**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

zapata ja alien_1 Ei tää mitään ovisvuotoa ookkaan. Ihan oikeet menkat, koska nyt jo kp4 :headwall:

ON: Oon edelleen ihan :confused: Eilen ja tänään tullut semmosia ihan pieniä verihyytymiä. Siis tosi pieniä, tyyliin 0.5mmx0.5mm. Kun ei mulla yleensä menkkojen aikaan oo semmosta. Eikä ollu etes tuon kemiallisen jälkeenkään alkaneissa menkoissa mitään hyytymiä. Rupesin sitäkin miettiin että onko mulla ollu sittenkin keskenmeno, koska kunnon vuoto alko vasta 5+2 viikolla, ja ilmeisesti kemiallisena pidetään semmosta jossa vuoto alkaa ennen tuota 5+0 viikkoa. En tiiä pitäskö soittaa lääkäriin ja kysyy neuvoo kun sillon kun kierukan helmikuussa poistin, lääkäri sano että jos syksyyn mennessä ei raskaus ala, voin ottaa yhteyttä. Mutta toisaalta kun ongelma ei oo siinä etteikö alkas, vaan siinä että ei jatku. Ja sitten mulla on ruvennu tuleen finnejäkin rintakehään ja yleensä kasvoihinkin vaikka aikasemmin ei oo tullu. Että jos onkin jotain hormoonihäikkää. Enpä ois uskonu että kolmas vauva on näin vaikeeta laittaa alulle. Ekaa "tehtiin" 6kk, toisen kohalla niitä viimesiä menkkoja ennen yritystä ei koskaan tullutkaan. Ja nyt jo tosiaan 9kk ku kierukka lähti, ja tulos tämä. Voi itkupotkuraivari :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'(
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoittautuminen, kp3/27-30 ja yk4 pyörähtää käyntiin. Tosin joudutaan pitämään tämä kierto taukkoa, että saatan nyt hetken taustailla ja palailen kuukauden päästä mestoille, kun päästään takaisin yrityksen makuun. Eli mun kiertopäiviä ei tarvitse päivitellä nyt hetkeen.

Kiitokset uusille päivitysvastuun ottajille!

Onnea uusille plussanneille! Tarrasukkia matkaan!

Plussatuulia toivottelee, suhveli
 
Mulla ei oo enää hajuakaan, että missä vaiheessa pitäs odotella menkkoja tai sitä plussaa. Kun eka tosiaan luulin, että ovis oli heti vuodon loppumisen jälkeen, mutta jos se nyt olikin vasta viime viikolla loppuviikosta. Eikös menkkojen pitäs alkaa n.12 päivää oviksen jälkeen? Eli jos vaikka ens viikolla tekisin vasta raskaustestin jos ei menkkoja ennen sitä tule. Nyt on kp 29/30, riippuen laskutavasta. Normaalisti kierto siis n. 28päivää. Mutta en taida vielä tuhlata testiä. Ens viikolla pitää käydä viemässä se pissanäyte tk:hon, joten näkyyhän se siellä viimeistään se raskaus jos kierto oiskin tuo normaali. Tein kuitenkin kotona välissä jo negatiivisen raskaustestin,e ttä ei pitäs mitkään "vanhat raskaushormonit" vaikuttaa siihen enää. Jännittää kyllä.
 
prinsessat Oon kuullu siitä CB:n "vanhanmallin" testistä että se saattaa antaa vääriä plussia, ja siksi en oo ite uskaltanu rahoja tuhlata. Aika tympeetä että se uuskin tekee samaa. Minä käytän nykyään nuita PC:n testejä. Ne on parhaita :)
 
Pitkästä aikaa täällä..ja mielellään olisinkin plussanneiden puolella mutta ei :headwall:
yritystä on ollut, mutta tulos on ollut heikko eli ei vieläkään raskaana..
keskenmeno oli 3/12 ja sen jälkeen meni varmaan 1,5kk ennenkuin pääsi uudelleen yrittämään
nyt on siitä asti yritetty ja otettu epätoivoiset keinot käyttöön eli ovis-testejä opeteltu pari kertaa
ja tietysti high hopes jos vaikka auttaisikin..ens vkolla taas näkee kuinka kävi.
Töissäkin meni sukset ristiin :stick: ja nyt olen ollut reilu kk sapattivapaalla..että nyt olisi siltäkin osinhyvä hetki tulla raskaaksi :heart:
aika raskasta on tällainen km-odottelu-jännittäminen-pettyminen-odottelu...
tsemppii kaikille yrittäville..ja toivotaan että seuraavasta natsaisi..:hug:
 
starhope Toivotaan kovasti että ois tärppi käyny :)

Kovin on yksinpuheluksi menny tää, mutta hälläväliä. Soitin eilen neuvolaan ja kysyin että mitä pitäs tehä. Tuumas että kannattaa ottaa tk:n puolelle yhteys että saa selvyyden tilanteeseen. No, soitin sinne ja pyysi tänään soittaan uudelleen kun ei ollu just sille mun lääkärille aikoja tiedossa eilen. Pyysin miestä tuomaan eilen töistä tullessa r.testin jotta tiiän sitten lääkärille sanoo että oon testannu kuitenki negan. Aamulla testasin, ja tadaa vittu(anteeksi), testiviiva ilmesty ennen ku minuuttii tuli täyteen. Ei etes kolme viikkoo sitten ku testasin, ollu testiviiva nuin vahva. Ei oo ihan kontrolliviivan vahvunen, mutta ei paljoa heitä :headwall: Ei muuta ku soitto tk:hon ja sain ajan heti aamuksi. Lääkäri katto kohdunsuun ja tunnusteli kohdun mahan päältä, sano että ei oo kohtu laajentunut. Laitto lähetteen labraa hcg:tä ja hemoglobiinia varten. Labraan pääsin heti, ja ultraan tulee aika toivottavasti tälle viikolle. Ainaki lääkäri meinas että pakkohan se on mahollisimman pian päästä sinne. Meillä kun ultrat tehdään muualla, niin siksi ei lääkäri voinu heti ultrata tk:ssa.

Ehkäpä tää nyt on merkki että oikeesti nyt pitää vähän pitää taukoa vauvanteosta, koska jo toinen km putkeen. Ja niinku äitinikin sano että nyt ei oo vaan vielä vauvan aika. Itseasiassa ei etes tunnu pahalle, ku oon kuitenkin sen surutyön tehny sillon kolmisen viikkoo sitten. Välillä kyllä toki tulee tunne ja itku että miksi ei vielä, mutta oon ite sitä mieltä että kaikelle on syynsä. Voinpahan nyt ainakin keskittyä kunnolla opiskeluun, ja nuihin kahteen maailman ihanimpaan lapseen ketkä mulla jo on :heart:

Pääsin netissä kattoon nuo omat labrat, ja hcg on 488 :headwall: Että huhheijjaa.
 
Viimeksi muokattu:
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Keskiviikkona 14.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 7/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 25/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 20/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 12/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 33/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 26/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 21/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 14/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 38/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 27/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 31/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 12
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 9/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 10/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 81/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 4/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 19/28
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 14/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 3
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12_____________KP 4/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 29/30-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 109/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 14/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 21/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Marlin: helppo sanoa näin vierestä, mutta nauti ihmeessä siitä mitä sulla jo on!!! ja opiskelusta :)
voithan vähän aikaa mennä omalla painollaan eli katsoa jos tärppää ilman paineita ja stressiä, tulee jos on tullakseen..ja jonkin ajan päästä yrittää uudelleen tosissaan jos vielä on sitä mieltä..jos se vaan henkisellä tasolla on mahdollista. Aika rankkaa saada km saati toinen km heti perään, joten ehkä tekisi hyvää saada vähän etäisyyttä..edes pariksi kuukaudeksi tai edes jouluun asti
huoh - on se vaan silti raskasta
 
Viimeksi muokattu:
Starhope Oot kyllä ihan oikeessa. Meillä nuo lapset on aika lujatahtosia persoonia molemmat, ja kun ikää on toisella 2v ja toisella kohta 4v, niin ei se oo aina niin helppoo, ja varsinkin kun ollut nyt aika raskasta nää viimeset 4½kk. Ja kyllä nyt tosiaankin pidetään hieman taukoa vauvanteosta, ja siitä eteenpäinkin mennään ajatuksella että tulee kun on tullakseen :)

ON: Soittivat eilen sieltä keskusneuvolasta missä ultrat tehdään, ja maanantaina on uus labra aika, ja tiistaina lääkäri sitten soittelee että tarviiko ultrata. Mutta mitä oon tässä nyt tutkiskellut ja selannut nettiä, voipi olla että tää on ollu kohdunulkonen raskaus. Mulla on kaks kertaa ollu vuotoa, eikä kummallakaan kerralla oo tullu mitään hyytymiä. Paitsi no nyt viimeksi niitä ihan pieniä, mutta nekin oli vp 3 tai 4. Ennen tätä toista vuotoa mulla oli tuntemuksia vasemmalla puolella, ja ajattelin että ois ovis, mutta sitten kun niitä oli perättäisinä päivinä, ja sitten alko vuoto. Ja eilen ku lääkäri tuota kohtua tunnusteli, niin vasemmalla puolella tuntu se painelu, mutta oikeella ei. Mitään diagnoosia en oo saanu, ja kysynkin sitten lääkäriltä kun soittaa, jos ei tarvi ultrata.
 
On tämä ihanaa! Viikon päästä saa sitten taas aloittaa yrittämisen tosissaan, voi että kun tärppäis heti! Laskin tuossa, että jos nyt napsahtaa, niin plussaa vois odotella tikkuun joskus joulukuun puolivälissä :LOL: !! Miten niin malttamaton? Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Perjantaina 16.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 9/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 1/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 22/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 14/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 35/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 28/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 23/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 16/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 40/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 29/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 33/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 14
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 11/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 12/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 83/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 6/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 21/28
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 16/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 5
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 6/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 31/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 16/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 23/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
EVO
Moi taas...
meinasin että lopetan kokonaan tämän kuumeilun mutta niin sitä on taas kaivettu kalenteri esiin ja pistetty mahoton tilaus raskauskeijuun menemään... Kunnon aseilla siis ovista bongaamaan ja peitot heilumaan.
Pieni ahdistus kyllä nyt tuo edellisen alkuraskauden keskenmenon jälkeen jäi. Toinen kerta tuntuu jo todella huonolta tuurilta :/
Ehkä maanantaina lääkärissä selviää jotain tai saa jotain vinkkejä tai jotain. Silloin olis kp 14. Jos siellä näkyy vaikka joku muheva munasolu joka on irtoamaisillaan ;)

Pahoittelut uusille, onnea plussanneille.

Harmi homma Zapata :( Jos me molemman nyt seuraavasta saatais kunnon plussat??? ++++
 
Heips taas, hieman vähemmälle jäänyt tuo kirjoittelu.
Täällä piinaillaan, Dpo 7 menossa.
Rtestin viiva ehti haaleta suht olemattomiin, ei meinaa erottaa enää ollenkaan joten helppo seurata josko lähtisi vahvenemaan ;) toissa päivänä oli maha kipua eli voisin laskea sen kiinnittymiseksi, siitä eteenpäin ollut runsaantuvaa valkovuotoa, siis kunnon liukkaat on meneillään :D viimeksi tärpin jälkeenhän ei meinannut valkkari runsaantua ollenkaan.
Mitään tuntemuksia ei nyt sit ookkaan ollut joten saas nähdä tuliko huti. Miulla on tuo into nollissa jos ei oo tärpännyt meinaan mies lopetti tupakan polton samaan aikaan kun mie eli kohta 3kk sitten ja nyt sille tuli pieni stressi tilanne niin alko uudelleen polttamaan ja mulla se asia sai veren kiehumaan. Tänään sit tulostin sellaisen artikkelin missä kerrotaan tupakan haittavaikutuksista siittiöiden laatuun ja hedelmällisyyteen, ja tuo urpo ees lukenut sitä. Mutta mullakaan ei oo mieltä lähteä uuteen yrityskiertoon jos sekään ei voi tehdä tälle yrittämiselle mitään.. Mie kuitenkin ostan meillä ne ovistestin ja raskaustestit ja käyn ronkittavana ja mietin ja tutkin ja koen pettymyksen kovana kun sain sen keskenmenon...
Juuh, tällästä tää vaan on, miehet on vaan putkiaivoja joissakin asioissa... Mutta voisivat joskus tulla vastaan. Mutta kyllä tuo kohta ymmärtää kun oon mököttänyt nyt pari päivää tän polttamisen takia... Ei oikein tiiä ollakko vihainen vai purskaahtaakko itkuun...
Tunteen on ainakin muuten ollut pinnalla tässä pari päivää, tullut elokuville itkettyä ja uutisille yms...ja nännejä kutittaa?!? (oireita rupeaa löytymään sittenkin?!? :D )
 
Onnea Minalo ja Mosmos! Ja iso kiitos Minalolle kun olet vielä käynyt päivittämässä meidän listaa!

Zapatalle pahoittelut! Tässä kierrossa sitten.

Oon ihan yllättyneenä lukenut miten monella loppujen lopuksi lääkkellinen on tehty osastolla. Mulle ei edes tarjottu sitä vaihtoehtoa. Tosin alkio on niin pieni, kun oli lakannut kasvamasta jo viikkoja ennen kuin sain siitä tietää. Kai se sitten siitäkin riippuu kuin pitkällä on. Toisaalta, joka tapauksessa varmaan mieluummin olisin ollut kotona. Noista kivuista on täällä ollut puhetta, mulla se sattui aivan hitosti ja söinkin Panacodeja koko päivän. Ne autto hyvin kyllä.

Täällä on elelty rennosti ja ilman vauvantekostressejä. Tulee kun on tullakseen. Oon joutunut kp:tkin käydä sillon tällön täältä tarkistamassa kun ei oo mitään hajua missä mennään.
 
Mut saa poistaa listoilta kokonaan

Älkää nyt käsittäkö väärin, en ole mitenkään huomionhakuinen. Mutta oon pahottanu kyllä mieleni, kun tänne useamman viestin oon tästä mun tilanteesta kirjotellu, eikä minkäänlaista kommenttia muilta tule. (Paitsi Starhope, kiitos :) ) Oon ajatellu että nää palstat on just sitä vertaistukea varten, mutta jos on yksinpuhelua omasta tilanteesta, niin ei se sillon sitä ainakaan mun kaipaamaa vertaistukea ole.

Kovasti plussatuulia kuitenkin kaikille :)
 
Ymmärrän pointtisi,jokseenkin samoja mietteitä minullakin oli/on.. Mutta ei tietysti kaikilla aikaa kirjoitella ja vastailla jokapäivä,vaikka ei siitä tietysti kyse olekkaan..
Hyvää jatkoa sinulle,
Toivottavasti löydät vertaistukea jostain muualta, plussatuulia Marlin !
 
Viimeksi muokattu:
Tänään uskaltauduin sen tekemään - testin.
Ja se näytti plussaa.. eikä haaleeta vaan ihan selkeää plussaa. Mä olen ihan hämilläni nyt. Eka monen vuoden lapsettomuus ja nyt uus plussa toisesta kierrosta kkm jälkeen. Tuijotan vaan tota tikkua ihmeissäni ja koitan hillitä kyyneleitä. Toivottavasti se ei ole mitenkään viallinen.
 
zapata: Kiitos! Kyllä ne kuukautiset tänne löysivät..… Pahoittelut sinulle menkkojen alkamisesta! Joulukuussa sitten plussa..?? :hug:

nelikko82: Niin siis minullahan ei ollut kyse siitä, etteikö kohtu olisi tyhjentynyt – sen se teki! Ja siksi kaavinta ei periaatteessa ollut edes vaihtoehto…ongelma oli vaan se, että se viimeinen möykky jäi ”jumiin” kohdunkaulakanavaan…mutta ONNEKSI tuli sit pois itsestään (tai no, niiden rassailujen jälkeen mut kuiteskin…)

Alexa; täällä alkoi ekat menkat tänään; kyselit niiden runsaudesta: eilen tuli sellaista rusehtavaa limaa mut tänään on tullut ihan normaalin kk-vuodon kaltaista, määrältään ja laadultaan...saas nähdä montako päivää kestävät. Itsellä samanlaisia ajatuksia; kovasti jo malttamattomana (ja samalla pelokkaana, en haluaisi olla liian toiveikas....) odottelen lähestyvää ovulaatioajankohtaa.... =)

Marlin ja prinsessat : Itse käyn tosi useasti täällä vain pikavisiitillä, edes kirjautumatta sisään...silloin tulee vain nopeasti lukaistua uusimmat tekstit. Ja sen myötä myös vastailu jää....ja ehkä itsellä on myös se tunne, että jos toisella on hankala/epäselvä/tms. tilanne johon ei ole minkäänlaisia neuvoja/ratkaisuja antaa niin sitten sitä ei osaa kommentoida oikein mitenkään.. :| Vaikka tottakai oma ajatus on se, että kaikille täällä pyöriville toivoisi vain hyvää ja sitä, että pulmat ratkeavat!! Eli itse en ainakaan mitenkään "tietoisesti" ole jättänyt kommentoimatta.

JUHUU, huomenna tulee kuluneeksi tasan 4 viikkoa siitä, kun sain Cytotecit.....ja tänään KUUKAUTISET ALKOIVAT!!!! :D :attn: :) Oikein naurattaa, en ole IKINÄ ollut näin iloinen menkoista, heh!! Toki sitä heti (tahtomattaan...) ryhtyi laskeskelemaan, että minne se ovulaatio suurinpiirtein osuisi.... Eipä sillä, minkään sortin tikkuja taikka testejä ei ole eikä tässä vaiheessa tule, fiiliksellä mennään.....viimeeksikin (kun raskauduin) niin peittoja heiluteltiin aktiivisesti n. viikon ajan siten, että OLETETTU ovulaatioajankohta osui siihen keskivaiheille....ja niin se vain tuuri kävi silloin, osui ja upposi ilman tikkuja :) (Okei, lopputulos ei ollut sitten toivotunlainen...)

GREIPPIMEHUSTA; missä vaiheessa olette alkaneet sitä juomaan?? KP1??? Myöhemmin? Hyviä vinkkejä, suosikkimakuja?? :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, itse ryhdyn odottelemaan perjantaisia pikkujouluja!
 
  • Tykkää
Reactions: prinsessat
Kp 1, jes! Kipuja ja tuhruja epäsäännöllisesti jo tän reilun viikon mutta tänään ekaa kertaa kunnolla veristä vuotoa ja myös kudosmöykkyjä (yöks) joten lasken tänään alkavaksi. Vetelen buranaa ja parasetamolia yhdessä reilulla kädellä, sen verta kourii. Reilun viikon päästä sitten verikokeeseen varmistamaan et kaikki ylimääräinen on tullut ulos ja pääsee taas yrittämään. Tsemppiä kaikille tilanteen mukaan :)
 
Viimeksi muokattu:
EVO
Marlin ja prinsessat, mä käyn täällä usein myös vain lukemassa juttuja kirjautumatta sisään, samoin kuin rupeltaja. Harmi että poistut riveistämme Marlin, toivottavasti tilanne siellä selkeytyy ja uusi, onnistunut raskaus alkaa kun sen aika on.

Samaa toivon kaikille täällä.

Onnea plussasta Simpu83!!!

Täällä eletään sekavissa mielentiloissa. Jotenkin välillä miettii ettei viittis tässä kierrossa edes yrittää kun ei jaksais taas pettyä. Mieskin kysyi just että skipataanko tämä kierto kun en ole mitään asiasta puhunut. Äh. ja Plääh.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä