**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Cattibrie ja Evo: tuhannesti onnea :heart::heart::heart: Ihana että saadaan plussia pinoon :)

Tervetuloa uusille :wave: Ja pahoittelut :hug: Tähän pinoon kun ei toivoisi kenenkään joutuvan!

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Kyllä tämä tavallaan aika yksinäistä tämä sureminen on. Tai siis mitenköhän sen selittäisi... Toki tukijoita löytyisi ja yhtälailla mieskin menetti, mutta mutta... Itse tämän ottaa jotenkin paljon raskaammin kuin ehkä ulkopuolinen voi edes ajatella. Eikä tästä viitsi itsekään koko aikaa puhua, koska on aika vaikea aihe keskutella. Tai siis monista varmasti kiusallista jos puhun, tai en oikeen tiedä? Ehkäpä vointeja ei kysellä, koska ei tiedetä halutaanko että aiheesta kysellään. Ystäväni koki vuosi sitten keskenmenon rv21 ja aika harvoin kuitenkin asiasta puhutaan. Välillä tietty kysyn miten jaksaa, mutta vain silloin kun olen 100% varma että hän haluaa aiheesta puhua. Varmasti useampikin haluaisi kysyä vointia, mutta ei vaan uskalla?
 
On tämä vaan aika jännää... ensi viikolla saisi alkaa testailla, jos siis täti ei tule ryminällä! Peittoja on heilutettu yllättävänkin aktiivisesti, mutta eihän se varmaa raskautumista merkitse. Jotenkin nyt on sellainen olo, ettei ole tärpännyt. Toisaalta taas tunnen muka repäisykipuja... no, odotellessa ja joulusiivoiluja tehdessä saa ajan kulumaan!
Pahoitteluni kaikille tänne joutuneille, se on todella raskasta! :hug: !
Onnea plussista, me muut tulemme perässä!
 
Onnea plussanneille! :) :heart:

Anteeks omaa napaa, rupesin tässä miettimään, että mua on vaivannu jo jonkin aikaa kun kuukautiset on alkanu niin kuukautisten aikana on ollu vaikea käydä vessassa, ja on sitten sattunut vähän ulostaessa.. Ja kun täti viimeks tuli niin se tosiaan tuli niin ryminällä, että kivut oli aika kovat mahassa.. Joten yritin vähän lueskella, että voiskohan mulla olla Endometrioosi, ainakin nuo oireet täsmäis, mutta se myös mietityttää, että kävin silloin kun sain esimmäisen km 5/12 niin sielä gynellä ja lääkärissä ultrassa, niin olisko sielä näkyny tämä jos olis ollut? Mä odotan seuraavia menkkoja jos silloin myös on näin niin sitten kyllä meen lääkäriin(toivon että raskautuisin tässä kierrossa)
 
Viimeksi muokattu:
Hei arvon naiset,

En ole ehtinyt koneelle moneen päivään ja puhelimesta on niiiin ärsyttävää kirjoitella joten koitanpa nyt ottaa aikaa kiinni. Monenlaisia uutisia on tänne tullut sillä aikaa.

Tervetuloa Hemu2, Pintsu ja Maame ja pahoittelut keskenmenosta. Täällä voi kertoa asioista joita muut eivät välttämättä ymmärrä ja saa vertaistukea. Voi kun itsekin olisin tullut heti keskenmenon jälkeen tänne juttelemaan, olisi voinut olla helpompaa. No parempi myöhään kuin ei ollenkaan.
Miten voit Hemu2? Sinulla oli vielä niin tuore tuo tapaus?

MiNalolle tsemppiä jatkoa varten. Onneksi pääset tutkimuksiin ja asiat selviää. Ja Talvi menee joulun jälkeen nopeasti ja pääsette taas jatkamaan yritystä. :)

Myös Marlinille tsempit. Juuri luin jostain mietelauseen ettei ihminen tiedä olevansa vahva ennenkuin se on ainoa vaihtoehto ja se mielestäni pätee sinun tilanteessa. Voimia. :hug:

Zapata, Kiitos kun olet päivittänyt listaa kuitenkin. Josko tuo talvinen keli ja lumen valo tuo piristystä. :)

Cattibrie
ja EVO Onnea hurjasti!!:) :) :)

Alexa Ei muuta kun lisää plussia joulukuuhun, pidetään sulle peukkuja :)

Carolina30+ Pahoittelut tädistä... :/

Täällä...Ollaan siis mitä ilmeisimmin raskaana 4+4
Ihan hullua. En meinaa uskoa, mutta mekkoja ei kuulu, testi näyttää kahta viivaa ja olokin kyllä alkaa olla sen mukainen öklötyksineen. :)
En ole vielä uskaltanut siirtyä plussanneisiin, kurkannut sinne tosin olen. :D
Olen päättänyt, että aion olla tästä iloinen enkä murehdi liikoja, piste. Ja se päätös pitää vartin ja taas meinaa paniikki iskeä ja sitten joudun päättämään uudestaan saman.
Mahaan nimittäin sattuu vähän turhankin paljon. On sitä ollut onnistuneissakin raskauksissa, mutta silti en pidä siitä. Aion mennä varhaisultraan niin sittenpähän tiedän missä mennään jos sinne asti päästään.

Nyt se talvi tuli, ihanaa. Toivottavasti tekin pidätte siitä yhtä paljon kuin minä. :xmas:
 
EVO
Miwwi, mulla on myös joskus kuukautisten ja varsinkin noiden keskenmenojen aikaan tehnyt kipeetä kakkoshädällä käynti. Mä olen selittänyt sen itselleni sillä että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu eli kohtua "aristaa", se kun on siis siellä ihan peräsuolen lähellä. Että oon ajatellu johtuvan siitä. Olen kyllä tuota endoakin joskus miettinyt.
 
EVO
JA ONNEA KattiKoo!!!

Tsemppiä MiNalo, varmasti kurjaa kun vauvahaaveet hieman lykkääntyvät mutta niin se vaan menee että oma terveys ensin! <3

Kiitos että päivität listaa taustalla ollessasi Zapata, tsemppiä myös sinulle!

Ja Marlin, toivottavasti toivut pian ja saat alkaa uuden kuumeilun jos siltä tuntuu.

Alexalle plussatuulia! Mä oon jotenkin ajatellu että pitää usein touhuta että tärppää mutta tulipa nyt itse todistettua toisin ;)

Nöhvi: Mä olen puhunut näistä keskenmenoista aika monelle. Ehkä vähän väkisinkin :) Mutta olen saanut hyvää palautetta monelta, moni on sanonut että olen rohkea kun puhun. Kuulemma monet joita keskenmeno on kohdannut ajattelevat että se on jollain tapaa oma vika ja noloa ja siksi eivät asiasta puhu. Onhan se hankala aihe mutta ainakin mulle on ollut ihan pakollista saada asiasta puhua. Ja tämä palsta on myös ollu ihan korvaamaton tuki <3
 
Viimeksi muokattu:
KattiKoo Paljon onnea :heart: Ja kiitos kysymästä, voin yllättävän hyvin :)

Tänään alkoi sitten vuotaa enemmän ja nyt saa vaihtaa sidettä vähintään puolen tunnin välein, muuten ryöpsähtää yli. Töissä oli aika mielenkiintoista, kun tuntui vaan kuinka löröhti ja äkkiä vessaan. Kerran tuli farkuille asti! Mutta minusta on jotenkin helpompi olla töissä, kun pyöriä täällä kotona. Siellä on niin paljon muuta ajateltavaa, eikä ehdi kieriskellä tämän oman asian kanssa. Olen jotenkin tosi tyytyväinen, kun tämä vuoto alkoi kunnolla. Tätä odoteltiin silloin sairaalassa, joten nyt on sellainen olo, että kaikki menee niinkuin pitää. (mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä yllätyksiä tässä vielä tulee...) Ja muutenkin olen aika positiivisella fiiliksellä! Mulla on jo kaksi ihanaa rakasta ja tervettä tenavaa ja ehkä se kolmaskin aikanaan tulee, kunhan aika on kypsä. Yritän kääntää tämän koko tapahtuman kaikkiaan positiiviseksi ja olen tyytyväinen, että sain tällaisenkin kokemuksen kokea. Olen varmasti taas monella tavalla vahvempi ja viisaampi tämän läpikäytyäni. Mutta useampia näitä kokemuksia en kyllä tarvitsisi, tämä riittää :LOL: Voi olla, että muutaman päivän vuodon jälkeen on eri ääni kellossa, mutta nyt yritän olla vaipumatta synkkyyteen!
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 3.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 26/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 18/26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 32/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 11/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 16
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 40/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 13/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 31/35-41

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 7/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 16/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 46/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 16/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 3/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 23/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 8/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 22
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 23/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 48/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 3/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 8/33

***Piinailijat***
nelikko82
zapata

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: Cattibrie, EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Tänään alkoi kuukautiset enkä oikeestaan oo etes kauheen surkeena niistä vaan ihan tyytyväinen että ne jo alkoivat eikä tarvinnu ootella kauempaa(mun kierto meni siis melkein heti kohilleen) ja kun olin jo perjantaisen nega testin jälkeen hyväksynyt sen että nyt en vaan raskautunut niin nuihin menkkoihin oli osannut varautua.
Toivoin myös ettei nuo ala pikkujoulupäivänä eikä ennen niin sekin meni nappiin.Juhlin pikkujouluja rauhassa ja seuraavana aamuna hotellissa alko tulla vähän vaaleanpunaista vuotoa ja sitten tänä aamuna ihan lorinalla verta.Nyt ois

sitten kp 1/28 :attn: tuon voi mulle päivitellä jos joku joutaa :) punasella en taida osata merkata tuota.

Oon ollut nyt aika kipeä.Jo ennen menkkoja oli pitkään niitä mahan nipistelyjä ja vihlaisuja ja luulin että oon raskaana kun ne oli just sellasia kuin alkuraskaudessa,mutta pikkujouluissa mahakipuja oli jo enempi ja nyt tänään maha on ollut väliin tosi kipeä ja vuoto on vessakäynneillä aika runsasta,mutta en nyt sanois vielä ainakaan että normaali menkkoja ois runsaampaa.Kipuja kuitenkaan ei normaalisti oo,joten huomaa ettei oo ihan normi menkat menossa.

Oon jotenkin toiveikkaana että jos nyt tästä kierrosta raskautuisin ku kroppakin on jo vähän toipunut keskenmenosta.Toisaalta on kyllä yhä ollut heikko olo ja tuo pahoinvointi ihmetyttää,mutta jos mulla vaan on jotenkin yhä hormoonit sekaisin.

Elikkä nyt vaan uutta yritystä putkeen kuhan menkat loppuu ja toiveet korkealle että saisin oman syksyn vauvani:heart: nauratti kun katsoin tänään laskurilla millon vaaveli syntys jos nyt raskautuisin niin laskettu ois just tän meidän tän hetkisen kuopuksen syntymäpäivänä :)

Onnittelut plussasta Cattibrie ja Evo :heart: ja tarrasukkia pienille

Pintsu ja Hemu2 tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta:hug: Hemu2 mulla meni keskeytyneen keskenmenon lääkkeellinen tyhjennys tosi kivuttomasti ja vuotoa tuli vain neljä päivää ja silloinkin vähempi kuin menkkojen aikana.Tuon neljän päivän jälkeen oli välillä päiväkin taukoa,mutta välillä sitten tuli pieniä määriä verta mutta pärjäsin kuitenkin sen neljän päivän jälkeen pelkällä pikkuhousunsuojalla,eli vuoto oli tosi vähäistä.Mää pelkäsin kans että kaikki ei tullu ulos mutta kohtu oli jo lähes tyhjä kun tyhjennyslääkepäivän jälkeen kävin ultrattavana vuodon vähyyden vuoksi ja nyt tosiaan alko nuo menkat niin luulis että kaikki on nyt ok.Paitsi jos nuo vattakivut jatkuu ni sit soittelen sairaalaan.

Carolina30+ Pahoittelut ja halauksia:hug:

Voimia kaikkille muillekkin joilla huolia tai murheita :hug: Itellä pitkästä aikaa keskenmenon jälkeen hyvä olo ja yritän nyt nauttia tästä olotilasta.Eihän sitä tiiä millon sitä taas alkaa murehtia.
Paljon varmaan vaikuttaa nyt mielialaan ku tyttö sai myönteisen päätöksen koulukyydístä pienen taistelun jälkeen ja pääsin myös miehen kanssa viettämään kahden keskistä aikaa pitkästä aikaa.

Mutta nyt hoitamaan 2vuotiasta kitinäpussia:heart: Ihmeen pahalla tuulella tuola nyt viskelee tavaroita ja kitisee.Ollaan oltu pitkään sairaana ja luulen että nyt sairastuu tuo pienimmäinen ku on niin itkusena ja nokka vuotaa:|

rakkaudesta äiti kp 1/28
 
Osaako kukaan sanoa mitä tämä voisi olla, kun vuoto alkoi eilen jo vähentyä ja tänään ei ole tullut kuin pieni tippa? Raskaus oireita on kaikki muut paitsi tuo tissien kipu ja lämpö on kyllä jo laskenut kanssa, mutta muuten on kyllä olo kuin ei vuotoa olisi edes olut. Silloin vuoto päivänä oli ne kivut aika voimakkaat ja eilen ei kipuillut ja nyt ei edes vuoda... En ole koskaan tälläistä kokenut että loppuu kokonaan vuoto, kun yleensä se (normaaleissa menkoissa) alkaa vähenemään 3.päivänä ja aina sen melkein 5 päivää on jonkinlaista vuotoa ollut. Olen aika ihmeissäni nyt, ja mitään testiä ei ole enkä nyt kyllä ihan heti kehtaa pienen paikkakunnan kaupasta edes hakea.
 
Saa päivittää kp1 :/
Jospa näiden menkkojen jälkeen sitten bongaisin sen ovunkin ja oltais vähän reippaampia tuolla vällyjen alla..hankalaa vaan kun melkeenpä aina erivuoroissa,eli minä valvon ja odotan peiton alla :D Sen verran nyt puhuttiin miehen kanssa,että jos ei seuraavasta tärppää ni sitte varataan jo aikaa lekurille. Kyllä tässä sitte jo ollaan niin kovin iteksee yritetty että pakko sitte apuja on saada! Tsemppiä kaikille ja mukavaa joulunodotusta! :heart:
 
Täällä onkin ollut paljon sekä hyviä että huonompia uutisia... Toivotukset kaikille sen mukaan! Edellisestä kerrasta on sen verta pitkä aika etten saa nyt aikaiseksi kommentoida kaikkia erikseen. Hengessä olen kyllä täysillä mukana.

Olen ollut laiska kirjoittelija (pahoittelut siitä) joten hieman taustaa ensin. Itsellä siis kkm 10/12, lääkkeellinen tyhjennys. Kontrolliverikokeessa kuitenkin hcg vielä huiman korkealla ja sen takia seurantaan, verikoe ja ultra. Kohdusta löytyi ilmeisesti pientä istukan jämää ja päätettiin että katsotaan menkkojen yli irtoaisiko itsestään. Menkkoja sai odotella todella pitkään mutta tulihan ne sieltä ja reilua vuotoa ja alussa myös kudoksenpalasia. Ruskeaa tuhrua tullut kyllä menkkojen jälkeenkin harvakseltaan. Viime perjantaina kävin uudestaan verikokeessa ja nyt hcg oli alle raja-arvon 5. Tikutinkin heti eilen oviksen ja iltapuuhat sen mukaiset... Nyt alavatsaa jomottaa aikalailla joten jotain siellä tapahtuu. Yritys siis päällä isolla Y:llä. Vasta eilen illalla iski et nyt siis oikeasti voi taas yrittää, mennyt monta kuukautta jahkailuun. Ei oikein osaa toivoa liikoja joten hieman sekavat fiilikset... Henkinen puoli alkaa km:n osalta pikkuhiljaa helpottamaan, ei enää tule päivittäin tippa linssiin. Yhdelle ystävällä jota näen tasaisesti mutta harvakseltaan en ole saanut vielä kerrottua, en alkaneesta raskaudesta enkä keskenmenostakaan mutta sen verta läheinen on että mielestäni hänenkin kuuluu tietää. Raskaudesta kerrottiin suht monelle joten keskenmenostakin piti kertoa melkein "hyvän päivän tutuillekin", tämä oli raskainta koko jutussa joten nämä kertomisen rippeet rassaa aikalailla. Voin jo keskustella tapahtuneesta herkistymättä mutta kertominen km:sta saa aina kyynelehtimään, joten kynnys ottaa asia puheeksi on varsin korkea. Olen jo kuitenkin viikko kaupalla katsonut eteenpäin ja keskittynyt tähän hetkeen, nauttinut esikoisesta ja elämästä. Olen kyllä tosi tyytyväinen nykytilanteeseen sikäli että parisuhde voi hyvin (yhteinen päämäärä yhdistää näin vastoinkäymisen jälkeen) ja viihdyn kotona ihanan esikoisen kanssa, iloinen haave elää uudesta raskaudesta, Joulu on tulossa ja nyt tuli talvikin joten aika onnellista aikaa elän joka tapauksessa. Miellän itseni aika pessimistiseksi joten yritän nauttia tästä positiivisesta vaiheesta täysin rinnoin. Täytyy ilmeisesti käydä suht pohjalla että osaa iloita normaalista tasaisesta arjesta.

Hyvää Joulun odotusta teille kaikille ja tsemppiä ja plussatuulia! Elämä voittaa.
 
Tuun tänne vielä höpöttelemään. Mut voi lisäillä listoille takasin KP1, en nyt sitten tiiä onko tää kemiallinen vai ihan varhainen keskenmeno.

Neuvolaan soittelin että mitä tehdää, ei tehdä mitään. Kysyin sitten tuosta että jos näitä enempi on, niin missä vaiheessa tutkitaan ja pitääkö tää saada jotenkin todetuksi. Se sanoi ettei tarvi todeta mitenkään, riittää että on itse tehnyt positiivisen testin ja kolmannen jälkeen sitten tutkitaan.

En tiedä on typerää vai ei, mutta nyt kaipaan irtiottoa tästä stressauksesta ja aion lähteä juhlimaan työpaikan pikkujoulut torstaina. En ole ihan romuna, vaikka tää toki surullista onkin, mutta ihan eri asia että vuotaa pari päivää plussan jälkeen pois, kun että monta kuukautta kuvittelee olevansa raskaana ja kehitys loppunut ajat sitten.

Eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! ;)

Toivottavasti Evolla ja KattiKoolla menee paremmin! Onnittelut vielä teille kummallekin! :heart:
 
EVO
Cattibrie :( Olen pahoillani.
Irtiotto voi olla just paikallaan! Pieni nollaus.

Mutta just niinkuin sanoit - ihan pari päivää kestänyt raskaus on kyllä eri asia kuin keskeytynyt keskenmeno jossa sikiö ei ole kehittynyt useaan viikkoon ja itse kuvittelet olevasi onnellisesti raskaana, oireineen päivineen... Harmittaa se silti. Että jotain yritti alkaa mutta sitten ei kuitenkaan jostain syystä onnistunut.
Mulla oli myös ensin kkm viikoilla 12+4 ja se oli suorastaan shokki verrattuna tuohon viime kuun alkuraskauden km:n jossa siis vuoto alkoi reilu viikko plussasta. Toki siihen toiseen raskauteen suhtautuikin ihan eri tavalla kun oli taustalla jo yksi kkm.

Ja nyt... olen tehnyt testin joka päivä lauantain jälkeen. Jonain päivänä 2. Ihan hullua. Ihan kuin niillä testeillä sais jotenkin raskauden jatkumaan... Tulee olemaan piinalliset alkuviikot jos tämä pieni saa jatkaa kasvuaan. Ei mikään kovin rento odotusaika tiedossa.
 
Evo Kiva että siellä kaikki hyvin. :) Meinaatko alkuraskauden ultraan mennä?

Joo, tosiaan eri asia se kkm. Itellä oli viikot 10+jotain kun todettiin ja vastasi viikkoja 5+5. Kamala tilanne.

Kertomisesta Ekasta tiesi vaan pari lähintä ystävää, mutta itse keskenmenosta on sitten kerrottu myöhemmin kummankin perheelle. Tästä ei tiennyt kun mun pari ystävää ja nyt kun kävi näin kerroin tänään äitille. On se lähentänyt kovasti perheen kanssa. Ja siitä ekasta olin niin rojuna että ne soitteli jo keskenään että mikä sillä on hätänä ennen kun sain kerrottua. Oli vähän pakko kertoa kun olivat niin huolissaan.
 
Mä oon täällä nyt jatkuvasti näköjään..

Apteekin testi oli tänäaamuna negatiivinen, digiin ilmesty vielä viiko 1-2. Hyytymää tullut yön aikana sen verran ettei mitään oo kyydissä voinu pysyä. Mahakin aika kipee nyt, mutta onneksi ei tarvi kun käydä töissä tänään.

Miten nopeesi muilla on kemiallisen/ihan alun km:n jälkeen ollut nega? Tää nyt näyttäisi laskevan kuitenkin ihan hyvin. Ja toivottavasti vuotaa nätisti pois ilman mitään ongelmia. Mietinkin että jos jotain sitten sattuukin pikkujouluristeilyllä, niin pitäisikö mun kertoa jollakulle etukäteen, niin joku tietäisi missä mennään.

Carolinalle piti jo aiemmin kommentoida, ootko testannut sen jälkee kun vuoto loppui? Joskushan ne valemenkat voi tulla raskaudesta huolimatta.
 
Lueskelin noita teidän juttuja ja mulla aina mielessä kun alan kirjoittaa että kommentoin, mutta tää mun muisti,: en tässä vaiheessa enää muista niccejänne tai siis ne menee sekaisin, että kuka kirjoittanut sit mitäkin :)
Mutta voimahalit kaikille tasapuolisesti samassa veneessähän tässä ollaan ja oikein paljon peukutuksia ja tarrasukkia kaikille joilla mahdollisesti tärppi käynyt.

Mulla itellä oli nyt sit ihmeelliset menkat viikon koski mahaan ihan SIKANA. Lauantaina mies meinas viedä jo päivystykseen, kun oikein hiki otsalla kärvistelin. Sen verran vuosi, että ymmärsin menkkojen olevan, mutta kipuihin nähden olisi luullut vuotavan ihan kunnolla. Nyt on onneksi sekä kivut että vuoto loppunut. Eilen sit pupuiltiin ja mies H-hetkellä alko panikoida, että minne tän lastin nyt saa sit päästää :D No perille asti TIETTY :p
Yöllä näin unta pienestä pojasta, poika oli niin pieni, että mahtui kämmenelläni istumaan. Hän tuli kertomaan, että nyt olemme valmiimpia ottamaan vastaan hänen pikku siskon. Samassa unessa hyvä ystäväni kertoi olevansa raskaana. Olin iloinen hänen puolestaan, mutta samalla surullinen omasta keskenmenostani. Mutta ystäväni sanoi, että teillehän tulee nyt uusi vauva, olin ihmeissäni että kuinka niin.
Aamulla kun heräsin olo on jotenkin outo. Alaselän selkärankaa "kuumottaa". Saman tunteen olen kokenut joskus ennenkin, lääkärit ei osaa selittää mistä se johtuu. Mutta itse olen myöhemmin tajunnut että kun kuumotuksen tunne on esiintynyt, niin seuraavia menkkoja ei ole tullut vaan sillon on tärpännyt. Tyttäreni joka on nyt 9-v ja kun aloin häntä odottamaan kirjoitin päiväkirjaa. Silloin olin kirjoittanut ylös kaikki rakastelut, kaikki kehon tuntemukset. Siellä oli kirjoitettu päivä puputtelu hetki ja seuraavat kaksi päivää selkää kuumotti. Siitä meni sitten muutama viikko kun alkoi muiden oireiden kirjaaminen ja lopulta plussa uutiset.

Nyt vaan mietin että voisiko ovis olla jo nyt? Totta kai toivon että olisi eilisestä heti tärpännyt, mutta sitä en todellakaan usko. Mutta jotenkin tää oli vaan pakko kirjoittaa. Jos kuitenkin niin olisi käynyt, niin sit uskon että nainen voi oikeasti tuntea sen hetken kun tärppi käy. (Näistä olen lukenut) Ja onhan tuota omaakin kokemusta, mutta jotenkin olen sen vaan aina selittänyt sattumuksilla.
Mutta siis jos mulla kierto yli 30 päivää eli nyt oli se 33 niin missä vaiheessa se ovis sit on?
 
cattibrie Eilen testasin ja samanlainen hassu "viivanpaikka" siellä näkyi kuin aiemminkin eli en tullut viisaammaksi. Tai no negaksi minä sen sanon kun en näe sitä selvästi, on niiiiiin heikosti näkyvä ja ei oikein osaa sanoa onko edes punertava. Tänään on pikkujoulut mihin miehen kanssa olemme menossa ja ajattelin uskaltaa ottaa yhden. Eilen jo pupuiltiin, mutta tuntui kuin olisi ollut alapää ihan turvoksissa ja tuntui erillaiselta kuin ennen, vaikea selittää. niin ja oikean puolen munasarjaa/johdinta tai jotain siellä on eilisestä asti "nipistellyt" ja sellaista ihme jomotusta ollut mahassa nyt. Seuraillaan tässä mitä tapahtuu...

Niin ja cattibrie SUURI:hug: sinulle. Itse olen ajatellut että teen digin kun saan selkeän viivan muuhun testiin. Pelkään niin paljon uusia pettymyksiä.
Muillekin tarrasukkia niille jotka on plussannut ja muillekin iso halaus virtuaalisesti ja voimia uuteen kiertoon niille kenellä on se aika ja Hyvää joulun odotusta kaikille! (jos ene ehdi kommentoimaan tänne, mutta lukemassa käyn aina pikaiseen)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Keskiviikkona 5.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 28/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 20/26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 34/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 13/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 18
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 42/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 15/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 33/35-41
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 2/28-30

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 9/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 20/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 48/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 18/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 2

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 5/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 25/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 10/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 24
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 25/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 50/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 5/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 2/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 10/33

***Piinailijat***
nelikko82
zapata

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Cattibrie :hug: Mutta niin kuin sanoit, helpompaa se on kun vuotaa heti alussa kun se että olisi onnellisesti raskaana tietämättä keskenmenosta. Juhli ja nollaa itsesi, ja sitten vain uuteen aloitukseen.

Pahoittelut prinsessat ja rakkaudesta_äiti uuteen kiertoon joutumisesta. :(

mamuska7 mielenkiintoinen uni tosiaan. :) Toivottavasti enteilee hyvää. Noiden kiertopäiviesi perusteella ovis olisi kp 19, eli 14 päivää ennen menkkoja. Mutta itsellä tämä ei ainakaan pidä paikkaansa. Toivottavasti pupuilu tuottaa tulosta.

Hemu2 Hyvä että vuoto on alkanut kunnolla.

Miwwi tuo kakkoshätä menkkojen aikana: itsellä en tiedä johtuuko endosta mutta kipeää tekee ensimmäiset päivät. Yleensä vatsa lyö itsensä täysin lukkoon. Lähinnä itsellä kramppaa alavatsa niin pahasti että se yleensä tekee ne kivut. Ultrassa endoa on vähän vaikea huomata, jos ei ole muniksissa. Itsellä kohdun takaa löydetty leikkauksessa, ultrassa ei näkynyt. :(

carolina kurjaa kun sieltä pukkaa vaan negaa. :( Mutta nuo sun tuntemukset on silti aika outoja. Toivottavasti tilanne selviää. Mukavia pikkujouluja!

ON: vähittelen mieli alkaa nousta taas positiiviselle puolelle. Yhtenä suurena syynä eilinen gynekäynti, joka valoi taas uskoa tähän yrittämiseen. Ovis on ollut ja nyt vain pitää malttaa odottaa ensi viikolle. Ja jotta mieli pysyisi mahdollisimman paljon poissa piinailusta, taustailen edelleen.

Haleja ja rutistuksia kaikille ihanille kuumeilijoille! Nauttikaa talvisäästä ja lähestyvästä joulusta!
 
Viimeksi muokattu:
carolina30+ : siis mikäs sun tilanne olikaan? Voisko olla rajumpaa kiinnittymisvuotoa? Ja kaikki vuotohan ei tarkoita km:a. Toivottavasti tilanne selviää pian! Mulla ekat menkat km:n jälkeen kesti vain kolme päivää, eka päivä aivan kunnon vuotoa ja hyytymää, kaksi seuraavaa päivää niukempaa... ja mun menkat on aina vähintään viisi päivää ja kunnon niagara.
Jännä tämä tilanne on, eilen vielä tikkuun pissasta haalea plussa... toki on erittäin herkkä testi. Nyt tänään pientä rusehtavaa vuotoa, joko kiinnittymisvuotoa tai täti on tulossa todella ajoissa! Repäisykipuja olen muka tuntevinani ja rintojakin hieman aristaa, mutta voihan se johtua vain tulevista menkoista!
Odottavan aika on TODELLA pitkä!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja ihanaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä