Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Koski oikein paljon onnea plussasta :heart::flower: Ja viivalle oikein hirmuset vahvistumistuulet!! Ihanaa, kun plussaneiden pino vaan kasvaa!

bubba ja WhiskyPeat tätipahoittelut :hug:

Hurjia plussatuulia kaikille piinailijoille :whistle:

ON: Vielä yhdessä kasassa. Tää onkin henk.koht ennätys, kun nyt mennään viikolla 6+5 ja pisimmälle kestänyt plussa on tähän mennessä mennyt kesken 6+2 :) Jännittää vaan perjantain varhaisultra ihan hulluna...Voi kunpa siellä olisi elämää!
 
Koski onnittelut:flower:

Sanmar onnea ja tarrasukkia:flower:

ja Tätipahoitteluja :hug: niille jotka tarvii...

täällä tänään kp1 :( niin mä kyllä aavistelinkin. Kierto näköjään aikalailla sekaisin. Km:n jälkeen tuli menkat 30pv päästä, nyt kierto oli 32 pv. Mitenhän tästä sitte laskee seuraavan ovulaation kun en aio ruveta tikuttelee?
 
Fantteli: et varmaan millään laske ovista muutoin, kuin tikuttelemalla. Mulla kierto ei oo ollut koskaan säännöllinen, ja arvottiin esikoistakin melkein kaksi vuotta. Nykyään kun on suht edullisia testejä, niin varmasti aioin niillä tilannetta edesauttaa :) Eri asia on, auttaako sekään.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!:wave:

Paljon on uusia nimiä liittynyt joukkoon ja moni vanha tuttu on saanut siirtyä odottajien puolelle tai jo saanut pienen käärönsä. En tiedä kuinka moni teistä muistaa mua, mut ajattelin tulla kertomaan pieniä positiivisia uutisia tähän synkkään syksyyn!

Elikkäs pikaisesti taustoja, kolme perättäistä keskenmenoa joista viimeisin päätyi lähes raskauden puolivälissä. Enkelin LA olisi ollut 29.9.
Nyt sitten sain plussan testiin, lääkäri ultrasi ja sanoi että viikkoja olisi jo noin 6, ensi viikolle uusi ultra jos sykekin saataisii näkyviin! Koitan ajatella nyt positiivisesti että kaikki menee hyvin vaikka tietenkin myös pelottaa, mutta koitan olla antamatta pelolle valtaa! Aloitin myös klexanen piikitykset, koska edellisen keskenmenon jälkeen minulla todettiin tutkimuksissa veren hyytymistekijä häiriö.

Mutta siis kaikille oikein värikästä syksyä, nauttikaa aurinkoisista syyspäivistä ja pimeistä illoista kynttilöiden loisteessa!

Kitikat3
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Fantteli Kannatan kans tikuttamista! Itellä on kans niin sekaisin kierto nyt, ettei oo kyl hajuakaan koska ovis oli..ja siis menkat ei oo viä tullu..en usko, et oon raskaana..odottelen vaan niitä menkkoja, joiden aattelin jo alkavan viime viikolla, mut eipä alkanu ja ei hajuakaan koska alkais.. Aattelin nyt ekaa kertaa oikein kunnolla tikuttaa, koska ei oviksesta tässä tilanteessa oo mitään hajua, kun kierto on mitä on! :(
 
kitikat3 Hirveesti tarrasukkia matkaan, että tällä kertaa pikkunen pysyy kyydissä loppuun saakka! :heart: Itsellä kans toi klexanen piikitys edessä, kun seuraavaksi plussan saan..itellä ollut nuorempana veritulppa jalassa, joten pakostakin joutuu piikittään!
 
Tällä on taas tullut kauheesti tekstiä.. huh.. onnea plussanneille ja niiin paljon voimmia niille joille täti on saapunut taas kylään.. <3

tein ma viimeksi testin ja se oli haaleempi kuin esim su.. menkat ei oo alkanut vielläkään joten ostin nyt sitten testin.. jos tää ei näytä mitään niin kaipa sitten aloitan taas terot.. huoh..
 


TORSTAI 13.10.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli....................KM 08/11.............................KP 34/?
Tillu79....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP ?/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine..............KM 11/10, 04/11


HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria...........RK 01/08, KM 05/08, RK 02/11.......KP 26/26-28
toukka90............KM 06/11...................................KP 28/25-31
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11......KP 28/28
Maria-80............KM 07/11....................................KP 32/22-25
kultakimpale2.......KM 03/09, 12/10.........................KP 35/?
Tehilla................KM 02/11
Chamon..............KM 07/11, TM 09/11



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11................KP 2/28
Whisky Peat....KM 07/11.................KP 2/32-33
Missa-76.........KM 04/11.................KP 29/26-30
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11



HAAVEISSA NELJÄS



johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 21/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, Emby^, plug-in-baby, bubba




:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki, Koski


Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
nellielli hyvä kun huomasit ton kp-virheen, että sulla oli yksi päivä liian vähän. Sa juttu oli näköjään kaikilla. Olin elänyt eilen ihan tiistaita, vaikka oli jo keskiviikko ja laskenut kp:t sen mukaan. Olin jopa kirjoittanut tuon kp-listan otsikoksi tiistai :LOL: Tän siitä saa, kun ajatuksissa pyörii vaan huominen ultra...Kiitos tsempeistä!

Emby mitäs sulle kuuluu?

Fantteli :hug:

kultakimpale toivon kovasti, että siinä testissä on oikein hieno plussaviiva, sittenkun sen teet :whistle:

kitikat minäkin muistan sut!! Ihanaa, että sulla on hyviä uutisia kerrottavana :heart: Toivon kovasti, että Klexanet toimii ja tämä pieni pysyy mukana loppuun asti! Mennään aika samoissa; mulla ois tänään viikkoja 6+6 menkkojen mukaan. Huomenna ultrassa selviää, että mikä on todellisuus ja onko tuolla masussa elämää. Jos meillä molemmilla pysyy kyytiläiset mukana, niin törmäillään toivottavasti tuolla odottajien ketjussa :)
 
Viimeksi muokattu:
Emby uiuiui!! Sehän on plussa!!! Mä vähän aavistelinkin tälläsiä uutisia ;) Mahdottoman paljon ONNEA :heart: :flower:

Vitsi te ootte ihania, kun ootte mua ja mun kuulumisia kaipaillu :kiss:

No, kerrankin voin kertoa niitä hyviä kuulumisia! Vastoin kaikkia mun epäilyjä kohdussa näkyi syke ja pienen pieni alkio, joka vastasi viikkoja 6+6 :heart: Mulla oli eilen illalla jotenkin ihan luovuttaja fiilis. Oli taas niin oireeton päivä ja muutenkin sellanen "ei tästä mitään tuu" olo. Mutta niin vaan siellä kuitenkin oli elämää! Ensimmäistä kertaa todistetusti :) Kyllä siinä itku pääsi, kun lääkäri aloitti ultraamisen ja sanoi "Onneksi olkoon" :heart: Nyt on ihan mahtava fiilis! Toi alkion koko vastasi periaatteessa täysin viikkoja, koska tänään menkoista laskettuna 7+0, mutta oviksesta juurikin 6+6. Sain äitiyskortinkin jo mukaan :) Tottakai vieläkin on se pelon peikko tuolla jossain, mutta silti nyt todellakin ollaan pidemmällä kuin koskaan ennen ja toivottavasti kesäkuun alussa saataisiin nyytti elävänä ja terveenä syliin.
 

Yhteistyössä