**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tyväret hei tein maailman idiooteimman mokan: testasin käytetyllä testillä kun raskauskeiju ei ole lähettänyt eilenaamulla tilaamiani testejä. Noh, negatesti muuttui haamutestiksi HAHA :D ei siis menkkoja, mahakipuja ollut monta päivää. Muutama päivä sitten tehty testi (jonka nyt käytin uudestaan) oli nega. Saas nähä ehtiikö täti käynnille ennen kun raskauskeiju lähettää ne perhanan testit!! Ainakin joudun nyt perumaan sen lääkäriajan (ois aukiolotutkimus ja alustava suunnittelu hoidoista naikkarilla), sillä menkat ei ehi loppua ennen sen ajantuloa. Ei kylläkään yhtään samanlainen olo kuin sillon kun olin todistetusti raskaana.
 
Olen hieman nyt pihalla siitä (anteeksi, oma tilanne on vienyt ajatuksia niin paljon...) kenellä oli jännät paikat plussatestien kanssa, mutta OIKEIN SUPERPALJON tsemppiä kaikille tuhruvuotojen kanssa tuskaileville, plussatestien kanssa puuhaaville ja niille, ketkä vielä piinailevat...!! :heart:

kärhö; uskoisin että itsellänikin tilanne tulisi (ja toivottavasti mahdollisimman pian tulee) olemaan sama...plussatestin jälkeen olo on varmasti erittäin pessimistinen. Luulisin sen olevan elimistön/pääkopan suojakeino...ei anna itsensä innostua "turhaan" eikä anna tilaa positiivisille raskausajatuksille uuden keskenmenon pelossa. Varmasti ihan tavallista/normaalia/ymmärrettävää... Jos vain pystyt niin käy ihmeessä varhaisultrassa yksityisellä. Itse en välttämättä menisi ennen viikkoa 7+0....ja en mahdollisesti vielä silloinkaan, vaan vasta mahdollisimman myöhään. Jos pystyisin. Tosi kovasti tsemppiä täältä, toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin! :heart:

Miramei; toivottavasti kyseessä olisi oikea plussa :) En kyllä kamalasti luottaisi jo kertaalleen käytettyyn testiin...? Mutta toivotaan kovasti! :heart:

Minun on huono mennä kenellekään "neuvomaan" taikka kommentoimaan sen enempää haamu/roskisplussista, koska en tiedä miltä tuntuu kun TODELLA kipeän kovasti sen plussan toivoisi testiin piirtyvän (tulevaisuudessa varmasti tiedän.) Mutta jotenkin järjellä ajateltuna (okei, eihän näitä asioita ajatella niinkään järjellä vaan tunteella..kai?? :) ) tuumisin, että jos raskaustestin ohje sanoo, että testitulos EI ole luotettava enää esim. 5 minuutin jälkeen, niin eikös siinä vaan itseään kiusaa jos sitä testiä menee sen jälkeen kurkistelemaan..? Ja toisaalta, jos malttaa odottaa ainakin edes senverran, että ne kuukautiset ovat myöhässä (jos siis kierto on suurinpiirtein tasainen), niin eikös silloin minkä tahansa testin luulisi plussan antavan JOS raskautuminen on tapahtunut? Ja en nyt siis sano tätä kenellekään pahalla, älkää ottako itseenne kukaan! :) Pohdiskelin vain.

ON: Vuoto on tänään ollut melko niukkaa...ehkä samanlaista kuin menkoissa pahimman vuotelun jälkeen. Kipuja on ollut pikkuisen, olen lääkettä ottanut lähinnä "muodon vuoksi", kun ajattelen ettei tällaisessa tilanteessa "tarvitse" kivusta kärsiä kaiken muun lisäksi. Toivottavasti vuoto niukkenisi pian....tai siis, tottakai mieluummin valitsen runsaamman vuodon jos vaihtoehtona on se, ettei kohtu kunnolla tyhjenisi.

Eilen kerroin äidille....joka ei siis tiennyt raskaudesta eikä sen myötä keskenmenostakaan. Oli se osannut jotain aavistella...äidinvaisto. :heart: Kyllä helpotti :)
 
minkälaiset ohjeet teille on annettu yrittämisestä keskenmenon jälkeen?
meillä oli ohjeissa vaan että ei yhdyntää vuodon aikana. ei kielletty yrittämistä.
Eli yrittää saa kun on siihen valmis ja vuoto loppu. Hcg testi ois 15.11. mutta en tiiä pitääkö se odottaa eka ennen yrittämistä?
 
Mulle lääkäri sano et heti voi alkaa yrittämään kunhan vuoto loppuu.
Tämä siitä syystä kun kohtu tyhjeni itsestään niin "hyvin".. Jee, meni ees joku hyvin km:ssa.. :/

Rupeltaja; Kyllä minäkin taidan odotella sinne 7 viikolle ennenkuin alan aikaa varailemaan. Voi kun menisi nämä viikot nopeasti!
Mulla ei km vuoto ollut normaalia kuukautisvuotoa runsaampaa, ja sitä kesti n. 1,5 vkoa. Tsemppiä sinulle <3
 
Kommentoin tuolta plussanneiden puolelta, kun tänne on taas tippunut niin valitettavan paljon uutta väkeä. Halaus kaikille sitä tarvitseville :hug:

Uudelleen yrittämisestä
sain sairaalasta ohjeet, että heti vaan kun vuoto on loppunut. Neuvolasta sitten taas sanoivat, että ainakin yhdet kuukautiset pitää odottaa. Omalla kohdallani oli siis toukokuussa 2012 todettu kkm, joka havaittiin np-ultrassa, alkio vastasi noin rv 7+6. Tyhjennys sujui lääkkeillä kotona niin hyvin, kuin se vain nyt voi sujua. Vuoto oli melko vähäistä, mutta tunsin kyllä, kun "suurin osa" valahti kerralla pönttöön. Vuotoa jakui noin viikon ja raskaustesti näytti negatiivista noin kaksi viikkoa tyhjennyksestä. Tämä siis lohdutuksena niille, jotka epäilevät vuodon vähyyttä, kaikki eivät vuoda kuin seula! Myös ensimmäinen keskenmenoni 2009 sujui lähes samoissa merkeissä ja vähäisin vuodoin.

Me päätimme yrittää heti vuodon loputtua ja oviksen bongattuani teinkin positiivisen raskaustestin heinäkuun alussa. Koska hedelmöittymistä on vaikea laskea km:n jälkeen, pääsinkin neuvolan kautta alkuraskauden ultraan, jossa raskauden kesto määriteltiin. Tämän takia ilmeisen nihkeästi suosittelevat heti yrittämään, kun siitä syntyy heille lisäduunia! Toissapäivänä pääsimmekin ihastelemaan tuota pikku ihmettä sitten jo rakenneultran myötä ja siellä kaikki hyvin.

Keskenmenon jälkeen on usko ja toivo paremmasta kyllä koetuksella. Eikä siihen onneen meinaa malttaa luottaa, kun se sitten kohdalle osuu. Mutta pikku hiljaa ja päivä kerrallaan, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Itsehän siis olen ollut aivan hermoraunio koko tähän astisen raskauden, eli olen varsinaisesti paraskin puhuja tässä :LOL:

Kovasti toivon plussa-aaltoa tähän ketjuun kaikille vanhoille ja uusille tulokkaille. Ja MiNalolle toivotan hurjasti tsemppiä ensi kuun laparoskopiaan ja tulosten odotteluun :heart: Sitten olisi todellakin jo teidän vuoro!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
itsellä kans tyhjeni isoimmat sairaalassa ja pari kertaa tuli kotona hyytymiä ja istukkaa. torstaina tulee 2 viikkoa tuosta ja pientä vuotoa on edelleen. väliläl näyttää että nyt loppui ja laitan varalta pikkuhousunsuojan ja sitten taas aamusta kun menee pissalle niin alkaa taas...et näemmä ainakin tulee vielä =) ettei oo jääny sisään mitään :)
Odotellen että loppuis niin pääsisi metsästään ovista :)
 
Miima81 ja muut uuden yrityksen ajankohtaa mietiskelevät:

Luulen, että ohjeistukset vaihtelevat hieman sairaaloittain ja paikkakunnittain, ja varmasti tässä(kin) asiassa on lääkäreillä hieman mielipide-eroja. Ohjeisiin vaikuttaa myös varmasti kyseisen keskenmenon viikot ja kohdun tyhjennystapa (ja se, miten hyvin se onnistuu).

Itse sain mukaani kirjalliset potilasohjeet sekä "Sinulle, jonka raskaus on keskeytynyt" -vihkosen. Molemmissa neuvotaan odottamaan yhdet kuukautiset ennen kuin aloittaa uutta yritystä, jotta kohtu ja elimistö saa aikaa palautua. Ja lääkäri sanoi minulle sitä, että JOS nyt kohtu ei tyhjenisi ihan täydellisesti, niin elimistö "antaa sille vielä mahdollisuuden" seuraavissa kuukautisissa - vuodon mukana kun poistuu kohdun paksuuntunut limakalvo ja luonnollisesti sen pinnalle jääneet mahdolliset "rippeet" edellisestä raskaudesta. Ja pahimmassa mahdollisessa tapauksessa uusi raskaus (ennen niitä yksiä menkkoja) saattaisi alkaa VAIKKA kohtuun olisi jäänytkin jotain ylimääräistä, ja sit se jokin saattaisi joko a) aiheuttaa uuden keskenmenon taikka b) olla syy mahdolliselle kaavinnalle myöhemmin ja sekös olisi kamalaa, jos siellä olisikin jo uusi raskaus kasvamassa. :(

En tiedä, vaikka itseäni suututtaa se, miten paljon tässä menee nyt "aikaa hukkaan" niin aion odottaa ne yhdet menkat - ihan jo pelkästään siksikin, että sitten saattaisi vähän helpompaa olla oletetun ovulaatioajankohdan laskeminen. Ja tosiaan, saisi keho sekä mieli vähän levätä....tai no, lepääkö mieli tästä asiasta koskaan? :)

Sukupuoliyhdyntää ei noissa ohjeissa suositella niin kauan, kuin veristä jälkivuotoa esiintyy....vähän tulkinnanvaraista siis? Oletan, että kun vuoto on niin niukkaa että pikkuhousunsuojalla pärjää (eli lähinnä tuhrua) niin sitten se olisi riittävän niukkaa. Kai? Ja ollaan jo miehen kanssa puhuttu, että käytetään kondomia niiden seuraavien kuukautisten yli; jotta vältetään siiheksi raskauden mahdollisuus ja ehkäistään mahd. infektioita.

Eilen illalla nukkumaan mennessä pasahti mieleen, että plussasin tasan kuukausi sitten (23.9.) ja siitä tasan kuukausi myöhemmin eli 23.10. olikin kohtu jo melkolailla tyhjennetty. Aika tyhjä olo tuli. Niin pitkiltä kuin ne ekat viikot tuntuivatkaan...
 
rupeltaja en minäkään luota mut halusin ihan kokeilumielellä tehdä :D Niin ja menkat tosiaan myöhässä mut en tiedä onko viime kuukauden kemiallisen takia vai jostain muusta syystä. Noh, testit tuli tänään, eiköhän se piakkoin selviä :)
 
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille, ja pahoittelut keskenmenosta! :hug: Ei tänne kenenkään toivo joutuvan. Toivottavasti uusi kierto alkaa ilman ongelmia kaikilla, kaavinta on aina kurja juttu!

Itse suosittelisin odottamaan yhdet menkat välissä, toisilla kaikki tulee kerralla pois, toisilla ei. Jos ei ultraan pääse, ei ole oikein mitään takeita että kohtu oikeasti olisi täysin tyhjä. :(

Marlin Voi ei! :hug: Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa. Voimia kovasti sinne!

Heisu Mitä mitä? ONNEA KOVASTI! :heart: Ihanaa että tänne ketjuun tulee myös noita hyviä uutisia välillä.

Tanita Onpas siellä mielenkiintoinen tilanne! ONNEA kuitenkin plussasta, toivottavasti olisi ihan uusi ehdokas siellä asustelemassa! :)

Miima Onnittelut negasta! :)

ON: Harmitus tuli menkkojen mukana, mutta ei onneksi kova. Työkuviot pitää kiireisenä, joten ei tule kovasti asiaa pohdittua. Menkat on kuitenkin muuttuneet oudommiksi, kierto lyhyempi ja vuoto alkupäivinä voimakkaampaa. Ensimmäiset 3 päivää vuosin ku niagara ja nyt 4. päivänä vain pientä vuotoa. Viime menkat oli aika samanlaista. Hmm, mitähän tästä pitäisi ajatella? Toisaalta lyhyessä kierrossa pääsee nopeasti takaisin hommiin. :D
 
kwaidan Kiitos kovasti! :heart: Todella toivon, että kaikki menee hyvin ja skopian jälkeen kaikki esteet raskaudelle olisi raivattu pois tieltämme lopullisesti! :) Kunhan ensin selviän toimenpiteestä kunnialla..jännittää ja ehkä hieman pelottaakin! Pahin pelkoni on se, että mulla todetaankin endometrioosia vatsaontelossa. Näin yhtenä yönä untakin, että vatsani sisällä kasvoi jotain mömmöä ja sitä oli joka paikassa, kun kaivoivat sitä ulos minusta! :D Tiedän, kuulostaa hauskalta, mutta viimeaikaisten vastoinkäymisten perusteella en yllättyisi enää mistään! :headwall:

Ihanaa, että sulla on raskaus jo noin pitkällä ja kaikki hyvin! Oikein nautinnollista raskausajan loppupuoliskoa! Nyt kai voit jo hieman rentoutuakin?! ;)

heisulle onnittelut täältäkin! :flower: Paljon tarraliimaa pikkuiselle!

Marlin mitä mahtaapi kuulua sinulle nyt? Saitko tehtyä uuden testin? Toivottavasti kaikki hyvin joka tapauksessa siellä!

Miramei myös sinulta oottelen malttamattomana testituloksia!!? :popcorn: Ei taida olla luottamista tohon kertaalleen jo käytettyyn testiin! Vaikka oispa kyllä kiva jos toimisivatkin niin, että niitä vois säästellä ja käyttää uudemman kerran! :D Anyway, peukut pystyssä plussan puolesta!! :)

Miima Onnea negasta! (tuntuupa omituiselta onnitella jotakuta negasta :confused:) Tärppionnea tuleviin kiertoihin! Pikaista plussausta toivotaan! :)

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia!! :wave: Ja tsemppiä olipa tilanne mikä ikinä tahansa! :heart:

Muoks.
zapatalle piti vielä kommentoida tota kuukautisasiaa..Mulla oli parit ekat menkat km:n jälkeen omituiset ja epätavalliset minulle. Vuodin just ekat 2-3 päivää ihan hulluna ja sitten ne loppui ku seinään! Ja minulla kun on aina menkat kestäneet sen 5-6 päivää ja sen päälle vielä päivän tai pari tullut ruskeaa tuhrua..Ja nytten, puoli vuotta km:n jälkeen, menkat on palautuneet taas ihan "normaaleiksi"..Tiedä sitten, mistä johtui tämä väliaikainen muutos!
 
Viimeksi muokattu:
Uudelleenyrittämisestä Mulle on useammat Kättärin lääkärit sekä Felicitaksen lapsettomuuslääkäri sanoneet, että uutta raskautta voi yrittää jo ennen yksiä kuukautisia - myös silloin, kun on tehty kaavinta. Kroppa ei raskaudu, jos ei ole siihen valmis. Saman käsityksen olen saanut myös alan kirjallisuutta varsin reilusti lukeneena. Ohje odottamisesta on jäänne vanhasta, kun ihan oikeasti luultiin, että odottaminen on tarpeen. Ja tietysti moni kaipaa henkisesti pientä taukoa. Mutta raskauden keston voi nykyisin määrittää tarkasti ultralla, eli sen vuoksi ei tarvitse odotella.
 
Pikaisesti yrittämisestä/odottamisesta... kättärin päivystyksessä hoitaja sanoi että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa. Mutta sitten taas Väestöliiton lapsettomuuslääkäri ja Diacorin gyne sanoivat että ei tarvii odotella mitään. Me päätettiin aloittaa yritys heti uudestaan, keskenmeno oli spontaani ja ilmeisen täydellinen (rv 7+0). 2vk 3pv keskenmenosta ovulaatio..
 
Kanella : vuodon alusta tulee kolme vkoa, kunnon tyhjennys alkoi pari päivää myöhemmin (3vkoa huomenna cytoteceista). Nyt jäikin pelottamaan toi hcg-arvo! Sehän oli maanantaina 218, eli enkö ole tyhjentynyt kunnolla?? Huomisen yritän malttaa odottaa ja otan seuraavan arvon vasta perjantaina.

zapata : :hug:

Miima81 : Anteeksi, että kysyn!!! Olitko myös alunperin huhtikuisissa?

ON: hillitsin hiluni ja ei talleteltu männä päivänä. Nyt yritän ajatella järkevästi ja odottaa vuodon loppuun!!! Enää säälittävän vähän ruskeaa tuhrua :x , mutta kuitenkin. Seuraavia menkkoja tuskin odotellaan, kun vaan tämä vuoto loppuis... plääh! Stressaan nyt hcg-arvosta, toivottavasti se on perjantaina laskussa (todella omituista odottaa hcg:n laskua ja negaa!).

Todella tyhmältä tuntuu näin jälkeenpäin, että panikoin meidän saavan toiset kaksoset...
 
Alexa Toivotaan, että hcg laskee itsellään ja että kohtu on tyhjentynyt. Arvohan puolittuu yleensä 1-2 vuorokaudessa. Esim. 50 000 pitäisi tolla kaavalla olla alle 50 viimeistään 20 päivässä. Jos arvo vain sitkeästi junnaa koholla, niin olisi varmaan hyvä varmistaa, että kohtuun ei ole jäänyt raskausmateriaalia. Onko sulla varattu kontrolliaikaa tai soittoaikaa lääkärille? Mulla tosiaan on 2 viikon päästä Cytoteceista ohjeena käydä labrassa ja sitten varailen soittoaikaa tarvittaessa. Eilen ainakin vielä tuli tosi vahva viiva raskaustestiin, oli tosin haalistunut jonkin verran aiemmasta. Eipä tässä voi kuin odotella ja toivoa parasta.
 
kanella : ei mulla mitään kontrollia tai soittoaikaa lääkärille. Ainoa ohje oli, että ellei ole pahanhajuista vuotoa, kuumetta tms. niin kaikki ok. Oman työni puolesta onneksi voin kontrolloida tuota hcg-arvoa... r-testit kun on niin kalliita : / . Yritän jaksaa odotella perjantain arvoa... tai ehkä katotaan jo huomenna...

kanella
: kiitos vinkeistä!!
 
Heips!
Uusin tulokas ilmoittautuisi teidän joukkoonne! Kolmatta vauvaa oltiin odottamassa. Kesäkuisissa kirjoittelin vauvan puolella, mutta niin hartaasti odotettu ultra 7+6 paljasti karun totuuden meidän pienestä ihmeestä, joka ei ollut kehittynyt kuin 1-2mm kokoiseksi ruskuaispussiksi, jossa näkyi jotain sikiön alkua reunassa, olisiko n rvk 4+ :'(

Eilen sain sitten cytotecit tyhjennykseen ja melkolailla taisinkin tyhjentyä. Eilen tuli reilusti hyytymää jne, tänään on tullut menkkoja niukempaa vuotoa. Huomenna pitäisi vielä ottaa ne toiset cytotecit.

yrittämisestä: Meille sanottiin, ettäkun 27.11 on hcg-kontrolli, että ennen sitä kondomi ehkäisy. Kysyin vielä, että miksi, niin vastasi, että jos onkin silloin kohollaan, niin tyhjennetään uudestaan automaattisesti ja voidaan vahingossa abortoida uusi alkanut raskaus...!? Daa, ei mua nyt varmaan automaattisesti abortoida, enhän mä sellaiseen edes suostuisi, kai mä nyt vaikka odottaisin sitten pari viikkoa lisää onko raskaus vai ei. Sitä paitsi voinhan mä välissä tehdä testin näyttääkö negaa vai plussaa jne. Ymmärtäsin jos olis sepustanut jotain oikeasti lääketieteellistä, mutta tuo nyt oli kyllä ihan sepustus. Tosiasiassa raskauden ajankohta on helpompi arvioida jos on ollut menkat välissä. Täytyy sanoa, että ammatillisesti asiaa katsoen ymmärrän heidän pointtinsa, mutta näin keskenmenon kaksi päivää sitten kokeneena koin sen henkilökohtaiseksi loukkaukseksi... Jos on juuri pudonnut pilvilinnasta, on väärin kieltää edes uuden haaven yrittäminen vain sen takia, että he pääsisivät työssään helpommalla... Ei sillä että juuri tällä hetkellä nuo hommat erityisemmin himottaisivatkaan, mutta ehkä parin viikon päästä :)

Eihän uusi raskaus edellistä korvaa, mutta en halua jäädä itsekään pyörimään itsesääliin ja tätä surutyötä tässä kyllä tulee tehtyä koko ajan.

Taustasta vielä sen verran, että tämä oli siis ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) keskenmeno. Meillä on ennestään tytöt -09 ja -11 joista nuorempi syntyi keskosena (lapsivesien mentyä rvk 23+2) kuuden viikon makuutuksen jälkeen rvk 29+2 sektiolla perätilan takia. Nyt kaikki on kuitenkin paremmin kuin hyvin ja uusi tulokas olisi erittäin tervetullut. Tämä keskeytynyt raskaus alkoikin heti ensimmäisestä yrityksestä ja olo tällä hetkellä on niin...pettynyt, vähän huijattukin ja erityisen epäreilu. Kenenkään muun kokemuksia vähättelemättä kuvittelin kokeneeni ihan tarpeeksi hankaluuksia raskaudessa tuon edellisen kanssa.

Tulipas romaani...tästä se kuitenkin lähtee ja pakko tätä oloa on jonnekin purkaa :'(
Kukkaiskeiju
 
Hei pitkästä aikaa!
Olen pitänyt täältä taukoa kun ihan meinasi hermot mennä siinä yrityksessä ja tekemällä tekemisessä. Huoh, ei oikeesti pää meinannut enää kestää sitä laskeskelua ja oireiden miettimistä.
Mulla ois ollut syyskuussa aika lapsettomuus plk. mutta peruin sen kun tuntui että parempi olla nyt vähän aikaa miettimättä koko asiaa. Clomeja söin siis neljä kiertoa ja nyt toisella luomukierrolla huomasin olevani raskaana. Ihan siis yrittämättä ja ovispäiviä tietämättä? Voin kertoa että en meinaa vielä ymmärtää koko asiaa... niin yllättäen tärppäsi.
Rv vasta 5+3 mutta raskaana kuitenkin.
Tsemppiä teille ja paljon plussia kehiin.
Lilleri82 poistuu ryhmästä plussan kera
 
heissan! kirjoittelin eilen tänne pätkää mutta sitäpä ei näykkään, höh..

Onnittelut isot kaikille plussanneille, näyttää että tänne nyt satelee hyviä ja jännittäviä uutisia kovin =) ihanaa!

ja piinailijoille ja oviksen metsästäjille peukut pystyyn!

kukaiskeiju: pahoittelut km;stä, jotenkin samaistin itteäni kertomukseesi. meilläkin tyttö 09 ja poika 11 ja nyt kolmatta toivotaan jota jo heinäkuussa aloin odottamaan mutta meni kesken rv 9 ja kehitys loppunut jo 6+4. minulla myös noi olemassa olevat lapsukaiset tulleet helpolla ja eka keskenmeno oli tuolloin ja myös se raskaus silloin tärppäsi nopsaa..

nyt siis olen taas uudelleen raskaana ja eilen testasin uudelleen onko viiva vahvistunut ekatestistä ja olihan tuo. ensin hätähousuna katoin liian nopsaa ja taas näytti että ei kunnon viivaa mutta kun menin reilu viiden minsan päästä kattomaan niin yhtä vahva viivahan siellä pojotti kuin kontrolli viiva. että kyllä nyt täytyy uskoa että raskaana ollaan ja toivoa vain parasta. mulla ollut viime aikoina todella kovaa stressiä erinäisistä syistä että ei varmasti kyllä ole hyväksi tässä jutussa. ja oireita ei ole edelleenkään ei mitään tuntemuksia että oisin raskaana mutta kai mun on vain nyt poistuttava täältä ketjusta kera plussan..

hyvää jatkoa teille kaikille ja nopeita tärppejä ja seuratkaa perässä =)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Torstaina 25.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 45/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 14/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 5/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 28/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 20/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 13/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 6/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 40/?
rupeltaja___30v___KKM 10/12________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 18/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 25/28-31
Nöhvi1___33v___KM 10/12__________________________KP 23(?)/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 18/28?
tartsu74__38v____TM 6/12__________________________KP 25/28-30
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 7/26-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 20/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 44/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 61/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 12/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Kukkaiskeiju__27v___KKM10/12________________________KP 2?/?

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 31/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 89/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 22/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 23/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?[/COLOR]

***Piinailijat***

Tanita - dpo 21
EVO - dpo 8
hanja - dpo 4
Nöhvi1 - dpo 5

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

katso liitettä 17581

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Taivaanrannan maalari
Sachie
miss bamse
miuku9
Marlin
Maniokki
Starhope


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Listaa päivitetty taasen..Poistelin listasta vanhimmasta päästä noita taustailijoita. Heistä kun ei ole aikoihin kuulunut pihaustakaan! Lienevät pieniin päin siis! ;) Jos poistin jonkun sellaisen, joka on vielä menossa mukana niin huutakaa hep! :D

ONNEA plussasta heisulle ja Lillerille!! :flower:
 

Yhteistyössä