Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Näin lyhyeen se onni taisi jäädä... Aamulla piti juosta sängystä vessaan ku verta valui niin :/ ei kuitenkaan ainakaan edelliseen keskenmenoon viittaavia kipuja tai vuotoa.. Katsotaan, vaikka mieli kyllä alkaa jo itkeä..
 
Voimia Hipiti! :/ Toivottavasti ei olisi keskenmeno vaan muuten vaan vuotaisi...




Moi! Ihana ketju, juuri oikea tähän vaiheeseen... Tässä meidän tarina lyhyesti: Ennen esikoista sain yhden kemiallisen, jonka jälkeen esikoisen kanssa meni kaikki normaalisti, niin raskausaikana (tosin kirkasta vuotoa oli 8+4-8+5) kuin synnytyksessäkin. Nyt keväällä 2/2016 tein positiivisen raskaustestin. Menin yksityiselle varhaisultraan kun piti olla 7+0 (ei ollut muuta vaihtoehtoa, seksiä oli ollut vain sen kerran :D), ja pieni olikin 6+2 kokoinen. Sydän kuitenkin löi. Sain kontrolliajan viikon päähän. Edellisenä päivänä ennen kontrollia tuli päivällä tuhruista vuotoa, vähän. Viikon olin mennyt pelon vallassa, mutta samantien kun vuoto alkoi, tiesin että raskaus oli mennyt kesken. Jotenkin vain tiesin sen. Menin heti työpäivän jälkeen toiselle yksityiselle, en vain voinut odottaa seuraavaan päivään. Siellä todettiin että kohdussa oli alkio kokoa 6+5, mutta sydän ei lyönyt enää. Sain viikon päähän ajan synnärille ja toivottiin että vuoto alkaisi itsekseen ennen sitä. Eipä alkanut. Viikon odotin pahoinvoivana, turvonneen vatsan kanssa, kuollut alkio sisälläni. Synnärillä ultrattiin sama taas, ja sain pillerit kotiin. Keskeytys oli rv8+6. Kaikki meni hyvin onneksi ja vuoto kesti n. Kaksi viikkoa.

Nyt sitten syksyllä plussasin uudestaan. Pelko persiissä, että käy kuten viimeksi. Että pieni on kuollut, enkä tiedä sitä. Tällä kertaa en tiedä tarkkaa laskettua aikaa, kierto oli epäsäännöllinen ja plussa tuli vähän yllätyksenä. Viivojen vahvistumisesta (ja digistä) päättelen että nyt on rv6+6. (la 20.7.) Neuvolassa päättelivät digin mukaan että LA on 18-25.7. eli jotain siltä väliltä. Viikon päästä on sitten odotettu varhaisultra, jota jännitän tosi paljon.
 
Voimia Hipiti, toivotaan silti parasta! :(

Ja tervetuloa Sissiko ja onnea uudesta plussasta (y)

Täälläkään en kyllä osaa oikeastaan nauttia, vaan osaisinko ilman keskenmenojakaan? Ei kaikki siitä raskausajasta taida suuremmin nauttia ;) Sinänsä kun en tunne pelkääväni, olo on vain niin kovin normaali. Arki rullaa eteenpäin eikä mikään tunnu erilaiselta - mitä nyt vatsa on kasvanut ja siellä säännöllisesti joku myllää. Tälläkin hetkellä myllää niin, että pitkiksien, äitiyshousujen, paidan ja hupparin läpi näkyy potkut.

Voi apua kun olet jo piinamiina pitkällä! :)

Toisaalta aika on madellut, toisaalta tuntuu, että juuri plussattiin tuolla kuumeilijoiden puolella. Ensimmäinen kolmas tuntui kestävän ikuisuuden, tämä toinen kolmas on sitten tuntunut sujahtavan huomattavasti nopeammin. Silti tuntuu kuin siihen laskettuun aikaan olisi vielä ikuisuus... Ennen kaikkea haluan jäädä töistä pois, fyysisesti jaksan kyllä aika hyvin mutta psyyke kaipaa jo kotia ja lepoa!

KevätTähti 24+2
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Raskauden puoliväli häämöttää ja tänään tasan viikko rakenneultraan. :love: Meinaatteko kysyä sukupuolta ru:ssa? :)

Minttumar 19+4 :love:
Meillä kaksi lasta ja kummastakaan ei ole tiedetty etukäteen kumpi on.
Tässä raskaudessa jouduttiin NIPT testiin kun seulat hälytti ja siinä olisi olllut mahdollisuus saada tietoon sukupuoli. Halutaan kuitenkin pitää asia yllätyksenä eli ei kysytä rakenneultrassakaan.

ninnananna 18+1:love:
 
Tuhrua tulee.. Ei suurempia vuotoja oo tänään ollut.. Toivon että aika menis vaan nopeasti ja uusi verikoe! Pelottaa kyllä että nyt innostun ja ens viikolla tippuu sitten korkealta! Tänä aamuna kuintenki digi näytti 3+ ! Maanantaina oli vielä 2-3.. Hankalaa tämä on! Jotenki ei uskalla ajatella koko asiaa ollenkaan ja toisaalta se on mieles koko ajan!
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Tuhrua tulee.. Ei suurempia vuotoja oo tänään ollut.. Toivon että aika menis vaan nopeasti ja uusi verikoe! Pelottaa kyllä että nyt innostun ja ens viikolla tippuu sitten korkealta! Tänä aamuna kuintenki digi näytti 3+ ! Maanantaina oli vielä 2-3.. Hankalaa tämä on! Jotenki ei uskalla ajatella koko asiaa ollenkaan ja toisaalta se on mieles koko ajan!
Hyvä hyvä....josko tästä kuitenkin asiat menee oikeaan suuntaan........
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Heippa! Ajattelin siirtyä nyt heti tänne tuolta kuumeilijoista. :) Plussasin siis tänään aamulla dpo10. Ekaa yritetään, kaksi vuotta yritystä takana, keskeytyneet keskenmenot koettu 10/2015 ja 03/2016. Nyt vaan haluan nauttia tästä niin kauan kun tää nyt kestää. Ihmeen positiivisin mielin olen, joskaan en nyt kovin pitkälle tulevaisuuteen tässä vielä halua ajatella ja suunnitella.

Tässä vielä kuva, ihan hyvä viiva näille päiville. :love:
http://aijaa.com/LoX7qL
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Fujin
Hipitille hirmuisesti tsemppiä ja toivotaan parasta!

MamaBoolle tervetuloa tänne ja sääntö siis on ettei täältä kukaan lähde ennen aikojaan pois!

Oma olo on alkanut hiukan huolestuttamaan.......viikko 19 siis menossa ja ne haaleatkin hipaisut joita olen ajatellut potkuiksi ovat hiljentyneet.......selviä potkuja en siis ole tuntenut vielä. Kahdesta ekasta raskaudesta oli kyllä selviä ja musta niitä oli jo näillä viikoilla......jos en väärin muista....rakenneultra on "vasta" 13 päivä...

Juon juuri jää kylmää lähdevettä ja toivon josko jotain merkkejä ilmaantuisi......

ninnananna 18+3:love:
 
Viimeksi muokattu:
Hipitille hirmuisesti tsemppiä ja toivotaan parasta!

MamaBoolle tervetuloa tänne ja sääntö siis on ettei täältä kukaan lähde ennen aikojaan pois!

Oma olo on alkanut hiukan huolestuttamaan.......viikko 20 siis menossa ja ne haaleatkin hipaisut joita olen ajatellut potkuiksi ovat hiljentyneet.......selviä potkuja en siis ole tuntenut vielä. Kahdesta ekasta raskaudesta oli kyllä selviä ja musta niitä oli jo näillä viikoilla......jos en väärin muista....rakenneultra on "vasta" 13 päivä...

Juon juuri jää kylmää lähdevettä ja toivon josko jotain merkkejä ilmaantuisi......

ninnananna 19+3:love:
Mä tunsin ekasta jo 16 viikolla, toisesta vasta joskus rakenne ultran jäläkee ja tais olla 21+ vasta :) ei siis huolta :)
 
Mä tunsin ekasta jo 16 viikolla, toisesta vasta joskus rakenne ultran jäläkee ja tais olla 21+ vasta :) ei siis huolta :)
Ei sitä varmaan huolissaan tarvi olla, mutta täällä ketjussa kun ollaan kahden keskenmenon jälkeen niin osaa joka asiasta tehdä huolenaiheen.....tänäänkin olin kesken kaupparessun sata varma, että housut on yhtäkkiä aivan veressä........
 
Ei sitä varmaan huolissaan tarvi olla, mutta täällä ketjussa kun ollaan kahden keskenmenon jälkeen niin osaa joka asiasta tehdä huolenaiheen.....tänäänkin olin kesken kaupparessun sata varma, että housut on yhtäkkiä aivan veressä........
Ymmärrän tunteen! Keskenmeno on kyllä sellanen että se vaikuttaa kauan :/ mä koitan pitää positiivisuutta yllä :) oma tilanne on niin ressaava..
 
Viimeksi muokattu:
MamaBoo onneksi olkoon ja tervetuloa! Päivä kerrallaan eteenpäin, se on tosin helpommin sanottu kuin tehty. Mulla on tänään 18+2 ja uskallan vasta parin viikon päästä alkaa nauttimaan raskaudesta, kun on rakenneultra takana.

Ninnis jos sulla on istukka edessä ja et siksi tunne liikkeitä? Mää en ole tuntenut vielä mitään. Maanantaina ultrassa vauva potki mennen tullen ja oli kovin vilkas, mutta en tuntenut mitään. Mulla on siis istukka edessä.
 
Kiitos onnitteluista. :) Päällimmäisenä tunteena tässä on vielä epäusko. En jotenkin nyt ollenkaan sisäistä, että olisin raskaana. Tuntuu vaan, että täälläkin huijarina pyörin lukemassa näitä odotusaika -puolen ketjuja. :D Pitää ehkä tehdä digitesti, jos se "Raskaana" -tekstin näkeminen auttaisi vähän tilannetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Kiitos onnitteluista. :) Päällimmäisenä tunteena tässä on vielä epäusko. En jotenkin nyt ollenkaan sisäistä, että olisin raskaana. Tuntuu vaan, että täälläkin huijarina pyörin lukemassa näitä odotusaika -puolen ketjuja. :D Pitää ehkä tehdä digitesti, jos se "Raskaana" -tekstin näkeminen auttaisi vähän tilannetta.
Mulla on ihan samanlainen fiilis! Toki nuo vuodot haittaa niin ei edes uskalla uskoa.. Mä oon koko ajan jotenki ajatellu että jos ens viikosta vielö selviän ja kaikkii hyvin niin sitten uskallan jo vähän uskoa :) kyllä se digin teksti (ja miljoonat muut tehdyt testit :D) helpotti!
 
kaz
Tervetuloa uusille. :) toivottavasti pysytte kanssamme pitkään.

Liikkeistä sen verran että esikoista odottaessa tunsin liikkeitä 16+, kakkosesta 14+ ja tästä kolmisesta olen ollut tuntevinani pikku muljahduksia jo 13+. Istukka on ilmeisesti aiemmissa ollut takana. Tässä raskaudessa istukka on edessä enemmän oikealla puolella joten liikkeet on tuntuneet vasemmalla puolella. Tietysti sitä on todella epäuskoinen että kaikki menee hyvin, mutta ei auta muu kuin katsoa päivä kerrallaan. Viikkoon ei ole nyt tullut veristä vuotoakaan.

Kaz ja mini 14+6
 
Tervetuloa uusille. :) toivottavasti pysytte kanssamme pitkään.

Liikkeistä sen verran että esikoista odottaessa tunsin liikkeitä 16+, kakkosesta 14+ ja tästä kolmisesta olen ollut tuntevinani pikku muljahduksia jo 13+. Istukka on ilmeisesti aiemmissa ollut takana. Tässä raskaudessa istukka on edessä enemmän oikealla puolella joten liikkeet on tuntuneet vasemmalla puolella. Tietysti sitä on todella epäuskoinen että kaikki menee hyvin, mutta ei auta muu kuin katsoa päivä kerrallaan. Viikkoon ei ole nyt tullut veristä vuotoakaan.

Kaz ja mini 14+6
Minkälaisia vuotoja sulla on ollut? Ja onko niihin löytynyt syy?
 
Onnea uusille plussanneille ja kaikkea hyvää raskauteen!

Terkut etelän lämmöstä. Reissu oli iiihana, lämpöä ja aurinkoa riitti. Kaikki oltiin terveitä, mikä aina itseä matkassa eniten jännittää. Levollisin mielin olin myös raskauden suhteen siellä, kun liikkeet tuntuvat niin tiuhaan päivittäin, siitä niin onnellinen <3 mieskin tuntee jo masun läpi. Tuntuu lahjaltajoka ainoa tuntema liike monien vuosien lapsettomuushoitojen ja keskenmenon jälkeen! Ninnis: uskon että huolestuttaa liikkeiden tunteminen mutta uskon ihan varmasti kaiken olevan hyvin ja istukka tms. Muu varmasti selittää. Onko sulle doppler jollla sais mielenrauhaa? Mulla on alkanu harkkasupistukset päivittäin vaivaamaan, varsinkin kävelyn yhteydessä. Se toisinaan huolestuttaa kun tuntuu välillä et maha on kovana yhtenään..esikoisesta kuitenkin mulla oli niin myös 25-> eikä sillon mitää tuhoa tehny. Toinen mietityttävät on nyt muutaman päivän vaivanneet rytmihäiriöt..joo, niitäkin oli viimeksikin, mutta kun muljahduksesta tulevat niin tiuhaan niin alkaa ahistaa ja huolestuttaa plus olo ei oo kiva. No, ke neuvola ja juttelen näistä.
19+4
 
Paljon onnea MamaBoo! :)

Tsemppiä Hipitin vuoteluun! Mikä tilanne on nyt? Mikä viikko sulla on menossa?

Ninnis: Mulla alkoi tuntua liikkeet oikeastaan vasta rakenneultran jälkeen. Joten en olisi huolissaan, aika yksilöllistä tuo on :)

Onnea Minttumarille puolivälin ylityksestä! :)


Täällä kaksi päivää varhaisultraan. Raskausoireet tosi kovina, väsymys, pahoinvointi, vatsanturvotus, vilu, rintojen turvotus jne. En jaksa oikeasti tehdä mitään. Ihan järkyttävää koittaa jaksaa töissä ja taaperon kanssa kotona. Jaksamisen tekee vielä hankalammaksi sen, että en tiedä onko pieni elossa vai ei.

Tänään 7+4, plusmiinus pari päivää
 
@Sissiko. Kiitos! Eilen ja toissapäivänä tuli vaan pientä tuhrua, toivoinkin että loppuis vuodot. Nyt tänään taas vuotoa vähän enemmän. Eli 11. päivä jonkunlaista vuotoa, välillä tuhrua, välillä enemmän. Kipuja ei kuitenkaan oo ollu. Äsken kävin uudessa verikokeessa, ei uskaltanut luvata tuloksia tälle päivää, sanoi että iltapäivällä voi kysellä mutta ei tiedä ehtiikö eli saattaa mennä tuloksien saaminen keskiviikolle :/ viikkoja nyt 6(+2)
 

Yhteistyössä