Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Tillu Onnea hyvistä uutisista ja kyytiläisestä!! Nyt ihan hirmusen paksut tarrasukat sille pienelle, että tarraa kunnolla kiinni :heart: Täälä on peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta dbdb

vauvaqme onnea hienosta digin tuloksesta :heart: Itsekin varmaan pompin kattoon, jos digissä lähtee viikot nousemaan. :) Tuliko sulla muuten ne viikot siihen heti, vai tuliko ensin se "raskaana" teksti? Mulla eilen tuli digiin ensin se teksti ja pienen arpomisen jälkeen ne viikot (1-2). En mäkään uskalla vähään aikaan lähteä täältä kuumeilupuolelta mihinkään, kun kova km:n pelko on vielä mullakin :ashamed:

caisachu saako sut lisätä plussanneisiin? Saatais syyskuun listaan vähän täytettä ;) Voisin rykäistä meidät kaikki kolme (sinä, vauvaqme & minä) sinne kerralla =) Kyselit, että oonko testannu, niin tässä ois eilisen illan tuotos (dpo12 tai 13): Aijaa.com - 8740648.jpg. Päivällä testasin digillä "raskaana 1-2".

Noista raskausoireista kun puhuitte, niin aika jänniä kokemuksia teillä. Ehkä osa niistä tosiaan on psyykkisiä tai sitten niiden oireiden "kuunteluun" ei ole aikaa silloin, kun on työkiireitä yms. mutta sitten taas kotona jää aikaa niiden "kuuntelemiseen" ja sen takia ne tuntuu voimakkaammilta...En tiiä :D Mä oon vaistonnu parissa km:ssa oireiden katoamisen ja muutaman päivän sisällä siitä on alkanu vuoto. Nyt siis ihan paniikissa kuulostelen itteäni ja mietin onko oireita. Tissejä pitää vähän väliä tökkiä, että "onko ne vielä arat" :LOL:

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++ :whistle:
 
Naive88, ok, itsekin meinasin, että noihin aikoihin ultraan menisin. Väestöliitolta suositteli, että seitsemännellä raskausviikolla kävisi alkuraskauden ultrassa varmistamassa, että kaikki ok. Eli siis varmaankin tarkoitti juuri 6+ viikolla.

Sanmar, mulla kesti dpo13 kun sain digiin "raskaana 1-2" aika kauan, kun arpoi niitä viikkoja. Ensin tuli teksti "raskaana" ja sit vielä (ainakin siltä tuntui) odottelin kauan viikkoja. Ja myös nyt kävi niin, tosin nyt "raskaana" tuli ruutuun ehkä 10 sekunnin kuluttua, eli nopeammin kuin viimeksi, mutta viikkoja arpoi taas jonkun aikaa. Mietinkin, että kertookohan siitä, että on rajalla, kun niin kauan kesti, kun muistaakseni edellisessä raskaudessa joka sitten meni kesken, heitti samalla kertaa sekä tekstin että viikot. Tiedä sitten...

Omaa napaa: Nyt oon sitten virallisesti seonnut tän testailun kanssa, ja tilasin vielä yhden Clerabluen viikkonäytöllisen. Ja siis tarkoitus metsästää siihen se "raskaana 3+" teksti. Mutta mutta, milloinhan sen sitten uskaltaisi tehdä :whistle: Onkohan liian aikaista, jos tekee silloin, kun tulee viisi viikkoa täyteen, eli alkaa sitten kuudes viikko, eli 5+.
Sitten meni vielä hassusti, kun soitin neuvolaan ja kyselin, olisiko mahdollista päästä siihen hcg arvon mittaukseen (eilen soittelin paniikissa :D). Ei onnistunut, mutta sanoi, että varataan saman tien aika. En tiedä kuuliko hän sitten väärin mun viime menkkojen alkamisajankohdan, vai mitä, mutta sanoi, että voitaisi varata viikon 40 alkuun aika. Ihmettelin, että onpa aikaisin, mutta koska se aika ei mulle sopinut, niin sanoin, että mulla olisi nyt viikko 39 vielä mahdollista tulla mihin aikaan vaan kun on vapaaviikko. Ja hän varasi sitten ajan jo ensi viikolle.. Olin puhelimessa jotenkin ihan ajatuksissani, enkä tajunnut asiassa mitään omituista, mutta nyt rupesin miettimään, että silloinhan on vasta 5+1 (?). Eli ihan kuudennen viikon alussa.... Mietin nyt, että pitäisikö soittaa ja varmistaa, että ymmärsikö hän viikot väärin, mutta sanoin kyllä useaan otteeseen puhelimessa, että menkat on nyt pari päivää myöhässä. Mielellään menen kyllä jo ajoissa, koska kiva saada puhua näistä peloistakin (riippuen vähän neuvolatädistä), että eipä kai siinä sitten mitään.
Nyt pitäisi vielä alkuraskauden ultraan varata aika 6+ viikolle...
 
Ultrista joo, mulle yksityinen kans sano, että seittemännellä viikolla (oletin myös, että 6+) ja sitten aluksi sano, että vielä viikolla 10 vois ultrata, mutta nyt sano, että jos tossa ar-ultrassa kaikki hyvin, niin sit np ois seuraava..

Testeistä mähän oon nyt kans jo kuluttanu kuus normi testiä ja yhen digin. :LOL: Nyt ajattelin lopettaa, kun kuitenkaan nekään ei mitään takaa. Mulla molemmissa keskenmenneissä viikot nousi digeissä normaalisti ja viivat vahveni niin kauan, että lopetin testailun (siis vika testi joskus 8+ viikoilla) ja sitten vuodot tuli ihan puskista 10+ viikoilla.

MUTTA HEI kuiteskin, kaikille meille uskoa ja onnea näihin vauvajuttuihin, kyllä se vielä tästä! :heart:
 
Sitä vaan, että täällä vahvasti tuntuu siltä että EN ole raskautunut. Jos sitä nyt sitten mitenkään voisi edes tunnustella. Tosin tässä keskenmennessä raskaudessa tuli vahvasti olo että menkkkoja ei tule, jotenkin niin etten ollut niinkään varma raskaudesta, vaan siitä että vuoto ei ala. Outoa.
Sanotaan nyt vaikka niin etten ole yllättynyt kun menkat alkaa.. (minäkö pessimisti???)
 
Huomenta! Täällä pp2 menossa. Maha on välillä melko kipee, johtunee tosta punktiosta kun meinaa vähän nestettä kerryttää muniksiin. Tänään menen tarkistus käynnille arvauskeskukseen.
Lääkärin määräämä testipäivä olis sitten 8.10 MITEN MITEN MITEN sitä jaksaa olla sinne saakka.. Katsoin jo mahdollisen lasketun ajankin, olis sopivasti 12.6, eli miehen syntymäpäivä. VOI olisipa tuo hyvä enne ja pääsisin antamaan lahjaksi sen miehen kauan kaipaaman pojan...
Terkuin Tillu&Mini:heart:
 
täällä tänään aamulla pärähti tikkuun tummanpunainen ovisplussaviiva :) eilen illalla kamalan riidan jälkeen päästiin onneksi "asiaan" ja jos huomenna aamulla laittaisi taas kaverit apajille :)

Ja tänään on kp 12/26-29. Viime kuussa ihan samana päivänä kp 12 pärähti tuo ovisplussa. Et aika kellon tarkkaa...menkathan alkoi tasan 2 vko päästä ovisksesta viimeksi, eli tuomion päivä taitaa olla täälläkin la 8.10. kuten sinullakin Tillu79! Eli kierto taitaa tässä kuussa taas olla se 26 pvä.

Tehilla mä oon niin pessmisti kanssa, mutta nyt vaan päätin että se lapsi tehdään tässä kuussa! Ja sillä sipuli.
 
Viimeksi muokattu:
Oi vitsi, kun täällä on nyt paljon jännäiltävää! Ovisplussia, plussanneita ja sitten vielä Tillu!
Paaaaaaaaaaaaljon plussatuulia teille!!!:heart:
Ja MÄKI HALUUN JO PÄÄSTÄ YRITTÄMÄÄN! Ei jaksais venata yhtään enää! Kaikenlisäks halut on palannut miljoonakertasina ja tietty just nyt, kun "ei sais"!;) Ja mies ei haluu käyttää kumia...joten katotaan nyt miten niiden "yksien menkkojen odottamisen" kanssa käy!;) Ens ke on se ultra, että sinne nyt ainakin ollaan ihan kiltisti, et varmasti näkee onko tyhjentynyt ja jos vaiks mittaavat sen hcg:n myös!
Mut sit viimestään niiden seuraavien menkkojen jälkeen niin mikään ei pidättele!;) Ja joskus täälä kirjotinkin siit tikuttelusta ja ovisplussan metsästyksestä, kun ei "jaksais" sitä joka toinen päivä härdelliä...mutta ehkä se vaan on parempi kuitenkin... eli viimeks oli kp11-kp19 joka toinen pvä... ja sama varmaan sit alotetaan...
Mut siis tääl ei tosiaankaan mitään erikoista. Hiukan tiputtelee jotain rusehtavaa vuotoa...toivon silti, et kohtu on tyhjä!

Sanmar ja vauvaqme Mulla tuli aina siinä viikkotestissä heti se "raskaana" teksti ja sitten aina hiukan kauemmin arpoi niitä viikkoja! Ja jos tosiaan metsästää niit isompia viikkoja niin odottakaa ainakin sen viikko!;) Nimi. kaikki rahat mennyt niihin!;)
 
voih blaah..mä kiusasin itseäni ja menin tutkailemaan noita Fertilityfriendin taulukoita missä ihmiset on laittanut lämpökäyrät, ovispäivät ja sänkypuuhapäivät ja huomasin että lähes kaikilla plussanneilla oli niin että olivat kyllä hommailleet tosi ahkeraan ENNEN ovista, siis ainakin jotain viikon ennen vähintään joka toinen päivä..että vähemmän oli sellaisia plussia jotka olivat esim. vain pari päivää ennen ovista olleet ja sen jälkeen. Et olisko meiänki pitänyt sitten olla ahkerampia niin olis ihan varmasti joitakin siittiöitä ehtinyt uimaan kärkylle??? Voi BLAAH! Nyt siis kp 9 ja kp 11 peitot heilunut ja nyt kp 12 tuli se ovisplussa. Ja peitto hulmuaa tänään ja huomenna ainakin.

Joo mä oon kyl nyt ihan liiaan hermoheikkona ;) jos tää lapsenteko olis näin tarkkaa niin ei kyl kärsis tää maapallo liikakansoituksesta. Et ehkä mä nyt relaan, eiks ne simot ehdi uida sinne munasolun luokse aika nopeesti...? Jostain oon lukenut että parhaimmassa tapauksessa menee jopa vain pari tuntia

Whisky Peat meil onkin sitten jännäilypäivät parin viikon päästä..IIK!
 
Viimeksi muokattu:
bubba Sinulla on varmaan ihan hyvät mahdollisuudet raskautua :) Itselläni ensimmäinen raskauteni sai alkunsa yhdestä kerrasta ovulaation aikana ja taukoa oli ollut ennen sitä jotain kuukauden verran. Nyt olemme yrittäneet joka toinen päivä -taktiikkaa ennen ovista.


Ovulaatio on itselläni ohi tällä kertaa. Hirveätä paineen tunnetta mahassa sekä nännit todella arat. Jospa siellä jotain tapahtuisi...:) Tuomionpäivä koittaa 4-6.10.
 
Mulla ainakin ovulaatiotestissä lukee, että postitiivisesta testistä munasolu irtoaa vasta 24-36h sen jälkeen ja eihän niillä siittiöillä mene kauaa uida perille. Parempi se on ettei etukäteen touhuile liikaa ettei siemennesteen laatu kärsi!

).( ei enää vuotoa yhtään, jee! Pysytty aloittamaan siis normaalielämä, kun joka vessa käynti ei muistuta keskenmenosta. Salaa toivon sisällä, että ultrassa 4.10. näkyisi jo kunnon munarakkula eikä tarvisi tässä kierrossa pelleillä ovistestien kanssa ollenkaan.
 
Tillu, odottavan aika on kyllä niin pitkä... Ja vielä näin tärkeässä asiassa.. Kovasti toivon, että 8.10. saisit iloisia uutisia, ja vauvelin miehen syntymäpäiviksi :heart: Mikäpä voisi olla ihanampi synttärilahja :heart:

Ja Bubba, sinulle myös kovasti peukutan, että saisit testipäivänä plussan :heart:

WhiskyPeat, onnea ovisplussasta ja paljon paljon plussatuulia sinullekin!

Chamon, onnea negasta (tuntuupa oudolta sanoa näin päin :D). Ja paljon paljon plussatuulia!

Maria -80 jännät paikat siellä sinullakin, sinulle myös paljon paljon plussatuulia!

morebabies, hyvä että vuoto lakkasi :)

Ties vaikka saataisiin lokakuussa oikein ennätysmäärä plussia pinoon, kovasti ainakin toivon niin! :heart:

Omaa napaa: Toissayönä oli kauhean kovan tuntuisia vihlaisuja ja kramppeja oikealla puolella vatsaa, heräsin painajaiseen siitä, että vuosin verta. Varmaan kivut aiheutti tuollaiset painajaisetkin. Oli kyllä hirveä yö. Kävin sitten heti vessassa tarkistamassa, mutta ei ollut onneksi verta tullut. Eilen olin vielä toissayön kivuista ja painajaisesta niin tolaltani, että kävin ostamassa kaksi Pregcheckin liuskatestiä. Toisen tein eilen kahden tunnin pidätyksen jälkeen, ja testiviiva muodostui heti liuskaan, testi- ja kontrolliviivat olivat kutakuinkin yhtä vahvoja. Tänä aamuna tein toisen liuskatestin, ja testiviiva on jopa hiukan voimakkaamman punainen kuin kontrolliviiva. Eli ei ainakaan näyttäisi siltä, että hcg olisi kauheaan laskuun lähtenyt, päinvastoin näyttää voimistuneen.. Nyt yöllä ei ollut kipuja ollenkaan, aamulla vähän etova olo ja jonkun verran tuntuu nivusissa pientä nipistelyä vähän väliä... Nännit on todella arat, melkein suihkussa käynti sattuu. Nyt pitäisi siis olla 4+4. Eli ainakin päivän pidemmällä, kun mihin viimeksi pääsin.
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

No nyt se alkoi, testaamisen himo. Menkkojen pitäis alkaa ke tai to. Juuri noina päivinä koul.päivät, joihin aina liittyy myös alkoholi.. Joten siitäkin syystä haluaisin testata ennen lähtöä, että jos sattuis tekemään mieli ottaa pari drinksua. Tuosta huolimatta siis haluaisin jo testata!!!!!!!!!!!! JOkohan tuo sillä herkällä (10 jotain yksikköä mitä en muista) testillä näkyisi??? Hyi että, pakko odottaa edes huomisaamun. (niin varmaan).

Tänä aamuna vessaan mennessä tuntui toinen rinta vähän aralta. Sitten heti PURISTELEMAAN tyyliin Sanmar että "onkohan nämä nyt arat". Eivät ole olleet enää sen kummemmat kuin normisti. Esikoiselta eka oire oli se että menkkojen alkamisen aikaan oli vaan kuukautiskipuja, muttei vuoto alkanut. Ja tätä keskenmenneestä ei ollut sitäkään. Huoh.


+++++++++ tehilla
 
tehilla, mulla on ainakin Davidin herkästä (10) huonoja kokemuksia siinä mielessä, että viimeksi Clearblue ja Apteekin oma antoivat haaleat viivat ennen Davidin testiä, vaikka Davidin piti olla herkempi.
Itse sain tässä kierrossa Clearbluen digitaalisella jo dpo10 "raskaana" ja dpo11 näkyi jo Apteekin omalla haamu (en kyllä kokeillutkaan millään testillä tässä kierrossa ennen dpo10).
Paljon paljon plussatuulia sinulle, toivottavasti saat testiin ne maagiset kaksi viivaa :heart:
 
Kävin pissalla. Juurikin tämän kyseisen Davidin kanssa. Tuloksena pelkkä testiviiva. SUPRISE! Ei silti kirvestä kaivoon. Ovulaatiosta about se 10 päivää. Eli NYT jos malttais olla testaamatta (ja rahoja tuhlaamatta) ja tikuttaa VASTA JOS menkat myöhässä. ( tai sit jos ihan pakko niin ke aamuna....
 
Onpa täällä kaikilla kauheesti jännäiltävää tai ovulaatio just tuloillaan jne.. :) Itellä ei mitään tuntemuksia..eikä hajuakaan onko ovulaatio ollu jo vai ei..aluks tikutin, mut sit alko ne "kakkosmenkat", niin sit loppu tikutus ja uudelleen en aloittanu..niin nyt ei siis hajuakaan..no, toivotaan et silti olis tärpänny..aika sais kulua vaan nopeempaa, et tulis se hetki kun menkat vois alkaa..mut toivottavasti ei ala.. :D

Kaikille kauheesti niitä plussatuulia! :)
 
Voi tätä elämää!! Olen vaihtelevan aktiivisesti taustaillut tässä pitkin syksyä, mutta kirjoittamaan asti en ole päässyt/kerennyt. Saamattomuutta sekin.
Aloitin viime viikolla uuden työn, johon lupauduin sitoutua kesäkuun loppuun saakka, projektityö ja erittäin mielenkiintoinen. Samalla tässä toivun myyräkuumeesta kolmatta viikkoa. Oli muuten ärhäkkä tauti ja en tajunnut, että kestää toipua NÄIN KAUAN.
Noh, tuossa perjantaina huomasin, että on sitten kiertopäivä 37 menossa, nyt jo 39!!! Kierto normaalisti sen 30 pävää (+-1). Ja ai maailma, kun rupesi heti vatsaa kolottamaan ja vaikka mitä! Niin, ja minä EN USKALLA tehdä testiä. :( En sitten millään. Jos se onkin negatiivinen, jos niitä viivoja tulee taaskin vain se yksi!! Ja jos tämäkin menee kesken, kesäkuun keskenmeno otti yllättävän koville. En tiedä jaksanko enää sitä helvetinmoista pettymystä.
Jotenkin olen koko vauvakuumeen onnistunut kuukaudeksi työntämään niin taka-alalle, että ihan oikeasti en ole ajatellut koko asiaa, vaikka mitään ehkäisyä ei olekaan ollut käytössä. Makasin sairaalassakin melkein kokonaisen viikon ja olen ollut niin väsynyt, että vällyjen alla on ollut melkolailla hiljaista. : /
Että voihan itku! Kaarranko huomenna apteekkiin ja ostan testin? Vai odotanko, että kuukautiset tulee. Kun ne kuitenkin tulee, tai sitten se menee taas kesken.
Olen nyt kyllä niin syvällä!!! Oikeasti olen peruspositiivinen ihminen joka ei vähästä lannistu, mutta nyt vastustaa kyllä ankarasti... :'(
 
johku Kylläpä täällä puhaltavat nyt lupaavat tuulet!!

Tosi monella oikeasti jännitettävää ovulaatio/raskaustestien kanssa :) kunpa pääsisi itsekin tuohon pisteeseen nopeasti. Kohta 2 viikkoa tyhjennyslääkkeistä.

).( taas sittenkin tullut vähän vuotoa eli eipä ollutkaan ohi ja lisäksi musta istukan palasia...Hitto...
 


SUNNUNTAI 25.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 16/?
Tillu79....................KM 01/09, 08/09, 01/10..........KP 19/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine..............KM 11/10, 04/11





HAAVEISSA TOINEN



toukka90............KM 06/11....................................KP 10/25-31
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11.......KP 10/28
bubba................TM 07/11....................................KP 12/26-29
Maria-80............KM 07/11....................................KP 14/22-25
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10..........................KP 17/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 36/28
Tehilla................KM 02/11
Chamon..............KM 07/11, TM 09/11



HAAVEISSA KOLMAS



Missa-76.........KM 04/11.................KP 11/26-30
Fantteli............KM 08/11................KP 15/28
Whisky Peat....KM 07/11..................KP 15/30-50
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.........................KM 04/11...............KP 11/25
johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 31/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^, plug-in-baby



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82
 
AAARGHHH!!! Kirjoitin pitkät tarinat ja olin muutamaa riviä vaille valmis, niin koneesta loppui akku ja kaikki hävis taivaan tuuliin :mad:

Täälä on tosiaan tosi monella piinaavat ja jännät ajat =) Toivon kovasti, että kaikkien meidän jännäilyt sais sen onnellisemman tuloksen ja saataisiin roppakaupalla uusia plussia ja "vanhat" plussaajat saisivat pitää kyytiläisensä mukana :heart: Itselläkin todelliset piibaviikot, kun tästä tasan 2 viikkoa eteenpäin, on se rv (6+2), jolloin oon päässy kaikkein pisimmälle. Eli jos siitä rajasta pääsisin eteenpäin, niin sekin ois jo jonkinlainen voitto ja ihan parasta olis, jos parin viikon päästä ultrassa näkyisi pieni ja syke. Ja muuta ei voi, kun odottaa ja toivoa parasta.

Tehilla kyllä huomenna vois ihan hyvin jo testissä jotain näkyäkin :) Harmi, että tänään tuli negaa, mutta huomenna tulos voi olla jo ihan jotain muuta! Noi Davidin testit, varsinkin noi 10iu taitaa olla aika kökköjä testejä. Oon monesti kuullu, että antavat tosi hailua viivaa verrattuna esim. 25-herkkyyksisiin. Eli tulee vahvempi plussa epäherkemmällä testillä! Plussatuulia uuteen testailuun :whistle:

Naive tosi hyvä, että sait sitä saikkua! Tekee varmasti tossa tilanteessa hyvää. Ja kovasti peukkuja ja tsemppiä sinne ultraan! Tuuhan heti sitten kertomaan, miten siellä meni. Mulla on kyllä vahvasti sellanen tunne, että siellä on kaikki loistavasti :)

johnu kyllä mä kehottaisin sua kuitenkin marssimaan sinne testikauppaan ;) Vaikka ymmärrän kyllä hyvin noita sun fiiliksiä. On inhottavaa olla tietoisasti raskaana ja pelätä keskenmenoa, mutta on myös inhottavaa elää "ollakko vaiko eikö olla" epätietoisuudessa. Eli molempi pahempi. Ainahan sanotaan, että sillon tärppää, kun vähiten sitä odottaa, ja se sopis kyllä just tohon sun tilanteeseen, kun oot työntäny vauvahaaveilut taka-alalle ;)

vauvaqme tosi hyvältä kuulostaa noi sun testiviivojen vahvuudet! Mäkin mietin sitä digitestiä, että arpooko se niitä viikkoja just sen takia pidempään, kun sitä tekstiä, jos ne viikot on just rajalla.

caisachu saako sut lisätä plussanneisiin ;)? Uskaltauduin lisäämään plussalistalle jo itteni ja vauvaqmeen myös. Nyt tytöt sovitaan, että pysytään kaikki siellä listalla, eikä kukaan tipu pois, eiks niin?!

Menin sitten malttamattomuuttani tekemään tänään uuden digitestin. Edellisen tein siis torstaina. No sehän näytti tänään samaa tulosta, eli "1-2 viikkoa". Tänään rv 4+2, että kai toi tulos just ja just käy yksiin sen kanssa. Mähän pääsisin nyt julkiselle varhaisultraan, kun sillon kesällä km-tutkimusten tulosten kertomisen yhteydessä mulle luvattiin, että kun oon uudestaan raskaana, niin saan soittaa sinne ja pääsen ultraan. En kyllä uskalla soittaa sinne vielä... Neuvolaan soitan sitten joskus jos käy niin hyvin, että ultrassa näkyisi jotain elämää.
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar laita vaan miut jo plussanneisiin ja toivotaan ettei meistä enää kukaan tule takas tänne! :) itellä toivo ja epäusko vaihtelee hetkittäin, joten varmaan aika rankaa aikaa tulossa. ainaki sen ajan kun on hereillä... ja eilen nukuin 2 päikkärit ja yöllä 22:40 - 7:35 ihan normiheräämisillä, kun aina herään yöllä useempaan kertaan. eli uni maistuu... :p

meillä päätettiin varhaisultraa vastaan kun ei kuulu kunnalliseen. ja jos menee mäkeen ni sitten menee ja mieluummin tietäisin sen oireiluna niinku tähän astiset keskenmenot ennemin kuin ultrassa. mut suunnitellahan saa mitä haluaa ja kokonaan toinen asia on et mitä sielt sit oikeesti tulee. :|
 

Yhteistyössä