Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mä en kyllä jaksa oottaa teidän piinailjoiden testejä:) joko joko??

Minä olisin 32v jos tästä alkaneesta raskaudesta vauvan saisin.

Bosch: Kyselit niistä hinnoista yksityisellä. Joo, ei ne ilmaisua ole ja pitkälle riippuu siitäkin että millaisiin hoitoihin lähdetään. Meidän icsit on tehty 2006 enkä tarkkaa muista kuin paljon silloin maksoi, muistelen 1500-2000e per hoito plus kaikki lääkkeet, testit ym päälle. Nyt varmaan olis kalliimpi. Tänä vuonna se eka pakaste alkion siirto lääkkeineen oli noin 1000e ja tää toinen pikkusen kalliimpi kun oli pitkäviljely. Alkuraskauden ultrassa oon aina käyny samassa paikassa, ei siinä enää ar ultran hinta tunnu missään kun on noi hoidot maksanu. Onneksi on hoitoja :)
 
Hei! Vastasin tossa äsken toiseen osioon tosta eilisestä testistä kun juolahti mieleen ku mullaki eilen tuli kaks viivaa pitkittäin, ihan kirkkaan punasia sinne kontolliviivaan asti, kunnes se punasuus haihtu siitä. Mutta se imutyyny siinä max merkin jälkeen oli ihan kirkuvan punanen. Kuuluuksen olla? Vai olikse jotenki viallinen. Muistelen et se tyyny ei muuta kyllä väriä!!?????
Kertokaa :eek::eek:
 
jos nyt plussaisin niin oisin sitten just täyttänyt 42v kun vauva syntyis. Katsellaan kuin käy.
Minä syön vahvempaa foolihappoa minkä gyne kirjotti ekan keskenmenon jälkeen. Lauantaina selviää mitä nyt kokeillaan kun menen käymään hänen vastaanotolla jälkitarkastuksessa, voi olla että ihan samalla reseptillä mennään vieläkin.
 
Mä en kyllä jaksa oottaa teidän piinailjoiden testejä:) joko joko??

Minä olisin 32v jos tästä alkaneesta raskaudesta vauvan saisin.

Bosch: Kyselit niistä hinnoista yksityisellä. Joo, ei ne ilmaisua ole ja pitkälle riippuu siitäkin että millaisiin hoitoihin lähdetään. Meidän icsit on tehty 2006 enkä tarkkaa muista kuin paljon silloin maksoi, muistelen 1500-2000e per hoito plus kaikki lääkkeet, testit ym päälle. Nyt varmaan olis kalliimpi. Tänä vuonna se eka pakaste alkion siirto lääkkeineen oli noin 1000e ja tää toinen pikkusen kalliimpi kun oli pitkäviljely. Alkuraskauden ultrassa oon aina käyny samassa paikassa, ei siinä enää ar ultran hinta tunnu missään kun on noi hoidot maksanu. Onneksi on hoitoja :)
Ei vielä... :ROFLMAO:
 
Jos en olisi varma etten ole nyt raskaana niin olisin melko varma et olen :D oli erittäin selvästi kirjoitettu mutta kuitenkin. Kävin kaupassa, oksensin melkein makkaratiskillä. En kyllä tykkää muutenkaan makkarasta mutta ei sen haju ennen ole vaikuttanut. Nukahdin päivällä sohvalle ihan yhtäkkiä. Ja tuli paha olo kaupassa muutenkin kun siellä kävelin. Kaikkien ihmisten haju tuli nenään. Mutta kun ei ole mitenkään mahdollista että olen nyt raskaana. Ja tiedän sen. Joten mitä hittoa tää mun kroppa tekee? Nyt kuitenkin vasta kp10.

Muttajoo, pää sekaisin, kroppa sekaisin. Kaikki raskaana!! Ja vielä vahingossa ja valivalivali!

Kiitos purkauksesta :D
 
Jos en olisi varma etten ole nyt raskaana niin olisin melko varma et olen :D oli erittäin selvästi kirjoitettu mutta kuitenkin. Kävin kaupassa, oksensin melkein makkaratiskillä. En kyllä tykkää muutenkaan makkarasta mutta ei sen haju ennen ole vaikuttanut. Nukahdin päivällä sohvalle ihan yhtäkkiä. Ja tuli paha olo kaupassa muutenkin kun siellä kävelin. Kaikkien ihmisten haju tuli nenään. Mutta kun ei ole mitenkään mahdollista että olen nyt raskaana. Ja tiedän sen. Joten mitä hittoa tää mun kroppa tekee? Nyt kuitenkin vasta kp10.

Muttajoo, pää sekaisin, kroppa sekaisin. Kaikki raskaana!! Ja vielä vahingossa ja valivalivali!

Kiitos purkauksesta :D
Mää olin jokaisella yrityskerralla niin raskaana kuin joku vaan olla ja voi. Paitsi ei ollut mitään pahoja oloja ja olisin niin halunnut oksentaa. Kolmannella kerralla tärppäsi ja silloinkin naureskelin, että valeraskaus taitaa taas olla.

Mää kohta lasken jo päiviä, koska saan testata. Mutta jos nyt tulis ensin edes hymynaama ovistestiin. Aattelin, että lauantaina alkaisin testata ovista, mutta vuodan kahdeksatta päivää ja vielä ei loppua näy. Mutta jos ovis tulee niin kuin ennen, niin voisin testata jo 2,5 viikon päästä, hui!

Sanokaa nyt muutkin, että katsotte jo ennen ovista laskureista koska on la, koska jäätte äippälomalle jne.... tai taisi sitä jotkut jo aikaisemmin mainitakin. En ole ainoa joka on ns. hullujen kirjoissa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah :) Minä muistan ekan raskauden 9v takaperin: Jos en olisi tiennyt olevani raskaana niin en olisi tiennyt olevani raskaana :) Ei niin mitään oireita. Kaikki meni silloin hyvin.

Nyt on kyllä oireetonta kanssa, välillä jotain aivan pientä mutta ihmettelen kyllä jos tuolla joku kasvaa? Rv 4+6 taitaisi tänään olla. En kyllä älyä....
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Hantalla kanssa jännä tilanne! Missä ne sun menkat on jos testi on muka nega? ;)

Jes! Huomenna saa testata. Testit on jo hommattu ja tuolla ne kutsuu mun nimeä. Tänään on taas vähän raskaampi olo ja alavatsa on täyden oloinen ja ihan kuin olisi menkkakramppeja mutta väärässä paikassa. Myös hirveän kylmä ja oksettaa. Oliskohan tämä sittenkin sitä itseään? Saako testata esim. keskiyöllä? :ROFLMAO:
 
Mää olin jokaisella yrityskerralla niin raskaana kuin joku vaan olla ja voi. Paitsi ei ollut mitään pahoja oloja ja olisin niin halunnut oksentaa. Kolmannella kerralla tärppäsi ja silloinkin naureskelin, että valeraskaus taitaa taas olla.

Mää kohta lasken jo päiviä, koska saan testata. Mutta jos nyt tulis ensin edes hymynaama ovistestiin. Aattelin, että lauantaina alkaisin testata ovista, mutta vuodan kahdeksatta päivää ja vielä ei loppua näy. Mutta jos ovis tulee niin kuin ennen, niin voisin testata jo 2,5 viikon päästä, hui!

Sanokaa nyt muutkin, että katsotte jo ennen ovista laskureista koska on la, koska jäätte äippälomalle jne.... tai taisi sitä jotkut jo aikaisemmin mainitakin. En ole ainoa joka on ns. hullujen kirjoissa :p
Ihan oot normaali jos kattelet ja suunnittelet ja laskeskelet. Nimimerkillä toinen normaali :)
 
Hantalla kanssa jännä tilanne! Missä ne sun menkat on jos testi on muka nega? ;)

Jes! Huomenna saa testata. Testit on jo hommattu ja tuolla ne kutsuu mun nimeä. Tänään on taas vähän raskaampi olo ja alavatsa on täyden oloinen ja ihan kuin olisi menkkakramppeja mutta väärässä paikassa. Myös hirveän kylmä ja oksettaa. Oliskohan tämä sittenkin sitä itseään? Saako testata esim. keskiyöllä? :ROFLMAO:
Saat testata heti perjantaina sillä ehdolla että tuut ensimmäiseksi tänne hehkuttamaan sitä plussaa :)
 
Ja kuinka hitaasti se raskaus oikein soljuu eteenpäin?!?!

Nyt tuntuu olevan ikuisuus siihen, että tulisi edes ovis. Saatika että saisi tehdä r-testin. Saatika siihen, että pääsisi turvallisille vesille. Se ainoa raskaus mikä itsellä on ollut, niin meni tuskaisen hitaasti eteenpäin. Taitaa seuraava raskaus tuntua ikuisuudelta.
 
Ja kuinka hitaasti se raskaus oikein soljuu eteenpäin?!?!

Nyt tuntuu olevan ikuisuus siihen, että tulisi edes ovis. Saatika että saisi tehdä r-testin. Saatika siihen, että pääsisi turvallisille vesille. Se ainoa raskaus mikä itsellä on ollut, niin meni tuskaisen hitaasti eteenpäin. Taitaa seuraava raskaus tuntua ikuisuudelta.
Niin se matelee välillä mutta niin se kiitääkin. Vauvavuosi mennä vilahtaa nopsaan, pian se kävelee, menee eskariin tai on reipas kakkosluokkalainen Niinkuin meidän esikko. Ei se aina matele, ei todellakaan. Mutta tiedän että odottavan aika on pitkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Hantalla kanssa jännä tilanne! Missä ne sun menkat on jos testi on muka nega? ;)

Jes! Huomenna saa testata. Testit on jo hommattu ja tuolla ne kutsuu mun nimeä. Tänään on taas vähän raskaampi olo ja alavatsa on täyden oloinen ja ihan kuin olisi menkkakramppeja mutta väärässä paikassa. Myös hirveän kylmä ja oksettaa. Oliskohan tämä sittenkin sitä itseään? Saako testata esim. keskiyöllä? :ROFLMAO:
Noniimpä! Missä menkat, ku tietäs itekki :ROFLMAO: :geek:
Iiiks mäki testaan huomenna! Oi kumpa me plussattas kaikki!!!! :love:

Inhottava olo ollu. Taino useemman päivää on ollu kipeeks tuleva olo ja tänään toi juilii kurkkua siihen malliin ja yskittää, että kiittithänks vaa. Ja muutenki aivastuttaa ja kirveltää nokkaa.
Tänään muuten salilla kun tein vatsoja niin aina kun rutistin ni pisti tonne alas jonnekki syvälle! Ja kun laitteisiin istuessani oikasen rankani silleen ryhdikkääks ni oikee repi tuolla jossain alhaalla. Tykytystä ja kuplintaa tuntunu taas. Välillä kyl sellanen nopeesti ohimenevä menkkajomoki tuntunu.. :barefoot:
Will see.. Ja jos ei plussaa kuulu ni se on tän kuntokuurin vika et odotuttaa menkkoja :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Kiitos Tintt@r@. <3 Jännittää kyllä ihan pirusti. Jos se on plussa niin ei voi kyllä ottaa lunkisti ennen kuin vasta nt-ultran jälkeen ja vieläkin pelottaa nuo sikiöpoikkeamat kun ei vaan voi tietää miten nuo kortit jaetaan. Mutta se pelaa joka ei pelkää! (y)
 
Ja kuinka hitaasti se raskaus oikein soljuu eteenpäin?!?!

Nyt tuntuu olevan ikuisuus siihen, että tulisi edes ovis. Saatika että saisi tehdä r-testin. Saatika siihen, että pääsisi turvallisille vesille. Se ainoa raskaus mikä itsellä on ollut, niin meni tuskaisen hitaasti eteenpäin. Taitaa seuraava raskaus tuntua ikuisuudelta.
Ihan sama juttu! Mä oon kanssa niin kärsimätön että viime raskaudessa oli ihan tuskaista laskeskella niitä viikkoja. Opettaa sentään kärsivällisyyttä! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä