Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Pakko purkaa ajatuksia jonnekin. En ymmärrä kroppaani.

Niinkuin aiemmin kirjoitin, tästä kierrosta taisi ovis jäädä kokonaan pois, mikä on harvinaista minulle. ( Ovis piti olla viime torstaina. Ei ole näkynyt eikä kuulunut...)

Minulle on tullut nyt muutaman viikon ajan myös pahoinvointia ruokailun jälkeen. Ei joka kerta, mutta yleensä noin kerran päivään. En ymmärrä mistä se voisi johtua, jos ei ole raskaana. Verensokerista?

Myös pari kertaa on paha olo tullut, kun olen juonut yhden lonkeron. En sitten ole niitä enempää juonutkaan (en minä kyllä normaalistikaan niitä juo kuin sen 1-2 /kk).

Haamupotkuja on nyt tullut pari kertaa. Ne nyt on ihan tavallista synnyttäneille naisille, mutta minulla niitä ei ole ollut imetyksen lopettamisen jälkeen. Rupesin sitten miettimään myös niiden aiheuttajaa. Elohiiri kohdussa kenties? :D Haamupotkut saivat myös aikaan sen, että näin unta, jossa olin raskaana.

Pointti siis ajatuksille oli se, että miksi tämmöisiä oireita tulee, vaikka ei ole raskaana? Onko mieli tosiaan niin vahva, että se alitajuisesti kehittää oireita, vaikka mitään aihetta niille ei ole?

Eniten häiritsee tuo pahoinvointi. EI ole kivaa viikkotolkulla voida pahoin ruuan päälle, vaikka se nopeasti ohi meneekin.

Tämmöistä tänne siis. Odottelen menkkoja saapuvaksi ensi viikolla.
 
Mulla tuli myös huono olo parist siiderist kmenon jälkeen .vissiin kroppa oli vielä "raskaus tilassa".entiiä oliko hcgtä vielä veressä vai mitä oli.

Mutta murta lima asiaa! Mulla ois ovis pitäny olla viime viikol kuten täälä jo kerroin en kunnon ovis plussaa saanut... nyt kuitenkin pari päivää tullu paljon valkost limaa semmost venyvää? Onko se sitä limaa mitä yleensä oviksen loputtua tulee? Eikö ovuslima oo yleensä kirkasta ja venyvää kun on hyvä aika aloittaa hommaileen? Mä en oikeen näist limoist paljookaan tiiä :D
 
Muutama hetki vierähtänyt siitä kun täällä oon viimeeks käynyt kuulumisia lukemassa...

Onnea plussanneille! ♡

Itse jätin vauvahaaveilut sikseen kun aloitettiin tuossa tammikuussa masennus/paniikkihäiriölääkitys. Viime sunnuntaina kun menkat oli myöhässä kaks päivää niin tein testin. Ajattelin myöhästymisen syyks stressiä. Noh plussahan sieltä tupsahti! :love: Tein vielä toisenkin testin samana iltana ennen kuin miehelle uskalsin asiasta mainita. :LOL:

Varpaat ja sormet ristissä mennään päivä kerrallaan että toivottavasti pieni nyt pysyy matkassa.. Pelko menetyksestä on suuri.

Tsemppiä jokaiselle (y)
 
  • Tykkää
Reactions: nemelia ja Nessu87
Oi kerttupetteri, paljon onnea :love:

Mä tulin avautumaan. TAAS yksin mun kaveri ilmoitti olevansa raskaana. Mutta se on vahinko eikä halua pitää lasta. Tai hän haluaa ehkä mutta mies ei. Jotenkin alkaa vi***taa kun täällä monia naisia jotka haluavat lapsen enemmän kuin mitään muuta, mutta ei vaan onnistu. Sitten on noita pariskuntia jotka sekstailee kerran kuussa ja ehkäisystä huolimatta on raskaana. Ihan käsittämätöntä. Kiitos ja anteeksi :D

Mulla kp 7/30 ja aion tehdä plussan tässä kierrossa!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.80 ja iinaalisa
Mulla jäänyt tää palstan seuraaminen aika pitkäksikin aikaa, viime loppusyksystä tuli totaali turhautuminen ja "stressi", seksikään ei enää tuntunu seksiltä ku ihme suorittamiselta. Heitin kaikki ovulaatiotestit ns. nurkkaa ja tämän palstan kyttäämisen vähän vähemälle. Säästypä mielenterveys! :D
Mutta, täällä ollaan taas! :)
Onnea kaikille sillä välin plussanneille :) <3 <3
Itellä täällä kuumeilu jatkuu edelleen, kuukausi kerrallaan. Keskenmeno takana siis 4/2015 (siitäkin kohta vuosi! Kuin tää aika meneeki näin nopeasti..!)
 
Tiiän bettinah tunteen mullakin pati kaverii tehny abortin täs viime aikoina.kaiken huippu oli tää pariskunta jotka lapsen tekemällä tekivät kun semmoset halusivat,noh raskaaks tulivat mutta mielimuuttukin ja päättivät teettää abortin ja kattoo sit vuoden tai kahen pääst uudestaan...kyllä vitutti (anteeks kiroilu) kun ite oli just saanu keskenmenon....
 
Viimeksi muokattu:
Mua kans ärsyttää se, kun mulla moni kavereista raskautuu eka yrittämällä. Ja vähintäänkin muutaman kk sisään ovat kaikki onnistuneet yrityksissään. Tällä hetkellä yksi tuttu on ilmeisesti ehkäisystä huolimatta raskaana....

Pahin oli esikoista yrittäessä. Kaveri tuli raskaaksi vahingossa. Ei ensin suostunut edes testaamaan, kun väitti stressiksi. SItten liian myöhään testasi. Yritti saada abortin, mutta ei niin myöhään enää saanut. Antoi sitten adoptioon sen lapsen. Kyllä minua korpesi silloin ja pahasti.

Ja kun sain keskenmenon, muut valitteli, että miten heillä murheet painaa jne. Oli sitten pakko tokaista, että joku auton hajoominen tms. (mistä silloin valittivat) on aika pientä....

Mutta täällä koitetaan nyt ottaa rennosti. Meillä on tänään 10v. hääpäivä nimittäin. <3
 
Mua kans ärsyttää se, kun mulla moni kavereista raskautuu eka yrittämällä. Ja vähintäänkin muutaman kk sisään ovat kaikki onnistuneet yrityksissään. Tällä hetkellä yksi tuttu on ilmeisesti ehkäisystä huolimatta raskaana....

Pahin oli esikoista yrittäessä. Kaveri tuli raskaaksi vahingossa. Ei ensin suostunut edes testaamaan, kun väitti stressiksi. SItten liian myöhään testasi. Yritti saada abortin, mutta ei niin myöhään enää saanut. Antoi sitten adoptioon sen lapsen. Kyllä minua korpesi silloin ja pahasti.

Ja kun sain keskenmenon, muut valitteli, että miten heillä murheet painaa jne. Oli sitten pakko tokaista, että joku auton hajoominen tms. (mistä silloin valittivat) on aika pientä....

Mutta täällä koitetaan nyt ottaa rennosti. Meillä on tänään 10v. hääpäivä nimittäin. <3
Herran jumala! En vaan käsitä mitä tuollaisten ihmisten päässä oikeen liikkuu. Ja kaikista pahinta mitä naiselle joka on kokenu keskenmenon voi sanoa, että sä oot vielä nuori tai kyllä se vielä sieltä tulee kun oikeen kunnolla yritätte.....
 
Muillakin siis samoja kokemuksia.. :(

Mulla oudot oireet, siis nyt vasta kp 8 ja mulla jatkuvasti pissahätä. Mutta toisaalta mulla nyt antibioottikuuri menossa kun olen ollut sairaana. Sen vuoksi mahdollisesti pahoinvointia, mut toi vessassa ravaaminen ei kuulu sen oireisiin. Mutta no, en välitä siitä. Se ei mitenkään voi tarkoittaa mitään joten elän tässä ja odotan että ovis tulee! :D
 
Eli toinen lapsi on haaveissa.

Minulla on nyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen yhdet menkat tulleet ja ovista odottelen edelleen..Nyt kp19? Tuhruttelu alkoi kyllä melko aikaisin eli oikeat Menkat alkoi ehkä muutamaa päivää myöhemmin kuim olen laskenut..

Onko teillä tullut kmn jälkeen ovis normaalisti? Vai menikö kauemmin että kierto palautui?
 
No mä oon aika huono tässä tilanteessa sanomaan ku testien mukaan ovis olis ensimmäisten mekkojen jälkeen jo kp 5-7 (n) Mutta mitä oon foomumeillä lukenut niin on tullut normaalisti tai vasta seuraavassa kierrossa normaalisti.

On: kp 6/28. Alin on tän päivän, ylimmät eilisen päivän ja illan.
 
Heippa! Voisin ilmottautua teijän joukkoonne. Mulla taas km menossa. Hcg ei ole noussut kunnolla ja nyt vkl on alkanu tuhrutella, tänään enemmän. Viikot olis menkkojen mukaan 6+4. Huomenna ehkä pääsen neuvolan lääkärille jos se suostuu ottaa mut ylimääräsenä. Viime lokakuussa tehtiin lääkkeellinen keskeytys, oli tuulimuna ja viikot keskeytyspäivänä oli 9+0. Sitä ennen sain kemiallisen/varhaisen km helmi/maaliskuussa. Eli tää on nyt jo kolmas km peräkkäin ja kaikki vuoden sisällä. Kolmatta lasta ollaan yritetty nyt 1v4kk. Veikkaan et tää on kans tm. Alkais nyt vaan tuo vuoto kunnolla ettei tarvis kauan tästä kärsiä. Viime tyhjennys ei mennyt ihan putkeen, kun kohtuun jäi jotain raskausmateriaalia ja vuosin todella paljon ja tuli nyrkin kokosia hyytymiä. N. Pari kk meni siihen et kaikki oli ok.
 
Ohoh, iinaliisa, onpas aikaisessa ovis sulla! Tai en ole ihan satavarma että onko tuo alimmainen vielä ihan virallinen plussa mutta ainakin tosi lähellä jo. Sinuna jo tallettelisin ;)(y)

Mikäs tilanne Bettinah? Pikaista paranemista ainakin jos tauti vielä vaivaa!

Piitu, en haluisi olla ilonpilaaja mutta voi kestää parikin kiertoa että kroppa on oikeasti toipunut tyhjennyksestä. Vähän kuin synnytyksenkin jälkeen. Toki jotkut raskautuu ennen eka menkkojakin mutta enemmistö taitaa olla meitä joilla kestää vähän pitempään. Toivottavasti et joutuisi kovin pitkään uutta raskautta odottamaan!

Mulla täällä kp24 mutta kierto on kyllä taas venymässä pitkälle yli kolmenkymmenen koska ovis taisi olla vasta tällä viikolla. Olen ollut kipeänä, ihan jopa kunnon kuumeessa ja vielä flunssassa joten plussatoiveet on aika alhaiset :sick: Onkohan meillä muutes Bettinah vähän samaa "tautia" kun haamuoireita tuntuu täälläkin vaikka oikeasti en edes usko plussaan :D

Tämä voi olla vähän hassu aihe jonkun mielestä, mutta tuossa kun oltiin kipeänä koko perhe ja havaitsin potentiaalista ovisvalkkaria niin päädyttiin kokeilemaan koti-inseminaatiota kun ei siinä oikein muuten päästy tallettelemaan. Olin siitä jonkin verran lukenut ja miehenkin sain suostuteltua vaikkei se siihen oikein uskokkaan. Onko muilla kokemusta?
 
Tännekin taitaa flunssa tms. rantautua. :( Nyt illalla rupes lämpöä nostamaan ja näyttää nousevan hiljalleen koko ajan. Toivottavasti ei mitään kauheeta tautia iske, kun ollaan menossa hiihtolomalla pyhälle viikoksi...

Perjantaina tuli Kyssistä lappu lääkäriajasta lapsettomuusklinikalle. Se on vasta toukokuussa! Ja lääkärit on tietty kesän lomilla, joten eivät varmaan kummoisia tee nytten. Eli venyy taas tää projekti. :( Mutta ei voi mitään. Peukut vaan pystyyn, että tapahtuisi taas ihme ja saatais lapsi alulle ennen hoitoja.

Minulla muuten km jälkeen tuli ovis heti seuraavassa kierrossa. Ja kierrot jatkuivat heti täysin normaalisti. Samoin oli synnytyksen jälkeen. Jälkivuodon loputtua meni 2 viikkoa ja tuli menkat. Ja siitä asti olivat säännölliset. Ainakin jotain mun kroppa osaa siis oikein...
 
Bosch onkohan sama tauti sitten :D paranemisia!
Mulla edelleen vaihtelevaa oloa. Tänään kunnon pahoinvointia aamulla ja sit päivällä uudestaan. Pissattaa jatkuvasti. Ja vatsa sekaisin. Ihan ihme juttuja. Ja siis tosiaan vasta kp 10.. Viime menkat oli ihmeen niukat kyllä. Tuli siis kyllä verta ihan menkkamaiseen tyyliin mutta silti vähemmän. (Osaan selittää).

Nemelia, kauanko ootte yrittäneet? Kestikö kauan saada aika lapsettomuusklinikalle?
 
Minä täällä hei.. Taas ihan ihme oireita mullakii.
Tänään kp21 ja reilun viikon ollu etovaa oloo. Ovis oli kp14 ainakin oireiden perusteella! En oo tikutellu ovista koskaan. Pitäs vissiin kokeilla ihan vaan siks et tunteeko sitä kehoaan ees oikeesti enää..
Mut itse oloihin:
Mahaa juilinu ihan kunnolla! Ihan reisiin asti säteilly.. Verta tuli nenästä aamulla niistäessä. Repimiskipuja ollu jopa selällään maatessa, kun nostanu lantioo jotenkin nukkumaan mennessä. Nyt on vähä kipee olo mullaki. Tuntuu kurkku karheelta. Tissit on kauheen kipeet. Nännit kosketusarat ja tissit sivuilta muutenki kipeet. Kylmä on vähä väliä. Kunnon vilunväristyksiä et jatkuvaan kananlihalla iho. Karmeita väsykohtauksia, toki herään töihin jo aamulla 4 maissa et voi sekin vaikuttaa tohon väsymykseen..
Saa nähä tuleeko täti ja onko nää vaan taas jtn "kuviteltuja" tuntemuksia.
Näillä main kiertoo tuskin vielä plussaa tikkuun pärähtää jos testaa??

ONNEA PLUSSANNEILLE!! <3
 
Bettinah:
Me yritimme ekaa lasta 4v. Tuolloin vuoden yrityksen jälkeen päästiin tutkimuksiin ja kokeiltiin hormoneja. EI apua ja luovuttiin lopulta koko hommasta. Tarkoituksena adoptoida, kunhan minulla riittää ikä. Esikoinen olikin sitten iloinen ylläri, kun luomusti tuli plussa. Plussa tuli n.9kk yrityksen lopettamisen jälkeen.

Esikoisen jälkeen ekasta kunnon yrityksestä tärppäsi ja se meni siis kesken viime vuonna. Siitä meni puoli vuotta, kun soitin, että haluan uudelleen tutkimuksiin ja aloittaa hoidot. Sain heti ajan paikalliselle lääkärille, joka teki perustutkimukset. Ja nyt sitten sain tuon lähetteen kyssille. Eli nyt toisella kertaa pääsin nopeammin tutkimuksiin, kun on jo taustaa lapsettomuudesta. Nyt meinataan myös ottaa ne rankemmat hoidot, mihin en viimeksi halunnut.

Siinä mielessä on positiivinen olo, että kahdesti olen onnistunut tulemaan raskaaksi, joten todennäköisesti se onnistuu myöhemminkin. Ilman apua tai avun kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Kuinka pian teillä on keskenmenon jälkeen raskaustestit näyttänyt negaa? Mulla rv6+5 todettiin tuulimuna joka sit vuosi ittekseen ulos muutama pv ultran jälkeen. Nyt vuodon loppumisesta viikko. Kannattaako mun ees vielä testata että onko jo nega vai ootanko vielä?

Jännityksellä ootan että kuinka tästä kierto palautuu.... Ja et millon päästää uuteen pakastesiirtoon.
 
Tosi yksilöllistä. Esim mulla oli hcg koko aika koholla 42 päivää keskenmenon jälkeen eli semmonen 6 vk jonka jälkeen alkoi heti menkat. R-testin pitäis näyttää negaa noin 4 vk päästä. Testaa vaan nyt :)
Vois kai huomenna testata... Mietin että jos se näyttää plussaa vielä neljän viikon päästä niin voiko ovis silti tulla vai pitääkö se hcg jotenkin oviksen pois? Oon ihan uuno näissä km-asioissa koska onnekseni ei oo tarvinnut aiemmin näitä miettiä... Kesällä tulee 11 v ilman ehkäisyä eikä ainuttakaan luomutärppiä, kaks raskautta hoidoilla jotka menneet ok loppuun saakka.
 

Yhteistyössä