Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mulla on ainakin keskenmenojen jälkeen limat eläneet ihan omaa elämäänsä. Tuntuu, että sitä venyvää kananmunalimaa tulee menkkojen lopusta alkean ihan yhtenään ovikseen saakka... Alkaa osittain jo menkkojen aikaan, niin että menkkojen vika tiputtelu on sellaisen ns. "hedelmällisen valkovuodon" seassa :rolleyes:
Tssähän tuntee itsensä ihan hedelmällisyyden perikuvaksi, kun on niin limoissaan :ROFLMAO:
 
Ai että vihaan näitä lutinuksia ja lugeja ym pimppipalleroita.. Niin järetöntä möhnäämistä läpi vuorokauden että saa koko ajan joku suoja pöksyssä kulkee.

Nyt ei mitään oireita pp3,dpo7. Vähä sitä tuhruu tullu eilen mutta muuten ei niin mitään.
Kyllä nää viestit alkaa olla sellaista erittelyä, että heikompaa voisi alkaa hirvittää :LOL: Mutta me kestetään mitä vaan, tsemppiä ja täällä on kaikki pystyssä sinne suuntaan mitä vaan voi pystyyn nostella! :)
 
Ulkona ollessa alkoi heittää päässä ja tuli huono olo.

Mulle muuten iski virtsis, no luin tietysti et monella myös ollut se just ennen plussaa. Hitto kaikki vaivat voi olla ennen plussaa selkeästi :D mutta toivo elää vielä. Nyt päivä 27/30. Eli vielä olis vähän odoteltavaa. Viikonloppu onneksi niin saa olla vapaalla ja olla vaan. Sunnuntaina voisin ostaa testin ja testata sit maanantaina :) tiistaina pitäis menkkojen alkaa (toivottavasti ei ala!!)
 
Täällä tais alkaa jo piinapäivät, kp 10/28. Toissapäivänä ovulaatiotesti näytti haamua, tänään pelkkää valkoista. Toispuoleiset lantiokivut on helpottanu, jäljellä on vain tämä tasapuolisesti molemmilla puolilla tuntuva lievempi jomotus. Limatkin taisivat tulla ja mennä.

Onpa kiva jäädä piinailemaan jo tässä vaiheessa. Melkein pelottaa, että mitä tiistaina tehtävässä sisätutkimuksessa paljastuukaan. :confused:
 
Äh.. Mulla laski kyllä innostus taas. Mulla otettiin siis eilen verestä se raskaustesti, eli kp 26. Ja kuulemma selkeä nega.. :( et oon melko varma et ei se siitä plussaksi taida muuttua :( eli jos ei ala tiistaina niin silloin vasta haen testin. En viitsi turhaan ees hakea testiä.
 
Tää mun piinailu tais loppua lyhyeen. Tänäänkin tullut tuhrua, samanmoista mikä alkaa aina ennen menkkoja. Siis alkaa aina mooooonta päivää ennen menkkoja niinku nytkin. Eli oon kyllä asennoitunut siihen että tää vauvahomma oli tässä ja nokka kohti uusia tuulia. Mutta kai ne vielä lopumpana kiertoo täytyy nuo kaapissa olevat rtestit tekasta niin onpahan pois lojumasta :)
 
Juu mä pääsen nyt maanantaina eli 7+1 kunnalliseen ultraan noiden km/tm takia. Mua jännittää, pelkään et siellä on taas tyhjä pussi. Mies tulee tällä kertaa mukaan, sitäkin kuulemma jännittää :) nyt mulla on kyllä luottavaisempi olo, mut aina silti noi kolkuttaa takaraivossa et mitä jos.(n)
Voi vitsi, kyllä taatusti jännittää! Ihan varmasti kaikki on ok (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Tää mun piinailu tais loppua lyhyeen. Tänäänkin tullut tuhrua, samanmoista mikä alkaa aina ennen menkkoja. Siis alkaa aina mooooonta päivää ennen menkkoja niinku nytkin. Eli oon kyllä asennoitunut siihen että tää vauvahomma oli tässä ja nokka kohti uusia tuulia. Mutta kai ne vielä lopumpana kiertoo täytyy nuo kaapissa olevat rtestit tekasta niin onpahan pois lojumasta :)
voi harmi, mutta hyvä asennoituminen sulla on ja eihän sitä koskaan tiedä ;)
 
Tää mun piinailu tais loppua lyhyeen. Tänäänkin tullut tuhrua, samanmoista mikä alkaa aina ennen menkkoja. Siis alkaa aina mooooonta päivää ennen menkkoja niinku nytkin. Eli oon kyllä asennoitunut siihen että tää vauvahomma oli tässä ja nokka kohti uusia tuulia. Mutta kai ne vielä lopumpana kiertoo täytyy nuo kaapissa olevat rtestit tekasta niin onpahan pois lojumasta :)
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Seurataan tilanne loppuun.

Itsellä jo kp 48 menossa eikä mitään oireita mihinkään suuntaan edelleenkään. Raskaustestin tein taas kerran tänä aamuna ja nega.
 
Harmittaa nyt kyllä, ehkä vielä enemmän kuin aiemmin kun nyt täytyy odottaa että menkat alkaa. Väsyttää ihan vietävästi mutta en usko, että se testi mitenkään plussaksi muuttuu. Ihme olisi. Vaikka mulla oli tosi kova luottamus ja hyvä fiilis siitä. :( no uutta yritystä ja parin viikon päästä gynelle aika joka tutkii vähän et mitä sinne alapäähän kuuluu :D
 
Mää täällä toivon teille kaikille että ne menkat ei ala. (y)

Mulla se ovis ilmeisesti oli ja meni. Veikkaan että nyt siis on 1dpo jos näitä enkkutermejä käytetään. Tosiaan oli kivuliain ja muutenkin oirerikkain ovis ikinä joten varmaan johtuu tuosta päättyneestä raskaudesta. Eilen oli vasemmanpuoleiset lantiokivut sellaiset että ei oikein kävelemään pystynyt! Oli kyllä tosi mielenkiintoista tarkkailla noita oireita ja mieluusti tarkkailisin lisää, mutta toivottavasti ei ihan heti tarvitse. ;) Mulla on vähän sellainen kutina että olisi voinut tärpätäkin (siis ei tietenkään mitään oireita vielä, mutta noi sänkyhommat tuli ajoitettua aika hyvin)! Katsellaan sitä sitten.

Nyt tietty soitettiin sairaalasta ja ilmeisesti ne haluavat vielä tutkia meitä noiden sikiöpoikkeamien vuoksi, ja saattaa olla pienen pieni mahdollisuus että jompikumpi meistä kantaa jotain geneettistä sydänvikaa tai muuta geenivirhettä (ei ilmeisesti kuitenkaan samaa mitä viime raskaudessa koska se oli niin harvinainen tapaus että se ei voinut olla muuta kuin huonoa tuuria). Tämä ei sinänsä muuta mitään ja yritettäisiin lasta vaikka tuo riski olisikin, mutta olisivat ne voineet kertoa asiasta esim. kaksi kuukautta sitten kun alettiin suunnitella keskeytyksen jälkeistä elämää. :mad: Nyt tuo raskauden mahdollisuus vähän pelottaa. Toivottavasti meillä olisi mahikset terveeseen lapseen.
 
Aika hurjaa särki. Toivon että saisitte pian plussan ja että tulisi terve lapsonen <3

Minä sitten ton viimeisen viestin jälkeen nukahdin sohvalle. Nukuin kylläkin vain 30min ja siitä kun heräsin niin iski kova nälkä ja kun nousin niin alkoi oksettaa. Melkein jopa oksensin. Ajatus iski siis kun olin menossa syömään jotain. Tosi outoa nää mun oireillut kun kuitenkin lähes 100 varmaa etten ole raskaana. Olis kuulemma sen "mittarin" pitänyt ees vähän näyttää jos olisin raskaana. Mutta ei näyttänyt. Ja nyt en edes luulosta voi tuntea näitä oloja. Toivon toki silti että ne menkat eivät ala ja jostain syystä se ei olisi näkynyt siitä veritestissä mutta olen silti varma että ne alkaa sitten tiistaina. Ajallaan ja kipeänä. :(

Mutta tehkää ne muut plussia, jotta saadaan hyvä ketju aikaiseksi ;) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Peukkuja Bettinahille! (y)

Särki
, täällä on kans 0 tai 1 dpo ja kans ajoituksen pitäis olla nyt täysin kohdillaan. Miulla taitaa olla aika aikainen ovis kun viime kierrossakin se oli n. kp 12/28. Nyt on kp 11/28, joten piinailtavaa riittää. Sie taidat päästä testailemaan aiemmin?
 
Vau, täällähän on uusia piinailijoita kun ovikset on ohitettu. Jännätään kuinka käy:)

Tänään ei oo tullu tuhrua enää, aamulla oli mojovat menkkajomot mutta kun päivän touhusi monenlaista niin eipä oo kyllä oireita ollu. Mietin jo että millon tekisin ekan testin :) Sitä negaa veikkaan ja hönttiä tehä liian aikasi mutta kun ei malttas oottaakaan kun tuolla kaapissa 3 pc:tä oottaa....
 
Voisko jo kulua viikko-kaksi että ekat pääsis tekemään r-testejä! En malta odottaa :)

Koskakohan mää alan tikuttamaan ovista? Torstaina tuli 3 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Sitä ennen maanantaina oli kauheat limat, mutta ovista tuskin oli, koska kolme päivää aikaisemmin hcg oli 14,7. Sitten oli taas pari päivää kuivaa, sitten tuli paperiin pieni viiru verta ja sitten ei mitään.

Oikeastaan mää haluaisin ne menkat ensin, mutta jos ovikseen kuluu aikaa, niin en tiedä, maltanko odottaa yhtiä menkkoja. Teidän piinailut ei ainakaan yhtään kannusta odottamaan menkkoja :LOL:

Mää niin odotan ovisoireita ja sitten raskausoireita! Elämäni eka raskaus joka päättyi kkm:n, oli melkein oireeton. Turvotus iski heti vajaa viikko hedelmöityksestä. Samaten nälkä oli ja yksi yövuoro oli nännien alla vaaleata pahalta haisevaa möhnää, liekö jotain raskauteen liittyvään. Väsymystä oli ehkä hiukan, mutta mulla on krooninen väsymys, niin en huomioinut sitä erikoisemmin. Mää niin haluaisin edes vähän puklia. Siskolla ja äidillä on ollut yhteensä 7 raskautta melkein oireettomia (ei mm. pahoinvointia), joten jos jatkan samaa linjaa, niin en saa edes puklia. Olisi jotenkin varmempi olo, kun niitä oireita olisi.

Puuh, miksi aika kuluu niin hitaasti. Haluisin jo päästä ostelemaan kaikkia ihania vauvajuttuja. Kerta esikoinen on kyseessä, niin kaikki pitää hommata. Ja kerta on tällainen vanha hömppä jo, niin sitä varmaan hurahtaa oikein kunnolla kaikkeen. Toisaalta oon aina katsonut tarkkaan ettei turhuuksia hommata, niin toivon, että se toimisi nyttenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on kans vähä sellanen olo et aika sais mennä vauhdilla. 2 viikkoa tyhjennyksestä...tulis ne menkat äkkiä, haluun oottaa yhden kierron ennenkun yritetään. Luin tuossa netistä mitä vitamiineja mies saa alkaa popsimaan, jos se nyt yhtään avittais raskautta pidemmälle. Jos se kolmas kerta toden sanoo. Panikoin jo niin paljon et jos tulen raskaaksi et saanko siitä yhtään hyvää fiilistä. Taidan mennä sitä ennen neuvolaan juttelemaan asiasta, kun peruin varattuja aikoja niin sanoi että voin varata ajan vaikka en vielä olis raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voisko jo kulua viikko-kaksi että ekat pääsis tekemään r-testejä! En malta odottaa :)

Koskakohan mää alan tikuttamaan ovista? Torstaina tuli 3 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Sitä ennen maanantaina oli kauheat limat, mutta ovista tuskin oli, koska kolme päivää aikaisemmin hcg oli 14,7. Sitten oli taas pari päivää kuivaa, sitten tuli paperiin pieni viiru verta ja sitten ei mitään.

Oikeastaan mää haluaisin ne menkat ensin, mutta jos ovikseen kuluu aikaa, niin en tiedä, maltanko odottaa yhtiä menkkoja. Teidän piinailut ei ainakaan yhtään kannusta odottamaan menkkoja :LOL:

Mää niin odotan ovisoireita ja sitten raskausoireita! Elämäni eka raskaus joka päättyi kkm:n, oli melkein oireeton. Turvotus iski heti vajaa viikko hedelmöityksestä. Samaten nälkä oli ja yksi yövuoro oli nännien alla vaaleata pahalta haisevaa möhnää, liekö jotain raskauteen liittyvään. Väsymystä oli ehkä hiukan, mutta mulla on krooninen väsymys, niin en huomioinut sitä erikoisemmin. Mää niin haluaisin edes vähän puklia. Siskolla ja äidillä on ollut yhteensä 7 raskautta melkein oireettomia (ei mm. pahoinvointia), joten jos jatkan samaa linjaa, niin en saa edes puklia. Olisi jotenkin varmempi olo, kun niitä oireita olisi.

Puuh, miksi aika kuluu niin hitaasti. Haluisin jo päästä ostelemaan kaikkia ihania vauvajuttuja. Kerta esikoinen on kyseessä, niin kaikki pitää hommata. Ja kerta on tällainen vanha hömppä jo, niin sitä varmaan hurahtaa oikein kunnolla kaikkeen. Toisaalta oon aina katsonut tarkkaan ettei turhuuksia hommata, niin toivon, että se toimisi nyttenkin...
Mä taas niin toivon ettei tulisi pahoinvointia. Ekat puklaukset nauratti mutta sitten purjosin/yökkäilin 12 viikkoa putkeen ja se oli yhtä helvettiä. Sen kyllä jotenkuten kesti kun tiesi että paha olo oli hyvään tarkoitukseen mutta ei sit saatukaan lasta syliin. :( Nyt toivon mahdollisimman laattavapaata raskautta jos nyt vaan raskaudun! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Peukkuja Bettinahille! (y)

Särki
, täällä on kans 0 tai 1 dpo ja kans ajoituksen pitäis olla nyt täysin kohdillaan. Miulla taitaa olla aika aikainen ovis kun viime kierrossakin se oli n. kp 12/28. Nyt on kp 11/28, joten piinailtavaa riittää. Sie taidat päästä testailemaan aiemmin?
Mä laskeskelin uudestaan ja saattaa olla et mulla on jo 2dpo mutta eipä kai tuo niin nuukaa ole. :D Mulla tosin on yleensä pitkät kierrot eli usein yli 35 päivää mutta nyt en tiedä kun on takana kaavinnat sun muut. Nyt siis kp19 joten varmaan vähän taas venähtää. Alan varmaan silti testata älyttömän aikaisin koska olen hiljattain tajunnut olevani himotestaaja. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Miusta pieni pahoinvointi oli hauskaa. Oli tosi huvittavaa miettiä, mitä sitä suuhunsa seuraavaksi työntäis ja mikä tuntuu milloinkin hyvältä, sillä ne tosi harvoin oli sellaisia mitä olisi tehnyt mieli aiemmin - kurkku, parsakaali, keltainen paprika... Yleensä kuitenkin syön kohtuudella rasvaa ja hiilareita, kasviksia pitää olla kyytipoikana ja himoitsen suklaata.
 
Misu, mitä vitamiineja aiot syöttää miehelle? Mä en ole edes tajunnut laittaa miestä kans syömään jotain. Itse syön monivitamiinia + foolihappoa.
Mies syö jo parapähkinöitä (seleeniä), mutta meinaan ostaa sinkkiä ja c-vitamiinia. Vaikka syödään terveellisesti, ei ruokavaliomme ole aivan samanlaiset ja pienet listä ei varmaankaan tee pahaa. Itse syön monivitamiiniä ja foolihappoa. Katsotaan jälkitarkastuksessa määrääkö lääkäri vielä vahvempaa foolihappoa.
 
Mä laskeskelin uudestaan ja saattaa olla et mulla on jo 2dpo mutta eipä kai tuo niin nuukaa ole. :D Mulla tosin on yleensä pitkät kierrot eli usein yli 35 päivää mutta nyt en tiedä kun on takana kaavinnat sun muut. Nyt siis kp19 joten varmaan vähän taas venähtää. Alan varmaan silti testata älyttömän aikaisin koska olen hiljattain tajunnut olevani himotestaaja. :whistle:
Heh, himotestaajat:) Minä en laittanu olla testaamatta niin tänä aamuna uitin PC:n :) no yllätys yllätys, eihän siinä mitään näkyny :) dpo 9 pp5 Arvelen sen kyllä nega olevan myöhemminkin...
 

Yhteistyössä