**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Tiistaina 11.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 34/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 2/24-26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 14/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 19/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 24
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 48/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 21/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 39/35-41
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 8/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 15/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 26/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 54/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 24/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 8

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 11/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 31/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12__________________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 16/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 10

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 30
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 31/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 56/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 11/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 8/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 16/33

***Piinailijat***
nelikko82

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
pupu75


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Ihan vain pikaisesti tulin tähän uuteen pinoon kysäisemään, miten nopeasti teillä on tullut nega raskaustestiin vai oletteko edes seuraillut sitä? Mietin vaan, kun viikonloppuna, jolloin mulle tuli tasan viikko täyteen tyhjennyksestä, testasin ihan huvin vuoksi. Ja mulle tuli erittäin vahva plussa :O Onkohan se ihan normaalia, että näin viikon jälkeen hormonit on vielä niin koholla vai onkohan kohdussa edelleen tavaraa...? Mulla on tasan viikon kuluttua verikokeet, joten sittenhän niissä varmaan asiat selviää tai menee ainakin eteenpäin, mutta jotenkin jäi mietityttämään itseä, pitäisiköhän viivan olla nyt jo miten paljon haaleampi. En uskalla enää testata ennen verikokeita, kun tuli niin ahdistunut olo! Olin niin innoissani jo kun vuoto on näyttänyt vähenevän reilusti ja että päästäisiin jossain vaiheessa jo uuteen yritykseen. Mutta nyt tulikin se kauhistuttava ajatus mieleen, että jos kohtu ei olekaan tyhjentynyt ja sitten pitää mennä kaavintaan ja sitten alkaa odotella niitä menkkoja vielä jne. EN JAKSA ODOTTAA!!! Mulle lääkäri sanoi, ettei näin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ole mitään syytä odotella menkkoja, mutta kaavinnan jälkeen käsittääkseni kuitenkin pitää. Voi tuska sentään!!
 
^^ mä sain täysin negatiivisen vasta noin 4 viikon päästä lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja nyt kun oli spontaani km rv 6 ja vuodon alkamisesta on 2,5 viikkoa niin sain eilen raskaustestiin vielä haaleen viivan. Tosi haaleen, mutta kumminki näky selvästi. Uskon kyllä, että testi voi näyttää vielä selkeetä plussaa viikko tyhjennyksestä, joten sinuna en murehtisi liikoja! Toivon mukaan veritesti näyttää sitten jo hyvin pientä hcg-arvoa.
 
MiNalo: mulla siis hcg laskenut hitaasti km:n jälkeen. Välissä ollut kuitenkin yhdet menkat, kestoltaan 3pv. Näiden mukana hyytymiäkin, eli luulisin, että kohtu on tyhjentynyt. Tarkkailen kuitenkin tilannetta!... ja huomenna vielä testiä kehiin!
 
Hemu Mulla tosiaan tuli 2 viikkoa tyhjennyksestä hyytymiä ja runsasta vuotoa puoli tuntia, ja vasta sen jälkeen viiva lähti haalistumaan. Oli siis jäänyt jotain sisälle, vaikka ultran mukaan piti olla tyhjää täynnä.

MiNalo Mitenkähän paljon se jälkimmäinen vuoto voi menkkoja siirtää, kun siitäkin on nyt jo 5,5 viikkoa. Eikä tosiaan vuotoa tullut edes Teroluteilla. Eli ei taida olla limakalvoa, mitä vuotaa. Ahdistaa, kun kuukaudet kuluu eikä pääse eteenpäin. Tässä iässä muutenkaan ei olis varaa enää tuhlata kuukauttakaan.
 
Anteeksi kun en jaksa ruveta erikseen jokaiselle vastaamaan, on tullut niin kamalasti tekstiä viime kirjoittelun jälkeen. Jokaiselle kuitenkin tasapuolisesti :hug: joka sitä kaipaa. Koitetaan nyt näin joulun aikana nauttia tästä hetkestä. Ja toivottavasti meillä jokaisella olisi ensi jouluna se oma nyytti sylissä, tai ainakin kovaa vauhtia kasvamassa siellä kohdussa :heart:

zapatalle erityisesti montamonta :hug::hug:

Ootteko muuten huomanneet tämmöstä juttua netissä tänään? ;)
Jos haluat lapsia, harrasta tänään runsaasti seksiä! Tänään on vuoden hedelmällisin päivä - The Voice

Ahkerasti oon kyllä käynyt lähes päivittäin lukemassa, mutta oon yrittäny pitää hieman etäisyyttä palstailuun, kun meinaa taas ruveta liikaa ajatukset pyöriin päässä. Sh:han sanoi sillon laparoskopian jälkeen että ehkä kannattaa jokunen kierto odottaa ennen kuin jatkaa yritystä, jotta keho kerkeää palautua. Päätettiin kuitenkin että ehkäsyä ei tänä aika silti käytetä, koska meidän tuurilla se ei todellakaan tärppää heti. Ja päätin että otan ihan rauhassa, enkä seuraa kiertoa sen kummemmin. Mutta nyt taas kun ois tärppipäivät käsillä, ajatukset valtaa mielen.
 
Onkohan tuo kkm sekoittanut mun kierron kun normisti ollut noin 28 päivää eli tosi peruspituus. Nyt menossa 25/28 ja eilen oli tosi kipeä kylki. Pystyi kyllä istumaan, mutta seistessä kävi tosi kipeää ja mietin, että mulla on ollut kerran ennenkin tuommoinen ja silloin oli ovulaatio. Tein sitten ovulaatiotestin ja eilen siis lp 24 ja tuli aivan tosi punainen viiva! En oo saanut koskaan noin tummaa viivaa siihen testiin ja se tuli nopeamaa kuin se toinen viiva ja oli tummempi. Voikohan se ovis olla vasta nyt vai voisikohan tuo olla jo raskaushormonia. Pitää varalta käydä ostaan myös raskaustesti. Ovistestihän reagoi myös siihen raskaushormoniin...
 
Vastaankin tänne uuteen ketjuun näitä jotka oli edellisessä ketjussa. :) :


mamuska Ovulaatio voi olla sulla aikasemmin. :) Eli voi olla, että tää kierto on lyhyempi, tai sitten ovis muuten vaan tulee aikasemmin, mutta mielummin aikasemmin kun liian myöhään. :) Mulla on edelliset kierrot ollu kp 36 ja ovis on ollu vasata kp 22, ja nyt tosiaan sain muka kp 17 oviksen? Vaikka ihmetyttää kummasti, et voiko kerranki olla ajoissa ovis.. : /

rakkaudesta äiti Ihanasti kirjotit :heart: Ja onneksi teillä on 4 ihanaa lasta :heart: :) Toivotaan tärppionnea! :) ja samaa mieltä MiNalon kanssa, että kumpa osaisi pukea kaikki tuntemukset, se tosiaan on vaikeaa, kun tuntuu, että mielessä niitä on ihan liikaa ja kun niitä positiivisiäkin asioita pitäisi miettiä, mut tuntuu, että niitä on liian vähän. : /

MiNalo
Anteeks, multa on menny ohi, että miksi sulle kirjoitettiin ehkäisyrengas? niin ja tsemppiä sulle! :hug:

Alexa Voi eikä, tsemppiä! :hug:

kanella Mulla tuli täti tasan 6 viikon jälkeen km vuodon alkamisesta ja sain onneksi nopeasti negan testiin ja annettiin tyhjennyslääke.

Pintsu Tärppionnea! ;)

zapata Pahoittelut tädistä, kurjaa! :ashamed:

on: Mua niin ihmetyttää taas tää ovis testaaminen, tuntuu, että ei niistä testeistä varmaan ookaan apua, ruvennu tulemaan niin epäselviä, nytkin oon testannu 3 päivää ja tuntuu, että jokanen niistä on ollu yhtä vahva sen testiajan aikana, mutta sittenkun kuivuukin niin ne on yhtä vahvoja, eli ota ny selvää oliko ovis silloin, vaikka aika vahvat tuntemuksetkin oli.. plääh.. ei auta kun testailla... Mutta onneks pian on JOULU ja pieni joululoma, mikään ei oo ihanampaa kun ihan rauhallinen joulu rakkaiden ihmisten kanssa! :heart: Onko osteltu jo paljon joululahjoja? :)


Miramei Nään jonkun viivan!! mutta en tiedä näänkö sen oikessa paikassa? :O Saisitko vielä otettua muutaman kuvan jostain muusta kuvakulmasta?

Muoks. Apua Miramei!! kyllä se oikeesti on haamu, kun tässä oon sitä hetken tiiraillu, ja ei sitä kauheen tarkkaan tarvi ees katsoa!
 
Viimeksi muokattu:
miwwi uskomatonta miten sinä muistat noin monen nicin ja saat yhteen viestiin muistettua monen jutun, ihailtavaa:D Minulla toi muisti pätkii niin että ei onnistuis, ei sit millään.

Joku kyseli että voiko raskaustesti näyttää keskenmenon jälkeen vielä viikonkin päästä plussaa, kyllä voi. Eli se raskaushormooni tippuu samalla kaavalla kuin nouseekin eli joka toinen päivä puolittuu. Eli mitä korkeammalla arvo on ollut niin sen pidempään hormoonia on kehossa vielä keskenmenon jälkeenkin.

Minä kävin tänään lääkärissä, kun minulle tulee vain tuota painoa vaikka kuinka yritän liikkua ja katsoa mitä syön. Käyn urheilemassa lähes joka päivä ja syön säännöllisesti ja terveellisesti (toisen lämpimän aterian korvaan aterian korvikkeella). Kiloja vaan tulee lisää :O En ole koskaan painanut näin paljon ilman raskautta. Ja koskaan minulla ei ole ollut painon kanssa ongelmia. Kaverit yrittää sanoo että et sinä lihava ole, no sen tiedän, mutta jos painoa tätä vauhtia tulee, niin ei mee kauaa kun olen oikeasti lihava.
No huomenna menen kilpirauhaskokeisiin aamusta. Meinasin kyllä että ostan tänään niitä ovistestejä ja testaan sen oviksen. Mahaa turvottaa taas, ihan kuin olisin raskaana. Ja tänääm en ole vielä ennättänyt syödä kuin aamupuuron, raejuustoa ja ateriankorvikkeen + vettä juonut.
No nyt meen salille tunniksi ja sit vesijuoksemaan ja siitä apteekkiin.

Onko täällä muuten yhtään tämän päivän hääparia? Tästä meinas tulla meidän hääpäivämme, mutta mentiin sit kuitenkin heinäkuussa naimisiin. Onnea tämän päivän hääpareille, jos joukossa on heitä :heart::D


miramei (meniköhän toi nicci oikein? siis muistinko...mutta sinä joka laitoit kuvan testistä, sehän on PLUSSA!!!!!!!! Onnea!!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
lauru Nyt sinne raskaustestin ostoon :D Kuulostaas iltä että tärppi olisi käynyt, eikös sulla pitäis alkaa menkat tällä viikolla? Ja kyllä se niin on että noi ovistestit näyttää kuulemma myös sen raskauden. Peukutuksia sinulle :heart:
 
Miramei: Haamulta vaikuttaa. Aamulla uutta testiä? Tuuhan kertomaan miten käy uuden testin kanssa :popcorn:

ON: Mut vois tosiaan päivitellä nyt listalle kun kerta tärppiinkin voi olla mahdollisuus. Elikkäs tiedoilla: Haaveissa esikoinen, Pintsu 26v KM 11/12 ja kp:si jos nyt laittaa kp15?/25-28 En oo nyt ihan varma tosta kp:stä, mutta keskenmenosta alkoi vuoto sillai, että nyt on tuo 15. päivä menossa siitä. Ja siis oviskipuja nyt ollut joten vois hyvinkin olla suurinpiirtein tuota luokkaa tai sitten päivän pari vähemmän..
 
Miramei Ihanaa!! Haamu! Toi näyttää samalta, minkä minä sain lokakuun lopussa kun plussasin! :) Eikös tuo testi ole Wondfo? Toivotaan, että lähtee tuosta vahvistumaan!

Miwwi Mulla siis tilanne se, että sisätautilääkäri on "kieltänyt" multa raskauden tällä hetkellä. Kunnes saan perussairauteni parempaan tasapainoon raskautta ajatellen. Hänen mielestään ei siis ole riittävän hyvässä tasapainossa nyt..Ja toinen syy on, että olisi hyvä saada se laparoskopia tehdyksi. Varsinkin kun nyt itsellä on sellainen tunne, että endoa lienee muuallakin kuin munasarjassa, niin hyvä olisi tietää missä mennään. Pelottaa toki ihan vietävästi, että mitä jos löytyykin jotain, minkä vuoksi raskaaksitulo kielletään kokonaan tai se ei onnistukaan enää...No, nähtäväksi jää! Näistä syistä gyne kirjoitti sitten reseptin ehkäisyrenkaasta. En haluaisi mitään hormonaalista ehkäisyä nyt aloittaa, koska ei minulla sellaista ole ollutkaan 10 vuoteen. Joka tapauksessa kaikista näistä syistä johtuen raskauden yrittäminen olisi mahdollista seuraavan kerran vasta helmi-maaliskuusta alkaen. Riippuen nyt siitä milloin laparoskopia tehdään. Piru vie, kun ei sitäkään aikaa ole vielä kuulunut! : /
 
Minalo kiitos, toivotaan :) mitkä dpo:t sulla oli tuommosen haamun kohalla? Vaikka eipä kait niitä hirveesti voi keskenään vertailla. Yleensä oon saanut ekan plussaa muistuttavan kp 40 tienoilla, tänään kp 35 ja ihan tosiaan puhtaasti sen hammaslääkärikäynnin vuoksi tein jo nyt. En halua riskeerata mitään, jos siellä joku vaikka rakentaiskin pesää.. On wondfo.

Pintsu yritän malttaa ylihuomiseen ;)
 
Viimeksi muokattu:
Miramei: haamuhan se siellä!! Onnea matkaan! Uudesta testistä sitten kuvaa kans, kiitos!

ON: kyllä aikuinen ihminen voikin sitten olla tyhmä!!! Mä olen varmasti idiooteista idiootein! Aamulla apteekin omaan nega, testi roskiin ja se siitä! Ajattelin jättää palstailuakin vähemmälle ja olla vaan ihan rennosti! No, kuinkas kävikään??? Piti käydä työpäivän päätteeksi ronkkimassa se testi roskiksesta ja haamu! Ei tässä vielä mitään, tiedän kyllä, että just apteekin oma tekee tuota, mutta oma pää alkoi taas pähkäillä, että jos kuitenkin...! Muka päivällä kuvotti ja tissitkin on kipeät (joo, kun niitä jatkuvasti härkkii ja tunnustelee mahdollista kipua).
Tänään on tullut siteeseen aivan muutama pisara ruskeaa vuotoa, eli ei kunnon tätiä vieläkään. Alkais edes kunnon menkat, niin ei tarvis roskiksia kaivella :LOL: ! Olen siis todistetusti idiootti!
 
Miramei Mä sain ekan haamujen haamun dpo 9. Se tuli näkyviin jo testiajalla ja vahvistui entisestään testin kuivuttua. Kuvia löytyy tuolta Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja- ketjusta. Siis ekasta ketjusta. Päivämäärä taisi olla jotain 30.-31.10.
muoks. Kävin vielä tarkistaan sivunumeron ja se oli 206..pvm muistin väärin se olikin 1.11.
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikkona 12.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 35/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 3/24-26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 15/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 20/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 25
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 49/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 22/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 40/35-41
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 9/28-30
Pintsu___26v____ KM 11/12_________________________KP 15?/25-28

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 16/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 27/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 55/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 25/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 9

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 12/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 32/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12__________________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 17/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 11

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 31
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 32/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 57/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 12/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 9/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 17/33

***Piinailijat***
nelikko82

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
pupu75


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
MiNalo:flower: Onnea teille:heart: Ei tainnut olla ketään jotka ois menneet tänään vihille?

Ite kävin apteekissa kattoon niitä ovistestejä. Paketti jossa oli 7 testiä ois maksanut vähän yli 40€, en raskinut ostaa. Pitää nyt vaan tarkkailla kehoa ja laitoin kalenteriin itelle ylös näitä oireita. Kun menkat alkaa niin pitää laskeskella sit että oisko tää voinut olla ovis. Onko kukaan tilannut netistä testejä? Muistelin että kun sillon nuorimmaista kuumoilin niin joku kerto että tilaa netistä edullisesti testejä
 
Miramei kyllä minäkin näen viivan, hienoa!

Mamuska7 Prismasta Pregcheckin ovulaatiotestit maksoi muistaakseni noin 10e. Olen myös tilannut testejä Raskauskeijulta: PREGCHECK ovulaatiotesti -liuska (10kpl) - Ovulaatiotestit -liuska / Ovulaatiotestit / Herk

MiNaLo onnittelut!

ON: rupesin tietysti tekemään raskaustestejä _aivan liian aikaisin_ ja nyt en osaa lopettaa... Tässä voi vielä viikonkin joutua odottelemaan joten ei hyvä :/ Joten Alexa, samassa junassa ollaan... :D
 
Kiitti tiedosta alien_1
Olen kyllä tiennyt että minulla on ihana mies, joka tekee kaikkensa, että saan olla tässä liitossa onnellinen (edellisessä tulin vähän liiankin huonosti kohdelletuksi), mutta aina toi rakas osaa yllättää.
Eilen tulin salilta ja sanoin että oisin apteekista ostanut ovistestin, mutta makso niin paljon etten raskinut. Mies siihen että oisit vaan ostanut, ai mikäs se sellanen testi edes on ja miksi sitä tarttet. No kerroin ja kerroin että prismassa on kuulemma halvempi, että käyn siellä huomenna. No illalla mies lähti omille menoilleen ja minä jäin salkkareita kattomaan. Mies tuli kotiin ja ovella kirosi että voi itku se testi unohtu. Oli mennyt vartavasten prismaan ostamaan mulle sitä testiä, mutta oli unohtanut, kun oli kävellyt petivaate osaston läpi. Ja muisti siinä että nykyisin aina palelen yöllä (tartten kahta peittoa) ja aina vaan haaveilen, kun hotelleissa on ihanan pehmeät ja lämpimät peitot. MIes tuli siis untavapeitto ja tyyny mukanaan ja harmitteli kun testit unohtu. Oli myyjän kanssa pitkään etsinyt hyvää peittoa ja lämmintä. Ja voin sanoa että oli lämmin peitto, ei olekaan nukuttanut noin hyvin, kun viimeksi siellä hotellissa :D
On toi mies vaan niin rakas :heart:

Olen tässä lähdössä verikokeisiin, otetaan kilpirauhasarvot, kun tuota painoa vaan tulee, vaikka olen tehnyt totaalisen elämänmuutoksen. Jos noissa arvoissa on jotain häikkää, niin se voi kuulemma aiheuttaa painon nousua. En tiedä mitä muita oireita on.
Mukavaa päivää kaikille!!!!

Muuten näyttääkö se testi muuta kuin jos on ovis? Näkyykö siinä jos ovis on just mennyt? Mietin vaan että jos mulla jo se ovis oli niin etten turhaa testaile loppu kuuta tässä?
 
mamuska7 ihana mies, todentotta :) Ovistestissä näkyy yleensä aina kaksi viivaa toisin kuin raskaustesteissä, jos ovis on päällä niin silloin testiviivan on oltava samanvahvuinen tai vahvempi kuin kontrolliviivan. Jos on heikompi niin sitten ovulaatiota ei juuri nyt tai lähipäivinä ole. Ja siinä se, ei valitettavasti näe muuta :I En ole ainakaan itse törmännyt fiksumpiin ovistesteihin. Testailu neuvotaankin aloitettavan hyvissä ajoin ennen ovista että sen bongaa, muuten saattaa mennä ohi. Varsinkin näin keskenmenon jälkeen tahtoo olla hakuammuntaa ton kierron kanssa niin haastavaa tuppaa olemaan. Toivottavasti tämä auttaa :) Tsemppiä sinne! Oma ovulaatio tekee alavatsan todella kipeäksi nykyään et sitä ei voi olla huomaamatta... Ei aiemmin ole tehnyt näin kipeää, kuvittelinkin km:n jälkeen että ovis on menkkojen alku kun piti ottaa reilusti särkylääkettä mutta ei. Vasta toisessa ovulaatiossa tajusin et ovishan se. Odottelin menkkoja niin hartaudella et tietty kipujen alkaessa ajattelin et nyt!
 
mamuska Ihana mies sulla!! :heart: Voi että, osaako se olla romanttinenkin? :) Mun mies on ihana kun aina hellii jos on paha olla, mutta ei se ikinä oikeen mitään romanttista keksi, vaikka ollaan oltu yhdessä jo yli 5 vuotta, ja edelleen odotan, että hän kosisi. :( Niinkun alien tuossa sanoikin, testiin pitäisi tulla yhtä vahva tai vahvempi viiva, mutta mä en oo oikeen ikinä saanu vahvempaa viivaa, ja sitä testiviivaa saa kyllä tiirustella, että onko yhtä vahvat, mutta sen takia joutuukin testailemaan monta päivää peräkkäin, ja itse testaan yleensä kerran päivässä samaan aikaan :) ja se viivan vahvuus pitää tosiaan kattoa heti sen testiajan aikana, koska kun sen kuivuu niin silloin siitä ei saa kyllä enää mitään selvää ja on vähä vaikee vertailla muihin päiviin kun kaikki on kuivunu. :kieh:
 

Yhteistyössä