KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Voi hyvän tähen, Onnellinen x5 aivan mahtavia uutisia!!! :flower: :hug: :heart: Kyllä se mies sitten tiesi :LOL: Huippua!

Onnea myös Blöö =) :flower: :heart: , kohtahan meillä on piiiiiiiiiitkä rivi plussia ja maaliskuu hädin tuskin alkanut =)

Imoen: Kiitos tsempistä :hug: Täysin oireettomana tässä, joten tuskin mitään mullistavaa tapahtuu.. Hienoa, jos pääset vihdoin kiertoon takaisin, merkataanko sulle kp:t vai ootellaanko vielä?
 
4.3. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



katjahei....................TM 02/10..............................KP 2/
Tesmis......................KM 02/10.............................KP 3/24-28
Tuittu-......................TM 01/10..............................KP 6/29-33
Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 8/
kiia79.......................KM 10/08..............................KP 8/28
Naw2012.................KM 02/09..............................KP 10/
Mahdotontako..........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 11/30
Sunburned................ES 11/09.............................KP 13/
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09............KP 20/28
Taffo82....................KM 02/10..............................KP 22/28-29
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 24/30
viirukissa..................KM, TM 07/09.......................KP 26/27
Jeju81......................KM 06/09
Marie1981................KM 02/09, 07/09
Tash.........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10
nipsu86....................KM ?/09, 12/09
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10......KP 2/29-33
Catalia.................ES 01/10........................................KP 12/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.......................KP 22/28-31
Nassi84...............KM 01/10........................................KP 25/28-29
Memmu86............KM 03/07, 11/09............................KP 26/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.................KP 26/26-29
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 27/28-35
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 27/27-29
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 33/28
haicu....................TM 10/09.......................................KP 38/23
Pippuri-83............KM 12/09
miiak....................KM 01/10
Imoen.................KM 10/09, 01/10
icefairy................KM 02/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09....KP 2/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 7/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 10/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 17/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 18/27
Mutzilla....................ES 01/10................................KP 23/28-41
piprane ema............KM 06/09, 10/09....................KP 28/28-30
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 29/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS





HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 17/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja






 
Kävin siellä labrassa ja selitin tilanteen, laittoi sen hgc:n tuleen päivystysvastauksena joten saan sen yhden aikaa kysellä. Sit menin mun noita äidin tykö ja käskin sen katsoo mua silmiin ja hänkin totesi että olet raskaana. Mutta mua niin epäilyttää ja kauhee mietintä vielä puolitoistatuntia ja sen jälkeen se paniikki vasta alkaa jos on arvot kohonnu. Labratäti sanoi että kyllä apteekin testi on niin herkkä kun sen oikeen tekee niin viikko oviksesta voi näyttää plussaa =) Mutta jos tää onkin joku haamuvaan, näytin sitte testin äitille vaikka eihän niitä saisi tulkita yliajan jälkeen niin kyllä hänkin näki siinä kaksi viivaa.. sori ku panikoin teille mutta te varmaan ymmärrätte.
Ei tuuleteta vielä katsotaan sitte myöhemmin.
Onko kukaan testannut roskishaamua apteekin testillä? Mulla ei nega oo kyllä koskaan muuttunu plussaksi näillä testeillä joita oon varmaan tehny useita kymmeniä, mutta kaikki on mahdollista. Nyt kädet ristiin, aamen!
 
Hei!

Täältä ilmoittautuu kans ykx keskenmenon kokenut kevätkuumeilija joukkoon kirjavaan. :)
Esikoinen ois haaveissa & tänään sain varmistuksen, että eka odotus oli päättyny keskenmenoon vko 6+1. Tämän tosin jo aavistinkin, mutta nyt sit sain lopullisen varmistuksen myös siitä, et kohtu oli täysin tyhjentynyt ts. ei tartte kaavintaan. Siitä oon todella iloinen. Lisäksi lääkäri sano, että ei ole estettä jatkaa harjoituksia ;)

Joten positiivisia ajatuksia & tulevaisuutta suunnitellen eteen päin :)

Wendy79, km 2/10
 
uusia tulee aina joten :hug: heille :(

Jos nyt olis tärpänny olis laskettu aika ollu melkein samaan kuin ensimmäisen joka tosin meni kesken :'( Mutta niin tuntuu siltä että eipä tainnu tärpätä.
Kova väsy on päivisin mutta muuten huomaa että alkaa hermo mennä sillai et menkat lähenee :headwall:

Mutta plussailkaa te muut, eiköhän joskus sit minun vuoroni tuu =)
 
Hcg vaan 2 eli sama ku nega tai sitte alkamassa nouseen... eli sitä samaa odottelua ja testailua ku aiemminkin.... Mutta tiedoki kaikille että apteekintesti voi näyttää plussan jopa viikkoo ennen menkkojen alkua on kuulemma yhtä herkkä ku verestä otettu arvo, verestä ei näy sen aikasemmin ku muissa testeissä...
Lääkäri äsi elää niin ku olisin raskaana ja olla kuitenkin ajattelematta sitä, lääkkeet kiellettiin ja käski vaan testailla muutaman päivän päästä uudelleen. kerroin että oviksesta on viikko niin piti sitä haamua ihmeenä muttamyös mahdollisena...Odotellaan ja tutkitaan oireita.. Mies kyllä väittää äitin kaa kilpaa että oon raskaana näytti testit mitä tahansa :LOL: :LOL:
 
wendy pahoittelut ja tervetuloa tänne :hug:

muille plussatuulia +++ :heart:

Blondemonsoon: Miten pitkään sulla ne raskausoireet kesti niiden negakiertojen aikana? Toivon todella, ettei oireet ole tulleet jäädäkseen. Toista päivää aivan hirveä oksuolo, yölläkään ei pystynyt nukkuun.. muista oireista en niin välitä kun ei elämää pahemmin haittaa (paitsi toi turvonnut maha taas tietty kerää katseita.. :D ). niin ja nyt harmittaa etten tehnyt sitä 'normaalia' negatestiä km:n jälkeen, koska nyt ei voi mihinkään testiin luottaa pitkään aikaan :(
 
Mulla on lääkkeellisestä keskenmenon hoidosta nyt 2,5viikkoa. Se uudelleen alkanut vuoto loppui sen jälkeen kun tuli taas iso köntti ulos :$ Nyt on vuoto jälleen loppunut ja toivon ettei mitään roipetta enää oo jäljellä. Soitan huomenna terveyskeskukseen että pääsen siihen verikokeeseen, koska kaupan testit ainakin näyttää plussaa. Haluan tietää kuinka paljon sitä hormonia oikein vielä on!

Uusi raskaus saisi mun puolesta alkaa millon vaan, kunhan nyt tietäis että kohtu on tyhjentynyt välissä. Ovulaatiosta ei kai oo vaan mitään toiveita kun raskaushormonia on vielä elimistössä...

Ihanaa että täällä on plussauutisia!!!
Onnellinenx5 toivon että sun mies ois oikeassa ja olet raskaana! =)
 
cappuccino: pidän peukkuja pystyssä, että vuodot olisi vihdoin takanapäin ja kaikki materiaali tullut ulos b_o_d ja tietysti niitä plussatuulia +++
omat vuodot loppui jo viime viikolla, mutta nyt näyttäs olevan taas jotain tulossa, tosin hyvin hennonpunaista ja niukkaa. mullakin ovulaatiot aivan hukassa, mutta viime viikolla tuli kyllä yhtenä päivänä fiilis että haluaa repiä vaatteet miehen päältä (sitä ennen halut olleet nolla ennen km:ää ) ;)
 
Moikkarallaa! Onpas tänne tullut monet iloiset uutiset ja Onnellisellakin jo tunnelmat varsin odottelevaiset ja etenkin lupaavat!! Hienoa nähdä hyviä kuulumisia, mutta toki tähän pinoon kuuluvat ne ikävämmätkin. ISO :hug: kaikille uusille! Tämä pino on kuitenkin se "välivaihe" mistä vuorollamme siirrymme eteenpäin, eikös näin!? :)

Mulla oli oletettavasti viime viikolla ovis...tai oon oikeestaan siitä aikas 100% varma, mutta oltiin koko viikko reissun päällä joten ovistestit (ne elämäni ensimmäiset) jäivät vielä tässä kierrossa kotiin odottelemaan mahdollista tulevaa käyttöä. Peuhailtuakin tuli viime viikolla muutaman kerran, mutta epäilystä siitä tapahtuiko "se" oikeaan aikaan, ei ole... epäilen kyllä että oltiin liian ajoissa ja myöhässä. Epämääräisestä kivusta päätellen oletan että ovis tais olla perjantaina...samoin siitä ainakin alkoi "kuivakausi". Pupuilut tapahtui puolessa välissä viikkoa ja sit taas viikonloppuna, ihan lomaviikon majapaikoista johtuen.
No, nyt on sitten kp21 ja mua on nippaillut nyt parin päivän ajan tuolta oikean munasarjan paikkeilta. Semmosta tuikkivaa kipua mitä olin huomaavinani tuon ekan raskautumisenkin aikana, tosin vasta kun plussasin mut silloin kaikki olikin uutta. Nyt sitä kyllä rekisteröi kaikki nippailut yms. oireet kropassa ihan toisella tapaa...
Mulla normaalilämpö on n. 36,7'C koko tämän viikon kun niitä oon ihan mielenkiinnosta seurannut, on lämmöt pysymyt 37,4 - 37,5, eli yli puoliastetta jo useamman päivän ajan koholla olevista lämmöistä voisin melkein vannoa että ovis tosiaan oli viime viikolla! Oon kyllä jo siitä ihan superonnellinen, tarkkoittaahan se sitä että kroppa toimii taas! Miten nopeasti se onkaan palautunut nyt loppuviimein, olen kyllä tyytyväinen.
Eilen ja tänään oon kärsinyt sitten närästyksestä...eipä ole km jälkeen moistakaan riesaa ollut, joten johan tässä herää epäilykset että mitä...! Mä tiedän että on ihan liian aikaista höntyillä tämän asian kanssa, vastahan siellä on hädintuskin ehditty kiinnittyä jos sitäkään... Tein tunti sitten ekan ovistestin kun hämää nuo tuikkimiset tuolla munasarjan paikkeilla ja sain testiin haamuviivan. Liekkö sitten vielä siitä viime viikkoisesta, tuskin se nyt kuitenkaan on enää päällä/tulossa kun lämmöt on noin koholla ja mitenkään kipeä olo ei kuitenkaan ole. Lukuunottamatta et nokka tuntuu menevän välillä vähän tukkosen tuntuiseks, mut ei kyllä flunssaiselta tunnu mitenkään.
On tää "tuskaista" odottelua...viikon päästä sen sitten näkee tuleeko ne menkat. Kroppa voi kyllä olla varmaan vieläkin sekaisin km:sta niin jospa nuo nippailutkin johtuu sit ihan vaan siitä, eikä mistään kiinnittymisestä tms. Toiveet on tietenkin korkealla!
Ja Onnellisen teksti loi sitä kyllä vielä vähän lisää... Eli tämmöisiä täällä.

Onko teillä kokemusta tuollaisista "tuikkimispistoista" munasarjan suunnilta?
 
Rinjalle isot onnittelut :heart: :heart:

Onnellinen,toivotaan että tulee kunnon plussa pian :heart:

Wendy,tervetuloa joukkoon ja pahoittelut nkeskenmenosta :hug:

Vitura |O Mulla alko taas ne samperin pahat olot :kieh: :kieh: Osasin tosin oottaa,kun ovistakin oireilin enempi kuin viimekierrossa... mut et toivottavasti ei nyt tarvi kauheesti kitua...menkkoihin noin viikko :/
 
Ja taas on tullut plussia, onnea! Ja uusille tervetuloa kirjavaan joukkoomme.

BM: Sama syy meillä siinä ehkäisyjutussa. Pillerit ei sovi, h-kierukka sattuu ja painaa, kumit on rasittavia. Joten, jos en tulekaan menestyksellisesti raskaaksi kuin ihmeen kaupalla, olkoon ehkäisykeinona sitten toistuvat keskenmenot. Jos niin todetaan, ettei niistä todennäköisesti kuitenkaan mitään tule, ei niihin raskauksiinkaan sitten kamalasti sitoudu. Ja kokemuksesta jo tiedän, että keskenmeno on kerta kerralta niin fyysisesti kuin psyykkisestikin helpompi, joten miten helppoja ne olisikaan, jos ne olisi hyväksynyt normaaliksi osaksi elämää ja odottaisi niitä tulevan noin 4-6 kpl vuodessa. (Anteeksi, tiedän, että tämä ajattelu loukkaa osaa teistä, mutta tämä on minun tapani jaksaa ja selviytyä.)

ON Koska viime kierto meni pakkoehkäisyssä, tämän kierron alussa uudet vauvauutiset eivät saa minua myötäelämään toisten onnessa. Tuntuu niin epikselle. Pari päivää ja olen taas onnestanne ihan fiiliksissä. Tähän kiertoon otetaan sitten kaikki mahdolliset "kotikonstit" foolihapon, greippimehun, monivitamiinin ja minidisperinin muodossa käyttöön. En sitten ainakaan itseäni voi syyttää, jos taas menee kesken.
 
tillukas: Mä ymmärrän kyllä sun tuntemukset, on hyvä sanoa suoraan ja toivoa, että muut tajuaa ettei tarkotus ole loukata. Mä sain kutsun illanviettoon, joten hain apteekista first signal-testin ja tein sen. Negahan sieltä paukahti, enkä muuta kyllä odottanutkaan. Halusin vaan varmistaa, että uskallan muutaman lasillisen ottaa, överiks en enää muutenkaan uskalla vetää, tällainen äiti-ihminen kun olen :LOL:

Wendylle :hug: ja tervetuloa kuumeilemaan!

*muoks* Lämmöt on koholla, 37.2 mittasin äsken. Se on mulla aika korkee kun yleensä loppukierrossa 36.7-36.9. No, huomenna rytisee sitten...
 
krizze: Oireet alko aina vähän oviksen jälkeen, ja jatkui tädin vierailuun saakka. Mitään raskaushormonia mulla ei tietenkään enää ollu elimistössä, eihä niitä oviksiakaan tuu, jos keskenmenosta on niitä jäljellä. Ihmettelin vaan täällä muinoin, että miten voi olla niin selkeet oireet ja joku tiesi kertoa, että vaikka keskenmenosta olisi aikaakin ja välissä ois ollu ns. normikiertoja, voi vanha raskaus alkaa kummittelemaan tuommosten oireiden muodossa :( Toivotaan nyt kuitenkin, ettei sulla oo sama homma d :) b
 
blondemonsoon: kiva että täältä tuntuu löytyvän neuvoja tilanteeseen kuin tilanteeseen :) tein huvikseni tossa raskaustestin ja haamuhan siellä kummitteli.. ajattelin kattella uudestaan viikon päästä mihin suuntaan lähtee meneen.. eli onko km:n jäänteitä vai lähteekö hormoonit nousuun (ens viikolla saattas jo menkkoja pukata jos 'hyvin' käy). viime keskenmenossa tuli nega jo kahden päivän päästä keskenmenosta , voi kun ois tajunnut taas saman testin tehdä.. olin kyllä verikokeissa just samaan aikaan tällä kertaa ja pissatestikin tehtiin, mutta en pysty testituloksia itelle varmaan tuolta sairaalasta saamaan..
 
Melina meeillä aika samassa aiheessa ollut ovis ja mullakin kiristelee munasarjasta ja o olo että menkat alkaa, vaikkei tosiaan oo alkamassa vielä ainakaan. Muutama tippa v.pun vuotoo tuli myös...ehkä mulla on joku hormoonihäiriö.
 
Hei, tulipa tuosta minidisperinistä mieleen, että käyttääkö täällä moni sitä? Onko ihan lääkärin kehotuksesta vai omin päin? Olen kuullut että riittävä foolihappo + minidisperin voisi ehkäistä tuulimunaraskauksia ja mahdollisesti myös keskenmenoja. Mietiskelinkin tässä, että uskaltaisiko sitä ominpäin ruveta nappailemaan, foolihappo ja kalaöljyt onkin jo käytössä.
 
Kiitoksia onnitteluista, vielä joutuu jännäämään jonkin aikaa... Ei oikein uskalla luottaa vielä, että kaikki menee hyvin.

Paljon onnea Rinjalle! :flower:

Wendylle pahoittelut tapahtuneesta :( Hyvä, että kohtu ei tarvinnut toimenpiteitä, voi sen suhteen huoletta aloittaa uutta yritystä. Onnea matkaan!

 
ON mulle vois päivittää kp2.. Eli TÄTI tuli kylään eilen, jee :LOL: Harkitsen kovasti josko testailis ovista tästä kierrosta.. Jännä kuinka ajalleen menkat alko, ennen tm:ää ne tuli 1pvä ja nyt siis tuli 3pvä.. Anteeksi oma napaisuus.. :(
:hug: kaikille uusille! Ja plussanneille onnea!
'muoks. mitä on minidisperin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätsy:
Hei, tulipa tuosta minidisperinistä mieleen, että käyttääkö täällä moni sitä? Onko ihan lääkärin kehotuksesta vai omin päin? Olen kuullut että riittävä foolihappo + minidisperin voisi ehkäistä tuulimunaraskauksia ja mahdollisesti myös keskenmenoja. Mietiskelinkin tässä, että uskaltaisiko sitä ominpäin ruveta nappailemaan, foolihappo ja kalaöljyt onkin jo käytössä.
Mitä foolihppovalmistetta käytät? Onko olemassa jokin, missä pelkkä foolihappo vai onko siinä muitakin hivenaineita/vitamiineja? Se foolihappo-lisä ois varmaan hyödyllinen mullekin..

 
:attn: Mulle voi päivittää kp 2 / 28-31 (tai perjantaina 3/28-31). :'(

Miten tämä voi olla näin vaikeeta? Ostin juuri elämäni ensimmäiset ovulaatiotestit, mutta tuskin niistä mitään hyötyä on kun ollaan kyllä edellisissäkin kierroissa osuttu ovulaation aikaan vällyjen väliin ja varmisteltu vielä useana päivänä ennen ja jälkeen. Voiko todella runsas ja pitkittynyt KM vuoto vaikuttaa raskautumismahdollisuuteen vielä monta kuukautta kierron palautumisen jälkeen vai mikä ihme nyt on vialla?

Turha varmaan mainita että aika surkeat fiilikset täällä suunnassa :headwall:
Sen takia en nyt jaksa muiden kuulumisiin kommentoida - sorry.
 
stella-h minä ainakin käytän kierron alusta noin puoleenväliin apteekista ostamaani foolihappovalmistetta jota terveydenhoitajani suositteli. nimi on foliren

itseäni myös kiinnostaa mitä on minidisperin? :eek:


SpanishDancer Huomasin että meillä aika samat taustat. Kuinka herkästi aloit ensimmäistä odottamaan? itse aloin heti kun edellisen keskenmenon jälkeen sai alkaa koittamaan. Joten nyt takana jo niin monta yrityskertaa ja tuntuu ettei tästä tule mitää!!! Ärsyttää ja usko pois tiedän miltä susta tuntuu :(
Miten tää voi olla näin et ekan saa melkein tosta noin ja toista ei sit millään ???
Jos siihen joku vastauksen löytää niin kertokaa minullekkin..
 

Yhteistyössä