**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Pikaisesti ON: tänään hcg oli 133, eli laskussahan tuo on :) . Kun nyt vaan tietäisi, laskeeko se riittävästi. Onko kenelläkään muistissa omia arvoja km:n jälkeen?
Jotenkin kauhean turhauttavaa, kun olen oviksesta melko varma ja tuo pieni tuhruvuoto vaan jatkuu ja jatkuu...

Tänään täsmälleen kolme viikkoa km:n toteamisesta ja cytoteceista... haluaisin niin päästä jo yrittämään uutta raskautta!!
 
zapata Kiitos :hug:

MiNalo Edelleen epätietoisuutta. Eilen tuli hieman vaaleanruskeaa tuhrua pyyhittäessä, tänään ei oo tullu oikeestaan ollenkaan. Heräsin viime yönä 4.15 ja 45min pyörin ennen ku uskalsin testin mennä tekemään. Kyllähän siihen kaks viivaa ilmesty, mutta oli huomattavsti haaleempi ku sunnuntaina. Että kyllä se tais tässä olla :headwall: Alkas vaan kunnon vuoto niin pääsis uuteen kiertoon.
 
Marlin voi harmi! Toivoin niin paljon että viiva ois vahvistunu! :( Jospa se vuoto sieltä sitten alkais..On niiiin raivostuttavaa, kun tollasessa epäselvässä tilanteessa joutuu vielä odottelemaan! Voimia! :hug:
 
Minalo ei mitään tietoa! En seurannut ollenkaan, kun olen odottanut hoitoja... Ens viikolla piti olla aukiolotutkimus, mutta koska vuoto ei ole alkanut ei se myöskään ehdi loppua ennen ensi tiistaita...Kuitenkin aina kirjaan tuntemuksia ylös niin niiden mukaan vois olla dpo11. Viime kuussa siis kemiallinen niin kierto voi olla pitkä senkin takia, ehkä?
 
Hei,
en ole aikoihin saanut itsestäni irti sen vertaa, että olisin kirjoitellut tänne. Lukenut olen ketjua lähes päivittäin ja myötäelänyt niin iloissa kuin suruissa.

Oli tosiaan sellainen tunne, että tätä onttoa tunnetta ei paranna mikään kirjoittelu vaan ainoastaan onnistunut raskaus. Täytinkin elämäni kaikella mahdollisella ettei onttoa tunnetta ehtinyt ajatella. Siitä seuras sekin ettei aikaa kirjoittamiseen oikein ollut tai jos olikin silloin oli niin väsynyt, että halusi vain nukkumaan.

Eilen tein sitten positiivisen raskaustestin ja nyt olen kauhusta jäykkänä. Ekana täytyi vähän vauhtia hiljentää ja sitten ajattelin, että te jos ketkä ansaitsette sen, että saatte nimeni pois listoilta roikkumasta. En mä tiedä mitä tästä tulee.. en tietenkään. Jos pahin toteutuu, muutaman vkon päästä taas itketään. Jos kaikki sujuu hyvin, me saadaan kauan toivottu pikku kakkonen.

Tsemppiä ja jaksamista teille kaikille! Olette upeita, rohkeita naisia ja toivon teille kovasti plussatuulia ja tarrasukkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Haaveissani Lämpimät onnittelut! :heart: Mukavaa kun ilmoittelit itsestäsi ja varsinkin näin mahtavan uutisen kera! Nythän näitä plussia alkoi oikein ropista! Varmasti pelottaa kaikki tuleva, mutta kovasti toivon, että tällä kertaa saat nyytin syliin asti! Kaikkea hyvää! :)
 
Hei,
ihan lohdullista nähdä että täällä plussaillaan näin ahkerasti, hyvä vaikutus tällä pinolla varmasti!!! Onnea kaikki plussanneet :D

Itse otin tänään ne toiset cytotec tabletit suun kautta ja jo 20 minuutin kuluttua olin liki kaksinkerroin. Yhden buranan 600mg ja kahden panacodin voimin sain itseni taas elävien kirjoihin, mutta johan oli taas tuska. Hyytymiä ei kuitenkaan enää tänään tullut, ainoastaan kirkasta vuotoa, joten uskoisin kohdun tyhjentyneen melkoisen hyvin. Se on tietysti hyvä juttu, jos toiveissa on raskautua mahdollisimman pian! Mä niin toivon toivon ja vielä toivon... Meneeköhän tämä aika vaan ihan järkyttävän hitaasti?! Pitää keksiä tekemistä. Pitäis kyllä vaihtaa verhoa yms ja joulukin alkaa jo lähestyä. Ja lapsethan vie aina oman aikansa :) Kivusta ja vuodosta huolimatta olen huomannut surun muuttuneen nimenomaan haikeudeksi, ei niinkään enää "katkeruudeksi". No rintaa ei enää purista koko ajan kun ajattelen asiaa... Eli näköjään lyhyessäkin ajassa olen saanut ajatuksia aika paljon kasaan.

Tilasin raskaustestejä läjän ja toivon että ne tulee huomenna että pääsen testaamaan kuinka tumman viivan antaa (toissapäivänä labrassa hcg 50 000). Sitten testailen viikonpäästä ja parin viikon päästä kunnes näyttää negan.
 
kukkaiskeiju: tuntuu kans et päivät menee eteenpäin hitaasti. valuen...
vaikka tässä on 2 lasta pyörimässä ja pitämässä arkea yllä niin se haikeus minkä kkm jätti on jotain...olen myös huomannut että mun hermot on kadonneet :( en tajua miten herkkä oon ja hermostun hetkessä :(

Mä kans tilasin testejä :D huuto.netistä ja raskauskeijusta :)
 
Päivitys kuulumisia :wave: Aloitin työt, että saisin muuta ajateltavaa, tuntui että seinät kaatuu kotona päälle ja vain tämä keskenmeno pyöri päässäni.
Minullehan tehtiin tähystysleikkaus ja kaavinta neljä viikkoa sitten. Vielä kaksi viikkoa sitten raskaustesti oli positiivinen. Kaavinnasta kaksi päivää niin arvo oli reilu 5000. Lääkäri sanoi että se laskee niin kuin nouseekin eli puolittuu joka toinen päivä. Viikko sitten testi olikin negatiivinen, vihdoinkin! Ja DA-DAA eilen alkoin MENKAT JEEEEE :D Vielä pienesti vuotelee, mutta nyt on menkkakivut sellaiset että tänään odotettavasti melkoista tulvaa ja myrskyä (hermot ihan kireellä):kieh::D Mutta ihana että nyt tää kaikki on vihdoinkin ohi. Lääkäri soittikin jo että ei ollut (onneksi) rypäleraskaus vaan kyseessä oli keskenmeno :( Nyt kun se selvisi ja noi menkat alkoi, niin pääsee seurailemaan kiertoaan. On muuten outoo, kun en edes muista millon viimeks ollut menkat (mullahan oli hormoonikierukka jolloin ei ollut menkkoja ollenkaan ja se kun irtosi, niin ei tullut menkkoja kun tulin raskaaksi.) Eli joku vois sit auttaa että onko mulla nyt sit kiertopäivä 1 menossa? (oon jo unohtanut miten noi lasketaan):O
 
Hei taasen.
Mulla on tänäänkin näköjään kipeä päivä, vaikka toivoin vähän, että pääsisin jo helpommalla kun keskiviikkokin oli helpompi (kun en ottanut cytotecia silloin). Mutta vuoto on kyllä taas runsaampaakin kuin kuukautisvuoto.

Mamuska: Onnea menkoista, eikös :) Jos eilen alkoi niin sit sulla on tänään kp 2. Mä en nyt yhtään tiedä kuinka mä laskisin kun lääkkeillä tyhjättiin niin onko se siitä eka päivästä kun ottaa lääkkeet ja alko vuotaa...? Enkä uskalla arvata kiertoakaan kun se kai voi eka kerralla olla vähän pidempikin.

Miima: Mun testit tuli ja heti tein yhden ja tuli kyllä heti todella vahva viiva, mutta mullahan olis äkkkiä päässä laskettuna hcg n. 19 000...eli vahvahan sen pitäisi ollakin :D Jospa se siitä haalenisi, että pääsee taas tummumaan...:)
 
EVO
Moi,
onko muilla kokemusta tilanteesta jossa ovistestit näyttää plussaa monta päivää, tyyliin neljä, viis... Vasta nyt rupesin tarkemmin ihmettelemään kun mulla sitä hymynaamaa puski tikkuun monena päivänä peräkkäin (kolmena ainakin, ehkä neljänä, sit loppu testit kesken). Voiko tämä nyt tarkoittaa sitä että munasolu ei ollenkaan irtoa kun noin monena päivänä on ihan selkeää plussaa? Tässä tulee ihan vainoharhaiseksi ja sekopäisenä yksikseen miettii kaikki mahdolliset taudit ja syndroomat.... :/ Missä/miten tällainen mahdollisuus selviäis? Ultralla? Yksityisellä? Mihin aikaan kierrosta? Äh...

Sori tämä omanapainen postaus... on vaan niin plääh ja äh ja väsyttää että ei keksi mitään kannustavaa kenellekään kuitenkaan - - - olen mielummin hiljaa :(
 
Mä oon vaan taustaillut melkein koko tän kierron. Oon kyllä koko ajan käyny lukemassa teijän juttuja mutten vaan oo saanu kirjoteltua mitään.

Pahoittelut tänne joutuneille ja voimia suruun!

Onneksi on tullut positiivisiakin uutisia! :heart: Tsemppiä sen jännityksen keskelle teille!

Mirameille viivan vahvistumista! Huiman jännää kyllä varmasti!

Haaveissani ihanaa! :heart:

Mamuskalle täältä kanssa onnittelut menkoista! Itelläkin oli sellanen olo kun ne menkat ekan kerran tuli että vihdoin tää on ohi!

Ja omanapailua..

Eilen oli kamala päivä. Ensin aloin miettiin että mitä jos mä oonkin raskaana ja miten kestän sen jännityksen ja kamalaa! Iltapäivällä sitten tein negatiivisen testin. Itkuksi meni. Mitä jos musta ei koskaan tuukkaan kenenkään äitiä? Mitä jos seuraavakin raskaus menee kesken? Tai ei jostain syystä ala ikinä?

Laskettuun aikaan olisi enää vajaa pari viikkoa. Jotenkin pelottaa etukäteen miten selviän siitä. Paljon helpompaa kuvittelin sen olevan jos olisi jo uusi raskaus alkanut, mutta ei. Tänään alkoi menkat. Miehelle itkin sitten näitä. Kyllä se yrittää lohduttaa, mutta tekee ihan kamalan pahaa nähdä myös se miten siihen sattuu myös. Tää päivä on jo ollut helpompi kun eilinen. Ja jos positiivista haetaan niin se kierto oli taas tasan sen 28 päivää. Että en tiiä mikä se viimekertanen oli. Saapahan huomenna hyvällä omallatunnolla juhlia kaverin synttärit.

Cattibrie ja KP1/28-30
 
Huomenta!
EVO: En osaa sanoa mistä tuo ovistikkujen jatkuva plussa johtuisi, itsellänikin joskus tuli kolmena päivänä putkeen, mutta se tummeni koko ajan ja sitten seuraavana päivänä oli taas ihan haalea, eli oletin, että ovis oli tuolloin viimeisenä ja siis tummimpana päivänä. Mutta tietysti hymynaamasta on paha sanoa kun ei tiedä vahvuudesta mitään :) Yksityiselle ainakin voi mennä ultraamaan munasarjat. Sinänsä suht keskikierrosta on varmaan mielenkiintoisin mennä, koska jos ovulaatio ei vielä ole tapahtunut niin näkee onko hyviä follekkeleita kehkeytynyt ja pystyy sanomaan jos ovulaatio on ihan käsillä.

Cattibrie: :( . Mä oon jo nyt miettinyt, että kuinkahan sitten kun laskettu aika on kohdilla ja meillä se sattuu olemaan vielä päivälleen mun kummipojan syntymäpäivä...eli "joudun" synttäreitä kaikenlisäksi silloin viettämään aivan varmasti... Oletteko Cattibrie kuinka kauan yrittäneet? Ilmeisesti nyt ainakin melkein vuoden, mutta entä tulitko silloin kuinka pian raskaaksi? Toivottavasti teillä onnistuisi pian kuitenkin!

Omaa napaa:
Aamulla ylösnoustessa tuntui että no nyt tuli siteeseen enemmänkinn jotain ja YÄK, sinne taisi tulla joku pienimuotoinen istukantapainen kalvomöykky...:( Eli kyllä se nyt viimeistään tuli ulos jos ei aiemmin :'( Niin nurinkurisesti täytyy nyt kuitenkin ajatella, että tämä on eteenpäin tässä meidänkin yrityksessä kuitenkin.

Lumista ihanaa talvipäivää kaikille! Ihan muuten jouluinen fiilis täällä...
 
Kukkaiskeiju Viime vuonna marraskuun lopussa jäi pillerit pois ja yk3 tärppäsi. Kkm todettiin vähän ennen huhtikuun puolta väliä ja kaavintaan vielä toukokuun alussa kun ei lääkkeillä tyhjentyny. Sitten olikin elämä niin sekasin että jätettiin koko vauva-asia tauolle. Kondomit oli tuon tauon käytössä, en hormonaalista halunnut missään nimessä täksi väliksi. Kun elämä tuntui syksyllä tasaantuneen jätettiin ehkäsy pois. Vaikka tie on ollut pitkä, niin yk 3 tässä vasta käynnistyi. Sen suhteen ei pitäis olla malttamaton, vähänhän se on, mutta se aika mitä tähän kaikkeen on mennyt on pitkän tuntuinen, eikä vieläkään mitään taetta koska sen pienen syliinsä saa. Pitäisi vaan löytää itsestään aina se luotto ja maltti että menee niin kun se on tarkoitettu ja suurimman osan ajasta pystyn niin ajattelemaankin, mutta kaikilla meillä taitaa olla huonot hetkemme.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Lauantaina 27.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 47/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 16/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 7/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 2/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 22/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 15/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 8/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12_______________KP 42/?
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 3/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 20/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 27/28-31
Nöhvi1___33v___KM 10/12__________________________KP 25(?)/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 20/28?
tartsu74__38v____TM 6/12__________________________KP 27/28-30
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 9/26-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 22/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 46/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 63/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 14/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Kukkaiskeiju__27v___KKM10/12________________________KP 4?/?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 1/28

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 33/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 91/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 24/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 25/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Tanita - dpo 23
EVO - dpo 10
hanja - dpo 6
Nöhvi1 - dpo 7

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Taivaanrannan maalari
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti haluaisin kommentoida teidän kaikkien kuulumisia, mutta valitettavasti nyt tulee (taas) hyvin omanapaista tekstiä. :(

Keskiviikkona olin lähes täysin kivuton ja ehdin jo "hihkua" kaverille, kuinka hyvin ja helposti kaikki kävikään....kunnes koitti torstai.

Minulla oli n. klo 10-15 aivan TAJUTTOMAT KIVUT, otin heti aamupäivällä kipujen alettua Buranaa ja Panadolia ja lämpimän jyväpussin vatsalle....mutta uni ei tullut ja vääntelehdin sängyssä ties missä asennossa, hyvä etten päälläni seisonut. Lopuksi kivut olivat niin kovia, että itkin ääneen....aina hetkeksi kipu hellitti otettaan hiukkasen mutta palasi taas. Käytiin miehen kanssa gynepolilla, jossa sama lääkäri kurkkasi ultralla - kohtu näytti kyllä nätisti tyhjentyneelle, mutta lähellä kohdunkaulakanavan alkua oli joku n. 1x2cm möykky (hyytymää, kudosta, mitä lie) jota kohtu ilmeisesti yritti kaikin voimin puskea ulos.

Sain lisää Cytotecia suun kautta, lisää lääkettä kotiin (Buranaa ja Panacodia) ja lähdin kipeänä, mutta helpottuneena kotiin kun syy kivulle oli löynynyt. Lääkkeiden avulla kipu hellitti ja nukuin aivan tokkurassa pari tuntia. Ilta meni miedon kivun kanssa, mikä häilyi taustalla koko ajan....

To-pe yön nukuin hyvin, sitten tas eilen puolilta päivin kipu alkoi...ei ehkä ihan yhtä kovana kuin torstaina mutta lähestulkoon. Se kesti taas muutaman tunnin ja meni ohi. Illalla sama toistui. Ja nyt tänään, kipu alkoi n. klo 12.30 ja alkaa nyt ehkä millin verran hellittää, kun tunti sitten pääsin kotiin ja otin lääkettä.

Tämä on todella, todella tuskastuttavaa ja väsyttävää!! :'( Luulin, että maanantai olisi ollut pahin päivä mutta kivut torstaina, eilen ja tänään ovat olleet oikeastaan kovempia kuin kertaakaan aikaisemmin tässä hommassa. Vuotoa tulee koko ajan, ei mitenkään julmetusti mutta tulee kuitenkin. Lääkettä en viitsisi koko ajan säännöllisiä määriä (ns. varmuuden vuoksi) syödä, kärsin nyt jo jonkinasteisesta ummetuksesta kovien kipulääkkeiden vuoksi (normaalisti ummetus ei vaivoihini lukeudu...). Ja kipu alkaa aina melkolailla yhtäkkiä, puun takaa eikä hellitä muutamaan tuntiin.

Olo on lohduton..onko tämä loputonta? Välillä on tunne, etten edes uskalla yrittää raskautua uudelleen, JOS tämä tapahtuu taas ja joutuu kokemaan samanlaiset kivut.

Kysymykseni kuuluu; oletteko te muut kärsineet kovista kivuista näin "myöhäisessä vaiheessa" ja näin pitkään?

Tsemppiä kaikille talviseen päivään, mitä ikinä puuhailettekin... :wave:

- kipuihin väsynyt, itkuinen rupeltaja-
 
MiNalo Niimpä! Mikään muu ei oo niin tympeetä ku tää oottelu ja epätietosuus :headwall: Mut vois oikeestaan lisätä listalle kun taas tulee täällä kirjoteltua. kolmas haaveissa...29v...KM 07/12, KEM 10/12...kp1/28

Onnea kovasti kaikille plussanneille :flower:

ON: Ei edelleenkään vuotoa, eikä tuhruakaan oo tullu. Tein tuossa reilu tunti sitten CB:n digin, ja anto vastaukseksi raskaana 1-2. Ois etes antanu ei raskaana. Ei kyllä yhtään helpottanu tätä epätietosuutta, koska nyt mietin koko ajan että en jos, vaikka tiiän että siellä ei kyytiläistä oo :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Painelin tässä mahaani ja mulla tuntui kipua oikealla puolen mahaa...heti heräs tietty huoli et oisko sinne kohtuun jääny jotain? APUA
Mulla on torstaina neuvola lääkärille aika....pyydän että ultrais mut...
muilla ollu samaa? saakeli...ihan hirveä kipu painaessa.
 

Yhteistyössä