Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Kiitos onnitteluista. :) Tein tänään digin, joka näytti Raskaana 1-2. En tiedä uskonko tätä silti vieläkään!

Ainoana oireena on migreenit, jotka vaivasi myös noissa aiemmissa keskenmenneissä aika pahasti. Varaan nyt saman tien lääkärin neuvolaan soittaessa, että saisin pian estolääkityksen alotettua. Ilmeisesti yksitttäisiin kohtauksiin suositellaan nykyään ottamaan ihan ibuprofeeniakin raskausaikana. Vaikuttaa kuitenkin, että näitä kohtauksia nyt taas alkoi tulemaan tiheämmin, joten ei viitsisi kovin usein noita tulehduskipulääkkeitä popsia.
 
Rakenneultraan 2 tuntia!!! Jännittää niin paljon että ihan oksettaa. :sick: Toivottavasti kaikki ois edelleen hyvin... Miks miestä ei voi jännittää?!? Oon eilisen ja koko aamun tivannu siltä että eikö sitä yhtään jännitä, mutta ei kuulemma. :ROFLMAO:

Minttumar 20+4
 
Hipiti, miten kävi verikokeen kanssa? Saitko tänään tulokset?

Tsemppiä minttumar!!

Mulla myös tänään neljän tunnin päästä varhaisultra. Jännittää ihan älyttömästi ja oon ko enkisesti valmistautunut siihen ettei sieltä löydy mitään tai että ei vastaa kokoaan ollenkaan... huh.

Rv7+6
 
Onnea ultraan Sissiko!

Ultra nyt takana. Kaikki kunnossa, mikä helpotus! Ja sukupuolesta ei voinu erehtyä, poikahan sieltä on tulossa. :love: Harmittaa kun ei kuvia saatu, enkä sit enää kehannu kysyä kun lääkäri kerkes lopettaa jo ultraamisen. Plussaa kuitenkin se että nähtiin vauvaa lopuks vielä 4D-ultralla. :love: Seuraava lääkärin ultra helmikuussa (perussairauden takia oon hieman tiheemmässä seurannassa), joka ei kyllä haittaa yhtään. :D Mieluusti maksan näistä lääkärin ultrista kun pääsee vähän useammin vauvaa näkemään.

Oon niin helpottunu ja onnellinen. Nyt voin alkaa nauttimaan raskaudesta. 
 
Onnea taas kaikille tasapuolisesti :p

Mulla on tylsä vaihe raskaudessa. Odotusaika on vielä pitkä ja mitään kivoja juttuja (ultraa) ei ole enää tiedossa. Nyt ollaan vaan ja odotellaan :whistle: Pakko toki sanoa että ihanaa olla vaan ja odotella, tätä on niin pitkään toivottu! Ja toistaiseksi on vielä melko vaivatonta ja helppoa, lupaan kyllä tulla aikanaan valittamaan sitten kun närästää, supistaa ja v*tuttaa. Pikkuisen on jo tuntumaa saatu liitoskivuista mutta ihan ovat kestettävissä kunhan ei rehki liikoja.

B 22+4
 
Pöh, kävin kirjoittamassa tänne eilen kännykällä, mutta ei näköjään ollut tullut läpi. Mutta, kävin siis eilen ultrassa. Pidättelin kyyneleitä jo kun istuimme alas miehen kanssa ja lääkäri kyseli perus kysymyksiä. Sitten kun tuli aika riisua, aloin kyynelehtimään. Voi miten paljon se hetki muistutti viimekerrasta... Olin ihan hajoamispisteessä. Onneksi mies oli mukana :love: No, kun ultrakuva ilmestyi näytölle, siellä kellui pieni tyyppi, joka oli paljon isompi kuin osasin odottaa :love: Voi mikä onni! Hänellä näkyi pienet käsien ja jalkojen alut <3 Vastasi 8+1, eli pari päivää isompi kuin ajattelin.

Onnea minttumar hyvistä kuulumisista ja poikalupauksesta!! :love:
 
Sain keskiviikkona verikokeen tulokset.. Neuvolatäti ei ollut huolissaan mutta omaan korvaan kuulosti matalalta :/ hcg oli 14 580, edellinen oli siis about 6 päivää aikasemmin 3926.. Neuvolasta laitettiin lähete naisten tautien polille, viikon sisällä pitäis tulla aika ultraan..
 
Heipä hei kaikille!

Vatsa sen kun kasvaa..ihanaa..vaikka vaateongelma on todellista.......

Lapset kyselee joka päivä vauvasta juttuja ja ovat ihanan innostuneita. Liikkeitä tulee enempi ja helpottavat omaa mieltä. Mies tunti toissapäivänä ekan kerran liikkeet käteen ja eilen sai kunnon iskun.

Rakenneultra olisi tiistaina. Jotenkin ei vielä pelota......

ninnananna ja rusina 19+4:love:
 
Yhdessä ryhmässä missä olen on ehkä ensimmäinen synnytys käynnistynyt... Hurjaa.

Jep. Täsmälleen samoilla päivillä kuin nyt olen synnytti tuon ryhmän ensimmäinen. Kaikkensa tekevät. Tuntuu todella hurjalta ajatella, että mun pieni tuolla mun viikkoihin nähden pienessä mahassa voisi selvitä jo kohdun ulkopuolella...
 
Viimeksi muokattu:
kaz
Hipiti vuotojen syy on osittain kohdunsuun päällä oleva istukka sekä alunperin kaksosraskautena lähtenyt raskaus josta toinen kehitti vain sikiöpussin ilman alkiota.

Pikkuliikkeitä tuntuu päivittäin ja ebayn dopplerinkin sain alkuviikosta niin touhuja on tullut silläkin kuunneltua.

Kaz 15+6
 
Ihana kuulla Annenna, paljon onnea! :)

Voi kurja Hipiti, että alkoi kivut. Toivottavasti on taas jotain merkityksetöntä :( Omaan korvaan kuulosti oikein hyvältä tuo veriarvo. Onneksi pääset kohta ultraan!!

Kiva kuulla ninnananna että kaikki menee hyvin! Tsemppiä ultraan (y)

Huh KevätTähti, kuinka aikaisessa se on? Toivottavasti selviää <3

Mä taisin rikkoa oman dopplerin, kun pesin sitä liian hanakasti... Eipä kuulunut neää mitään o_O
 
Ihana kuulla Annenna, paljon onnea! :)

Voi kurja Hipiti, että alkoi kivut. Toivottavasti on taas jotain merkityksetöntä :( Omaan korvaan kuulosti oikein hyvältä tuo veriarvo. Onneksi pääset kohta ultraan!!

Kiva kuulla ninnananna että kaikki menee hyvin! Tsemppiä ultraan (y)

Huh KevätTähti, kuinka aikaisessa se on? Toivottavasti selviää <3

Mä taisin rikkoa oman dopplerin, kun pesin sitä liian hanakasti... Eipä kuulunut neää mitään o_O
Mä haluaisin uskoa että kivut olis ollu ummetuksesta.. Saattaa olla kaukaa haettua..
Mietin että jos tänään ei tuu se ultra aika niin koittaisin soittaa sinne..
 
Onnea ultrasta Annenna!

Hipitillä piinaavaa aikaa..kumpa saisit pian ultran ja kaikki olisi hyvin <3 soita tosiaan sinne jos ei mitää kuulu, saat ainakin tietää missä mennään.

Ninnis: tsemppiä huomiseen, monelta teillä on? Jännätään sitten yhdessä, meilläkin se nimittäin huomenna klo 8.00 apuaa! Täällä kaikki hyvin ja puoliväli ylitetty viime viikolla!
20+5
 
Soitin, sanoivat että lähete odottaa sielä että lääkäri sen ehtii katsoa ja sen jälkeen arvio kiireellisyyden :/ sanoi että jos ei mitään kuulu niin loppu viikosta soittaa uudelleen.. Piina vaan jatkuu ja jatkuu..
 
Onnea ultrasta Annenna!

Hipitillä piinaavaa aikaa..kumpa saisit pian ultran ja kaikki olisi hyvin <3 soita tosiaan sinne jos ei mitää kuulu, saat ainakin tietää missä mennään.

Ninnis: tsemppiä huomiseen, monelta teillä on? Jännätään sitten yhdessä, meilläkin se nimittäin huomenna klo 8.00 apuaa! Täällä kaikki hyvin ja puoliväli ylitetty viime viikolla!
20+5
Meillä on aika "vasta" 13.00. Onneksi on työaamu niin on puuhaa jokunen tunti ja muuta ajateltavaa.

Tsemppiä sulle ultraan ja tule kertomaan sitten kuulumisia!(y)

ninnananna ja rusina 19+6:love:
 

Yhteistyössä