Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Tsemppiä ja onnea piinailijoille!!!!

Itse taidan kuulua tuohon Bettinah ja Vauveli vanhalle -tiimiin eli itsellä nyt kp9.
Mä liityn myös tähän tiimiin, siis näihin tästä kierrosta plussaaviin ;) täällä kp 15, vielä ei ovista ole näkynyt mutta "joka toinen päivä-taktiikka" ollaan jo aloitettu :)

Nyt otin myös vehnäalkioöljyn käyttöön ekaa kertaa. Kävin myös laskemassa lasketun ajan jos nyt kävis tärppi ja mikä sattuma...se ois just sama päivä ko sain tietää että pikkuinen oli nukahtanut ikuiseen, eli tammikuun 14. Voi kumpa onnistuisi nyt ja elämäni kamalimmasta päivästä saataisiin ilon päivä! <3

Onnea plussanneille <3 teitä onkin nyt monta!
 
Ihania uutisia täällä! Onnea! :love:

Mää olen ihan ulalla noista r-testeistä, mistä puhutte. Mää en tiedä kuin Cb:n digitaaliset. Mikä on PC ja mikä muu olikaan mainittu?

Jos on saanut haamuviivan, niin näkyykö se Cb:n testeissä plussana?
 
Sain keskenmenon jo 8.10.2015 ja tälläkertaa en edes tiennyt olevani raskaana ja jo 9.vkolla :( Oli aika shokki kun SE tippui keskelle lattiaa kun olimme tulleet saunasta:cry:
Nyt tänään rfsu:n testiin tulitodella himmeä viiva josta en oikeintiedä onko viivanpaikka vai... No närästystä ja pissalla ravaamista on ihan tarpeeksi ja pahaa oloa ollut välillä eilen ja tänään. Pelkään ett toivon liikoja taas.
 
Särki, iik! Nyt vaan toivotaan että viivat vahvistuu niin sulla kuin muillakin piinailijoilla! Nyt on hyvä vire täällä päällä! Ei muuta kun plussia bongaamaan :)

Vauveli vanhalle: Nuo PC testit on pregcheck merkkisia halpoja mutta hyviä testejä. Niitä saa ihan kaupoista eikä paljoa maksa, 2-3e/2kpl. Ne kyllä mulla näytti melko aikaisin tärpin käyneen :)
 
Vauveli vanhalle, kuulostaa erittäin hyvältä diililtä! Siitä pidetään kiinni! Mulla nyt kp6 ja kierto 30pvä. :) mut hyvä että saatiin tähän tiimiin porukkaa. Kaikki tekee sen plussan sitten ;)

Mun siskolla on vauva nyt kuukauden ikäinen. Musta tuntuu et maito vaan nousee kun oon lähellä :D meillähän olisi 2kk vanhempi vauva jos ei olis mennyt kesken. Olisi ollut ihanaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Dpo 10 ja epätoivo iskee. Kahtena aamuna hailakka viiva ovistestissä. Paha olo on, jos syömiset ei oo menny just nappiin. Hurjaa energiamäärää ei oo, vaan muutaman tunnin aktiivisuuden jälkeen vois lösähtää rättinä sohvalle. Jotainhan tuolla kyydissä varmasti on, mutta kestäisikö se loppuun asti? Tänään ois ollu varhaisultra siitä keskenmenneestä.
 
Haha. Eilisen haamun jälkeen tänään testi näyttikin negaa. o_O Ei näistä ota selvää! Lämmöt on silti koholla ja oireet jatkuu joten odottelen tässä hetken ja testaan uudestaan. Olisihan toi voinut olla esim. kemiallinen? Ja pitäishän mun jo tietää että hirveän aikainen testaaminen ei ole hyvästä. Tänään kp28 ja kierto normisti 30-40 (viimeksi oli 38). Notta katsellaan nyt. :)

Mukavaa alkuviikkoa kuumeilijoille!
 
Dpo 11

Mulla kierto ollu nyt sen tm:n jälkeen tasottumassa 27 pvään. Kestihän tuossa se puol vuotta! Eli huomenna pitäs alkaa menkat jos kierto ennallaan..
Eilen illalla repäs ihan kunnolla vasemmalta puolen kun istuin pöntöllä :LOL: Ja vasen puoli mullon tuntunukki enemmän kipuilevan. Myös oviksen aikoihin..
Saa nähä. Testailut jäi tältä aamulta. Tänään pittää käydä testi taas ostamassa ja ehkä aamulla testata jos jaksaa oottaa..
Paha olo hiipi tulla heti herättyä, mut helpotti aamupalan syötyäni.
Eilen salilla tuli päähän semmonen järjetön kipukohtaus. Vissiin pinnistelin niin kovaa et liikaa oli hartiat ja niskat jäkityksessä. Kesti jonku 20 sek. Ja helpotti. Siitä lähtien ollu niskat tosi hellät ja illan jyyti vaimeesti päätä ja edelleen tuntuu oudolta :confused: Säikähin jo et verisuoni katkes päästä kun lamautti se kipu ihan satasella. Onneks meni ohi!!
Alamaha tuntuu painellessa hellältä.. Tuntuu et pissi tullee housuun jos painaa, ihan ku ois rakko täys kokoajan..
Tuun ilmottaa testin tuloksen, kuhan pääsen testaamaan (y)
Ihanaa viikkoo kaikille!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Siis onko kaikki naiset raskaana? Paitsi me tässä ryhmässä. Kaupassa kun käy niin vastaan tulee useita naisia isoine vatsoineen !

Olispa ovis jo! Nyt me aloitetaan se joka toinen päivä. Viime kierrossa touhuiltiin lähes joka päivä ja ei tärpännyt. Nyt sitten koitetaan tätä toista keinoa niin luulisi että tärppää. Ja kyllä tärppää! Täällähän tulee hulluksi!

Bosch miten siellä menee? Mehän ollaan tällä palstalla oltu jo pitkään. :/
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/992358

Tuolta linkistä voi kaikki tilata maksutta ja ilman postikuluja odotus opuksen. Toivotaan että sille on kakilla pian käyttöä!

Opuksia jaetaan joissain neuvoloissa. Itseltäni löytyy kaksi aikaisempaa ja on tosi käteviä. Loppu vuodesta tilasin viimeksi tuollaisen, mutta keskenmenon myötä tammikuussa sitten lukeminen jäi. Äsken pistin uuden tilaukseen josko sitten vaikka tulisi tarvetta lukea...mahdollisimman pian tietysti!
 
Piinamiina, olis varmaan paikallaan! :ROFLMAO: Mites olis jos testattais vasta perjantaina? Viikko on vähän pitkä aika tällaiselle hätähousulle. :giggle:
Särki, perjantai on nyt lukkoon lyöty! (y)

Mie oon hakenu tuon kirjan paikallisesta apteekista. Siellä niitä oli hyllyssä. Täytyy sanoa, että niitä tietosivuja on tullut useamman kerran luettua. Viikottaisen kehityksen sivut oon hyppiny yli, ettei tulis niitä epätoivon hetkiä tämän enempää.

Tänään on ollut pahaa oloa ja ellotuksen tunnetta, mutta jotenkin en tänään taas uskoisi plussan mahdollisuuteen. Siksi onkin hyvä odotella perjantaihin, ni ei tule eritettyä turhaan stressihormoneja.
 
Mitä vitamiinejä syötte? Tai muita tabletteja? Ja mitä pistätte miehen syömään? :D mietin tässä et mitäs tässä kierrossa söis :D jos aloittaisi jotain uusia ja laittaisin miehelle kans :D
Mä syön Minisunin multivitamin mama :) Miehelle en syötä mitään :LOL: Vaikkakin tuo on raskauden ja imetyksen ajalle niin käytin sitä yritys-vaiheessakin koska foolihappo.
 
Mitä vitamiinejä syötte? Tai muita tabletteja? Ja mitä pistätte miehen syömään? :D mietin tässä et mitäs tässä kierrossa söis :D jos aloittaisi jotain uusia ja laittaisin miehelle kans :D
Miehelle suositeltiin hormonipolilla D-vitamiinia. Ite syön normaalistikin monivitamiinia ja maitohappobakteeria. Nyt siihen lisäksi dha-rasvahappoja (tuntuu oikeesti auttavan aivotoimintaan), foolihappoahan suositellaan syötäväksi jo muutamaa kuukautta ennen raskautta, niin sitä siis menee. Ja niinä päivinä kun maitotuotteet ei uppoa ni syön kalkkia. Omega-3:t pitää kuulemma lopettaa hyvissä ajoin jos joutuu hoitoihin asti, sanoi lääkäri.
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Tännehän on tullut hurjasti hyviä uutisia pienen palstataukoni aikana, ihan hirveän paljon onnea kaikille plussanneille :love::love:

Täällä ekat km:n jälkeiset menkat vihdoin loppuivat, kestivätpä sitten melkein kaksi viikkoa. Syykin selvisi, jotain ylimääräistähän sinne oli jäänyt, mutta josko nyt vihdoin olis koettelemus ohi. Ainakaan tänpäiväinen ovistesti ei jättänyt tilaa tulkinnoille, päästään vihdoin aloittamaan yritys uudelleen. Esikoinen on tammivauva, toinen sellainen kelpais kyllä paremmin kuin hyvin..*haaveilee haaveilee*
 
Kävin myös ostamassa nyt minisunin mamaa. :) aiemmin söin ihan perus monivitamiineja ja lisäksi foolihappoa. No nyt saa riittää tuo mama. Jospa sitten vaikka miehelle laitan ne loput normit monivitamiinit. :D

Vähän jännittää! Ylihuomenna on se gyne aika! Iiiik!
 

Yhteistyössä