Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Soittelin tänään eilisen sokerirasituksen tuloksista, ei ole raskausajan diabetesta ainakaan vielä miulla, jee! :D

Tänään oli myös nt-ultra, ja siellähän se pötkylä köllötteli. :love: Täysin vastasi kokoaan, ja kovasti käsiään heilutteli. :D Kaikki rakenteet tällä hetkellä näytti hyvältä, niskaturvotusta ei lääkärin silmän (ja mittauksen) mukaan ollut yhtään (riskilukua tosin en vielä ole saanut, sen saan tietää jälkikäteen) ja istukka oli takaseinässä. Kuviakin saatiin joka kulmasta otettuna, lääkäri vissiin innostu vähän kuvia tulostelemaan. :ROFLMAO:

Otettiin vuodon vuoksi vielä papa-näyte ja joku tulehdusnäyte + pitää vielä virtsanäyte käydä antamassa joku päivä. Sitten on kuulema kaikki selvitykset tehty vuotojen takia.

Kyllä se sen verran ihanaa oli katsella pienen pötkylän liikkumista, ettei millään malttaisi odottaa rakenneultraan, jonne vielä lähes 2 kuukautta... :mad:

Mitäs muille kuuluu? Oliko jollain huomenna luvassa ultra? :love:

Minttumar rv 12+6
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
minttumar: Olipas mukavia uutisia teillä:) Wau! Meillä joudutaan vielä odottelemaan reilu viikko....millään ei jaksais.o_O

Mä en tiedä onko kaikki kadonneet toukokuisiin tai muihin odottajiin. Mä en varmaan sinne muuta ollenkaan. Jotenkin tuntuu tämä ketju omimmalle......tiiä sitten. Täällä kuitenkin kaikilla on sama tausta.

ninnananna 11+2:love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Onnea minttumar hyvin menneestä ultrasta! Ihanaa :)

Täällä rakenneultraa kolkuttelee jo ovella. Ensi tiistaina vuorossa :) Ja voi että kuinka paljon toivon, että saadaan tietää sukupuoli (huomaatteko, toisaalta olen ihan luottavaisin mielin, vaikka ajoittain pelottaa että siellä näkyy jotain ikävää). En kyllä toivo kumpaakaan yhtään enemmän kuin toista, palan vain halusta tietää :D

Tänään ihan kesken töidenkin tuntui mahasta jotain potkuja, vaikka olin ihan liikkeessä ja muuhun keskittynyt :)
 
Ja mitä Vauveli vanhalle kuuluu?! :) Siusta ei oo kuulunu aikoihin!
Kiitos kysymästä. Ja onnea ultrakuulumisista! :love:

Mää oon käynyt välillä lueskelemassa mutta en ole jaksanut kirjoittaa mitään. Teen aika kovaa työtä pääkopan kanssa. Viimeisen viikon aikana vähäisetkin oireet ovat vähentyneet. Migreeniä on ollut, valkkaria tulee ja mahassa on jotain ihme kipua. Ei mitään kovaa mutta jotain mitä en ole ennen tuntenut. Toivottavasti on vain kohdun kasvua. Väsymys on ihan tajuton.

Huomenna on tuomiopäivä, onneksi heti aamusta. Mää niin toivon että kaikki on kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Peukkuja vv huomiselle! (y)

Mulla oli juuri noihin aikoihin kaikkein pahimmat kohdun kasvukivut, pelästyinkin niitä välillä. Nyt samanlaisia yhtä kovia kipuja ei ole ollut enää aikoihin. Sen sijaan valkkari säikäyttää nykyään välillä, kun sitä saattaa valua niin että housutkin kastuvat hieman ellei ehdi nopeasti vessaan tai pidä pikkuhousunsuojia... Ja välillä sitä ei sitten tule päiviin.

Vieläkään ei kukaan jolle asiasta ei ole kerrottu ei ole huomannut raskautta, mutta kun kotona iltaisin röhnöttää niin ei kyllä jää tutuilta huomaamatta. Nykyään pömppömaha tuntuu kiristävältä välillä aamuisinkin, kun pitkään aamuvatsa oli vielä ihan litteä. Vain tunnustelemalla tunsi kohdun.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tsemppiä @Vauveli vanhalle tsekkaukseen!

Täällä pahoinvointi vaan pahenee päivä päivältä. Syöminen onnistuu yleensä vasta iltapäivällä, mutta aamuisinkin yritän puskea jotain (satsumia yleensä) kurkusta alas. Paljon ollut myös töitä, eli vähän oon ehtinyt kirjoittamaan. Sunnuntaina alkais yövuorot ja nyt jo jännittää miten niistä selviän tän pahoinvointi-palelu-väsymys-kombon kanssa :cautious:
 
Olipa taas armotonta potkimista tänä aamuna. Ensin jonkinlainen iso "plumpsista", ihan kuin joku olisi tehnyt kuperkeikan tai jonkun isomman asennonvaihdon. Seuraavaksi kymmenkunta potkua jotka tuntuivat helposti käteen :D Tiedä olisiko potkut jo näkynytkin jos olisi yrittänyt katsoa, niin selviä olivat... Sitten tyyppi rauhoittui kun nousin ylös.

Mitähän tämä oikeasti on sitten kun tyypillä pituutta yli tuplasti ja painoa yli kymmenkertaisesti?
 
Olipa taas armotonta potkimista tänä aamuna. Ensin jonkinlainen iso "plumpsista", ihan kuin joku olisi tehnyt kuperkeikan tai jonkun isomman asennonvaihdon. Seuraavaksi kymmenkunta potkua jotka tuntuivat helposti käteen :D Tiedä olisiko potkut jo näkynytkin jos olisi yrittänyt katsoa, niin selviä olivat... Sitten tyyppi rauhoittui kun nousin ylös.

Mitähän tämä oikeasti on sitten kun tyypillä pituutta yli tuplasti ja painoa yli kymmenkertaisesti?
Odotappa vaan......muistan että kun viikkoja enempi niin ihanat potkut muuttuivat puskemiseksi ja työntämiseksi ja välillä sai tuosta kylkiluiden alta oikein painaa vauvaa syvemmälle kun tuntui tulevan läpi.....:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä jatkuu ihana oireettomuus :) nyt tästä osaa ehkä vähän nauttiakin, ja nt-ultra on jo alle 2 viikon päästä! Silloin on viime viikon ultra mukaan 11+4, onkohan liian aikaista? Viimeksi taisi olla 12+6.
Ainoa oire (flunssaoireiden lisäksi) on väsymys illalla, olen ihan kanttuvei jo kasilta, ja miehelle jää esikoisen nukuttaminen. Ensi viikolla pitäisi käydä verikokeissa, ja seuraavalla viikolla siis ultrassa, eli mukavia raskausetappeja :) tiedossa. Sitten pitänee töissä ainakin esimiehelle kertoa, maha on jo aamuisinkin erottuva!
Ihana kuulla muiden hyvistä ultra kuulumisista, ja tsemppiä meille kaikille tuleviin :)
 
Kuulkaas naiset: MÄÄ OON RASKAANA! Huudan tota itelleni varmaan vielä monta viikkoa, kun en ymmärrä koko tilannetta. On jotenkin sellainen olo, että näkisi unta koko ajan. Ja näin vähillä oireilla... en ymmärrä.

Ultrassa oli siis kaikki hyvin. Koko oli 11+4 mutta ei lähdetä muuttamaan eli nyt on 11+2. Niskaturvotukset ja muut riskit poissuljettu.

Valtava paine purkautui kun näki pienokaisen ruudulla ja kuuli äänet. Itkusta ei meinannut tulla loppua.

Kiitos kaikille tuesta, luulen että osaatte jakaa tämänkin fiiliksen. Tsemppiä kaikille odotukseen, maailma on näemmä ihmeitä täynnä.
Luen joku päivä ajatuksella viestejänne, nyt on ihan tyhjä pää ja nokosten aika.
 
Kuulkaas naiset: MÄÄ OON RASKAANA! Huudan tota itelleni varmaan vielä monta viikkoa, kun en ymmärrä koko tilannetta. On jotenkin sellainen olo, että näkisi unta koko ajan. Ja näin vähillä oireilla... en ymmärrä.

Ultrassa oli siis kaikki hyvin. Koko oli 11+4 mutta ei lähdetä muuttamaan eli nyt on 11+2. Niskaturvotukset ja muut riskit poissuljettu.

Valtava paine purkautui kun näki pienokaisen ruudulla ja kuuli äänet. Itkusta ei meinannut tulla loppua.

Kiitos kaikille tuesta, luulen että osaatte jakaa tämänkin fiiliksen. Tsemppiä kaikille odotukseen, maailma on näemmä ihmeitä täynnä.
Luen joku päivä ajatuksella viestejänne, nyt on ihan tyhjä pää ja nokosten aika.
Ihanaa kun olet raskaana!!!!!! Jihuu!!!!Upeita uutisia saitte!!!Onnea kovasti paljon!!!!:):ROFLMAO::LOL::D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
:unsure:Tajusin eilen yhtäkkiä kamalan asian........tammikuussa kun tuli viimeksi keskenmeno oli sunnuntai ilta ja viikkoja 11+5. HUOMENNA on myös sunnuntai ja viikkoja täysin sama 11+5.....olen jonkin verran taikauskoinen ja arvatkaa iskikö paniikki.........:unsure::unsure::unsure:
 
Täällä on paljon tuttuja nimiä, onnea kaikille plussanneille! :love:

En uskaltanut tulla tänne kirjoittelemaan vaikka olisin voinut, plussasin 11.9., mutta kolmas kerta toden sanoo, eli kesken menee taas.
Tällä kertaa kävi niin että menin 7+0 päivänä yksityiselle puolelle ultraan, tuulimuna. Lähete keskussairaalaan, menin sinne parin päivän päästä hakemaan tyhjennyslääkkeet. Siellä ultrassa löytyikin äärettömän pieni sikiö ja syke. Viikon päästä ei ollut enää oikein kasvanut eikä sykettäkään oikein löytynyt, mutta lääkäri ei halunnut heittää vielä kirvestä kaivoon... olisi ollut taas keskiviikkona ultra, mutta eilen alkoi karmeat supistelut ja pientä ruskeaa vuotoa, eli eiköhän tää ollu tässä.
Jos minä tänne pääsisin oikeasti joskus, kun viikot olisi voiton puolella niin uskaltaisinkin.
 
Mulla oli tänään huono olo! :love: On jotenkin alkanut tulemaan varmempi olo tästä raskaudesta, kun tällä kertaa on edes jotain oireita. Eikä haittaa vaikka niitä tulisi vielä lisääkin! Ja viivakin sitten lopulta vahvistu, enkä ole sen jälkeen enää testannutkaan. Eipähän tuu turhaa stressiä viivojen vertailemisesta. Uskalsin sitten soittaa neuvolaankin, varhaisultraan pääsen 2.11. Sitä odotellessa! :love:

@Ripsi83 Mikä tilanne sulla on, vieläkö on tiputellut?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
Huomenna neuvolaan, jee! Sydänäänet eka kertaa tässä raskaudessa, jee!

Silti, vaikka masu pyöristyy ja oireet jatkuu, huomaan ajattelevani että jos me saadaan vauva / jos päästään loppuun asti :unsure: Koskahan sitä uskaltaisi alkaa uskoa ja luottaa? Liikkeitä ei vielä tunnu, ne olisi kyllä kiva merkki. Vaatekomerot pitäisi uudelleen järjestellä jotta saadaan vauvanvaatteillekin tilaa, mutta missään nimessä en aio urakkaan ruveta ainakaan ennen rakenneultraa. Kaipa se rakenneultra on se jonkinlainen haamuraja raskauden sisäistämiselle.

B 15+1
 
Pahoittelut misu tilanteeseenne ja paljon voimia!

Huh. Täällä Yhdestä etapista selvitty <3 oltiin tänään aamulla nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pieni oli 7cm ja vastasi viikkoja 13+1 kun nyt on 12+5, turvotusta oli 1.3. Kerrottiin tänään sitten esikoiselle 3v kun olin sitä niin hirveesti odottanu. Reaktio oli ettei hän tarvi pikkusiskoa/veliä kun hänellä on jo (menee pieni serkku vähän sekaisin ;)). Kurkkasi myös mun paidan alle ja sanoi ettei täällä mitään vauvaa oo..no ehtii vielä tottua ajatukseen ja varmasti kysellä monesti vauvan perään.. hyvä ja onnellinen olo <3
 
  • Tykkää
Reactions: bosch ja forester
Jaksamista misulle!

Meillä oli neuvola. Puhtaat paperit tuli sokerirasituksesta, toinen kerta sitten joskus kolmen kuukauden päästä. Arvot oli hämmästyttävän hyvät. Sydänääniä kuunnellessa baby oli vauhdikkaana ja koko ajan karkasi pois Dopplerin alta :LOL: Syke oli hyvä kunhan se ensin löydettiin siis. Seuraava käynti onkin lääkärikäynti, luulin sen olevan vasta joskus kymmenen viikon päästä, mutta on jo tämän kuun lopussa.

Masukuvakin siinä iloksenne :p Kuinkahan valtava siitä vielä tällä menolla tulee :geek::geek: Tänään rv 15+2.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: forester
Ihana vatsa bosch!!!!!! :)(y)Mulla on molemmista lapsista ollut hillittömät vatsat....loppu aikana oli todellakin valas olo...Kuopuksesta painoa taisi tulla noin 20kg.......huh huh. Mulla kanssa fiilis että jos vauva tulee ym eli kaikki on jos fiiliksellä......jotenkin ei kahden keskenmenon jälkeen uskalla uskoa mihinkään.

Mamido: mekin odotetaan kovasti että uskalletaan lapsille kertoa. Maanantaina nt-ultra joten sen jälkeen. Kuopus varmasti ei pysy housuissaan kun on pitkään jo halunnut vauvaa tai kissaa:D Ikää juuri 6v. Rakastaa pieniä vauvoja.......Isosiskonsa 9v on oikeastaan lähiaikoina vasta innostunut ihan pienistä vauvoista. Toivottavasti päästään iloisia uutisia kertomaan. Viimeksi ei ehditty kun kesken meni viikolla 12. Jospa tällä kertaa..........

ninnananna 12+0:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo

Yhteistyössä