**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

EVO
...ja omaa napaa: tästä tuli sit "välikierto", peitot heilui tasan kerran... Aika superihme on jos joku siimahännistä on sinnitellyt eiliseen(?) ovulaatioon hengissä maanantaista asti. Vai oliko se sunnuntai... Varsinkin kun oli tosiaan vain tuo yks kerta ja edellisestä siis about kuukaus. Eiks se sperma jotenkin oo huonolaatuisempaa jos "ei tyhjentele"?
 
Viimeksi muokattu:
Voi surku MiNalo ku sait nuin huonoja uutisia :'( Halauksia:hug:
Kuulosti melkein kuin mun kirjoittamalle.Minähän epäilin että pieni on kuollut kun oireet vaan loppu ja kerkesin reilun viikon sitten olla jo ihan hädissäni.Öisin painajaisia päivittäisestä pelostani, jotka sitten muuttuivatkin todeksi kun menin lokakuun lopussa ekaan ultraan rv.8+2 ja siellä todettiin että alkio oli kuollut rv.6+1
Otti kyllä koville vaikka sitä olin aavistellutkin.Multa kans kyseltiin että oisko kuitenkin hedelmöittyminen voinut tapahtua myöhemmin,mutta ei ollut voinut koska positiivisen testinkin tein heti ku menkkojen piti alkaa.
Mää sain sairaalassa viikko tuon ekan ultran jälkeen kohtua tyhjennykseen valmistelevan lääkkeen ja pääsin kotia.Yöllä alko sit niukka vuoto.Siitä kaks päivää nii otin kotona nuo 6 kohdun tyhjennys lääkettä ja ootin paniikissa kovia kipuja joita ei tullut sitten ollenkaan,eikä myöskään pieniäkään kipuja.Vuoto ehkä vähän lisäänty.Seuraavana päivänä menin takas sairaalaan tutkimuksiin että miksei supisteluja/kipuja ja vuotoa alkanut tulla ja suunniteltaisiin otetaanko uudet lääkkeet vai kaavinta,mutta mun kohtu olikin jo melkein tyhjä eikä mitään tarvinu enään tehä.Eli tyhjennys voi mennä myös täysin kivuttomasti ja tosi vähällä vuodolla.Mulla on varmaan täytynyt tulla pönttöön suurin osa vuodosta ku siteisiin ei tullut edes sitä mitä menkkojen aikaan ja vuoto tais kestää muistaakseni 4päivää jonka jälkeen siirryin pikkuhousunsuojiin.Välillä ei tullu vuotoa päivään ollenkaan ja seuraavana päivänä saatto tulla vähän.
Yrityskin on jo päästy alottamaan ku vuoto loppu niin äkkiä ja meille kerrottiin ettei olisi mitään riskiä vaikka heti alotettaskin.
Halusin kertoa sulle tän mun kokemukseni että tyhjennys voi mennä hyvinkin.Toivotaan että sullakin menee:hug:

Vielähän en tietenkään voi olla 100% varma onko kohtu tyhjentynyt kokonaan ja sitä nyt jännättän joukuun alkuun jollon saan vasta viiä pissatestin.Toivon kyllä että se ois positiivinen mutta ihan muusta syystä ku kesken menneestä raskaudesta.


Kattikoo Oisitkohan sää raskaana =) Mulla on lämpö noussu lähes heti ku oon tullu raskaaksi tai tehny posittiivisen testin.Viimeksi nousi varmaan heti raskauduttuani ku oli kokoajan vilunen olo ja lämpö nousi väliin tuonne 37 asteeseenkin.Aika korkealla se sitten pysyikin sinne asti kunnes alkio kuoli.Sen jälkeen se pikkuhiljaa alko laskea ja nyt on ihan normi lämpö.
Mut toivotaan että sulla ois nyt tärpännyt=)

Omaa napaa

Meillä ollaan nyt aktiivisesti yritelty joten ei oo ainakaan yrityksen puutteesta kiinni jos en nyt raskaudu=) Aloteltiin yritys heti ku vuoto oli kunnolla loppunut ja epäilinkin pian sen jälkeen ovulaatiota ku vuoto muuttu ovulaatio liman kaltaiseksi.Mutta viimeksi kun tulin raskaaksi tunsin ihan selvästi ovulaation oikealla puolella mahaa ja nyt ei oo tuntunut mitään ja limaa tulee yhä..onkohan ovulaatio sittenkään mennyt vai enkö vaan tuntenut sitä.. tympeä näin keskenmenon jälkeen ku ei voi olla yhtään varma millon ovulaatio tapahtuu ja millon vois esim testata onko raskautunut tai millon vois oottaa eka menkkoja tai lähinnä sitä ettei ne vaan ala jonain tiettynä päivänä.

Ihme kyllä en oo nyt yhtään stressannut raskautumisen suhteen.Jotenkin sitä on vaan sellainen olo etten varmana raskaudu vielä ja toisaalta voisin ottaa siitä stressiä ku meidän rahatilanne menis äitiysloman aikana niin huonoksi jos en tästä kierrosta raskaudu vaan vaikka vasta seuraavasta.Meidän tän hetken "vauva" kerkeis siinä tapauksessa täyttää 3v enkä sais enään samaa hyvää äippärahaa mitä muilta oon saanu.Ja ei sekään mitään kauheen hyvää ollu,mutta kotihoidontukeen verrattuna hyvää :whistle: Oon kituuttanut kotiäitinä niin monta vuotta että tuntuu pahalle jos äitiysloma menee rahan takia selviytymis taisteluksi.Joten siinä mielessä suuri toive että raskaudun nyt heti tai oon jo raskaana.Mutta ehken jaksa silti stressata ku tää keskenmenon surutyö on yhä kesken ja siitä ja kaikesta muusta stressistä oon nyt ollu tosi väsynytkin,joten ei enempää stressiä kiitos:kieh:

Ensi viikolla aijon kuitenkin testata mitä raskaustesti näyttää.Jos vois laskee ekan tyhjennysvuotopäivän ekaksi kiertopäiväksi niin sillon mulla pitäs alkaa menkat ensi pe.Meillä on pikkujouluihin meno ens la joten senkin takia haluan tietää oonko raskaana.Sitten on vielä se tekiä sekottamassa pakkaa että jos testi onkin posittiivinen niin enhän mää voi iloita kun ei tiedä onko kaavinta edessä vai oonko oikeesti raskaana.Nyt ei ainakaan oo yhtään raskaana oleva olo.Niin ja jos testi on negatiivinen ni ehken sitten kuitenkaan kauheena uskalla juuakaan mitään ku ei tiiä vaik ovulaatio ois tapahtunut vähän myöhemmin ja testi ei vaan vielä näyttäskään positiivista.No tuosta juomisesta ei tuu stressiä ku muutenkaan en juo ku korkeintaan kerran vuodessa jollen sit oo ollu putkeen raskaana ja imettänyt.Sillon onkin ollut paljon pidempiä välejä.

Jaksamista kaikille:hug: Joulua päin tosiaan mennään joten jospa tässä sais pian jotain joulutunnelmaa(ku tulis sitä lunta)ja vois miettiä muutakin kuin raskautumista.

Joku kyseli onnistuneita raskauksia,niin onhan mulla niitä ollut,peräti neljä kappaletta :heart::heart::heart::heart: 2003,2006,2008 ja2010
sitten on ollut kolme epäonnistunutta :'( 2001 keskenmeno rv.6
2002 kohdunulkoinen n rv.6 ja nyt 2012 tää keskeytynyt keskenmeno rv.6+1 (joka havaittiin vasta 8+2)

Jospa lopettas nyt tän löpinän ja rupeis viikonloppusiivousta tekemään.Jos mies vaikka innostus puhtaassa kodissa illalla taas yrittelemään:LOL:

Rakkaudesta äiti
 
Täällä taisi alkaa vuoto! :O Hitaasti, mutta varmasti..Ja ihan veristä tää on! Apuaaaa! Siis en voi uskoa, että tää tulee ulos ihan itekseen ilman lääkkeitä! Tosi hyvä juttuhan tää tietysti on..Tänään ois rv 6+2 ja epäilen menneen kesken rv 4+5, joten alle kaks viikkoo vuodon alkuun menny siis. Voiiiii, pitäkää nyt peukkuja, että kaikki menee hyvin eikä kovin pahoja kipuja tuu! : /
 
Voimia sulle MiNalo, toivotaan että tulisi itsekseen ja että pääsisit mahdollisimman helpolla vuodon ja kipujen kanssa. :hug:
Kipeitä asioita, mutta sitkeitä naisia, kyllä elämässä on oltava tasapaino ilossa ja surussa eli ihan varmasti vielä on koettelemuksien jälkeen sitä suurta iloa luvassa.

rakkaudesta äiti toivotaan, että oot raskaana, noi raha-asiat on kyllä ärsyttäviä, niitäkin kun on toisinaan mietittävä. Mullakin menee talous ihan kuralle jos/kun jään äitiysklomalle, kotihoidontuesta puhumattakaan, mutta se ei ole ollut hetkeäkään esteenä lapsen tulolle. Sydän sanoo, että näin sen kuuluu mennä. <3

Ja Miwwi pahoittelut tädistä, on se vaan semmoinen riesa :(

Voi voi... onpa täällä ollut huonoa onnea... toivottavasti joku kohta plussaisi ja kääntäisi kaikkien onnen parempaan. Rentouttavaa viikonloppua toivoo Kattikoo
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Perjantaina 23.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 16/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 8/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 29/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 22/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 1/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 30/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 23/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 6/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 36/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 6/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 21
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 18/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 19/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 90/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 13/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 23/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 12
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 13/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 38/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 23/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 30/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
MiNalo :hug: On se niin väärin että pikkuinen ei päässyt alkua pidemmällle. :( Onneksi taistelutahtoa vielä löytyy! Mehän ei prkl luovuteta! Ja hyvä että vuoto on alkanut itsestään, ei tarvitse lääkkeitä. Toivottavasti menee loppuun asti itsekseen. Ja toivon todella että pääset nyt tutkimuksiin. :heart:

Marlin Hyvä että arvot laskenut, mutta mä olen täältä etänä kovin huolissani sinusta. :hug: Toivottavasti kaikki kääntyisi pian parempaan päin ja saisit säilyttää molemmat torvet.

starhope Höh, kurja juttu kun jouduit uuteen kiertoon. :( Haluatko muuten listalle vai pitäydytkö vielä taustailijoissa?

Alexa :LOL: Työvuorolista! :) Onnistuneita talletuksia toivottelen sinne! Itsekin annoin miehelle aikataulun työmatkan takia. :D

KattiKoo Tsemppiä piinailuun, on ne ikävän pitkiä ne vikat päivät. Lämmöistä ei itsellä kokemusta, mutta hyvä merkkihän se ilmeisesti on jos ei ole laskenut oviksen jälkeen. :D

lauru Tsemppiä oviksen odotteluun. Itse huomaan ajattelevani myös tuota mitä jos-skenaariota. Olisin jo äikkärillä jos kaikki olisi ensimmäisessä mennyt hyvin. Vuoden vaihteessa olisi ollut la. :( Ei meille vaan sitä jouluvauvaa suotu. Eikä myöskään vappuvauvaa. Jos meille kuitenkin syysvauva suotaisiin...

EVO Aikamoisia supersiittiöitä varmaan kyllä olisivat, ikävä kyllä. Noh, ensi kierrosta sitten parempi ovisonni!

Miwwi Pahoittelut menkoista. :hug: Nyt hemmottelet itseäsi vähän viikonloppuna, jos olokin tuntuisi vähän paremmalta.

rakkaudesta äiti Toivottavasti ensi viikon testi olisi positiivinen, mutta jo uudesta asukista. Hyvillä mielin voisit jättää pikkujoulujuomat muiden juotavaksi. :)

Ajattelin testata kohta varmuuden vuoksi, sen verran outo oli tuo alkukierto. Ja sitten jos se on nega, niin lasi viiniä lohdutukseksi. Ja ehkä vähän suklaata. :)

Rentouttavaa viikonloppua voimanaisille!
 
Kiitos kaikille pahoitteluista ja tsempeistä! :heart: Surullistahan tämä on, mutta eteenpäin on mentävä! Kaikki merkit kyllä alusta lähtien viittasi siihen ettei kaikki ole hyvin..oireiden loppuminen yhtäkkisesti oli kyllä minulle varmin merkki keskenmenosta. Tänään on sitten vuoto alkanut kunnolla ja taisinpa äsken nähdä siteessä raskausmateriaalin, joka tuli ulos...onneksi tuli. Kivut eivät kovin pahaksi ole yltyneet. Olen toki lääkettäkin ottanut ettei pääsisi yltymäänkään. Taidanpa haluta takaisin listalle, jotta pääsen taas perille kierrosta. Uusi yrittäminen aloitetaan heti vuodon loputtua! ;)

Tietoni: MiNalo__27v__KKM 6/11, KKM 3/12, KM 11/12___________KP 2/30-32

Surullisen näköinen on tuo saldokin tuossa..:(

Nyt vielä ryven tässä omassa tilanteessa, mutta lupaan kommentoida teille muillekin jatkossa! Halaus kaikille sitä tarvitseville! :hug:

muoks. Niin ja haaveissa toinen tietty!
 
Viimeksi muokattu:
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Lauantaina 24.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 17/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 9/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 30/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 23/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 2/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 31/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 24/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 7/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 37/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 7/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 22
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 19/31
MiNalo__27v__KKM 6/11, KKM 3/12, KM 11/12___________KP 2/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 20/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 14/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 24/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 13
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 14/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 39/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 24/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 31/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
MiNalo Hyvä että vuoto on lähtenyt itsestään hyvin tulemaan, toivottavasti kivut pysyy pieninä koko ajan. :hug: Otat nyt vaan iisisti ja ryvet pahassa olossa. Ei siihen muu auta.

Laitoin Mirrimamin taustalle/kateissa kun kp-päivät meni jo yli 90. Huikkaa vaan jos haluat takaisin listalle ja mikä on nykytilanne!
 
p...kle tätä saittia - välillä kestää ladata sikakauan ja mä kärsimättömänä hakkaan enteriä, sillä lopputuloksella että kaikki tuotos häviää bittiavaruuteen..:kieh:

että uusiksi meni..lyhyemmällä kaavalla tosin kun hermo jo meni

zapata mä huutelen täältä taustajoukoista - eli jään tänne taustalle vielä..kiitos kysymästä :heart:

minalo surkujen surku :( ja tosi paljon tsemppiä!!! toivotaan että vuoto loppuu nopsasti ja pääset mahd. pian uudelleen yrittämään!!!! vaikka merkit siihen viittasikin niin menetys on silti aina menetys ja kirpaisee aika lailla..joten hali sinne!!

rakkaudesta äiti tosi ikävä toi rahatilanne, mutta tässä miesten lähestymistapa on paljon parempi kuin naisten (yleistys..älkää suuttuko..) eli "kyllä kaikki järjestyy". Älä missään nimessä tuhlaa sun aikaasi rahan miettimiseen..jos on tiukkaa pari vuotta niin so what! huomannut, että mitä enemmän siitä stressaa - se ei muuta asiaa mitenkään,mutta tulee vaan huonolle tuulelle ja sitten ei ole kellään enää mukavaa..tsemii!!!

Miwwi samassa veneessä, menkat alkoi to ja nyt ootan että loppuisi mahdollisimman pian jotta pääsisi uudelleen yrittämään..

tsemppiä kaikille vkonloppuna ja ne tontut vaanii jo ikkunoiden takana - ollaan kiltisti nii jos saataisiin joululahjaksi paljon plussia :xmas:
 
Mut saa lisätä takas. Eli kolmas siis haaveissa.
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP ?/28

Kirjottelen näköjään tänne niin paljon, että samahan tuo on hypätä takas joukkoon. Vähän turhan äkkipikanen vissiin olin ku otin hatkat sillon aikasemmin :ashamed: Vaan vissiin se epäselvä tilannekki vaikutti. Vaan se on ollutta ja mennyttä.

starhope ja zapata Kaikki on ihan ok :) Ihana ku huolehitte. Kävin perjantaina aamulla siellä labrassa taas ja arvo laskenu joko 450 jotain tai 430 jotain. Oltiin pojan kans kaupassa just ku soitin niin en ihan tarkkaan kuullu. Eli on siis laskenu tosi hyvin. Tiistaina taas labraan.

MiNalo Hyvä että vuoto alkaa nyt itestään, niin ei tarvi lääkkeillä tyhjentää :hug:

Miwwille pahoittelut menkoista :hug:

Hurjasti plussatuulia kaikille joilla testipäivät lähenee, ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneet.

ON: Kävin tänään teatterissa, ja oltiin hyvissä ajoin ennen näytöstä siellä. Kerettiin 45min istua ennen alotusta, ja ku nousin sohvalta niin maha oli aika kipee. Semmonen tosi inhottava tylppä, pistävä kipu. Samanlaista oli keskiviikko aamuna. No, sitä sitten joku tovi jatku, en viittiny kellosta ruveta kattoon kesken esityksen, että kauanko. Mutta oisko ollu joku 15-20min. Meinasin että otan särkylääkkeen joka mulla mukana oli, mutta ku ei ollu juotavaa niin annoin olla. Kipu tosiaan meni onneks sitten itekseen ohi, mutta koko ajan pelotti että mitä jos jotain holahtaa housuun. Väliajalla sitten äkkiä vessaan, ja vähän tuli semmosta vaalianpunertavaa pyyhittäessä. Jes, arvatkaa oliko mulla siteitä mukana :headwall: Ei muuta ku vessapaperia vaan tukkia että jos kovin rupiaa vuotaan :D Vaan eipä se sitten onneks alkanu. Vähän on ruskiaa tuhrua tullu tänään sitten, mutta muuten ei vuotoa. En sitten tiiä että onko sattumaa, vai onko sillä jotain tekemistä kun nyt ois kp29 jos lasketaan siitä kun eka kerran vuoto alko, ja luulin että tää "raskaus" oli kemiallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaudesta äiti;27569531:
Hei kaikille!

MiNalo :hug:tosi paljon voimia sinne!Toivottavasti tuo ei ole nyt sitä mitä pelkäät :'(

Simpu Onnea kovasti plussasta:heart:

anteeksi kaikille joiden juttuja en nyt kommentoi Koitan vaan jaksaa pitkästä aikaa kirjottaa omia kuulumisia.Oon nyt ollut todella uupunut enkä oo tääläkään jaksanut kuin pikaseen käydä lukaseen muiden juttuja.
Väsyttää ja harmittaa aivan hirveesti se kun en kerkeä päivisin muuta tehä ku pukea ja riisua 2 ja 4vuotiasta ja pakata heitä autoon ja pois autosta.Oon nimittäin "ammatiltani" kotiäitin lisäksi myös taksikuski.Tosin vain omille työilleni 6vuotiaalle (eskari) ja 8vuotiaalle.Ihan kauheeta ku en kerkee missään välissä ees kunnolla syyä.Heti aamulla kaikki neljä ruokkia ja laittaa puhtaisiin vaatteisiin aamupesujen jälkeen ja laittaa tyttöjen hiukset.Sitten mars matkaan ja kun tytöt on viety(yleensä toinen yhdeksäksi ja toinen joko jo kahdeksaksi tai sitten kymmeneksi,joten menee reilu tunti aamusta siihen kuskaukseen.Just ku päästään kotipihaan toista viemästä niin taas matkaan),käytämme koiran jonka jälkeen onkin jo kiire ruuan laittoon.Sitten taas hakemaan eskarilaista.Yleensä keretään sitä ennen just ja just syyä mutta väliin ruuat jää lautaseen jos pojat syö liian hitaasti.

Tänään soitin koulukuletuksista vastaavalle ja puhkesin kyyneliin ku sanoin että pojilla ei oo muuta elämää viikolla ku tuo autossa istuminen:'( ja sille se tosiaan tuntuu.Ihan kamalaa ku ei kerkeä poikien kanssa leikkiä eikä askarrella,saati kunnolla ulkoilla.Sitten iso ongelma on se että 4v ei meinaa millään jaksaa ilman päikkäreitä mutta mitempä sitä niille laittaa ku pitää siihen aikaan olla hakemassa eskaria ja sitten ei enään viiti laittaa ku tullaan yhen jälkeen kotia ku ei muuten saa illalla nukkuun.Kun tuo kuletusrumba on päivältä ohi niin en enään jaksa millään alkaa mitään tekemään.Kotikin on taas ihan räjähtänyt.
Tuntuu niin "reilulta" ku muu luokka kulkee taksilla(lukuunottamatta kahta oppilasta jotka asuu koulun lähellä) ja mää sit kuletan taksin perässä tyttöä omalla autolla vaikka jäätiin kuletusta vaille kilometreissä vain juuri ja juuri.

Huuh elikkä väsyttää ja uuvuttaa tää kaikki ja siihen päälle sit se keskenmenon suru ja vielä suru koirasta.Pitäs poistattaa hammaskiveä(niin paljo että kuulemma parempi ottaa riski) ja lääkäri sano että suuri riski ettei enään herää nukutuksesta ku niin vanha koira :'(

Mulla myös nyt kova syyllisýys siitä että suren menetettyä pikkasta vaikka mulla on neljä tervettä lasta.Jotenkin tyhmästi tuntuu sille että en sais surra vaan pitäs pelkästään olla onnellinen.Ja niinhän mää oonkin niin onnellinen nuista neljästä lapsestani :heart: mutta kyllä tää tuntuu oudolle etten voikkaan enään ajatella olevani viiden lapsen äiti kun se yksi on tippunut matkasta:'(

Sori tää marina,mut oli jonnekkin pakko purkautua.Jospa tää tästä.....

Yritys on nyt aloitettu.Mullahan siis viimeviikon alussa tuli vielä valkovuodon seassa jotain rusehtavaa ja pinkkiä vuotoa joten ooteltiin että se loppuu mutta sitten alettiin heti yrittämään ku vuodon alusta laskiesssa ois ollu aikalailla ovulaation aikakin.Paitsi että nythän voi kierto olla mitä vaan ku mulla loppu siis viimeksi se lääkkeellisen tyhjennyksen vuoto ja ekoja menkkoja ei ooteltu ollenkaan.Luulen että ovulaatio on ollut vasta tai on ihan just ku nyt on tullut just sellasta limaa mitä tulee ovulaation aikaankin.Silti luulen ettei tärppää heti.On vaan jotenkin sellanen olo.

Vaikka toivosin kyllä kovasti että tärppää.Mutta sitten kun tärppää niin kyllä pelottaa... oon stressannut sitä jo nyt että miten selviän eka kuukausista sen hirveen pelon kans että taas menettää pienen ihmisen alun

Mutta nyt vähän järkkäilemään kotia ennenkuin pitää lähtä viemään isointa tyttöä harrastukseensa.Onnea kaikille yritykseen ja tsemppiä kaikille joilla jotain surua tai murhetta:hug:

Ainiiin ja mun normaali kierto on 28 päivää joten jos vois laskee tosta tyhjennys vuodosta kiertopäiviä niin nyt ois kp18 menossa.

Rakkaudesta äiti
Voimasia siulle, paljosta paljon:kiss:
 
Marlin kivaa kun tulit takaisin :heart:

joo, välillä menee yli itse kullakin. Kateltu yhteistä kämppää miehen kaa, mutta koska meni sukset ristiin uudessa työpaikassa niin nyt tosiaan ollut ilman työtä hetken, että kannattipa vaihtaa paikkaa :headwall:
Hyvätuloisena se on aikamoinen pudotus taloudellisesti joten kämpän osto nyt ainakin siirtyy ja stressi uuden työpaikan löytymisestä vähän ahistaa, että näin. Ei oikein osaa "vaan olla"
:kieh:
sitä suuremmalla syyllä plussa joululahjaksi olisi kiva.. :xmas:
kivaa sunnuntaita!! :)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Sunnuntaina 25.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 18/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 10/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 31/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 24/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 3/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 32/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 25/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 8/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 38/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 8/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 23
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 20/31
MiNalo__27v__KKM 6/11, KKM 3/12, KM 11/12___________KP 3/30-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 21/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 15/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 25/29
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP ?/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 14
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 15/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 40/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 25/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 32/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
...ja omaa napaa: tästä tuli sit "välikierto", peitot heilui tasan kerran... Aika superihme on jos joku siimahännistä on sinnitellyt eiliseen(?) ovulaatioon hengissä maanantaista asti. Vai oliko se sunnuntai... Varsinkin kun oli tosiaan vain tuo yks kerta ja edellisestä siis about kuukaus. Eiks se sperma jotenkin oo huonolaatuisempaa jos "ei tyhjentele"?
Moikka! Meidän vauva sai alkunsa siinä kierrossa 100% varmuudella yhdestä kerrasta, enempää kun ei todellakaan ollut :)

WP 20+4
 
Heips! Liitytäänpä nyt joukkoon virallisesti - ketjua on tullut seurailtua reilun vuoden verran joskus harvemmin, joskus tiiviimmin. Takana on pari vuotta vauvahaaveita ja yksi kkm 7/2011. Syksyn aikana on tehty jo jotain lapsettomuusselvityksiäkin, mutta toistaiseksi syitä ei ole löytynyt. Seuraavaksi ois vuorossa HSSG.

Pariin vuoteen mahtuu melkoinen määrä toiveita ja pettymyksiä ja nyt meinaa vähän väsymys iskeä. Josko täältä tarttuisi vähän positiivisuutta matkaan ;).

*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 6/27-29

Ja haaveissa esikoinen :)
 
Viimeksi muokattu:
HUH, taas aivan liian monta kertaa käyty täällä vain pikaisesti lukaisemassa...tässä siis könttäkommentit :D

starhope; en tiedä greippimehusta, tuskin se mikään ”valaistus” on mutta kaikkea voi kokeilla! Ovistikkuihin en itse ole tutustunut enkä koe tässä vaiheessa niiden käyttöä itselleni tarpeelliseksi. Pahoittelut kuukautisten alkamisesta!

MiNalo; ihan tosi tosi paljon JAKSAMISTA sinulle!!! En halua herättää mitään turhia toiveita, mutta noilla viikoilla ei tietääkseni vielä edes välttämättä ultrassa kunnolla mitään edes näkyisi (vaikka kaikki olisikin hyvin). Toki oma vaisto on vahva… Ja nyt kun luinkin eteenpäin niin vuoto olikin alkanut. Toivotaan, että kohtu tyhjenee kunnolla itsekseen! :hug:

Cattibrie ; en itse muista varsinaista kiinnittymiskipua kokeneeni mutta selkeä kiinnitymisvuoto kyllä tuli! Toisaalta alkuraskaus (sen aikaa mitä kesti) oli täynnä kaiken maailman nipistelyä ja nappailua…

Marlin; itselle ei edes tullut mieleen se, että ”pelkkä” hymiö voi jollekin olla tosi tärkeä juttu (jos ei siis mitään järkevää kommenttia osaa antaa..) Ja ihan tosi tylsä juttu, jos sinulla on kohdunulkoinen.. Ja tuo teatteri-juttu, on aina inhottavaa olla JOSSAIN paikassa ilman siteitä sillä hetkellä, kun niitä tarvitsisi!! :|

EVO; ihana pappa-gyne ollut sinulla! Ja jospa tämä välikierto onkin ollut juuri se the-kierto?? Toivotaan… :heart:

KattiKoo ; toivotaan, että miehesi olisi oikeassa tärpin suhteen…

malttamaton ; tsemppiä ja jaksamista viimeiseen raskauskuukauteen! :heart:

rakkaudesta äiti ; toivottavasti saisit apua lasten kuljetuksiin! Rankalle kuulostaa…!!

Miramei:lle tsemppiä! :hug:

Alexa ; ihana ”työvuorolista”! Toivottavasti saitte sen hyödynnettyä miehen kanssa…

prinsessat ; stressitöntä joulunodotusta sinne.

lauru; itselle kanssa tulee välillä mieleen, että missä vaiheessa elämä olisi jos kaikki olisi mennyt toisin…isänpäivänä meidän olisi pitänyt kertoa vanhemmille jne.. Tärppionnea sinulle!

Miwwi:lle tsempit myös, uutta yritystä menkkojen jälkeen!

tinakenkätyttö; tervetuloa! Mikä on HSSG?


ON:
Ei juurikaan erityistä. Joku sanoi osuvasti, että aika tuntuu menevän eteenpäin vauhdilla mutta kiertopäivät ei millään.... Greippimehua olen muodon vuoksi nyt päivittäin juonut (on se ihan hyvän makuistakin ja saahan siitä ehkä vitamiineja ja hedelmälihaa :D ). Onko sillä sitten hitonkaan vaikutusta raskautumiseen, sitä en tiedä :)

Omat kuukautiset olivat hyvin epätyypilliset; lyhyet ja runsaat. Nyt yritän kovasti (tai siis mukamas en yritä, enpä... :whistle: ) laskeskella sitä mahdollista tulevaa ovulaatiota...ja talletuspäiviä sen mukaan ;) Viikko on omien töiden ym. menojen suhteen tosi kiireinen ja miehelläkin on parin päivän reissu toiseen kaupunkiin tiedossa juuri ennen oletettua ovis-ajankohtaa mutta katsotaan...eipä me silloin viimeeksikään joka päivä puuhasteltu ja hyvin kävi.

HUOH, miten sitä oikeasti saisi itsensä enemmän pessimistiseksi ja pään pois pilvistä..??? En haluaisi ennen joulua kokea sitä romahdusta jos ja kun menkat tulee...ja jos tulevat niin sehän on aivan normaalia ja melko todennäköistäkin, mut silti itsellä on ihan kamalan korkealla toiveet heti tämän ensimmäisen kkm:n jälkeisen kierron suhteen. Plaah.
Niin, ja listalle voi päivittää KP:t eli tänään maanantaina KP 9. Aika kuluu niiiiiiiiiin hiiiiiiiitaaaaaaastiiiii..... :D

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon! Ihan kohta alkaa joulu-plussa-kuu, eikös juu? :) :heart:
 
Että ottaa nyt päähän... :kieh: Kirjoitin tänne niin pitkän viestin äsken ja minä idiootti sitten painoin vahingossa väärää nappia :headwall: ja se koko pitkän pitkä viesti hävisi :mad:

Ärgh...käyn kommentoimassa ja kirjoittamassa uudestaan kun tämä ketutus häviää mutta täällä meneillään nyt dpo2...
 
Rupeltaja hssg on se munanjohtimien aukiolotutkimus, jossa suihkutetaan kohtuun katetrin kautta keittosuolaa ja ilmakuplia ja seuraillaan, minne ne menee ja meneekö mihinkään. Täälläkin alkaa uusi kierto kivasti ennen joulua, ja se tutkimus on sitten heti joulun jälkeen. Miulta löytyis kyllä pessimismiä muillekin jakaa, laitetaanko pakettiin? :D Toivottavasti teillä Rupeltaja kuitenkin tärppäisi heti, eikä pessimismille olis tarvetta :)

Vähän mietityttää, miksi tuo hssg ylipäätään pitää tehdä, kun on kerran tullut raskaaksi. Mikäs ne putket ois tässä välissä tukkinut? Kai siinä nähdään sit kohtukin tarkemmin.

Pitänee yrittää keskittyä jouluun ja muihin kivoihin asioihin :)
 
tinakenkätyttö miullekki tehtiin pari viikkoa sitten vaikka oon tullut raskaaksi sillon viime keväällä ja ihan kohdunsisäiseksi, normaaliksi raskaudeksi todettiin.. Noh, auki oli tuubat! Yksityinen gyne meinas, ettei sitä tehdä, kun laittoi lähetettä naikkarille, mut naikkarin gyne sano et kaiken varmuuden maksimoimiseksi hän tekee sen kuitenkin. Tutki samalla myös kohdun ja hyvältä näytti sekin :)
 
Miramei Miulle on kans ehtinyt parikin gyneä yksityisellä sanomaan, ettei ko. tutkimusta tehdä kertaalleen alkaneen raskauden vuoksi, mutta ilmeisesti se on joku pakollinen askel julkisella puolella. Tuosta tutkimuksesta oon ehtinyt kuulla jo kauhutarinoitakin, mutta ilmeisesti hyvin yksilöllistä on, että sattuuko se vaiko eikö?

Meillä keskeytynyt keskenmeno todettiin viikolla 11+0, kehitys oli loppunut jo vk 8+3. Silloin gyne oli sitä mieltä, että kohdussa olisi ollut edellytykset kasvaa ja kehittyä, mutta eihän sitä tiedä, jos sieltä jotain syytä löytyykin.

Mitäs teillä Miramei on jatkosuunnitelmana?
 
tinakenkätyttö kyllähän se sattu, mut ihan kestettävissä oli. Buranaa otin pari 400mg ennen aukkaria. Meillä suunnitelmissa alottaa clomit kunhan tämä kierto menee loppuun. Viimisin kierto kemiallisen jälkeen oli vaan se 58 päivää :( Omasta tahosta yritetään 1-2 kiertoa vaan niillä ja sit inssiin jos ei onnistu. Mulla pitkä kierto mut ei pco:ta, miehellä vasta-aineita simpoissa eli osa tarttuu toisiinsa, mut muuten priimatavaraa. Oltais siis päästy hetikin insiin mut jotenki uskon et onnistutaan ilmankin. Mikä helpotus, että kaikki on rakenteellisesti todella hyvin!
Meilläkin kkm todettiin 11. viikolla ja alkio vastasi kokoa 8+6. Syke oli todettu jo ainakin kuukausi aikaisemmin ja kaikki vaikutti hyvältä. Koska sulla aukkari? Onko simppatestiä tehty?
 

Yhteistyössä