Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Moikka moi! Onnea plussanneille ja tsemppiä muille!

Mä olen taustalla lueskellut, on (onneksi!) ollut niin kiireistä, ettei ole ollut nämä asiat mielessä 24/7! En edes tiedä monesko kp on menossa (enkä halua laskea!), eikä oviksesta mitään havaintoa. Jotenkin vapauttavaa! Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.
Ollaan myös miehen kanssa sovittu jos ei parin kk sisään tärppää, niin sitten saa meidän osalta olla siinä. En jotenkin jaksa enempää. Ja jos nyt pian raskaudun ja huonosti taas käy, niin se on myös sitten viimeinen kerta. Ja tämä suunnitelma tuntuu hyvältä!
 
Kävin lukemassa kuulumisia ja mitä näenkään :cry: Uskomattoman epäreilua Kevättähti että teidän piti vielä tuollainenkin kokea. Olen todella pahoillani puolestasi. Järkyttävän raskas vuosi ja vielä pahin mahdollinen päätös sille. Ei ole mitään sanoja oloasi helpottamaan, yrittäkää saada toisistanne lohtua. Ensi vuoden on pakko olla parempi.

Pahoitteluni myös teille Mrs.80. On julmaa kun lyötyä lyödään.

Täällä alkoi uusi kierto, johan edellistä taas kestikin 38pvää. Positiivinen mieli siitä että viime kierrossa bongasin ne superlimat, jospa tälläkin kierroksella, ja jospa ne jopa päästäisi hyödyntämään! Näin alkukierrosta on aina niin helppo sanoa että vauvakuume on vähän laantunut, kuitenkin loppuvaiheessa sitä taas piinailee minkä ehtii. Otin nyt itseäni toden teolla niskasta kiinni tämän laihdutushommankin kanssa, en voi vaan odotella uutta raskautta ja pelkästään yritysaikana jo lihoa ja lihoa. Vaa'allekin uskaltauduin ja näky oli kamala. Kevättä kohti siis keveämmin askelin!
 

Yhteistyössä