Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

kaz
Zinna toivottavasti löytyy pikkuinen vuodoista huolimatta. Minulla jatkui edellinen raskaus vielä viisi viikkoa vuotojen alkamisesta ja pikkuinen oli kunnossa. Tiedän että tämä tieto ei lohduta itseäkään koska tänään ollut taas enemmän vuotoa. Onneksi jo huonenna ultra.

Elä ripsi huolehdi oireettomuudesta kun jokainen raskaus on erilainen. Mulla kesti toisessa raskaudessa paha olo 4 viikkoa kauemmin.

Kaz poks 7+0 ja toivottavasti pääsen poksumaan vielä viikonkin päästä.
 
Ohhoh ja huh huh! Itkun kanssa menin ultraan, ja tulin myös pois, mutta kaikki olikin kunnossa! Sydän löi, liikkui ja vastasi 9+1 (oma 8+6) <3. Nyt sitten yritetään olla reilu pari viikkoa nt-ultraan rauhassa vaikka oireet pysyisikin poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: bosch
Hei kaikille. Minä varovasti kurkistelen tälle puolelle :barefoot:

Kaksi keskenmenoa takana, molemmat varhaisilla viikoilla. Perjantaina plussasin kolmannen kerran ja nyt jännittää niin pirukseen. Vielä toistaiseksi jännitän, että alkaako menkat vielä kuitenkin, ja jää kemialliseksi tämä, vaikka kemiallista mulla ei ole aiemmin ollutkaan. Tänään on siis 27/24-28 ja dpo 12-13. Sitten jos näistä seuraavista päivistä selvitään, niin entäs seuraavat viikot? :confused: Niin toivoisin, että tällä kertaa tämä onnistuisi! Mutta samalla kauhistun jokaista toiveikasta ajatusta.. Kai sitä yrittää suojella itseään pettymykseltä, kun ei anna lupaa ajatella, että nyt voisi käydä hyvin.

Ensimmäisen keskenmenon jälkeen kesäkuun alussa aloin lueskella tuota keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjua, vaikka en sinne itse kirjoittanutkaan, ennen kuin nyt syksyllä. Nyt oli ihana huomata, kuinka monta tuttua nimeä täältä löytyi ja että pienet ovat pysyneet matkassa. Toivon todella, että teillä kaikilla pysyy ne pienet kyydissä loppuun saakka! :love:
 
Annenna: Tervetuloa! Täältä ketjusta ei saa lähteä pois.....(y) Kaikki täällä eletään päivä kerrallaan. Joka aamu kiitän ja olen onnellinen kun edelleen raskaus jatkuu uuteen päivään........:) Joka hetkestä pitää nauttia, vaikka jotkut halailee Arabiaa ja puhuu norjaa ja jotkut kärsii 24/7 krapulasta.......

ninnananna 10+6:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Annenna
Muistatteko koska teillä alkoi pahoinvointi? Mulla on sellainen vellova paha olo ollut jo ennen plussaa ja jatkuu vaan. Klassisesti etenkin näin aamuisin se on pahimmillaan. Ja oikeastaan myös iltaisin aika karseaa.
Tässä mietin nyt kuitenkin, että onkohan se oire jostain esimerkiksi kohdunulkoisesta tai muusta ongelmasta? Esikoisen odotus oli aikalailla oireetonta.
 
Onnea Zinna, ihanaa!

Samoin ninnananna täysistä viikoista <3!

Fujin: mulla pahoinvointi oli oikeestaan viikoilla 5-9 sitte loppu ku seinään. Tai no edelleen tulee semmosia pahoinvoinnin aaltoja esim. Hajuista tai hampaita pestessä mut ei kyllä muuten. Niinhän se on, että raskaudet on erilaisia keskenään, ei huolta :) muillakin oli nyt enemmän huonoa oloa kuin esikoisesta..

Minttumar: löydätkö jo dopplerilla helposti sykkeen? Mun tekis taas mieli kuunnella kun viikko edellisestä on vierähtänyt, mut en uskalla ;) jännitän niin sitä löytyykö, vaikka tiedänkin että on se ennenkin myöhemmin löytyny vaikkei sinä päivänä onnistuisikaa.

Huomenna eka kolmannes täynnä, hurjaa! 11+6
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Taas ultra takana ja uusi taas viikon päästä. Ultrassa löytyi sydämen syke sekä toinen sikiöpussi :O Alkanut siis kaksosraskautena ja toinen nyt ilmeisesti vuotaa pois. Sain kysymättä kolme päivää sairaslomaakin. Jännitys siis jatkuu.
Oi mitä uutisia....toivotaan että toisen sikiöpussin ulos tulo sujuu ongelmitta ja toinen pikku asukki pitää lujasti kiinni yksiöstään. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: kaz
Onnea Zinna, ihanaa!

Samoin ninnananna täysistä viikoista <3!

Fujin: mulla pahoinvointi oli oikeestaan viikoilla 5-9 sitte loppu ku seinään. Tai no edelleen tulee semmosia pahoinvoinnin aaltoja esim. Hajuista tai hampaita pestessä mut ei kyllä muuten. Niinhän se on, että raskaudet on erilaisia keskenään, ei huolta :) muillakin oli nyt enemmän huonoa oloa kuin esikoisesta..

Minttumar: löydätkö jo dopplerilla helposti sykkeen? Mun tekis taas mieli kuunnella kun viikko edellisestä on vierähtänyt, mut en uskalla ;) jännitän niin sitä löytyykö, vaikka tiedänkin että on se ennenkin myöhemmin löytyny vaikkei sinä päivänä onnistuisikaa.

Huomenna eka kolmannes täynnä, hurjaa! 11+6
En löydä edelleenkään helposti sykettä.. Toissapäivänä taisin viimeksi kokeilla, eikä tärpännyt ollenkaan sillä kertaa.. Uskon kyllä silti että kaikki on hyvin, kun oireitakin taas on. :)

Tunnin päästä sokerirasitus, paha olo jo valmiiksi tän 12h paaston takia.. Ja lisäksi hirvee päänsärky, enkä tiiä uskallanko ottaa päänsärkylääkkeen ennen rasitusta...

ninnanannalle onnea täysistä viikoista! :love:

Minttumar 12+5
 
En löydä edelleenkään helposti sykettä.. Toissapäivänä taisin viimeksi kokeilla, eikä tärpännyt ollenkaan sillä kertaa.. Uskon kyllä silti että kaikki on hyvin, kun oireitakin taas on. :)

Tunnin päästä sokerirasitus, paha olo jo valmiiksi tän 12h paaston takia.. Ja lisäksi hirvee päänsärky, enkä tiiä uskallanko ottaa päänsärkylääkkeen ennen rasitusta...

ninnanannalle onnea täysistä viikoista! :love:

Minttumar 12+5
Kiitti onnitteluista!
Miksi sut laitetaan sokerirasitukseen? Mulla kaksi lasta, kaksi keskenmenoa ja tuosta viimeisimmästä luin, että hoitaja oli kirjoittanut sokerirasityuksen, johon siis en koskaan joutunut, kun meni kesken viikolla 12.
 
En löydä edelleenkään helposti sykettä.. Toissapäivänä taisin viimeksi kokeilla, eikä tärpännyt ollenkaan sillä kertaa.. Uskon kyllä silti että kaikki on hyvin, kun oireitakin taas on. :)

Tunnin päästä sokerirasitus, paha olo jo valmiiksi tän 12h paaston takia.. Ja lisäksi hirvee päänsärky, enkä tiiä uskallanko ottaa päänsärkylääkkeen ennen rasitusta...

ninnanannalle onnea täysistä viikoista! :love:

Minttumar 12+5
Toi sokerirasitus on ihan kamala, esikoista odottaessa jouduin siihen painon takia, kun bmi oli 25.1... Ja nyt Tiedän joutuvani iän takia, yli 30v... Sukurasituksenkin takia varmaan joutuisin, koska suvussa on 1 tyypin diabetesta. Muistan kun istuin odottamassa sen litkun jälkeen, että vieressä istui todella pahan hajuinen pappa ja mulla oli niin paha olo, etten pystynyt nousemaan ylös ja pyytämään, että pääsisin makuulle :sick::confused:
 
Ei se sykkeen löytäminen aina myöhemminkään tuosta vaan suju. Eilen illalla mahassa tuntui niin hiljaiselta, että päätin taas kuunnella hetken, ja oli taas siirtynyt niin, että sai aika pitkään hakea. Verrattuna kun siinä 12-13 viikon tienoilla löytyi jonkin aikaa aina siitä samasta kohtaan, sen kun vaan pisti anturin alas.

Tänä aamuna sain nukkua pidempään ja jäädä sänkyyn löhöilemään, niin pikkuinenkin selkeästi heräsi aamujumpalle. Pari potkua tuntui ihan selvästi käteenkin :) Tänään 17+2.
 
Millon te ootte saanu vahvat plussat? Mä tälle päivää toivoin jo vahvempaa, mutta hailakka oli vieläkin :cautious: Vaikkakin siitä sunnuntaista oli kyllä vahvistunu. Mä meinasin, etten kävis enää testejä ostamassa, mutta nyt tuntuu, että käyn kuitenkin. Haluan nähdä sen vahvan plussan, enkä vaan hailuraa.. Jos tämä nyt vahvaksi muuttuu edes. Mutta jos tänäänkään ei menkat ala, niin sitten on pisimmänkin kierron mukaan menkat myöhässä ;) Saavutus sekin! Eikä menkkaoloja onneksi ole minkäänlaisia. Tässä on viime päivien aikana sellainen toivonkipinä nostanut päätään. Mieskin sanoi, että hänellä on tästä raskaudesta hyvä fiilis :love: voi kumpa se osuisi oikeaan!
 
Millon te ootte saanu vahvat plussat? Mä tälle päivää toivoin jo vahvempaa, mutta hailakka oli vieläkin :cautious: Vaikkakin siitä sunnuntaista oli kyllä vahvistunu. Mä meinasin, etten kävis enää testejä ostamassa, mutta nyt tuntuu, että käyn kuitenkin. Haluan nähdä sen vahvan plussan, enkä vaan hailuraa.. Jos tämä nyt vahvaksi muuttuu edes. Mutta jos tänäänkään ei menkat ala, niin sitten on pisimmänkin kierron mukaan menkat myöhässä ;) Saavutus sekin! Eikä menkkaoloja onneksi ole minkäänlaisia. Tässä on viime päivien aikana sellainen toivonkipinä nostanut päätään. Mieskin sanoi, että hänellä on tästä raskaudesta hyvä fiilis :love: voi kumpa se osuisi oikeaan!
Mä kävin kurkkaamassa testiliuskoja. Tästä raskaudesta olen tehnyt 10 testiä ja eka oli tosi haalea. Viides oli jo oikeastaan saman vahvuinen testi viivan kanssa eli viides päivä haaleasta.
 
Painon takia varmastikkin sokerirasitukseen jouduin, suvussa ei oo diabetesta eikä ikääkään vielä tarpeeksi sokerirasituksen syyksi ole. :D

Onneks se rasitus on nyt jo ohi, se litku oli kyllä kaikkein pahinta, ja sitä juodessa yökkäilinkin.. En oo koskaan mitään niin makeeta juonu.. :D Muuten meni suht kivuttomasti, välillä tosin tuli pahoinvointiaaltoja, ja etenkin jos näpräs kännykkää tai luki lehtiä. Piti sit vaan tyytyä tuijottelemaan telkkaria ja seiniä. :D

Miulla on nyt viimesten viikkojen aikana tuntunut kaks kertaa semmonen kunnon muljahdus tuolla alavatsassa.. Tyhmä kysymys, ja varmaankaan ei ole mahdollista, mutta mietin että onko mitenkään mahdollista että se ois ollu vauva joka siellä liikkuu? Molemmilla kerroilla tuntunu samassa asennossa, etukumarassa istuessa. Tuommosia muljahduksia ei nimittäin oo koskaan missään tilanteessa ikinä vielä tuntunu. Toki kaikennäköstä muuta vaimeampaakin muljahtelua ja värinää tuntuu tuolla alavatsalla, mutta ei mitään noiden kahden muljahduksen tyyppistä. :D
 
Painon takia varmastikkin sokerirasitukseen jouduin, suvussa ei oo diabetesta eikä ikääkään vielä tarpeeksi sokerirasituksen syyksi ole. :D

Onneks se rasitus on nyt jo ohi, se litku oli kyllä kaikkein pahinta, ja sitä juodessa yökkäilinkin.. En oo koskaan mitään niin makeeta juonu.. :D Muuten meni suht kivuttomasti, välillä tosin tuli pahoinvointiaaltoja, ja etenkin jos näpräs kännykkää tai luki lehtiä. Piti sit vaan tyytyä tuijottelemaan telkkaria ja seiniä. :D

Miulla on nyt viimesten viikkojen aikana tuntunut kaks kertaa semmonen kunnon muljahdus tuolla alavatsassa.. Tyhmä kysymys, ja varmaankaan ei ole mahdollista, mutta mietin että onko mitenkään mahdollista että se ois ollu vauva joka siellä liikkuu? Molemmilla kerroilla tuntunu samassa asennossa, etukumarassa istuessa. Tuommosia muljahduksia ei nimittäin oo koskaan missään tilanteessa ikinä vielä tuntunu. Toki kaikennäköstä muuta vaimeampaakin muljahtelua ja värinää tuntuu tuolla alavatsalla, mutta ei mitään noiden kahden muljahduksen tyyppistä. :D
Hyvä, että selvisit testistä. Mä olen sata varma, että jos sinne asti selvitään, niin itsekin siihen joudun jos paino on kriteerinä. Esikoisen raskauden alku aikaan painoin noin 10 kiloa vähempi.....siitä noin 10 vuotta......MISTÄ NÄITÄ KILOJA TULEE!!!!:confused::confused::confused::confused:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä