintaan ja nyt pelottaa ja mietityttää, vaikka kuvittelin olevani kuitenki jo suht sujut noitten keskenmenojen kanssa. tuskaa on taas tää elämä... :headwall:

kans halusin n. kaks vuotta ikäeroo lapsille, mut eipä sit joo... ensin oli tulossa ikäeroks 1v7kk ja sen jotenki koin liian vähäseks ja sit olis tullu 2v3kk, mikä olis ollu aika ihanteellinen. mut ei tää todellakaan ole ihan niin suunniteltavissa ku olisin halunnu... kans pelottaa, et saankohan enää toista vauvaa ollenkaan. : /

noh, kierto kerrallaan, vaikken tosin tähän kiertoon hirveesti voimia laita, kun on äiti kylässä koko otollilsen ajan ja koti on niiiiiin kovin pieni ja seinät pahvia. katotaan nyt mitä tulee. ja sit kun en haluis olla viimesillään raskaana kesällä, ku täällä Espanjassa on aika tukalat oltavat jos on taipumusta kuumudesta turpoamiseen, kuten allekirjoittaneella... esikoinen synty siis kesäkuun viimesellä vk ja toivoin ettei tartteis toista kertaa samaa kokea. itseasiassa sen takia viime syksynä otettiin taas muutamaks kuukaudeks kumit käyttöön ettei vaan tulis kesävauvaa, mut voi olla et tänä vuonna oon jo sen verran epätoivosempi etten enää niin mieti sitä vaan täyttä yritystä tulee olemaan niin pitkälle kun tarvii.

oon näköjään tänää aikast negatiivisella mielellä, mut liekö lomanjälkeisellä ekalla työpäivällä vaikutusta asiaan... tänää ei vaan hymyilytä!! :|
 
Tervetuloa caisachu :wave: Minäkin raskauduin toukokuussa ekasta yrityskierrosta, mutta niin vain todettiin tuulimuna vkoilla 11+5 ja toissa päivänä olin kaavinnassa. Kieltämättä olen myös skeptinen, en ollenkaan odota plussaa yhtä nopeasti, saati sitä että seuraava plussa toisi sen kaivatun vauvan.

Täältä kaksplussan sivuilta minäkin olen sitä voimaa ammentanut, ei paljon muuta ole jaksanut/kiinnostanut tehdä. Tervetuloa vain!
 
Jatkan yksinpuhelua..eipä tuu ainakaan riitaa :)

Uni vei voiton iltapäivällä, taidan sen verran uupunut vielä kuitenkin olla - fyysisestiKIN. Äsken sitten tuli sellainen nyt tai ei koskaan olo, ja pakkasin mammavaatteet pahvilaatikkoon odottamaan vinttiin viemistä. Osa toki on vielä pesussasakin, mutta pikku hiljaa sitten.. Normifarkut on jo käytössä, vaikka vähän kiristävätkin, kesän liikunnattomuus on tehnyt myös tehtävänsä. Viikonloppuna olisi tarkoitus palailla salille ja infrapunasaunaan ja hemmotella taas itseään. Siitä se lähtee.
 
Tervetuloa mukaan caisachu :)

Onnea Huikkis rinsessasta :)


ON: Mä en ole jaksanu tänne kirjotella vähään aikaan ku oma kierto on aika alussa vielä. Olen kyllä teidän kuulumisia käyny joka päivä lukemassa :) Tänää kp12 ja vieläkii menkat päällä. Ei mitää hajuu koska se ovis vois olla. Tänää soitin yhtee työpaikkaa ja jos sen paikan saan ni sit siirtyy meidän vauvahaaveet vähä myöhemmäksi. Toisaalta toivon etten sais sitä paikkaa ku on niin kova vauvakuume ja ei raaskis tota esikoista (1v2kk) laittaa tarhaan. On vaan vähä huono rahatilanne ja nyt sattu niin hyvä paikka olee auki et oli pakko soittaa sinne. Parin päivän päästä saan tietää miten sen työpaikan kanssa käy.
 
TORSTAI 4.8.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 6/27-28
Emby^...................KM 03/11...............................KP 19/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 20/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
Alpa.......................KM 05/11
Lara_84..................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN



caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 8/28
toukka90.............KM 06/11....................................KP12/?
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 18/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 28/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM
vauvaqme.........KM 05/11, 06/11



HAAVEISSA KOLMAS



Whisky Peat....KM 07/11
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10
Nappula............KM 09/08, 02/09, 05/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu.........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 5/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, lemonade, Sandemar, ElinaMaria, Gabrielle



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion



 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan caisachu :wave: Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Toivotaan, että seuraava plussa tulisi pian ja olisi se pysyvä plussa!

Huikkis Ihanaa!! Paljon onnea :heart: :heart:

Emby jospa ne kivut oli kiinnittymiskipuja :whistle: Peukutukset!!

vauvaqme en oo ite testannu ovista muilla kun digillä, joten en osaa omaan kokemuksen perusteella kommentoida. Mutta jotenkin, mitä oon kuvia nähny noista Pregcheck liuskojen ovisplussista, niin sanoisin, että ihan hitusen vois olla tummempi vielä. Kannataa käydä kattelemassa tuolla "Kuvia ovistesteistä" -ketjussa! Sieltä löytyy muistaakseni kuvia vertailuaineistoksi noista Pregcheckeistäkin :)

Toukka-90 Peukutukset työpaikan puolesta!! Tää alkukierto on tosiaan niiiin tylsää aikaa.

kultakimpale Mitä kuuluu??

ON. Tänään taas vauvauutisia ihan odottamattomalta taholta ja ihan puun takaa. Masentaa :'( Tuntuu taas, että kaikilla muilla tää raskautuminen ja nimenomaan raskaana pysyminen onnistuu tosta noin vaan. Miksi se pitää olla just meillä on niin epäonnista... :ashamed: Täti sentään pakkasi tavaransa ja lähti. Oli jo aikakin, kun on jo kp6!
 
kiitokset tervetulotoivotuksista!

töitten alottaminen ja lapsen hoitoon laittaminen on varmaan aina stressaavaa, tekee sen milloin vaan. ite alotin työt ku tyttö oli vasta vajaa 5kk ja oli ihan hirvee paniikki etukäteen, vaikka nyttemmin ajateltuna ihan turhaan, on kaikki vaan niin hyvin menny. kohta ollaan oltu kaks vuotta saman hoitajan kans (paitsi yks väli ku se sai vauvan) ja toivottavasti voidaan jatkaa sen kans viel seuraavankin lapsen ekat vuodet. :)

nyt alkaa jo mietityttää se, että ekat kolme raskautta tuli kaikki ekalla yrityksellä, ja nyt olis jo yk3 menossa. siis tottakai tiedän et se ei ole paljoa eikä yleensä raskaudet todellakaan ala niin usein ekasta yrityksestä, mut kun itelle kerran kolme kertaa jo niin kävi, ni nyt en osaa suhtautuu kauheen hyvin tähän alkamisen odottamiseen. ja siihen päälle tää alkamisen pelkääminen. ei itseasiassa yhtää huvittais koko raskaus ja kaikki se pelko, mut kun pakkomielle vauvasta on päällä, ni eihän sitä voi olla yrittämättäkään. :headwall:
 
Tervetuloa mukaan caisachu
Ja Huikkis, onnea tuhannesti pikku prinsessasta! :flower: :heart:

mur-mur, ihana "vaavi" sulla :) Voi kun voisi itsellekin ottaa, mutta koira-allergia on sen verran paha.. Meillä itse asiassa olikin koira aikaisemmin, mutta jouduttiin hänestä luopumaan tuon allergian puhjettua.. Oli meidän tytölle aika kova paikka, kun oli kuitenkin ehtinyt kiintyä.. Mutta kun ei enää astmalääkkeidenkään kanssa pärjännyt ja henki ei meinannut kulkea, niin eipä jäänyt paljon vaihtoehtoja...

Sanmar82, kävinkin vertailun vuoksi kuvia ovisplussista katselemassa, ja oli tosiaan tummempia kuin omani... En sitten tiedä, olisiko ollut myös siitä kiinni, että tein testin kahden tunnin vessatauon jälkeen.. Olisi varmaan pitänyt vähän pidempään odotella.. Nyt tänään tein taas testin ja oli haalistunut viiva, eli kyllä se ovis sitten varmaan meni jo.. Onneksi ollaan kyllä nyt joka päivä pyritty peittoja heiluttelemaan, ettei sitten jäisi siitä kiinni, ettei ovista oikein bongaa :D

Omaa napaa: Nyt on jotenkin niin kärsimätön olo... kp13 tänään, ja haluais jo lähteä raskaustestiä tekemään :D Ja tietää, että joutuu vielä odottamaan ainakin sen kaksi viikkoa ennen kun testailu kannattaa.. Oviksen testailut jätän tähän, vaikken ihan tummaa viivaa saanutkaan, se tuntui enemmänkin vaan stressaavan, kun ne viivat oli koko ajan niin samanvahvuisia, ja piti sitten vertailla... Voi kun parin viikon päästä saisi ne kaksi viivaa siihen raskaustestiin... Ja sitten alkaisi se paineilu, että kestääkö onni tällä kertaa...
 
mä en ole jaksanut kirjoitella tänne kun on mieli niin maassa.. :/ testi näytti negaa.. epäilen etten ovuloi.. voinkohan mä vaatia joitakin testejä? Tai jotain lääkkeitä tukemaan sitä että ovis tapahtuisi.. on niin kovin raskasta odottaa uutta raskautta kun keskenmenosta on 9kk ja kaikkialla tutut ja ystävät kertovat uusista raskauksista.
 
Murmur ihana vauva sulla :heart: Mulla kaksi koiraa ja kyllä nekin vaan osaa olla ihania :)

Syysmyrskylle onnea ja tulepa tuonne huhtikuisiin, sillä sinne taidat kuulua myös :D

Vauvaqme sulle kans olis huhtikuisissa hyvin tilaa :D

Naive88 oon tosi pahoillani! Itse pelkään hysteerisesti et mullekin käy noin :'(

(.) vielä yhdessä osassa pieni matkassa. Raskaushormoni oli noussut hyvin ja oli neuvolan tätin mukaan tosi hyvä rv 4+6 (hcg 2275) ja varasi mulle neuvola-ajan tämän kuun loppuun kun tukevasti olen raskaan. Pari päivää oon jopa osannut olla ihan rauhallisin mielin kun tiedän ettei tämä ole kemiallinen. Viimeksi noilla viikoilla hcg oli vain 47.. Mutta ei tämä hysteria lopu tähän silti vielä.. :ashamed: Nyt vasta alan tajuta et mulla tosiaan on pikkuinen matkassa ja alkaa tulla pelko et uskallanko syödä mitään kun raskaus altistaa mua allergiareaktioille. Soitan huomenna allergiapolille taysiin kun oon pärjännyt 2 cetiriziinillä/vrk ja nyt on alkanut urtikariaa nousta ja pelkään et saan taas anafylaktisen shokin ja menetä tämänkin vauvan sen vuoksi :( Pitäisi silti kait uskaltaa syödäkin jotain.. Mut nyt odotellaan pahoinvoinetja jotka yleensä alkaneet odotuksissa viikon päästä ja otan senkin mielelläni vastaan tällä hetkellä :D

Champpis ja "Martta" 5+2
 
Syysmyrsky - Onnea kovasti siulle ja hyvää masumatkaa!!!:heart::kiss::heart:

Champion - tarrasukkasia edelleen siun pikkiselle!:heart:

kultakimpale2 - kyllähän esim. Clomifenillä saa monessa tapauksessa ovulaation onnistumaan!
Linkki:
Lääkeinfo.fi - CLOMIFEN 50 mg -tabletti, päällystetty (LEIRAS FINLAND)
Naiset: Klomifeenin vaikutukset perustuvat sen antiestrogeenisuuteen, minkä vuoksi munasolun irtoamista estävä vaikutus poistuu ja estrogeenieritys lisääntyy. Tämä johtaa osaltaan munasolun irtoamiseen. Klomifeenilla on ilmeisesti myös suora stimuloiva vaikutus munasarjoihin, mutta munasolun irtoamisen aikaansaaminen edellyttää yleensä kohtalaista omaa estrogeenieritystä.

Onko siun kierto muuten säännöllinen?
..jos ei, Terolut valmiste siihen sitten!
Lääkeinfo.fi - TEROLUT 10 mg tabletti (ABBOTT)
Monesti lääkäri onhin määrännyt Terot+Clomit jos kierto epäsäänöllinen ja ovulaatiota ei tapahdu.

Pelkillä Ovistesteillähän ei voi ovista ihan oikeaksi todentaa, saattavat näyttää vahvaa viivasta, VAIKKA ovulaatioita ei tapahdukkaan.

Kohdun ultraus tai esim. Progesteron testi määrättyyn aikaan luteaalivaihetta antavat sitten jo tarkemman tiedon.

Oletko käynyt: FSH/LH/Progesteron-testeissä?
..nämä testit tehdään eri aikaan kiertoa..
FSH=alkukierto/LH=keskiväli/Progesteron=loppukierto


Naive88..voi miten suru:'( pahoitteluni&jaksuja kovasti:hug:
Vielä sie kultainen pikkisen saat kainaloiseen asti - ihan varppina!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Naive88, olen niin pahoillani, kovasti voimia ja jaksamista sinulle :hug:
Syysmyrsky, oikein paljon onnea ja ihanaa raskausaikaa :heart::flower:
Champion, kiitos tsemppauksesta, toivotaan että sinne vielä päätyisin :)
 
Naive olen niin pahoillani kokemastasti<3 Voimia<3

MURMUR.. Teroja itseasiassa olen syönyt kaksi kuuria kun km jälkeen kierto meni sekasin mut tämän kierron olin ihan ilman niitä ja menkat alkoi tänää.. Mutta mä epäilen etten ovuloi!viimeksi kun olin ultrassa sanoi lääkäri että mahdollisesti olis ovis parin päivän sisällä mutta en usko että oli.. :/ Tuntuu vaan niin epätoivoiselta...
 
heipat

Huikkikselle
oikein paljon onnea pikku prinsessasta!!! :flower:
Niin se vaan miltei 9kk vierähti =)

Naive: :hug: varmaankaan lohduttavia sanoja ei löydy, mutta pahoillani olen puolestasi. Kovasti voimia.

Syysmyrskylle onnittelut :)

Kultakimpale
: :hug:
Mulle määrättiin nyt clomit ja eka clomi kierto nyt menossa. Mitään takuita ei ole miten ovuloin ( no, ainakin sen kaksi krt elämässäni olen takuunvarmasti ovuloinut ;) ) ja sitten kun lievä pco todettiin. pe kävin verikokeissa ja huomenna saan tietää sitten prog. (?) arvot.

Kyselenpä ihan täältäkin, että te joilla clomit käytössä, onko teillä ollut ylimääräistä vuotoa?
Eilen havaitsiin itsellä vaaleanpunaista, limaista vuotoa.. kerran vessareissun yhteydessä. Itsellä kun ei ikinä ole ollut minkään valtakunnan ylimäärisiä vuotoja, olinpa raskaana tai en.. ainoastaan paria päivää ennen menkkoja saattaa tuhrua tulla.
 
Naive88: olen pahoillani... Helmikuun listalta itse tänne päädyin.

ON ja ällöä sellaista: Mulla oli siis reilu viikko kaikkineen saikkua. Ti oli se kaavinta ja vasta pe oikeestaan oon ollu enempi liikkeellä & touhunnut. Viikonloppuna pidin hullun siivouksen, mikä edelleen jatkuu No, eilen lähdin jo ennen klo 8 salille, ja kävelin & hölkkäsin 25 min juoksumatolla + muuta pientä. Iltapäivällä kotona tunsin kun housuun tipahtaa jotain. No tuli sellaista SORRY!!! mustaa viinimarjahyytelön näköistä tavaraa useampi iso klöntti :/ Pitkin iltapäivää pönttöön putoili.

Oma diagnoosi on se, että verta oli sinne jäänyt, ja rivakamman liikunnan ansiosta tuli nyt pois. Soitin aamulla neuvolaankin, ja oli samoilla linjoilla. Lämpöä tms ei ole ollut. Luulisin, että hyvä vaan kun kaikki tulee pois. Vaikka vähän kyllä säikäytti, kun siellä ei mitään pitänyt enää olla. Ekoina päivinä en kyllä vuotanut juuri ollenkaan, joten liekö nyt tulleet sitten ne pois.

Tänään olisi tarkoitus ehkä jaksaa taas salille, oon aloittanut taasen vähähiilarisemman kauden. La-aamusta tähän aamuun turvotusta & muuta oli -1,7 kg.

Joo, sori nyt kovasti, toiv. kukaan ei tätä lue aamupalalla
 
Ei oo vieläkää työpaikasta kuulunu mitää. Ehkä ne ei sit soita ollenkaa vaikka lupaili parin päivän päästä palailla asiaan. Hyvä vaan ettei soita ku en millää raaskis vielä alottaa töitä :D Tänää jos laittais peiton heilumaa :D En tiiä sit onko jo myöhästä vai tulisko se ovis vasta tällä viikolla. Mitä luulette oisko ovis menny jo ohi kun tänään on kp16, mut menkat loppu vast 4 päivää sit?

Whisky Peat: ei mua ainakaa haittaa toi sun yksityiskohtanen selitys :p Mullakii ois pitäny tulla kaikki tavara ulos mut sit ku menin salille ni sen jälkee mullakii tuli tollanen mustanviinimarjahyytelön näkönen klöntti. Sullakii varmaan liikunta aiheuttanu klönttisen vuodon, niinkun epäilitkin.

syysmyrskylle paljon paljon onnea plussasta!! :flower:

Naive88 pahoittelut keskenmenosta :hug: Mä sain keskenmenon reilu kk sitten ja sillon mulla oli 14rv. Rankkaahan se aina on oli sitten viikkoja 6 tai 16 :'(
 
Tuli sitten tilattua raskauskeiju.fi:stä erittäin herkkiä raskaustestiliuskoja useampi kappale ja viikkonäytöllinen Clearbluen testi. Pitäisi huomenna saapua, niin on hyvät varastot noita raskaustestejä kun lähtee testailemaan :D

Mietin, että missäköhän vaiheessa aikaisintaan kannattaa noilla erittäin herkillä raskaustestiliuskoilla testailla, kun sivulla ilmoitetaan, että plussa voidaan tavallisesti havaita 6 - 15 päivää hedelmöitymisen jälkeen.. 6 päivää kuulostaa aika aikaiselta, en ole edes ajatellut, että silloin voisi vielä mitään plussaa saadakaan... Nyt on kp16 menossa ja ovis oli mitä ilmeisimmin kp11 paikkeilla (jos osasin oikein tulkita niitä viivojen vahvuuksia ja muita omia tuntemuksia).
Luulisi kuitenkin, että herkälläkin testillä olisi liian aikaista testailla nyt viikonloppuna, kun olisi vasta kp21-22? Testin herkkyydeksi on ilmoitettu 10 mIU/ml hCG. Mitä mieltä olette?
Minäkö muka malttamaton? :D

Ja selkeyden vuoksi, tiedän, että olisi täysin vielä arvuuttelua haamuviivojen kanssa, enkä normaalisti Clearbluella/Apteekin omalla testaisi noin aikaisin, mutta kiinnostaa kovasti, voivatko nuo tosiaan olla niin herkkiä kun mainostetaan... Vaikea uskoa kyllä...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet ja suunnattomat pahoittelut Naivelle..

Samalla tsemppiä Syysmyrskylle!

Meillä alkoi kun alkoikin kp 1 lauantaina, mikä sinänsä on helpottavaa. Loppuivat kivut kuin seinään! Yritän päästä gynelle, jotta sais kierron ja kivut kuntoon..

Virtuaaliset halaukset kaikille!!
 

Yhteistyössä