Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Neiti81 ja mamakone, noista kilppariarvoista. Mä sain tyroksiinilääkityksen tässä raskaudessa arvoilla TSH 2,6 & T4V 12. Sisätaitilääkärin mukaan jos oireita on (mulla mm. jo ennen raskautta tolkuton väsy ja tukkaa lähtee ym) TSH:n pitäisi raskauden aikana olla lähempänä 1 ja t4V lähempänä 20!!! nuo viitearvot eivät kerro koko totuutta. Neuvola ja tavis työterveydenhoitaja molemmat toitottivat mulle että arvoni ovat ihanteelliset :confused: No sisätautilääkäri antoi tyroksiinin. Liian alhaiset luvut voivat aiheuttaa keskenmenoja ja kohtukuolemia. (Jos on vajaatoimintaa. Toisilla voi olla matalat arvot mutta kaikki silti ok. Jos arvoja mittaillaan kannattaa ehdottomasti ottaa myös vasta-aineet, jos niitä löytyy on vajaatoimintadiagnoosi varmempi itselläni ei niitä ollut.

ja kaikille tämä ryhmän upeille mimmeille! Huomasin että toukokuussa on vain yksi plussannut! Tämä tarkoittaa sitä että todennäköisyydet puhuvat sen puolesta että plussia tulee vielä. SIIIIIIIIIIS PUHUUUUUUUUURIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA :heart:
 
Huomenta..ja anteeksi oma napa.

Tänään aamulla eilisestä oireilusta hämmentyneenä tein Davidin 25 testin.. Ja haamu tärähti saman tien,vaikkakin hiukan outoon kohtaan,koska se tuli viivan paikasta ns viivan verran testi viivaa lähemmäs ja on selkeesti nähtävissä kuitenkin, mutta kuvaa en silti kunnollista saanut otettua..
 
Tervehdykset täältäkin!
Kiireistä on mukamas ollut niin ei ole joutanut kamalasti kirjottamaan. Lukemassa käyn päivittäin kyllä.
Syysmyrsky! Voikun olis ihan oikea viiva ja lähtisi siitä vahistumaan.

Mun kropan toiminnat mietityttää kanssa ihan kunnolla. Davidin testeillä olen yrittänyt ovista bongata ja viivat oli kp 12 selkeästi vahvimmat ja nyt ei testiin tule oikeestaan viivaa lainkaan. (tossa listalla mun kp:t väärin nyt menossa ainakin kp 15). Toisaalta jos laskisin menkat alkaneeksi tuhruilusta niin kp olis osunnu oikeampaan aikaan oli 14-15 päiville? Mene ja tiedä nyt sitten mistä laskis =) Ja sekin vähän hämää kun en tosiaan saanut yhtään niin vahvaa ovisplussaa kun viime kierrosta, mutta lieskelin noista davidin testeistä, että saattavat ihan oikeasta ovulaatiosta huolimatta jättää viivoja aika vaaleiksi. Tilasin nyt pessimistinä kuitenkin ihan niitä hymynaamoja seuraavaa kiertoa varten ja yhtään ei harmita jos niitä ei tarvitsiskaan.

laitan teillekin nyt mun ovis viivat ihmeteltäviksi =) Vaikka vähän huonolaatuinen onkin kun on kännyllä napattu.
 
Viimeksi muokattu:
LAUANTAI 21.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



lemonade................KM 03/11............................KP 14/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 24/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 24/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 27/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 28/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 31/?
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 57/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 5/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 11/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 13/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 14/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 26/28?
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 5/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 21/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 49/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 43/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 7/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 15/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 15/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 26/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Täällähän on nyt hurja plussa-aalto! Plop Plop vaan kaikille.

Mun kroppa nyt lähettelee ihan ihme viestejä. Ihan kun ois ovis, mahaa jomottelee siihen malliin, että piti sit vielä tehdä testi vaikka tuota kp 12 ovisplussaa kera oireiden pidin oikeena oviksena. No, ihan puhdas nega oli nyt ovis testi. No, eihän tässä nyt auta kun vaan odotella ja ihmetellä, kun kaikki mitä asialle voi tehdä on tehty (tähän sopis sellanen pupuhymiö ).
 
Mur-mur Mulla on prisman pregchec liuskoja, jotain siinä näkyy, mut en oikein tuosta uskalla kuitenkaan iloita. Oisin huomenna tehny samoilla liuskoilla, mutta unohin sit et kaupat menee kiinni jo klo 18 tänään. Sain sit ärrältä viimesen Rfsu:n liusketestipaketin. Dpo on tänään 10
 
Enpä taas tiiä, että mitä ajatella. päivällä tein apteekin raskaustestin. testiajalla en mitään nähnyt, mutta muutama minuutti sen jälkeen siihen ilmestyi selvästi havaittava haamu. Yritin kuvata, mut on niin hento, et ei kamera löytäny. No aamulla taas uudelleen...
AI NIIN jotakin positiivistakin... Kävin netissä tekemässä loton ja samalla kokeilin jäljelle jääneillä 6€ veikkauksen netti bingoa- VOITIN 175€!!!!!!!!!!
 
Ok Memelisa=)
..toivonpa siun huomiseen dippaukseen selkeää punaväriä!:heart:

Samoin myös Tillulle - Plussatuulosia!!!:heart:
Onnea voitosta!!:flower:


ON..itselläni täällä dpo9 ja viivanpaikkoja vain tullut(dpo5 lähtien) Tänään illasta yl-lät-tä-vän selkeä heti testiajalla ja olin jo että - Huuuiiii
..se kuitenkin haalistui testistä poijjes sillä välin(n10minsan sisään)kun kävin tupskulla ja ruokaa laittelein:(..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Onko sulla aiemminkin alkanu antaan jo jotain viivanpaikkaa noin aikasin (dpo 5)? Aika lupaavaa, että dpo 9 jotain viivaa ilmestyi testiajalla, mutta erikoista, että kuitenkin hävis?!? En oo ennen moisesta kuullu. Kyllä sä nyt joudut huomenna testaan uudestaan! ;) Laitahan kuvaakin näytille, että päästään ihmetteleen! Isot peukut viivan ilmestymiselle ja jäämiselle!!

Memelisa ja syysmyrsky Tsemppiä täälläkin teille jatkotestauksiin, Memelisa, tuu huomenna kertoon mitä näytti. Meinaatko syysmyrsky olla niin kuulina kun kurkku, että sinnittelet ens viikolle uusintatestin kanssa? :)

Tillulle myös vahvat peukutukset ja heti aamulla kiitos infoa mitä siellä näkyi, mielellään tietty kuvan kanssa! :whistle: Niitä on NIIN ihana kattella!

Täällä tuntuu nyt käyvän aikamoinen plussamyteri, hyvä niin!!! Päästäispä me kaikki mukaan tähän hurrikaaniin.

Imoen Mäkin ajattelin käydä vilkaiseen maanantaina kundia (tai tuskin siellä mitään näkee screeniltäkään kun en nyt niin innokas ole, että jaksaisin mennä paljoa ennen tapahtuman alkua), varmaan oli Turussakin reilusti porukkaa paikalla?

Mulle sais korjata kierron pituudeks 36. Pitenee taas ja oviksen mukaan laskettuna olis tällä kertaa tommonen... Toki toivottavasti noin 35 viikkoa pidempi...

Mulla tänään ovistestin mukaan dpo 5. Kävin testailemassa uutta sykemittaria juoksulenkillä ja sen "kova" ohjelma juoksutti mua normaalia kovempaa ja lenkin jälkeen huomasin tulleen vähän ruskeeta valkkarin seassa. Koskaan ennen ei ole tässä vaiheessa mitään väri-ilmiötä ollut, mitä lie sitten kun dpo:t kuitenkin vielä noin pienet...
 
Gabrielle Mä meinaan olla kuuli kurkku :) Mut kyl toiveet tämän päiväisestä nousi todella korkeelle,vaikka ei ehkä kannattais..

Tultiin äsken paikallisesta juottolasta.. ihan liikaa väkeä. ei sieltä meinannut pois päästä ku litisty ihmisten väliin..Nyt isäntä nukkuu vessan lattialla ja itse olen ihan pirteenä täällä illan kuskinakinkin jälkeen :)
Mä menen nyt vaihtamaan vielä puhtaat lakanat sänkyyn ja toivottelen hyvät yöt! tai huomenet :)
 
Näinhän siinä kävi et tuo Rfsu anto ihan negan. Viivanpaikan siinäkin kyllä nään, mutta en luota testiin yhtään. Netistä luin et sen herkkyys ois 50? Korjatkaa jos oon väärässä. Tuo pregchec on 25. Pitänee tänään kipasta vielä kauppaan ja kokeilla tuolla tutulla ja turvallisella pregchecillä. Mut en usko tuloksen tästä muuttuvan. Kurjaa sanon mä :(
 
Memelisa älä menetä toivoa vielä. Mä sain huhtikuussa eka haamujen haamun, sitten muutaman päivän päästä toisella testillä tyylipuhtaan negan ja sitä seuraavana päivänä ekalla testillä selvän plussan. ja raskaana ollaan 11+2 tänään :)
Joten osta sama testi kun ekalla kertaa ja odota vaikka huomiseen, tsemppiä :wave:

syysmyrskylle kanssa uusinta plussaonnea vaikka jonkinlainen plussa taisi tullakin. Onnea varovaisesti :flower:

).(
Viime viikolla kotiuduttiin Alanyan auringonalta ja reissu tuli todella tarpeeseen koska unohdin lähes koko viikoksi kaikki raskausjutut ja oireiden kyttäilyn ja pelon. Suomeen palattua pelko alkanut taas hiipimään kun nt-ultra lähestyy ens viikolla.
Ennen reissua ultrattu toisen kerran ja kaikki oli hyvin ja syke näkyi taas mallikkaasti sekä pikkuinen oli vähän yli viikossa kasvanut kovasti.
Oireita kyllä on, mutta tuo eka kunnan ultra on kuin punainen vaate mulle!!!! :ashamed:

Tänne oikein kovasti plussatuulia kaikille, kesä ovella ja ahkeraa peitonheilutusta vaan kehiin :p

-odotettu 11+2 :heart:
 
Päivittäjä, mulle voi merkata kp 3/n.28. Vaikka ei taida kannattaa tässäkään kierrossa kiertopäiviä laskeskella, kun ei tällä limakalvolla raskaaksi tulla. Ensi viikolla on uusi skopia, ja siinä toivottavasti selviää syy siihen, että limakalvo ei reagoi kierron hormoneihin.

Plussatuulia kaikille!
 
SUNNUNTAI 22.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Epa_88....................TM 04/11............................KP 3/
lemonade................KM 03/11............................KP 15/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 25/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 25/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 28/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 29/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 32/?
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 58/28-31
Katie85....................KM 11/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN




Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 3/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 6/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 12/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 14/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 15/
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 6/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 22/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 50/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 44/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 8/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 16/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 16/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 27/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Gabrielle, olihan niitä ihmisiä Turussa "muutama". Päästiin sen verran myöhään paikalle, että lava oli jossain puolen kilsan päässä, mutta screeniltä näki hyvin, mitä siellä tapahtui. :)

Memelisa ja Tillu, peukut pystyssä plussan puolesta!

).( Ovisaika lähestyy. Ajattelin tässä kierrossa jättää testailut sikseen. Kaksi plussaa saatiin nimittäin ilman ovistestejä ja nyt testien kanssa mennyt jo vaikka kuinka monta kiertoa ilman plussaa. Jospa se oliskin siitä kiinni...
 
Täällä kans sillon alkuvuodesta, kun testailin, niin tuli ensin nega ja kolmen viikon päästä plussa. Eli mulla oli viikon ollu menkat myöhässä, kun tein testin uutenavuotena ja oli nega ja sitte parin/kolmen viikon päästä siitä ni oli plussa.. Ja mulla on aina ollut erittäin säännölliset menkat :) Et ei ne testit kaikkea ihan heti tiiä ;)
Malttia tytöt ja plussa puhureita!! :whistle:
 
Memelisa, Tillu:hug:

Peukuttelen d=)b siltikin täältä kovasti tärpin puolesta!!!:heart::heart::heart:

Syysmyrskylle
myöskin POLP PLOP :heart:++++++:heart:

Gabrielle kuvaa laitteleisin mielelläni..mutta kamerani niiiiin vanha rieska, ettei niistä kuvasista saa mitään selkoa.: /
..jos plussaviivanen(punainen)tulee, sen kyllä tuollahin kameralla saa sitten vangittua joten kuten.=)

..niin..tänään dippasin päivällä(muuthin dippailut paria lukuun ottamati päivällä)ja ei enää edes havaittavaa viivanpaikkaa..
..testeinä olleet 25mIU/ml David liuskatestit..

Miulla jemmassa 8 dipattua testiä, joissa viidessä näkyy livenä viivanpaikat aika vahvana - eilisessä esim. vielä näkyi..
Miun tämä kierto oli tässä ja täytynee hissukseen hipsiä kesälaitumille, lomathin miehellä alkaa kohta:):flower:..koettais silleen TJOT periaatteella..jos se vain onnistusi miulta.:p



Kaikille teille laittelen Auringon parantavaa voimasädettä!!!!
 
Viimeksi muokattu:
..tyhmiä kyselen, mut onko jollain teistä keskenmenon jälkeen tullut nännien päähän sellasta ruskeeta juttua.. mitä ikinä lie, kuivunutta maitoa vai jotain ihorasvaa..? Lähtee kyl pois, jos pesee hyvin ja rapsuttaa vähän.. :ashamed:
 
sonsku miusta tuo Kp12 IP dippaus näyttäisi vahvimmalta..
..olisiko ovis sitten ollunna kp13-14?..oliko siulla silloin mitään ovis tuntemuksia?

Minäkään en ole aina saanut tasavahvaa viivasta noihin David liuskoihin ja Oili-Neiti on siltikin vieraillut(tärppien perusteella:))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä