*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

WAU, tännekin tullut uusia!! :heart:
Onnea hirmuisesti plussanneille ja kuormallinen tarrasukkia ja vauvaliimaa jokaiselle!

Täällä on mökiltä kotiuduttu yhtenä kappaleena ja loput viikonloput vauvan tuloon asti onkin sitten jätetty ilman suurempia suunnitelmia jos pikkuinen päättääkin tulla ajoissa... toivossa on hyvä elää :p

Masu täynnä lettuja painelen unille ja uutta viikkoa kohti, enemmän ensi kerralla!
Jaksuja kaikille ja nauttikaa masuistanne, olkoon ne pieniä tai isoja :heart:


Tini+Pingu rv 35+4
 
Iltaa!

Ja paljon Tarrasukkia uusille mukaan tulijoille :heart: :heart: !!

Täällä ollaan taas kärvistelty koko päivä supistuksissa...
kahteen ootteeseen pitäny ottaa grammanen panadol kun tuota menkkajuilintaa on koko ajan...nyt on alamasu "viiltelyä"
en tiedä mitä tästä tulee, kohta varmaan kertoovat, että en olekaan raskaana että se on ollu valeraskaus :kieh:
tai on pahemman luokan turvotusta...

masu on pudonnut jo ihan alas, moni tuttukin sanoi tänään mulle, että sehän putoaa matkalle kohta...jospa huomaisin sen ennen sitä..
vaikka ei se taida huomaamatta tulla mitenkään päin...alkaa olla luottamus menny tästä hommasta... :kieh:

Tympiää, mutta niin totta!

mites Eliisa?? joko olet lähteny?

Ajatuksin AE ja ukkeli 39+3 (kohta 4 )
 
AAM
kiitokset tervetulotoivotuksista ja onnitteluista...

en vielä kaikkia tunne mutta tutustutaan tässä ajan mittaan.. jollai oli profiilissa suloinen masukuva.. :heart: kurkkasin omia raskauskuvia ja oli vasta 17 vkolla pienen greipin kokoinen kun vetäsin masua sisään, okei makoilin sängyllä selällä mutta puoliso muisteli ettei se isompi ollut ja seisten ei ois näkynyt niin hyvin ? :| no kait mul o pitkä selkä..

varhaisultraan... hmm en edes miettinyt :LOL: toivion vain että sintti pysyisi matkassa että sinne pääsisi. omaan neuvolaan yritin pojalle saada 1½ vuotis lääkäriaikaa. ei oo:ta antoivat :( ja just ko olivat sanoneet et soita heinäkuussa ja sit soitin ja kaik mennyt jo.. ärsyttää pompottelu. no nytpä niitten on mut nähtävä !! :kieh: ja saa luvan katsoa pojan samalla, mulla ei oo varaa pitää töistä jatkuvasti vapaita. Espoossa siis asutaan.. :)

(.) nyt tänään kaupassa iski pahoinvointi kenkäosasolla !! mun lemppariosaston tonkimisen sain jättää kesken ja hyyskiä ulos happea haukkamaan... ukko ihmetteli käytöstä ko oli siskonsa ja sen mies mukana.. ja ehdotin et voidaanko mennä röökille..? <-- ukon ilme ?? kuiskasin sit et .. ökköttää.. no meni sit ohi..

tämmöisiä.. taidanpa kilauttaa neuvolaan ihan kiusatakseni niitä :kieh: :kieh:
 
Huomenia kaikille!


En osaa vielä kommentoida, kun vasta tutustun teihin!


Minulla siis tänään vasta rv4+5, ja nyt tuntuu, että alkaa tulla jo huonoa oloa!? Muilla samaa jo heti alussa? Aamu 5:00 heräsin , söin puuroa, kun oli niin nälkä, otin myös kahvia varmaan pari ruokalusikallista mukista, niin teki pahaa se jälkimaku, alkoi yököttämään, onneksi en oksentanut! Huih jos se pahoinvointi oikein äityy!

Ilmeisesti tässä vaiheessa alkaa se ns krapulaolo, siltä ainakin nyt tuntuu!


Niin, syön jo uudestaan tänä aamuna, nyt moniväripastaa, herne-maissi-porkkanaa ja ananas sekoitusta


menen iltavuoroon, eka pv kesäloman jälkeen!


Ihanaa päivää kaikille ja paljon onnea varhaisultriin, npultriin ja rakenneultriin kaikille meneville!


Jospa nyt selailisi muitakin pinoja, ellei tietokoneella olo lisää pahaa oloa!


Heissan kaikille!

Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+5


 
Rva Pikkumyy, juu miulla ol jo ennen plussausta hitusen kuvottavaa oloa ja eile tul itkukohtaus, jossa sit oksetti kunnol. Mut muutoin ei ny kyl sit oo ollu.. Toivot. siul ei ainaskaa hirmu pahaa pahoinvointia tulis! :hug:

Mie taidan tuos yhentoist pintaan soittaa sinne nlaan, jos varais ajan =)

 
ja töihin olis pitäny mennä, mutta kuumetta pukkaa
no tuleepa tällanen kevyt alku. Ihan hyvä kyllä koska rauhallisesti pitää ottaa, viime torstaina meiän taistelija taas säikäytti äiteen vessareissulla veren vuodolla
ei sitä auttanut kun taas lähteä mieli apeana päivystykseen. Oltiin vielä maalla ja matkaa sairaalaan ihan mukavasti, no onneks oltiin ainuat asiakkaat joten ultraan päästiin heti. Siellä pikkunen pötkötteli ihan rauhassa masun uumenissa ja tais herätä ku ultraamaan ruvettiin kun venytteli jalkojaan ihan ku haukotellessa
. Muuten olin ihan rauhallisesti ottanut koko loman ajan, yhden kerran nostin kauppakassin auton peräkonttiin justiinsa edellisenä päivänä
se se varmaan sai taas istukan vuotamaan, sama repeämä siellä vuoti kuin pari viikkoa aikasemmin. Nyt sitten ukko koko ajan seuraa etten nosta mitään maitopurkkia painavampaa
. Noottia lähetti maaseudun lääkäri pääkaupunkiseuden neuvolalle, että tarkempaan syyniin pitää ottaa, mullahan olis seuraava neuvola vasta rv19 pitää huomenna soittaa ja varata aikasemmaks toinen aika. Saas nähdä kuinka kauan sitä töissä voi olla


Mindalle onnittelut pikku prinsessasta


Tervetuloa toivotukset uusille Muumiska, Riine, danjuska, Rouva Pikkumyy, miracle, Jj:T
Allusmamma
onnea plussasta ja paljon tarrasukkia mukaan pikkusille
ihana saada uusia tuolta kuumeisten puolelta tänne.

Gatsu onnittelut pikku prinssistä


Viuhtis ei voi olla totta, liikaa teitä koetellaan, suuret pahoittelut
voimia


Mymmyryy ei löydy enää sanoja, suuret pahoittelut myös teille
voimia


Tässä kun on aikaa niin vastaillaampa kysymyksiin... Katherine kyseli...

1. Oletko käynyt järvessä uimassa tänä kesänä? Entä otatko saunassa kovia löylyjä?
Kaks kertaa järvessa, niin kylmää ettei enempi kiinnosta :p löylyjä otan ja kovia

2. jos juot kahvia, minkä verran ? ( Vrk) valitettavasti menis vaikka kuinka paljon, pitäydyn siinä 2 kkp/vrk

3. Onko seksiasennoissa tullut muutosta? Mikä asento paras? vuotojen takia ei seksiä
:ashamed:

4. Onko anoppi ärsyttänyt raskausaikana enemmän/ vähemmän / ei yhtään? ei yhtään
=)

5. MInkä verran liikuntaa harrastat päivässä tai viikossa? kun ei saa kun kävellä niin vähäseks jää :ashamed:

6. Miten paljon pelkäät / pelkäsit rakenneultraa asteikolla 1-10? En sitä pelkää koska 1,5 viikkoa ennen on kontrolliultra mutta sitä pelkään melkeimpä 10 verran :/

nimralle ja ailille onnittelut hienoista ultrakuulumisista :heart:


AE ei voi olla totta mitä kohtelua
ihme touhua, kumma juttu että annetaan toisen näin kärsiä
mä oon joskus täälä palstalta lukenu että jollain oli käynnistetty 6 vrk:tta ja sitten vasta leikattu :eek: en nyt halua pelotella
voimia viimisiin päiviin


Mymmyryy :hug: voimia, suru ottaa aikansa ja se pitää surea :'( ainakin itteäni auttoi surun läpikäymisessä paljon muisto omasta pienestä enkelistä ja olen todella iloinen että katsoin häntä ja vietin hänen kanssaa aikaa. Olisi ollut paljon vaikeampi surru jos ei olisi "tiennyt" mitä surra. Olet ajatuksissa :hug:

Toi Frazzanten lista tossa pinon alussa on kyllä hyvä
aina huvittaa kun on niin omat "oireet" luettavissa :p

MyAngels toi on niin tuttu fiilis toi kömpelyys, olin ihan avuton esikoisen odotuksessa noilla viikoilla en ees itekseni meinannu päästä sängystä ylös, niitä viikkoja tässä odotellessa, tavaroiden nostelu lattialta oli vaikeeta paljon aikasemmin


Luminia samanlaisia kutituksia täälläkin ja jonkinlaista tökkimistä havaittavissa


stoppis mukava kuulla vauvautuneistakin
ihana nimi teidän ukolla


Raudasta mulla obsidan pisti mahan ihan sekasin, aivan sama miten sen otti
eikä vaikuttanu paljon mitään vaihettiin sitten siihen mehuun ja saatiin maha kuntoon ja hemppa nousuun
jotta kannattaa kokeilla mikä itelle käy

Doplerilla on muutkin seikkailleet
mulla ei oo sitä AngalSound -dopleria kun sain tuollasen vanhamman pelin kaverilta viime raskaudessa että pystyin istukkatutkimuksen jälkeen kuunnella sydäntä. No mulla noi äänet kuulostaa ihan erilaiselta kun teidän viuhviuh jutut :p piti jo ihan ottaa lekurille mukaan toi oma dopleri ja kysyä sen mielipide kun äänet kuuluu ihan naps naps, vähän aikaa siinä kuunneltiin ja kun molemmilta puolen mahaa kuuluu äänet eri tahtia niin pääteltiin että toinen on istukka ja toinen vauva koska olivat yksissä sijaintinsa suhteen :) tiiän kyllä viime raskaudesta että saattaa mennä päiviä kun ääniä ei juuri kuulu, mutta kyllä se pikkuinen piilostaan aina pois tulee
Nyt en kyllä sitten enää kuuntelu mitään, kun esikoinen löys sen laitteen ja oli tipauttanut lattialle :ashamed: kuuluu enää vaan kohinaa ei edes omat sydänäänet tuu enää laitteella kuuluviin
mutta ei auta onneks liikkeet tuntuu aina joku päivä


Lapsiluvusta on ollu puhetta... mä oon varmaan jonkinsortin kummallisuus kun on aina halunnu 4 lasta
sehän tarkottaa ison auton ja asunnon ostoa ja kaikki muutkin järjestelyt on hankalia mutta näin toivon, toki aika näyttää kuinka monta näitä meille suodaan


Felurille piti vielä voimia toivottaa tulosten odotukseen :hug: kyllä se on raastavaa aikaa ja tuntuu niin pitkälle


Tais tulla melkonen maraton teksti, ja jokunen jäi varmaan vielä kommentoimatta :p

Orchid ja pikku taistelija 13+5
 
Heippa kaikille! Onpas hirveästi juttuja, meni ikuisuus lukiessa, vaikka ihan pikaisesti oli tarkoitus tulla käväisemään :)

Onnea tuhannesti kaikille uusille plussanneille! Toivottavasti kaikki pysyvät mukana loppuun asti, koska meitä kaikkia on jo koeteltu tarpeeksi!

AE, jos sun maha on putoamisen partaalla, niin on vauvakin :) Siis että syntyy varmasti ihan pian. Itse tiesin esikoista odottaessa synnytyksen olevan tosi lähellä, koska se maha oli niin putoavan oloinen. Sunnuntai-iltana sanoin miehelle että alkavalla viikolla syntyy, ja niin alkoikin tiistaina lorahdella lapsivettä, ja keskiviikkona vauva syntyi!

Lapsigallupiin: haluaisin ainakin kolme, mielellään neljä lasta. Viisikään ei olisi paha, jos sopisi elämäntilanteeseen. Mutta en siis missään nimessä haluaisi kolmea putkeen, vaan ajatus on ollut "kaksi nyt, kaksi myöhemmin". Olen sen verran nuori, että voin tämän kakkosen jälkeen pitää vaikka kymmenen vuotta taukoa, ja silti pitäisi vielä raskautumisen onnistua ihan normaalisti. Ideaali olisi ehkä niin, että kakkosen jälkeen 6-7v. taukoa, ja sitten toiset kaksi lasta. En vaan tiedä, innostuuko mies. Sen mielestä kaksi tai kolme riittäisi...

Nyt on pakko mennä, pitää siivota ennen jääkaapin korjaajaa. Meillä poksahti perjantain ukkosilla jääkaappi, ja se muka korjattiin lauantaina. Eilen tulin muksun kanssa reissusta, ja jääkaapissa oli troopiset 22 astetta lämpöä! Nyt siis syödään nuudeleita ja odotellaan korjaajaa.

Tuttiritari 17+5
 
Hei pitkästä aikaa! Olen ollut laiska kirjoittamaan, lueskelen kyllä teidän kuulumisia mielenkiinnolla. Kiva lukea noita uinti ym. galluppeja!

Tännehän on tullut roppakaupalla uusia palstailijoita, ihanaa! Lämmin onnentoivotus teille kaikille, Muumiska, Riine, Danjuska, Rouva Pikkumyy, Miracle, JJT , Allusmamma, Kesis... olikohan vielä muita...

Voi Orchid kun loppuisi tuo säikäyttely, on varmasti stressaavaa tuollainen vuotelu. Mullahan oli myös alussa runsasta vuotoa tulehduksen takia ja lääkäri sanoi keskenmenon olevan jo käynnissä vk 9, mut antibiootit pelasti tilanteen ja Pieni jatkoi kasvuaan turvallisesti kohdun suojissa. Onneks sullakin nyt tilanne rauhoittunut, toivotaan että jatkossa menee hyvin. Otat ihan rauhallisesti vaan ja jätät raskaammat hommat miehelle!

Eliisa ja aurinkoenergiaa ne vain täällä sinnittelee vaikka luultiin jo viikkoja sitten että kohta ne lähtee. :D Tsemppiä edelleen teille! Joku on joskus vinkannut, että nännien hierominen aiheuttaa supisteluja, kannattaiskohan vielä sitä kokeilla. =)

Jotkut muutkin on seuranneet Serranon perheen elämää, täällä myös yks aktiivinen seurailija. :wave: Lucian kuolema laittoi täälläkin kyynelvirrat vuotamaan. Liekö raskaudella tekemistä asian kanssa... =)

Omaan napaan ei kuulu juuri uutta, masu alkaa jo vähän näkymään ja löysempiin paitoihin täytyy kai siirtyä ensi viikolla kun työtkin alkaa loman jälkeen. Tänään kävin neuvolassa, siellä kaikki ok ja Pienen sydänäänet kuuluivat helposti ja selvästi. Olipa taas ihanaa kuunnella niitä.

Yks kysymys, onko teillä kellään tuntunut keskiraskauden viikoilla sellaista kummallista paineen tunnetta tuolla ihan alapäässä, siis emättimen seutuvilla? Mulla nyt viikkoja 16+1 ja välillä käy ihan kipeetä alapäähän kun tuntuu niin kova paine. Mistähän tuo voisi johtua? Oon miettinyt, onko mulla niin huonot lantionpohjan lihakset että ne antaa periksi kohdun kasvaessa. Virtsanpidätysongelmia ei kylläkään ole. En muista tällaista aiemmista raskauksista.

Tällaisissa mietteissä tällä kertaa...

:heart: Tuuliska ja Pieni 16+1 :heart:
 
Huh, olipa taas tullut juttua. :D Elokuuta kaikille tasapuolisesti! :D ja valtaisat onnittelut uusille plussanneille tännekin puolelle! :flower: :hug:

AE:lle piti vastata, että mun kuulemani mukaan kolme ässää ei toimi. :D En tiiä, ei ole kokemusta vielä... Mutta kuulemma ei ole tehoa todellisuudessa. Vaikka pitäshän sillä sinänsä olla, et eikös siinä spermassa tosiaan ole niitä synnytystä käynnistäviä ...öö... hormoneja? =)

NullPointsille: Mun unelma ois 2-3 lasta, mutta tuo ukkokulta haaveilee seitsemästä tai kahdeksasta.. :whistle: No. Jos nyt eka yks saatais. :snotty:

Rva Pikkumyy: Ensinnäkin sulle vielä erikseen :flower: :flower: :hug: onnittelut! Jo sua tänne ootellutkin. :D Sit niistä vitskuista. Itse aloin foolihapon heti kaavinnan jälkeen (lääkäri silloin suositteli, et se kantsii aloittaa 3 kk ennen uutta raskautta. No enhän minä voinut tietää, milloin tulen raskaaksi, joten aloitin samantien :whistle: ).

Kesis ja Pikkumyy: Ultrassa oon tässä raskaudessa käynyt jo kaksi kertaa johtuen noista mun vuoteluista. Kaikki ok, mut oli pakko käydä varmistamassa. Ekan kävin 6+5 (pelkäsin vuoteluiden takia kohdunulkoista niin en tahtonut oottaa yhtään pidemmälle..). Ja tokan kävin 9+2 tai +1 (papunen olikin päivän nuorempi mittojensa mukaan B) ). Tuo 6+ on ihan hyvä aika käydä. Silloin näkyi kyllä jo alkio ja syke. :) Mä oisin päässyt neuvolaan silloin aikaisemmin jo tarkistuttamaan, et onko kaikki ok, mutta niillä on kuulemma vain yksi lääkäri, joka ultraa ja se oli lomalla koko heinäkuun. ...joten menin sitten yksityiselle. Np-ultra meillä on vasta 13+2.

Toive: Olisinkin jo niillä viikoilla, kun kyselit, mutta vielä on matkaa. Mutta silti vastaan, et mulla on nännit olleet alusta asti tosi arat. Siis suorastaan kipeät iltaa kohti. Nyt vasta 10+1 (tai +2)

Ja vielä lopuksi Orchidille nessuja ja paranemista. :)

Nyt tämä tahtois ruokaa... Meillä ei mittään uutta. Vatsaa nippailee aina välillä (juilinta on taas rauhottumaan päin, kumma kun se tulee aina kahden viikon välein ja kestää viikon...) ja painontunnetta tuntuu aina silloin tällöin. Tietääkö kukaan, onko tuo painontunne harjoitussupisteluja? ...jostain semmoista kuullu... Ei siis tee kipeetä vaan tuntuu just tuolta: painontunteelta.

T. Kärppä ja papuska 10+1 (tai +2)
 
AAM
Kiitokset onnitteluista kaikille :) :hug:

oiiii... neljä lasta :heart: :heart: :heart: :heart: meille kans, MÄ HALUAN PAAALJON LAPSIA !!! ukko huolehtii nyt jo asuintilanteesta kuinka nuo kaksi tulee asumaan :LOL: toinen ole edes 5vkoa vanha ja se jo stressaa hih..
varhaisultraa minä täällä mietin jos 7 viikolle varais yksäriin, ja sit äippäpolille otin jo 10+5 päivälle 1. ultran... =) mulla on liian vaaleanpunaiset lasit päällä... en näe päivän sadetta ja harmautta ( tai halua nähdä ) ...

Ainiin päivittäjä :wave: mun LA ois 13.04.2009 hui kun kaukana... :|

AM & hippu 4+0
 
miracle se menee pois sitten n. vuoden päästä (kunhan on kaikki raskauden jälkeisetkin hormonit vähän tasaantuneet). B) Ukko on multa jo kieltänyt a) urheilun katsomisen televisiosta (voi harminpaikka. Suuri menetys :xmas: ) sekä b) urheilutulosten lukemisen lehdestä (joo, tämäkin on suuuuuuren suuri menetys :xmas: ). Syynä se, että itkeä vollotin, kun Venus ja Serana JOUTUIVAT pelaamaan toisiaan vastaan... :snotty: Mä en tiiä, miks mä olen kohdistanut sen urheiluun.. :xmas: Tosin silloin alussa oli päiviä, jolloin mulla vähän väliä alahuuli väpätti. Ihan mistä syystä tahansa, mutta useimmiten ilman syytä. Sekös se lisää kanssaeläjien luottamusta mun mielenterveyteeni. :LOL:
 
AAM
olin sit pöljä jo ja varasin äiskäneuvolan ja jorviin 10viikolla 1 kuntaultran ja yksityiselle samaan syssyyn varhaisultra.. *hätähätähätä*... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

et nyt tiputaan tosi korkeelta jos... nimeltämainitsematon tapahtuu.. ja saa sanoa että I told you sou u little poor bastard!!!!
*heristää itselleen sormea*

Kärppä hiplasin jo vauvalakanoita anttilassa eilen... ja kattelin et kyl tommoiset vaaleanpunaiset ois kivat :heart: ja miksi sinisetkin ;)
 
Kärppis, niinpä :D Noh, jospa täst selvitään. Ny on taas parempi mieli. Mut tää ny heitteleekin minuutin välein :LOL: Eka oon huulet mutrulla,oon surulline sekä itken, toises hetkes nauran... eeeen mä hullu oo...ne o vaa ne hormonit.. :xmas: Uskookohan moniki mua, siis semmoset, jotka ei tietäis, et oisin raskaana ja raivoaisin ja sanoisin, et iha ok mie oon :D
 
Jipii!!!Olen vähän aikaa tuulettanut päätä enkä ole käynyt netissä, mutta nyt kun luin viime viikkojen juttuja, niin onpas tullut plussia. Paljon onnea siis jokaiselle ja tervetuloa kirjavaan joukkoon :wave:

En muista ihan kaikkia kysymyksiä (kun laiskuuttani en jaksanut kirjata niitä ylös), mutta tässä jotain...

Mulla on ollut nännit tosi arat jo ennen plussausta eikä tilanne ole muuttunut mihinkään. Vähän ärsyttävää, mutta näin on. Samoin se painontunne alapäässä vaivasi pari viikkoa ja tuntui kurjalta, mutta nyt kun aloin miettimään, niin nyt ei ole tuntunut muutamaan päivään. En tiedä mistä johtuu, mutta normaalia se ilmeisesti on. Mulla on maha kasvanut kovasti, muutama naapurikin on jo tullut onnittelemaan, joten ei ole enää mikään salaisuus, että olen raskaana.

Rva Pikkumyy mä sain lähetteen varhaisultraan (sinne yksityiselle) mun terveyskeskuslääkäriltä. Soitin sitä ennen neuvolaan ja siellä sanottiin, että kannattaa yrittää sitä kautta, niin tulee halvemmaksi. Kerroin lääkärille edellisestä raskaudesta (tuulimuna rv 12, huomattin np-ultrassa) ja hän kirjoitti lähetteen.Se lääkäri oli kyllä aika toope, ei edes osannut laskea raskausviikkoja, mutta sain sen lappusen, jolla varhaisultra maksoi vain poliklinikkamaksun.

Mä olen edelleen käynyt kohtalaisen rankoissa tanssitreeneissä, mutt olen tehnyt sitä aina ja mulle sanottiin myös neuvolassa, että omia harrastuksia voi jatkaa niin kauan, kun se hyvältä tuntuu.

Lapsiluvusta...Jos tämä toinen meille nyt tulee, olen tosi onnellinen. Kyllä haluaisin varmaan vielä kolmannenkin, mutta katsotaan sitten, kun sen aika on. Mielessä on mullakin käynyt edellinen LA, joka olisi ollut ihan syyskuun alussa. Todellakin auttaa se, että on nyt raskaana uudelleen.

Ja lopuksi meidän huippu-uutiset: sain kahden ja puolen viikon odotuksen jälkeen (viime keskiviikkona) istukkanäytteen tulokset - terveet kromosomit!!! Meinasin kyllä oikeasti tulla hulluksi odotellessa ja asioita pohtiessa, niin pitkälle meni tulosten saanti. Loppuajasta olin jo niin hermostunut ja pelkäsin, etten edes oikein saanut syötyä enkä nukuttua. Nyt pitää tietenkin odotella vielä rakenneultraa, siellä voi näkyä jotain, mutta tämä oli kyllä jo niin huojentava uutinen, että yritän nyt rauhoittua ja ajatella, että meille ihan oikeasti ehkä tulee vauva tammikuussa. Kaiken odotuspiinan jälkeen kysyttiin myös vauvan sukupuoli, koska kromosomeistasen ainakin saa varmsti selville. Jääköön vielä salaisuudeksi, ei meinattu miehen kanssa kertoa kenellekään, että tiedetään. Kiitos vielä kaikille tuesta, se oli todellakin tarpeen :)

Joten Miikkis nyt saa mullekin laittaa lasketun ajan 18.1. Ultran mukaan se olisi 16., mutta neuvolan tädillä on joku oma tapa laskea LA ja se ilmeisesti pitää. Synnytyssairaala on TYKS ja olen 32v.

Fleur ja pikkukukka
 
Rakenneultrasta terveisiä..
Kaikki oli HYVIN!!!!!!!!!!!! ihana tunne ja upea fiilis kerrassaan!!!!!!
Löytyi kaikki elimet mitä piti ja siellä se polskutteli!! :saint: :saint:
Pelkäsin aluksi, kun näin vielä että sama kätilö joka viime kesänä kämmäili hieman mitoissa jne. mutta nyt oli oikein asiansa osaava.
On niin mahti olo, että palaan miehen viereen sohvalle tyydyttään tätä jatkuvaa halipulaa ja herkkyyttä, tuun sitten huomenna kommentoimaan lisää..
Oon ihan liikkistilassa vieläkin........olo ei voisi onnellisempi tällä hetkellä olla =) !

katherine ja kultsikka 20+0
 
Heipsan!
Heti alkuunsa valtavat onnittelut Fleurille!!!!!! Aivan mahtava juttu!!
Kun näin että olit kirjoittanut, piti kahlata koko kirjoituksesi läpi pika pikaa ja etsiä että joko ne vastaukset oli tulleet!!! Ihanaa. Tippa silmässä taas täällä.
Mukavaa, että näin kivoista uutisista kerrankin. Toivottavasti nyt pääset nauttimaan raskaudesta kunnolla!

Onnittelut myös Katherinelle hyvistä rakenneultrakuulumisista. Varmasti helpotti!!!!

No jatketaan tätä onnittelutulvaa sitten, kun on aloitettu!
Täällähän on oikein vino pino uusia plussanneita! Miracle, Allusmamma, Nina86, JJ-t, Rva Pikkumyy, Kesis.. Unohtuiko joku? Toivottavasti ei. Tervetuloa kaikille ja oikein paljon onnea


Outo juttu muuten, vastahan sitä itse oli se tuorein palstalainen ja kaikki muut niin piiiiitkällä odotuksessa!
Kai se aika vaan menee eteenpäin, vaikka tuntuukin alkutaipaleella matelevan tosi hitaasti!!


Kesis kyseli ainakin alkuraskauden ultrasta. Minä kävin viikolla 6+6 ja sieltä löytyi pikkuinen 0,88mm kokoinen vauvanalku ja kovasti läpättävä sydän. Kunnalliseen alkuraskauden ultraan pääsi myös, sitä en edes tiennyt kun menin yksityiselle, mutta se oli "vasta" yli kymppiviikolla. Tuo yksityisen ultra oli kyllä minun hermoiluilleni hyväksi, eikä hintaakaan jäänyt kelan korvausten jälkeen kuin jotain reilu 50e, joten kannatti.

Toiveelle vielä noista doppleriäänistä. Minä olen löytänyt sen kavionkopseen, mutta heti kun vauva liikkuu alta pois vähänkin syrjempään, alkaa se viuh viuh kuulumaan. Sen viuh viuh-äänen kun olen bongannut, niin ihan pian sitten sen kopseenkin. Ja tänään kun neuvolassa täti kuunteli sydänääniä, niin se oli juuri sitä viuh viuh-ääntä sillä neuvolan dopplerilla. Ovat tietysti erilaisia.

Dopplerista vielä.. Olen niin ihastunut siihen..
Joka ilta on ollut käytössä. Tänään vaan kun tulin töistä niin olohuoneesta löytyi maton sisältä kuulokkeet ja sohvan alta itse laite.. Koira oli päättänyt leikkiä sillä!!! Pinta on himppu naarmuilla, toivottavasti laite toimii, pitää testailla vielä! En tajua miten oli sen saanut kaapin päältä!!!
Lisää vain koiria tähän taloon!!! Ensi viikolla tulee se pentu..

Onneksi Orchid selvisit säikähdyksellä, voi hurja. Varmasti tosi pelottavaa tuo verenvuoto. Onneksi kaikki oli hyvin! Otahan nyt iisisti vain. Ja onnittelut "kutitteluista" sinullekin!


Täällä jännätään huomista ultraa! (Kiitokset MyAngels onnenpotkuista.) Saas nähdä saako nukuttua. Toivon niin, että pieni olisi vain ollut janoisella päällä silloin viime ultrassa..
Kauheasti jännittää. Noh, huomenna sitten tietää.

Nyt iltalenkille, tänään on sentään vielä hyvä keli, loppuviikoksi kun on luvassa ties mitä. Ostin pari litraa taas mansikoita (moooooonta litraa jo pakkasessa, mutta tuoreet on niin hyviä!) ja lenkin jälkeen voi sitten herkutella!

Illan jatkoja,

Luminia 14+3


 

Yhteistyössä