KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Minun ovistestit on samasta paikasta kuin Keffelillä. Ja nyt laitoin kuvia tuonne toiseen ketjuun. Jos lh-hormonin taso on pitkin kiertoa korkeampi, niin saattaa olla ettei nuo toimi. Tai siis että tulee koko ajan plussaa. Mulla on varmaan matalalla se hormoni ja siksi nuo on mulle suhtkoht hyviä, paitsi että plussa kesti kaksi päivää.
 
7.4. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 6/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 9/
Sunburned...............ES 11/09............................KP 10/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 10/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 10/21
Tuittu-......................TM 01/10............................KP 10/29-33
Taffo82....................KM 02/10............................KP 20/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 25/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 25/28
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 26/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 42/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 44/
sasuma....................KM 01/10
Kätsy........................KM 10/09, 02/10
wendy79..................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 2/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 5/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10...........................KP 5/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10...........................KP 10/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 14/32
erika76................KM 02/10......................................KP 15/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 17/28-56
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 18/27
Henkari.................KM 02/10.....................................KP 22/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 26/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 27/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 27/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 33/
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 36/29-33
haicu...................TM 10/09......................................KP 72/23
Pippuri-83............KM 12/09
manna-................KM 02/10
toive81................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco.................KM 07/07, 03/09........................KP 5/45-50
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 6/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 7/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 9/26-29
Piijuska-78............KM 05/09.................................KP 25/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 28/30
Keffeli..................KM 02/10...................................KP 44/32-37
Double-Trouble...KM 12/09...................................KP 63/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 6/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 10/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 20/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 26/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö, jääräpää, Kätsy, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84






 
melina84lle onnittelut plussasta :flower: :heart:

Ovistesteistä: Tilasin mammaksi.fi:stä 12kpl satsin, en tiiä varmaks, mutta ilmeisesti ovat david-merkkisiä. Oon ehkä eniten vastustanut sitä ajatusta, että pitäis joka päivä pissiä tikkuun ja niitä sitten tulkita eri valaistuksissa, mutta uskon nyt, että jos niitä käyttää oikein, se on vähemmän stressaavaa puuhaa kuin tämä tän hetkinen housujentarkistelu/lämpöjen mittailu huonolla digimittarilla jne jne.
Oon vaan muutamia ketjuja lukenut, joissa jotkut jatkaa sitä testaamista ovisplussankin jälkeen, testailee monta kertaa päivässä ja ottaa kuvia sadoista ovistesteistä, eikä suostu ymmärtämään, että se testailu tosiaan pitää lopettaa siihen ovisplussaan. Niinkuin joku täällä sanoi, toisilla on sitä hormonia reippaammin elimistössä, mutta uskoisin, että sitä on nimenomaan loppukierrossa oviksen jälkeen, ja siksi monilla näkyy ovistestissä viivaa oviksen jo mentyä.
Joku tuolla toisaalla jossain ketjussa kyseli myös, että "mistä mä sitten tiedän millon pitää pupuilla, jos ovistesti näyttää mitä sattuu?" eli ei jotenkin ollenkaan ymmärretä, ettei se ovistesti mikään taikasauva ole, joka tekee meidät raskaaks ilman muuta, kyllä siihen tosiaan se säännöllinen seksielämä tarvitaan =) Ja sekään ei aina riitä, niinkuin me täällä tiedetään ihan todella kantapään kautta. Tulipa mouhottua mutta näin mä ajattelen. Ja harjotukset jatkuu :wave:
 
Onnea Melina!!! Mikä sun dpo on?
Mulla joka toinen tunti tuntuu ettämenkat alkaa ja kuitenkin kokoajan huono olo ja tissit kipeet, testi oli negaa sillon kaks päivää sitten ja en viitti kokoajan testata, joten tässä nyt ootellaan..mulla on nyt niinku päivän menkat myöhässä eli periaatteessa ei ollenkaan ku ei tiedä sitä ku viime kuussa oli 25 pv ja sitte oli niitä km:ja... kuitenkin oviksesta 16 päivää niin eikö sen perusteella voisi jo alkaa... anteeksi typerä miettiminen!!!
Väsyttää mutta töihin pitää lähteä....
 
Kiitos kaikille! :heart:

Onnellinen luulisin että mulla on dpo 12 (tai jotain 11 ja 13 välillä). Oon vaan ihan sikaväsynyt ja selkä on taas täynnä finnejä kuten viime kerrallakin niin uskaltauduin jo tekemään sen haamutestin alkuviikosta. Niin ja menkkaoloja ei oo lainkaan, mikä on kyl mulla myös merkki. Muuta nippailua kyllä ajoittain.
Pidän peukkuja myös sulle!!
Ja tietenkin myös muille jännääjille!

Itse en ihan hirveästi vielä uskalla iloita, vielä on tammikuun km-asiat turhan tuoreessa muistissa :( ja siitä viisastuneena en tosiaan ajatellut hiiskua plussasta kuin miehelle ja ihan lähimmille ystäville ennen kuin viikkoja on.... paljon! Silti lämmittää mieltä kyllä jo se että tärppi onnistui :heart:
Tähän kiertoon käytössä oli siis Clearbluen digiovistestit, greippimehu (ajoittain), Multivitan raskaus ja imetys monivitamiini sekä E-EPA rasvahappovalmiste (tosin se ihan muuten vaan). Tällainen mainos tähän loppuun! ;)
Mun mielestä tuo Clearbluen digi on kyllä hintansa väärti! Tosi selkeä... mä en kyllä silloin edes kokeillut tavallista ovistestiä, mut muuten oon saanut siihen aina tasavahvan himmeän viivan riippumatta siitä missä vaiheessa kierto on ollut. Tuossa digitestissä ei kyllä jää paljon arvailujen ja tulkinnan varaan! Suosittelen! :)
 
Melina ONNEA!!!
Keffeli ++++:whistle:

(.) kp 26 menossa. Ei oo yhtään menkkaoloja... Mahasta nippailee välillä ja vihloo vasemmalta puolen, vähän samaan tyyliin kuin tm-raskaudessa. R-testin tein jo ma :ashamed: ja oli nega, niinkuin arvata saattoi kun niin aikaisin testasin. Mitenkäs teillä on terojen kans alkaneet menkat? Viime kierrossa (ekat terot aloitin) alkoi muutama päivä terojen syönnin aloittamisesta ja nyt ne (terot) loppu jo ma eikä menkkoja kuulu?! Jänskättää! No oottelen tän viikon loppuun ja jos täti ei tuu kylään niin ens viikolla testiä kehiin :). ENs kierrosta aattelin aloittaa tikuttamisen. Paljonko noin Clearbluen digitestit maksaa?

Paaaaljjoooon Plussa Tuulia :whistle:

-TalvenTaika-
 
Hirmu hoppu ollut! Joten ihan pikainen päivitys tänään keskiviikkona kp5/ 45-50 voisi varmaan laittaa pituudeksi, pitkä ja heittelevähän tuo kierto on aina ollut. Nyt vielä hiukan tiputtelee, kovin toiveikkaana olen, että lähipäivänä loppuisi kokonaan!

:wave: Unicco
 
Melina84, paljon onnea plussasta! :flower:

ON ihan muita kuin vauva-asioita, sain tänään tietää että mut on valittu meillä töissä esimiehen sijaisuuteen, joka kestää ainakin maaliskuulle 2011. Hassua, jos ykkönen olisi selvinnyt tänne saakka, olisin nyt jäänyt äitiyslomalle. Vauvahaaveisiin tuo ei vaikuta, koska ehtisin tehdä sijaisuuden lähes loppuun, vaikka jo tästä kierrosta tulisi tärppi. :) Tänään myös palautin jatko-opintojen opinnäytetyöni, jonka kirjoitus venyi ja venyi ja stressasi tosi paljon. Toivottavasti tää hyvä karma nyt jatkuu loppukuun. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Ninnatar,eli ymmärsinkö nyt oikein ,et tuulimunasta on nyt se vuosi? Mut varsinaisesti ette vielä oo vuotta yrittäneet sen jälkeen,jos vasta heinakuusta alko yritys... tässä vaan ajattelen et vielä sulla on siihen nähden normaali yritys aika,ja tällä taas tahdon sanoo,et ehkä mitään ei olis vialla. Mut tosi hyvä et pääset lekuriin,niin tai näin. Tulee rauha ja pääsee ottamaan jostain kiinni,ei tarvi ns.yksin yrittää... saa toivoa. Hyvä juttu :hug:

.
Juu, itse asiassa yritystä tuulimunan jälkeen ei varsinaiseti vuotta takana, mutta koska ikä painaa (36) niin lapsettomuustutkimuksiin pitäisi päästä jo puolen vuoden yrityksen jälkeen. Tosin sekin voi vaihdella paikkakuntakohtaisesti. Luin tänään, että jos ikää jo on, niin sen vuoksi mahdollisten hoitojen aloituksella on kiire, koska koko ajan kuluva aika vähentää mahdollisuuksia onnistua.

 
Melina,Onnea,onnea...kyllä se nyt onnistuu :heart: :heart:

Imoen,onnea hyvistä kuulumisista työ/opiskelurintamalla... sitten vielä plussa kehiin ;)

BM,Oon hankkinu noita samoja testejä...mulla toimii oikein hyvin ja edukkaitakin. Oon samaa mieltä tosta testaamisesta ja sitä ihmetelly,et miks niitä tikkuja pitää koko kierto pissiä...ei ihme et menee sekasin :eek: kun ne näyttää milloin mitäkin viivoja...mut se yks ainoo ja ensimmäinen vahva on se mikä merkkaa. No ei kai mun kaikkee tarvikaan ymmärtää :D Mulla noi tikut lähinnä auttaa ymmärtämään kiertoa,samat seksit sitä täytyy harrastaa enivei,tikuuja tahi ei :LOL:
Raskautta oon niillä testannut,kun en oo viittinyt tuhlata oikeeseen testiin...

Mullakin kierto lähenee loppua... ei mitään oireita oikeestaan,ei edes menkka vaikka viikonlopun alussa tuntu ne periteiset reisikrampit ja mahajuilimisen alut,mistä kuvittelin et menkkakipuilu alkaa jälleen viikko etukäteen. Mut eipä juuri oo sen jälkeen tosiaan vihlonut. No ihan kiva ettei tarvi viikkoo kärvistellä,tiedä vaan mitkä välijomotukset sitten oikeen oli...vaikka kandeeko ees kysyy,ainahan mulla jotain omituista kiertoon mahtuu :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Ninnatar,eli ymmärsinkö nyt oikein ,et tuulimunasta on nyt se vuosi? Mut varsinaisesti ette vielä oo vuotta yrittäneet sen jälkeen,jos vasta heinakuusta alko yritys... tässä vaan ajattelen et vielä sulla on siihen nähden normaali yritys aika,ja tällä taas tahdon sanoo,et ehkä mitään ei olis vialla. Mut tosi hyvä et pääset lekuriin,niin tai näin. Tulee rauha ja pääsee ottamaan jostain kiinni,ei tarvi ns.yksin yrittää... saa toivoa. Hyvä juttu :hug:

.
Juu, itse asiassa yritystä tuulimunan jälkeen ei varsinaiseti vuotta takana, mutta koska ikä painaa (36) niin lapsettomuustutkimuksiin pitäisi päästä jo puolen vuoden yrityksen jälkeen. Tosin sekin voi vaihdella paikkakuntakohtaisesti. Luin tänään, että jos ikää jo on, niin sen vuoksi mahdollisten hoitojen aloituksella on kiire, koska koko ajan kuluva aika vähentää mahdollisuuksia onnistua.
Hyvä juttu sitten et pääsette mahd.pian hoitoon jos kerran näin on... tiedän tapauksen kun plussa on tullut heti kun hoidot oli määrä alottaa ;) Toivon sulle samaa onnenkantamoista =)
 
Onnea plussanneille ja plussatuulia muille :heart:

Täällä ollaan ihan ihmeissään edelleen kierron/oviksen suhteen. Ekaa kertaa ovistesteillä yrittänyt ovista bongata, mutta vielä ei ole kuin himmeitä viivoja tullut. Eli joko ovista ei ole tai sitten kierto on yhtäkkiä pidentynyt huomattavasti. Tänään siis kp10/21. No, tämä merkkaa sitä, että seuraava etappi gynekäynti ja sitten uuteen yritykseen kesäkuussa.. Voipi heittää koko kuumeilun sivuun ja keskittyä muuhun vähäksi aikaa (opiskelu+uuden työn haku) :ashamed:
 
Meikäläiselle tuli plussa maaliskuun lopulla, mutta onni oli lyhyt.. Vatsakrampit ja vuoto alkoi pitkäperjantaina.. Maanantaina meen lääkärillä, saa nähdä mitä sanotaan.. Henkisesti alan olemaan kyllä jo ihan rikki :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Ninnatar,eli ymmärsinkö nyt oikein ,et tuulimunasta on nyt se vuosi? Mut varsinaisesti ette vielä oo vuotta yrittäneet sen jälkeen,jos vasta heinakuusta alko yritys... tässä vaan ajattelen et vielä sulla on siihen nähden normaali yritys aika,ja tällä taas tahdon sanoo,et ehkä mitään ei olis vialla. Mut tosi hyvä et pääset lekuriin,niin tai näin. Tulee rauha ja pääsee ottamaan jostain kiinni,ei tarvi ns.yksin yrittää... saa toivoa. Hyvä juttu :hug:

.
Juu, itse asiassa yritystä tuulimunan jälkeen ei varsinaiseti vuotta takana, mutta koska ikä painaa (36) niin lapsettomuustutkimuksiin pitäisi päästä jo puolen vuoden yrityksen jälkeen. Tosin sekin voi vaihdella paikkakuntakohtaisesti. Luin tänään, että jos ikää jo on, niin sen vuoksi mahdollisten hoitojen aloituksella on kiire, koska koko ajan kuluva aika vähentää mahdollisuuksia onnistua.
Hyvä juttu sitten et pääsette mahd.pian hoitoon jos kerran näin on... tiedän tapauksen kun plussa on tullut heti kun hoidot oli määrä alottaa ;) Toivon sulle samaa onnenkantamoista =)
Kiitos, kauniisti sanottu <3

 
8.4. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 7/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 10/
Sunburned...............ES 11/09............................KP 11/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 11/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 11/21
Tuittu-......................TM 01/10............................KP 11/29-33
Taffo82....................KM 02/10............................KP 21/28-29
nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 26/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 26/28
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 27/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 43/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 45/
sasuma....................KM 01/10
Kätsy........................KM 10/09, 02/10
wendy79..................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 3/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 6/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10...........................KP 6/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10...........................KP 11/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 15/32
erika76................KM 02/10......................................KP 16/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 18/28-56
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 19/27
Henkari.................KM 02/10.....................................KP 23/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 27/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 28/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 28/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 34/
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 37/29-33
haicu...................TM 10/09.......................................KP 73/23
Pippuri-83............KM 12/09
manna-................KM 02/10
toive81................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 2/28-30
Unicco.................KM 07/07, 03/09........................KP 6/45-50
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09..................KP 7/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 8/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 10/26-29
Piijuska-78............KM 05/09.................................KP 26/28
Keffeli..................KM 02/10...................................KP 45/32-37
Double-Trouble...KM 12/09...................................KP 64/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 7/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 11/27-28
Orchid x2.........RK 06/07, KM 06/09..............KP 21/26-36



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 27/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö, jääräpää, Kätsy, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84






 
Pippurille :hug: :hug:

Ninnattarelle onnea jatkosuunnitelmista, hienoa, että pääset hoitoihin kiinni, jollei luomusti tärppää ennen sitä d =) b

Jahas, ovistestit tuli postissa, nyt lukemaan ohjeita, että VARMASTI sitten osaan niitä käyttää B)
 
Hirmuisesti olette taas kirjoitelleet kun olen ollut muutaman päivän lukematta. Lueskelen paremmalla ajalla läpi! :)
ON: Nyt olisi mulla kysyttävää, uusista tuttavuuksistani eli ovistesteistä: Olen nyt testaillut kiertopäivästä 10 lähtien ( eli kohta viikon ), vaihtelevasti noilla Citymarketin liuskoilla ja kun olen ollut JOTAIN haamua näkevinäni niin sitten ottanut Davidin testin varmistukseksi. No, eiliseen asti ei periaatteessa kun hyvin hyvin hailakkoja haamuja, vaikka aivan turhan aikaista se viivalle olisikin ollut, ajatellen tuota mun pitkää kiertoa. Eilen sitten rävähti sekä liuskaan että tuohon Davidiin kumpaankin vahvat viivat. Ei aivan yhtä vahvoja kun kontrolliviiva, mutta selkeät viivat. Ja tänään: Ei edes haamuviivaa! :eek:
Eli kysymys kuuluu: Mikäköhän tuo eilinen oli? Ei kai se hormoonitaso voi noin jyrkästi nousta ja laskea?
Mietinkin, että voiko se ovis vielä olla, kun odottelen sitä tuolla 20 päivän hujakoilla.
Jos jollakulla tietoa tai näkemystä asiasta, niin kerrohan. :)
Anteeksi tämä omanapa... :(
 
kiva kirjotin äsken pitkät sepustukset ja kaikki katos :kieh:

täälä kp 18 ja tähän asti menty ajattelematta juurikaan koko asiaa...

Nyt aljoin miettiä semmosta ku v.loppuna olisin menossa viihteelle... sais nollata ajatuksiaan..
niin eihän alkoholin käyttö asiaa mitenkään auta , mutta ku ei millään jalksaisi elää koko aikaa sillai et MITÄ JOS ? sillä siinä vaan pettyy enempi jos elää niinku olis raskaana ja sit alkaaki menkat :ashamed:
Siis missä vaiheessa ainakin olis hyvä välttää alkoholia: ovulaation hetkellä? kiinnittymises hetkellä?, kiinnittymisen jälkeen? jos vaan joku tietää onko jossain välissä alkoholilla isompaa osuuttaa asiaan niin kertokaa.... no toivottavasti tajusitte mitä tarkotin... minulla ku tuo kierto voi olla mitä vaan...

Paljon onnea plussanneille :flower:

pippurille paljon voimia ja aikaa surra :hug:
 
erika76 uskon kyllä siulla eilen olleen tuon LH huipun!..se saattaa tosi nopsaankin mennä ohi, EI siis aina kierron puolivälissä. Kannattaa siis jos mahdollista, dippailla testejä 2x/vrk! Saanko udella..miksi testailet kahdella eri merkkisellä testillä?..ovatko eri herkkyyttä?

Ovatko David testit Mammaksin, vaiko Raskauskeijun noita herkkiä 10mIU/ml?..ovatko David testit siulla liskoja, vaiko puikkoja?..esim. R-keijun puikothan ovat herkkyydeltään 25 ja liuskat 10..

Itse suositteleisin sinua käyttämään saman merkkistä testiä aina kierrollansa..tai ainakin samaa herkkyyttä olevaa testiä. Itse aikoinani käytin ClearBluen digitestiä sillä tapaa, että ensin halppis liuskoilla tikuttelin ja kun viiva näytti vahvistuvan, varmistelin digitestillä. =)

Liuskat olivat Kotitestin ja herkkyys sama kun digin.
Siirryin kuitenkin pian R-keijun liuskatesteihin kun sain niilläkin oviksen hyvin bongattua.

Ovis+ voi näkyä testissä vain lyhyen hetken, tai esim 2vrk.(miulla näin)
Joskus pitkällä kierrolla, voi ovulaatio olla 2krt - tämä tosin harvinaista!

Kun O-testin viiva vahva tai vahvempi kuin kontrolli viiva, se on SE ovis+ ja silloin voi testailun lopettaa sillä kierrolla! =)

HUOM!! Aina ei testiviiva tummene yhtä tummaksi ja silti ovulaatio tapahtuu..kannattaa myös omaa kroppaansa kuulostella(nippailuja muniksissa, limoja "alakerrassa" jne.)

http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf

Jos Ovis+ eilen, on siulla siitä laskettuna aikaa n. 24-36h kun itse ovulaatio tapahtuu - munasoluhan elelee sitten vielä sen 24h..joten kerkeät vielä siimahäntäisiä talletella - Onnea matkaan&plussatuulia!!:wave::heart:
 
Nyt tulee vaan omanapaista tekstiä :ashamed:
Tänä aamuna edelleen r.testissä toosi haalea haamu, ei siis oo vahvistunu minnekkään :headwall: Kysymys kuuluukin, että jos ei oo kiinnittymistä tapahtunut tai on kemiallinen raskaus tms. niin eikö siihen perään pitäs alkaa vuodot????!!!...
Niin ja kuinka kauan sitä viittii niitä vuotoja odotella, kp 45 laskettuna keskenmenosta, dpo taitaa olla 14 (ovistesti plussasta)... iltasin on turvotusta, kn edelleen toooosi ylhäällä ja kova+melkein kiinni, ilmavaivoja,mahassa välillä ihme nippailuja edelleen eikä yhtään menkka olo.. Onkohan toivo jo menetetty? Huomena aamulla aattelin testata raskauskeijun liuska testillä, olis tuola kaks clearbluen digi testiä mutta en raaski niitä tuhlata... :whistle:
 
Täällä on kp19/27 ja ovisplussasta dpo6. Valkovuotoa tulee aika lailla ja on ihan sellainen olo, et saattais olla tärpännyt. Vitsi et jännittää :saint: Toisaalta kaikki lepää siis yhden seksikerran varassa :D Vitsi kun piinaavan aika on pitkä!

Melina84 onnea plussasta! Tarrasukkia mukaan!
 

Yhteistyössä