**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

AAM
kyl tää on nyt mutta wd älä nyt kalsareitas kastele... kotona ollaan ei menty äippäpolilla saatiin lupa jäädä kotiin sillä ehdolla että tullaa pe-la yönä synnyttää :D :LOL: kätilökin hymähteli siihen :)

sanoin että tää menee just ko esikoisen kanssa ja se siihen että senkus sitten jää kotio että soitat heti jos tulee jotai poikkeavaa sitten. I promiced.

no faija tulee iltapäivällä poika on nyt tarhassa ja minä paan maate 12-15 min välein tulevieen suppareitteni kanssa tuonne ukon viekkuun... ja jos sit lähtee aiksemmin käyntiin niin faija tulee ripeämmin sitten..

Limistä tulee edelleen semmoi beige / kirkas / ruskea väritteisenä :x :xmas: sori*
ja eipä muita kummempia tuntemuksia menkkasuppareiden ohella.. paskalla käyty normit oli :D Yök !!

Palataan iltapäivällä kun heräilen.. :wave:

Am & hippunen 41+4 :heart:
 
Kyl ton pisun kanssa pitää olla varovainen, yölläkin oli niiiiiin kamala ruikkihätä, että uneksin, että tuli pöksyyn. Sit heräsin ja piti oikein valo laittaa päälle ja patjaa tarkastella, että kusinko ihan oikeasti vai unessa vaan. Onneksi kuitenkin vain unessa. Että AM, voi olla jännitys tällaselle vanhalle venyneelle rakolle jo liikaa... Jeejee, vauva tulossa sinne kotiin!!! Tsemppiä tsemppiä.

Ja mun typerä penska, joka ei potki, on elossa. JEEE!! Istukka vissiin tosiedessä, ku ei menannu saada ääniä, mut tuli ne onneks. Lapsetkin mukana ku mukamas heitä niiiiin kiinnostaa, ja höpöhöpö sanon mä, ku neuvolassa olikin leluja, hyvä että vaivautuivat edes sen vertaa hiljenemään että kuulivat tumstums. Sen verran että sekunnin olivat hiljaa ja sit oli jo et "hei tuu kato lelu". Se siitä.

Jakku on poissa jo pomolle lupasin tarjota lounaan ja keskustelun mahaläskeistä. Pomo yritti olla niinku ei tajuis mistä ois kyse, ja sit sillai AIJJAAA!!! Mega ylläripylläri. :LOL: :LOL:

Jebajee, ens viikolla ois se rakenneultra, onhan sekin jonkunmoinen etappi, toivotaan, että sielläkin kaikki hyvin!!!

Ei muuta ku viikonloppuja, AM:lle hyvää päivänjatkoa!! Ja me muut aina vaan palataan odotusasioihin. Arskalasit esille ja ulos kaikki viikonloppuna!!!

MORJENS!!!

wrv19


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Pakko oli tulla tänne taas kurkkimaan.....

AM taitaa vihdoinkin lähtee jakautumaan... :whistle:

Oxford paljon onnee pienestä! :flower:

Oliko muita jakautuneita? Jos oli niin niille onnea, sekä plussan saaneille!

Omaa sen verran et tiistainen tentti meni hyvin, joten vissiin meni läpi. =) Syksyllä sit lisää tenttejä....

NP ja Tirri
 
AAM
tääl mä vieläkin olen vartin suppareitteni kanssa.. torkuilla ja suihkussa käväsin vain..

pohdin juuri että jos alkaisi ruoanlaittoon ja väsäis makrulaatikon illaks ettei tartti raataa... ja noi pullat sulattaisin..

*muoks *
makrulaatikot on kohta uunista ulkona ja pullat on pöydällä vaarille ja mies ko tulee pojan kanssa niin jorvi calls...
joten palataan astialle.. :wave:
 
Täällä on sitten poskiontelon tulehdus päällä, ja sain antibiootit |O toivottavasti tepsivät nopeesti, lentämistä kun ei suositella jos on ko vaiva!!!

Muuta uutta tänne ei kuulu, mitä nyt mahatuntemuksia on tänään ollut aika tavalla. Stressin piikkiin laitan, tässä on kaikennäköistä vääntöä päällä anoppilan suuntaan :|

AM: tsemppiä!!!!!

Heinis ja kirppu, 10+0 :heart: :heart: POKS!!

Tää oli tällänen pikakäynti, päivitän listaan uuden plussanneen heti kun olo kohenee!

 
AM onnea matkaan!!!! IHANAA!! Oli se jo aikakin sun mennä! :D :D :heart:

(.) Tänään oon ollu ahkera: Keittiö kuurattu, yrttejä istutettu (koulittu), takapihan tuolit ja pöytä laitettu, tehty ruokaa, käyty ostoksilla ja vielä jaffalla ja jätskillä satamassa auringonpaisteessa... ja en yhtään oikeesti kipeetä supparia saanu aikaseks. :LOL: Nojaa, ei mulla oikeesti oo viel mikään kiire saada tätä ulos. ( jännittää jo niin pirusti - mitä kauemmin pysyy tuolla hissukseen niin ei tarvii ajatella liikaa synnytystä )

EM ja dodoliina 37+3 :heart:
 
kiitos ihanasta vastaanotosta! =)

Leinikki, on kyllä kiva kun on joku menossa suunnilleen samoilla päivillä, pidetään peukkuja et kaikki menis tällä kertaa hyvin ja saatais joululahjat syliin asti!

AM:lle tsempitykset loppurutistukseen! :heart:

Maanantaina aattelin tilailla neuvolaa ja harkitsen edelleen jos menis yksityiselle varhaisultraan... Kaikenlaisia raskausoireita löytyy, väsymys ja tissikipu päällimmäisenä, mutta silti se keskenmenon mahdollisuus kummittelee joka ikinen päivä mielessä...huoh :ashamed: Täytyy vaan yrittää ajatella, ettei sitä voi ite oikeastaan aiheuttaa eikä myöskään estää. Mutta niin kauan kun ei oo ns. syytä huoleen, yritän olla isommin ressaamatta. Ja hyvin onnistuu... :LOL:
 
elisar: minunkin puolesta lämpimät onnittelut ja tervetuloa tänne meidän muiden kanssa odottelemaan :flower: :heart:

Täällä vaivaa taas kuvotus, hikoilu ja väsymys.. Ja noi antibiootit sekoitti mahan kivasti :x :/ Alkaa todella jännittää ens tiistain ultra. Oon todella stressaantunu vaikka yritän kovasti ottaa rauhallisesti ja luottaa kaiken olevan kunnossa!

Laitoin eilen raitoja hiuksiin, ja kävin ostamassa bikinit Thaimaan reissua varten. Onpa kiva että kerrankin on täytettä tonne yläosaankin :D :LOL: Rinnat on tosi kipeet ja turvonneet.

Eilen illalla sitten liikuin turhan vauhdikkaasti, ja liukastuin rappusissa..Tömähdin todella kovasti takapuolelleni, ja säikäytti kyllä :| heti tuli mieleen, että mitäs jos viikkoja olis ollu enemmän, olis voinu käydä huonosti. Tää on jo toinen kerta kun noissa rapuissa kunnolla kaadun, liukastellu oon useempaan otteeseen. Täytyy opetella kulkemaan varovasti, tai sit hommata jarrusukat :LOL:

Heinis ja kirppu, 10+1
 
SusSoo
Heinämassu :wave: tiedätkös... anoppi osti mulle jarrusukat kun aloin odottaa esikoista seitsemän vuotta sitten :D Ilmeisesti silloin epäili, että en pysy pystyssä muuten. Sen jälkeen ei ole jarrusukkia näkynyt, joten kai tuo anoppi on alkanu uskomaan että kyllä mä ilman sen sukkiakin pystyssä pysyn :saint:

Koko päivä tullut uurastettua kaikenlaisia kotitöitä sisällä ja ulkona. Mies oli jo vähän vihoissaan, kun oon sen mielestä vähän liikaakin rehkinyt yhtenä päivänä.
Nyt siirryn kohta sohvalle... masu niin täynnä tortillaa :p

Sussoo ja Suloinen 28+1 :heart:
 
heips!

Jäänyt vähemmälle kirjoittelu ja koneella olo noin muutenkin, mutta päivitykseksi voinen kertoa, että Pallopäällä oli np-ultassa kaikki vallan mainiosti (16.04) ja ukkoni löysi sydänäänet kotidopplerilla viime maanantaina :heart: Iso kivi vierähti sydämeltä tuon ultran seurauksena.

Vaunutkin jo ostettiin Pallopäätä odottamaan "kun halvalla sai" ja oli mein molempien mieleiset.

Joku kyseli koirista ja vauvoista, tai siis niiden yhteiselosta ja nyt minä utelisin onko kokemuksia kissoista ja vauvoista???? Mein kissa on ainakin niin mamman kissa, ettei iskä oo mitään ja pelkäänkin, että tuo ihana, mutta itsekäs olento jotenkin satuttaa mustasukkaisuudessaan vauvaa, esim. raapimalla, tai menemällä sen päälle nukkumaan( siis tukehduttaa) yms...
Kaikkea sitä pienessä mielessään ihminen pyöritteleekin, mut kuitenkin..kissat on itsekkäitä ja ottaa sen mitä haluu oli se sit huomioo, tai melkein mitä tahansa.

pinkkimieli ja Pallopää 13+2 :heart:
 
pinkkimieli kannattaa varmasti harkita sen kissaverkon ostamista rattaisiin/pinnikseen.. jos ei muuten, ni oman mielenterveyden kannalta..
meil tulee kissanpentu tässä keväällä, tosin aiotaan opettaa se tuonne navettaan, heti ku suinki uskaltaa.. varmaan heti aletaan totuttaan sitä navetan hajuun, mut ei heti raski tosita pientä jättää yksin..
 
kopsailin kuulumiset toisesta pinosta..

Täällä lähti eilen tulemaan jonkin aikaa seksin jälkeen oranssin keltaista, limaista valkovuotoa..Että olisko ollu verta seassa? Kyllä säikäytti!!Alaselkälipujakin on ollut, ja mahaankin tuikkailee aika ajoin :| mikään tulehdus tuskin on, kun ei kutita, kirvele eikä haise..

Tossa vuodossa oli sellaista paksumpaakin lima"nyöriä" seassa :x anteeksi kuvailut..Heti ekana tuli mieleen, että nyt irtos limatulppa ja että tää menee kesken.

Saas nähdä nyt miten tässä käy :'(
 
:hug: Heinämassulle! Sehän voi olla ihan tavallista, että vuotoo tulee enemmän ja vaikka olis vähän vertakin joukossa, varsinkin seksin jälkeen. Kyllä mä ehkä kuitenkin menisin jonneki ja ne tutkis, onko mikään tulehdus, koska ei siinäkään välttämättä sen kummoisempia oireita. Toivottavasti vaan olis jotain ihan normaalia kaikki!

 
Risteilyltä palattu eilen! Kylläpä reissu sai musta vedon veks! Eilen menin jo kymmeneltä nukkumaan. Mutta eipä me paljon myöhempään laivallakaan valvottu. Eilinen menikin sitten pihahommissa ja lätkää katsoessa!

Elisar onnittelut plussasta ja tervetuloa kirjoittelemaan! :flower:

AM se sitten meni nyyttiä hakemaan!

Heinis käy vaan tutkituttaan jos mieltä painaa. Mutta se on varmaan vaan seksistä johtuvaa! Toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:

pinkkimieli ihanaa että ultrassa kaikki oli hyvin! :heart:



EM sulla alkaa synnytys lähenemään! Hui! =)

Mun mieheltä meinaa mennä hermo kun mä kyttään liikkeitä. Varsinkin kun on kiireinen päivä en välttämättä tajua edes ajatella niitä ja sitten yhtäkkiä tajuan että vauva ei ole potkinut. Teen sitä miehen mielestä kuulemma tunnin välein. Tuskailen kuulemma kun vauva ei potki! No onneksi kun sitten rauhotun niin saan potkuja vastaukseksi!

Nyt mun pitää mennä laittamaan itseni torikuntoon! Ihanaa kun aurinko paistaa!

Aurinkoista päivää kaikille! B)

Päksäkkä 24+5
 
Heinis mä luulen kans että kyseessä on vaan seksin jälkeiset "limat" ja herkkä limakalvo on saanut vähän iskua matkalla... :D Ja sit kun sä pelkäät pahinta niin varmasti tulee kaikenlaisia kipujakin kun oikein niitä metsästää. Mut jos huolestuttaa niin soita huomenna neuvolaan. :hug: :hug:

Pinkkimieli onnea hienoista ultrauutisista! :flower:

Elisarille onnea! Unohtui aiemmin sanoa!!! :heart:

Päksäkkä tuossa vaiheessa ei edes kaikkia liikkeitä vielä tunne. :) Jos ei koko päivänä liiku niin sit voi vähän juoda mehua ja mennä makoilemaan jos vauva vaikka liikkuis. Mut sähän saat ittes ihan hermoraunioks jos koko ajan kyttäilet liikkeitä... joskus ne vauvatkin siellä masussa nukkuu. :) Mut ymmärrän kyllä huolen!!! :hug: Ja joo-o. Täälläkin alkaa jännät hetket pikkuhiljaa... :D

(.) Ei mitään uutta tänne. Kaameita vihlontoja kohdunsuulla, hirveitä liitoskipuja ja pieniä varpaita kylkiluissa. :LOL: Sormet aamulla kaameet nakit!!! Nyt täytyy tsempata tuon vedenjuonnin kanssa!!! :headwall: Nyt ulos vähän touhuilemaan! :wave:

EM ja Dodoliina 37+5 :heart:
 

Yhteistyössä