Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Paljon onnea Hattarah! :)

Bettinah, tsemppiä piinaaviin päiviin, toivottavasti ne menkat pysyisi poissa!!

Täällä alkaa pahin pettymys olla takana päin ja varovaisen toivekkaasti uuteen kiertoon. Oli kyllä erityisen kova pettymys tällä kertaa, olin niin varma raskautumisesta. Mutta semmosta se on, eikun etiäpäin!
 
Ei menkkoja, ei menkkakipuja, sekava olo, joskus sellainen olo et olen raskaana mut sit noi negat tuo sen olon etten olekaan. Noh tänään ostan sen testin jos mitään ei kuulu ja huomenna taas testaan.

Ja Hattarah mä olen tosi onnellinen sun puolesta. Toivon että kaikki menee hyvin!

Ja pushka tsemppiä!
 
meneepä jännäksi Bettinah sulla :).
Täällä jäi ovispäivä hommailut välistä, seuraavana iltana sitten myöhään vasta päästiin tositoimiin, pöh. noh, täytyy luottaa siihen päivää ennen ovista hommailuihin vaan, että ne meni maaliin:LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Iinaalisa tilaa raskauskeijulta ;) luotettavia ja halpoja. Tulee nopeasti postissa :)

Täällä siis ei vieläkään menkkoja! Ostin rfsun testin. Jonka pitäis jopa 4 päivää ennen menkkoja näyttää jos on positiivinen. Eli saas nähdä. Teen sen huomenna aamulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sheldon
Mulla on jäännyt noista rfsun testeistä hieman huono maku suuhu. Kun olin raskaana tein rfsun- ja pregcheckin raskaustestit samaan aikaa - no rfsun testi näytti paljon himmeämpää viivaa kuin tumman punainen viiva pregcheckin testissä... Monet muutkin ovat tätä samaista ihmetelleet (n) Mutta tokihan sekin näyttää varmasti plussaa jos on näyttääkseen! :love: Tuossa kuva (punainen rfsu ja sininen pregcheck)

 
Pitkästä aikaa täällä käymässä. Meillä on yritys jatkunut sen 1,5 vuotta ja nyt se on lopetettu. Luulin että tänään olisi plussa tullut kun tissit ovat todella kipeät mutta ei :( Meillä (minulla) elämäntilanne on nyt heittänyt niin pyllylleen että vauvahaaveet on totaalisen jäissä.
 
Oon niin pahoillani teidän kaikkien puolesta joilla vauva antaa odottaa :( Itse olen kyllä äärettömän kiitollinen kun uusi raskaus alkoi jo toisesta ovulaatiosta km jälkeen ja km tapahtuikin vasta tasan 2kk sitten. En olisi ikinä kuvitellut näin nopeaa edistystä. Olen nöyrä ja onnellinen.

Tänään tein uuden testin ja pelkäsin ihan hulluna vahvistuuko viiva. No kyllähän se vahvistui :love: nyt lähes kontrollin vahvuinen ja eilen ei tullut enää yhtään tuhruakaan joten se oli ihan varmasti kiinnittymisvuotoa. Eipä ole ikinä ennen ollut moista ja olinkin jo heittänyt kirveen kaivoon ja odottelin menkkoja. Huomenna kuitenkin olis menkkojen alkamispäivä ja kyllä mua jännittää mutta en mä ole paljoa huolissani enää.

Jaksuja ja tsemppiä kaikille <3
 
Ihanaa Hattarah ja Sheldon!!! Onnea plussista <3 Tarrasukkia, että pikkuset pysyy matkassa ja vahvistuvat!!
Olikos teitä muita plussanneita?
Bettinah, toivotaan että plussa pärähtää tikkuun!!! :)

Omaa napaa..
Primolut nor kuuri syöty ja menkat alkoi kahden päivän päästä kuurin loputtua. Yhtenä päivänä kuurin aikana alkoi vuotaa veristä limaa, mutta onneks kuitenkin ne pillerit onnistu stoppaamaan 20 vrk:tta kestäneet menkat!!! Nyt siis menossa kp 7/28..
Viimesin viikko ollu jotenkin vaikee. Herkistyn kaikista vauvajutuista.. Itkin viimestä päivää kun katoin toisenlaisia äitejä. Mieski alko itkee ja lohdutti sen minkä pystyi itkunsa takaa.. Tuntuu vaan niin pahalta kaiken yrittämisen jälkeen jota meilläki niin pitkään ollut. Haluis kokee sen kaiken vauva-arjen vielä kerran <3 Mies yrittää pysyä positiivisena. Se auttaa, vähän..
Mullaki ikää tulee 35 ens kuussa, vaikkei vielä peliä menetetty sen puolesta niin silti sitäkin miettii.
Onneks työrintamalla pyyhkii hyvin. Sain "ylennyksen" 5kk työssäolon jälkeen. Oon ylpee itestäni :)
Katellaan josko tästä kierrosta onnistuis.
Kivoja pakkaspäiviä kaikille!!
 
Voi bettinah <3 halaus sulle ja nyt vaan häntä pystyyn että jospa seuraava kierto olis teidän!!

Kiitos hantta. Oonkin sua miettinyt että miten menee, kun km oli samoihin aikoihin ja samalta suunnalta ollaan. Jaksamista yritykseen <3

Omaa napaa sen verran, että huomenaamuna aion tehdä digin. Huomenna siis rv 5+5. Se eräänlainen etappi, kun syksyllä tein digit 5+1 ja 5+5 ja näytti liian vähän eli raskaana 2-3. Ja sehän ei sitten hyvää tiennyt.
 
Bosch, sieltä sanottiin, että odotamme nyt vielä tämän ja ensi kierron ja sitten on aika. Eli nyt huomenna soittelen, että ei vieläkään raskaana, ja katsotaan se aika.

Pushka, toivon todella että tämä kierto on meidän molempien <3

Mutta! Vieläkään siis ei menkat ole alkaneet, mutta laitoin silti siteen kun tuli veriviiruja liman mukana, nyt huomasin että siteessä on ruskeaa vuotoa :eek: ja minulla ei sitä ole koskaan tullut. :eek: todella outoa! Ja kun testit silti näyttää puhdasta negaa.. Noh katsellaan josko ne menkat nyt sieltä alkaa. Ja jos ei ala tän alkavan viikon aikana, niin varaan perjantaiksi ajan että katsotaan verinäytteestä ja tutkitaan, että mikä meno on ja mistä johtuu. Tänään siis kp 33/30 ja dpo16 tai 17. En ole siitäkään varma.
 
NIIN ja edelleen todella väsynyt. Herännyt tänään klo 11.30 (no valvoin eilen yöllä,mutta nukuin silti 9h) ja olen aivan järkyttävän väsynyt. Meillä kävi vieraita ja meinasin nukahtaa sohvalle. Ja nyt voisin ottaa päiväunet.
 
Onnea Hattarah ja Sheldon! Ja isot isot pahoittelut Bettinah negasta! Kyllä teilläkin ois jo aika, niinku meilläki.. just laskeskelin, että keskenmenon jälkeen menossa jo yk10... nyt kp 20/26-28 eli piinaviikko alkaa.. eipä kyllä toivoa oo, mutta toiveita kyllä..
 
Mua jotenkin vit**aa kun mun yks ystävä on raskaana. Ja se tulee mulle valittaa kuinka vihaa sitä kroppaa ja sitä vatsaa kun on kuulemma läski ja ruma.. :eek: tekis mieli sanoa että on onnellinen siitä!! Raskaus ei ole mikään yksinkertainen juttu. Tai kertaheitto juttu. Argh! Sillä siis alkoi vasta kasvaa vatsa ja kuulemma niin ruma.. mitäs helvettiä...? Siis tiedän näitä naisia. Että ei tykkää raskaudesta mutta tottakai odottaa sitä vauvaa. Mutta kun hänellä ei ole mitään ongelmia edes. Siksi en tajua miksi valittaa ja vihaa. Yritän siinä sitten kuunnella. :(
 
Kiitos tsempeistä Sheldon <3 <3 Oon niin onnellinen sun plussasta!

Bettinah, entäs jos oot ovuloinut myöhemmin ja onkin kiinnittymisvuotoa. Oisko mitenkään mahdollista??

Mä niin masennun aina ja tulee niin suuri pettymys, kun on olevinaan kaikki raskausoireet ilmassa ja silti ne menkat tunkeneet sotkemaan kaiken.. Vielä sopivasti myöhässä.. Voi kumpa plussais nyt moni!! Minäkii..
 
Hantta periaatteessa se voi olla mahdollista ja siksi elättelen toiveita edelleen. Mutta silti en oikein usko kun pelkään että toivon ja kohta menkat alkaa kahta kauheampina. Siksi mä tota testiä vieläkin mietin.
 

Yhteistyössä