KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

heissan ja anteeksi poissaoloni.

Paljon onnea plussanneille, teitä taisi olla useampikin

Halit tillukkaalle ja BM:lle, odottavan aika on pitkä, tiiän sen :hug:

ON: kp:t vetelee viimeisiään ja malttamattomuus nostaa taas päätään, tosin en usko että mitään on tapahtunut tässä kierrossa...perjantaita ja vkoloppua odotellessa
 
6.4. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 5/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 8/
Sunburned...............ES 11/09............................KP 9/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 9/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 9/21
Tuittu-......................TM 01/10............................KP 9/29-33
Taffo82....................KM 02/10............................KP 19/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 24/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 24/28
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 25/
melina84..................KM 01/10............................KP 28/27-28
kiia79.......................KM 10/08............................KP 41/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 43/
sasuma....................KM 01/10
Kätsy........................KM 10/09, 02/10
wendy79..................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 1/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 4/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10...........................KP 4/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10...........................KP 9/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 13/32
erika76................KM 02/10......................................KP 14/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 16/28-56
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 17/27
Henkari.................KM 02/10.....................................KP 21/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 25/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 26/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 26/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 32/
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 35/29-33
haicu...................TM 10/09......................................KP 71/23
Pippuri-83............KM 12/09
manna-................KM 02/10
toive81................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Riinu....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 5/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 6/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 8/26-29
Piijuska-78............KM 05/09.................................KP 24/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 27/30
Keffeli..................KM 02/10...................................KP 43/32-37
Unicco.................KM 07/07, 03/09........................KP 51/27
Double-Trouble...KM 12/09...................................KP 62/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 5/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 9/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 19/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 25/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö, jääräpää, Kätsy, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer





 
Arki alkoi ja samalla mun menkat. Alkoi tosissaan kypsyttää tuo venyminen kyllä, joten olin melko ok, kun yöllä alko tiputteleen. Olo oli koko viikonlopun aika nuhjunen ja hankala, ja nyt alkaa helpottaa ja sain ne ovistestitkin tilattua. Ei muuta ku talvivauvaa sitten tekemään =)
Kaikkein eniten mua tässä menneessä kierrossa ihmetyttää se, että ovisoireet alko aikasemmin ku koskaan mutta kierron pituus kertoo, että ovis ois sitten ollu jopa myöhemmin ku yleensä. No, testit ohjaa oikeaan suuntaan, toivon niin.

tillukkaalle tsemppiä ja toivotaan, että myöhäinen plussa vielä yllättää, mikähän näissä kierroissa nyt tässä kuussa on, ku venyvät..

Kätsylle :hug: , odotellaan nyt vielä, jospa se iloksi muuttuisi!

*muoks* Pikku ironia-pläjäys tähän väliin: mies laitto aamulla töistä viestiä, että kesäks katkolle menevä työ jatkuu varmasti ja viimeistään syyskuussa, koska sijaisuus, jota hän tekee, jatkuu ÄITIYSLOMASIJAISUUTENA. Että semmosta :LOL:
 
BM Taidanpa minäkin sitten vihdoin hairahtaa noihin ovis-testeihin. Kunhan vuoto joskus alkaa, niin tilaan. Soitin aamulla myös perhesuunnitteluneuvolaan ja sain lääkäriajan noin kahden viikon päähän. Sinne hakeutumisen syyksi terkkari pisti "Useita keskenmenoja ja ehtymätön maito" Josko vihdoin jotain tapahtuisi tai saisi edes puhua asiasta sellaisen kanssa, joka jotain tietääkin. Siis ollenkaan teidän tieto-taitoanne vähättelemättä.
 
Luulin jo menkkojen alkavan, höh kaksi pientä punaista tippaa..siinäkö kaikki....
Testin tein eilen ja negahan se oli..
Mulla on huono olo ja tissit kipeet mutta ilmeisesti menkoista johtuvaa..alkais sit jo kunnolla caluun ettei tarttis ihmetellä..Sinänsä outoa ku aina on alkanu tuhrulla ja nyt ei, tosin mun hormoonitoiminta voi olla omaa luokkaansa noitten km:n jälkeen...
Olishan se kiva olla raskaana mutta ei niin ei..voinhan nauttia kesästä ilman isoa vatsaa..vaikkakin mielummin nauttisin sen vatsan kanssa :LOL: Ai miten niin ailahtelee tää mieli ja eilen ilin ku perseeseen ammuttu karhu jonka mun mies sanoi laittavansa uuniin :LOL:
 
tillukas: Hienoa, että pääset ammatti-ihmisen juttusille. On se kuitenkin tärkeää, että joku asiantuntija kuuntelee ja voi aukaista uusia näkökulmia. Vaikka täälläkin sitä tietoa saa, meillä on kuitenkin jokaisella omat juttumme, joita ei aina pysty muihin vertaamaan.

Onnellinen x5: Juu, kyllä tässä puolisot saa kärsivällisiä olla, minäkään en muutenkaan ole ihan helppo ihminen, saati sitten näissä tietyissä kierron kohdissa :LOL: Onneksi vauvahaaveet on yhteiset, ja toisekseen mun mies osaa kyllä suhtautua joskus rasittavallakin rauhallisuudella mun kiihkoiluun :D On periny omalta isältään tuon viilipytty-meiningin, ja hyvä niin!
 
Ninnatar,eli ymmärsinkö nyt oikein ,et tuulimunasta on nyt se vuosi? Mut varsinaisesti ette vielä oo vuotta yrittäneet sen jälkeen,jos vasta heinakuusta alko yritys... tässä vaan ajattelen et vielä sulla on siihen nähden normaali yritys aika,ja tällä taas tahdon sanoo,et ehkä mitään ei olis vialla. Mut tosi hyvä et pääset lekuriin,niin tai näin. Tulee rauha ja pääsee ottamaan jostain kiinni,ei tarvi ns.yksin yrittää... saa toivoa. Hyvä juttu :hug:

Tillukas,hyvä että sinäkin pääset asiasta jutskaileen :hug:

BM,No hyvä et menkat alko sentään...ei muuta kuin uutta yritystä...

Tulis jo menkat mullakin...menee viikonlopulle,mut oon niin varma et en oo raskaana joten olis kiva alottaa kierto alusta pikimmiten.
 
täälä odotetaan jos tällä viikolla tulis labra vastaukset ja kaikki olis sillä saralla ok =)
kierto tähän asti on menny itsellä aika rennoissa meiningeissä, en oo jaksanu miettiä juurikaan asiaa sen syvällisemmin ja tikuttelutki on jääny vaikka kaapissa oli... no jos seuraavalla kierrolla............Onneks on kesä tulossa niin taidan siitä sit vaan nauttia ku muksua ei siunaannu..... heittäisköhän jo kirveen kaivoon :ashamed:

Plussia nyt vaan lisää tälle kuulle ku yks vasta on :p
plussa tuulia :D
 
Sorry tytöt kun musta ei ole kuulunut! On vähän hässäkkää työ- ja koulurintamalla.

Täällä tosiaan kp28 /27-28. Odotan kierrosta tosin vähän pidempää sillä bongasin oviksen Clearbluen digitestillä vasta kp17! En kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta ja olla testaamatta jo eilen illalla kun mitään menkkaolojakaan ei ole kunnolla kuulunut. Tein testin jopa kolmen tunnin vessatauon jälkeen ja se oli ylläripylläri nega :LOL:
Hölmö olin kuitenkin ja kurkistin testiä vielä myöhemmin, tunnin päästä, jolloin siihen oli ilmestynyt roskishaamu. Tuolloin tein Kotitesti-nettikaupasta tilatun Daviv pregnancy- testin.
Mutta asiaan...
Onko teillä kokemusta B-sure merkkisestä raskaustestistä? Apteekista ostettu. Mulla lojui semmoinen tuolla kaapin pohjalla vielä km:n jälkitestailuista käyttämättömänä ja enpä tuosta eilisestä roskishaamusta johtuen malttanut olla tänään, kp28 sitä käyttämättä.
Aamupissasta ennen töihin lähtöä sen tein, eka näytti että negaa tulee kuten osasin odottaakin mut sitten muutaman minuutin päästä kun testiä vielä vilkaisin oli siihen piirtynyt haalea mutta ihan selvä viiva! Voi kamala kun syke nousi... Olin jo lähdössä töihin joten tempaisin testin mukaani ja oon vilkuillut nyt pitkin päivää testissä nakottavaa kahta punaista viivaa!

Mä oon vielä vähän skeptinen tuon viivan suhteen sillä se ei piirtynyt ruudulle heti eikä tosiaan oo niin vahva kuin edellisen raskauden aikana saamani. Mut selkee viiva se on kumminkin, aiemmin myös negat ovat olleet selviä negoja.
Mut miten luotettava tuo testi on? Jos jollain on kokemusta, kuulisin erittäin mielelläni!
Mä oon tehnyt B-suren kerran aikaisemmin silloin km:n jälkeisinä päivinä jolloin testiin tuli vielä selvä viiva (ennen kaavintaa). Tuossa keskenmenneessä raskaudessa testasin apteekin omalla vasta menkkojen ollessa yli viikon myöhässä, joten en yhtään tiedä kuinka nopeasti viiva silloin on vahvistunut...

Tein äsken kotiin tullessani vielä puikkomallisen ovistestin mut siihen taas piirtyi ihan samanlainen viiva kuin mulla näyttäis lähes koko ajan tulevan...eli ei ollut ainakaan yhtään testiviivaa vahvempi! Ota tästä nyt selvää...

Pientä juilinaa tuolla masussa ajoittain on mut ei menkkaoloja.
Perjantaina olis kp31 ja positiivisesta ovistestistä kaks viikkoa. Malttaisinkohan olla sinne saakka nyt koskematta testeihin ja mikäli tätsyä ei kuulu, vois olla silloin seuraava testin paikka! Sitä ennen en hiisku miehellekään vielä mitään ;)

Odotan mielenkiinnolla mahdollisia kokemuksianne testin luotettavuudesta... jaiks!
Tsemppiä menkkojen/vuotojen kanssa kärvisteleville ja paljon onnea plussanneille!
 
melina84, B-sure näytti mulle tässä raskaudessa n. 3+4tai5 yhtä selvää viivaa ku apteekin oma. Myös aijemmassa kesken menneessä raskaudessa testasin plussan b-surella (sillon se viiva oli vähän haaleempi ku nyt. Mul on sellai käsitys et toi b-sure näyttäs aika herkästi raskauden, näytti haaleeta plussaa n.3viikkoo keskenmenon jälkeenki, ku samana päiväna hcg verestä oli vaan 8. Niin ja tohon b-sureen tulee aina tosi selkee haamuviiva testiajan jälkeen (n.20-30min. testauksen jälkeen), ainakin mulla. Ikinä en oo sillä saanu puhdasta negaa. Mut siis jos se sun haamu tuli testiajan sisäl ni luottasin kyl siihe.
 
Harmittaa,sain kp 14 vahvan viivan ovistestiin ja nyt sitten edelleen viidettä päivää näyttää hailakkaa viivaa,ennen kkm:a tumman viivan jälkeen hävis koko viiva,mikähän tää homma nyt on?Mulla ainakin meni odotukset tästä kierrosta!V*tuttaa oikein olan takaa!Onko kenelläkään muulla ollu moista?

Tsemppiä kaikille ja plussapuuuuuuuuuuuh! :whistle:
 
melina toivottavasti se plussa sieltä pärähtää :)
BM mä kans täälä kiittelen tuosta viilipytty miehestä :LOL: kyllä on kestämistä hänelläkin kun mä oon itse malttamattomuus ja äkkipikanen, tempperamenttinen... mutta onneksi vauva haave on hänellä vielä ehkä enemmän kun mulla.

Huomis aamua odottelee tuola apteekin testi, josko siihen sitten tulis jonkunmoinen viiva.. jos tulee niin aattelin neuvolaan soitella jos terkkarissa sitten kävis vielä. Ihan vaan sen km varalta.. nipistelee edelleen hassusti masua, tissit on painavat joskaan ei nyt kipeät..tänään mul on ollu super paljon energiaa (vapaa ehtoisesti suihkuttelin meidän kaikki apua tarvitsevat asiakkaat :LOL: ), aamulla oli hiukan ällötystä mutta sitten harmitti kun se hävis, sais olla kyllä sitten oikeasti oireita että ei olis koko ajan epäilyksiä...jos siis viiva edes vahvistuu.

Nyt pojille iltapalaa ja suihkuun :wave:
 
Melina,toivotaan plussaa...mulla ei oo kokemusta kyseisestä testistä =)

Taffo,Ei siinä mitään hämärää varmastikkaan oo... se testaaminenhan kehotetaan lopettamaan siihen tummaan viivaan,koska sillon se ovis on tulolla...ja joillainhan se voi näyttää vahvaa viivaa monta päivää ekan jälkeen,mut siis vaan toi eka otetaan laskuihin =) Mulla tuntus olevan aina haamu siinä tikussa,paitti sit oviksen aikaan.
Ite oon esikoisen aikaan testannut ovistestillä raskauden melko aikasin ;) Mutta siis tosiaan voi näyttää viivaa vaikka koko kierron,ei hätiä eikä merkkaa mitään...,enkä usko et sekään merkkaa ettei sulla aikasemmin o näkyny =) Nyt vaan rauhassa plussaa odottamaan B)
 
Pikainen moi täältä taustalta! :wave: Sen verran pika päivitysä, että elossa ollaan ja tänään kp 22 sain ovistestiin plussan joten menkkoja saa odotella vielä tovin. Tosin mies tulee kotiin vasta viikon päästä joten kuumeilu siirtyy sitten seuraavaan kiertoon. Lupaan tulla tikkana paikalle taas mukaan juttuihin :heart: Elikkä sitten jatkuu yritys kolmannella clomikuurilla ja myös tukena Luget. Keskenmenosta toivuttu hyvin ja kova toive, että joskus vielä tärppäisi ja se kyytiläinen jaksaisi sitten onnelliseen loppuun :)

Plussatkaa ahkerasti!!! B)
 
Tulen vain pikaisesti kertomaan, että kaavintaan en joutunut. Istukka oli jäänyt kohdun suulle ja sai sen poistettua gynentutkimuksessa. Muutaman antibiootin sain mukaan ja helpottuneen mielen. Nyt vain ekoja menkkoja odottelemaan, jotta pääsisi kuumeilemaan. Pieni tauko onkin nyt paikallaan yritykseen. Tämä vuosi onkin ollut harvinaisen synkkä meidän perheessä monellakin tapaa. Josko se onni kohta kääntyisi.
 
Kätsy :hug: Todella ikävää, mutta toivotaan että kaikki toivo ei vielä ole mennyt!

Peppioliina sai onneksi hyviä uutisia, jee! Eikös se onni nyt olekin kääntynyt?! :D

Memmu, toivotaan, että kuitenkin tulee plussa! Joskushan juuri se, että ei mieti asiaa eikä stressaa, auttaa plussauksessa :heart:

Melina, peukut pystyyn sun puolesta, että muuttuu vahvaksi plussaksi!

ON. Olen tulossa kipeäksi. Hemmetti. Tänään taitaa olla kp 9, joten onneksi on aikaa toipua ennen mahdollista ovista. Viimeksi olin bongaavinani sen kp 19 paikkeilla.. Pitäsiköhän kuitenkin tilata niitä ovistestejä vaikka vannoin etten ikinä ala tikuttelemaan.. Mutta kun tuo BMkin niitä on hankkinut..

Tsemppiä yritykseen naiset!
 
Pikainen päivitys ennen töihin lähtöä. En malttanut odottaa viikonloppuun ja sain äsken Clearbluen viikkonäytöllisellä tuloksen "Raskaana"!:heart: Huiii! Nyt kyllä jännittää...
Viikkonäytöllinen odottaa vielä vkl:a mutta aika hyvin olis viikot tiedossa kun sen oviksen bongasin.
Nyt töihin! Mukavaa päivää kaikille!
 
Melinalle onnea :flower:

ON: menee hermot, tänään aamulla testiin ei tullut plussaa... testiajan jälkeen näkyvissä on hailakka viiva mutta eipä tuo mtn merkkaa.. Huonoa oloa on joo, aamulla heti kun nousi sängystä niin kunnon ällötys, vessassa yölläkin tarttee käydä.. mutta miks siinä hemmetin testissä oli ensin iltapvä pissasta haamu ja aamupissasta ei nyt mitään.
Onpa kokeiltu sitten tääläkin toi huijaava testi näköjään...
Alkas nyt sitten edes ne menkat, km jälkeen kun ei oo näkynyt. Yhtään ei oo kyllä menkka olokaan. jos nyt ihan oikein oon laskenu niin nyt olis dpo13 (kai) että ei kai se apteekin testi vielä välttämättä edes näytä,mut miks siihen tuli jo kerran haamu...ovisplussa testillä siis 24.3.
Jos ei tärppää niin mistähän se sitten mahtaa johtua,kivuista plussasta sun muusta päätellen ovulaatio on kyllä tapahtunut ja ajotus sen puoleen pitäs olla kunnossa... plaah.

Tiedän..oon super malttamaton ja kaikkea muuta. Enkä mä kyllä noiden kahden pojan kanssa tällanen oo ollut, ihan ihme pakko mielle tullut tästä asiasta nyt km jälkeen... josko sitä sitten kanssa jättäis pikkasen vähemmälle tän koko ajattelun jos ne menkat nyt tässä alkais...
 

kp 1 yk 3 |O |O |O ei tullu meille vauvaa tälle vuodelle ja se taitaa alkaa merkata sitä et miun pitää kait lähtä syksyllä kouluun :ashamed: oisin niin halunnut laittaa tuon pojan itse esikouluun, nyt pitä vaan viedä sinne aikaisin aamulla ja hakea myöhään illalla pois :'( samoin meidän tyttö :'(

mistäs niitä parhaimpia ovistikkuja saa, nyt tais tulla ne avuksi ja kaippa tässä pitäis soitella neuvolaa jos otettais joku verikoe, et onko kaikki kohillaan :kieh:
 
Moi taas kaikille näin pääsiäisloman jälkeen. Aika menee tosi nopeaan tässä alkukierrossa, kunpa loppukierrotkin menis yhtä nopeaan. :) Paljon on taas kommentoitavaa.

Onnea SpanishDancer plussasta. :flower: Joko olet tehnyt varmistuksen varmistuksia tuon ikävän predictorin temppuilun jälkeen?

Kiitos Huisi ultrakuulumisista. Onnea loppuodotukseen. :)

Pahoittelut Peppioliina ja tervetuloa. :hug:

Tesmis ja melina84, onnea molemmille plussasta! :flower: Mukavaa, että kun ei viikkoon kirjoittele, niin teitä plussanneita tulee urakalla. :heart: :)
Ja vielä Keffelikin alkaa haamuilemaan. Toivottavasti haamu muuttuisi plussaksi asti :flower:

Mutzillalle :hug: Mulla on toiminut ovisliuskatesteistä david-merkkiset herkät hyvin ja myös cittarissa myytävät pregcheck-merkkiset, joiden herkkyyttä en tiedä. Harmi, etten testannut cittarin testillä viime kierrossa sinä päivänä, kun sain davidilla tummimman viivan. Mulla ei pregcheck tummu ihan yhtävahvaksi kuin kontrolli, mutta tummuminen on niin selvä muihin päiviin verrattuna, että pystyn sen tunnistamaan. Pregcheckit ei ainakaan ole kalliita, 10 kpl:een paketti maksoi jotain 10 euroa tai hieman päälle. Jos kerkeän, laitan kuvia tuonne ovistestikuva-ketjuun.

ON: Alkukierto tosiaan täällä menossa, joten kuumeilurintamalla ei mitään uutta. Päätin yrittää mitata aamulämpöjä, mutta miten sitä muistaisi mitata ennen sängystä nousua. Kuinkahan paljon mittaukset valehtelee, jos mittaan lämmön vasta sängystä nousun jälkeen? Nyt on kp10 ja koitan malttaa olla aloittamatta oviksen testailua vielä. Oletettu ovispäivä olisi vasta kp15/16, joten jos muutaman päivän vielä malttaisi. :) Muoks. kp15/16 on oletettu ovisplussapäivä.
 

Yhteistyössä