**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET **~~ Huhtikuussa~~

Onnea tuhannesti Oxford ja vaaleansinistä jatkoa! :heart: :heart:

Meritähdelle voimia tulevaan viikkoon!

Suppareita AMn suuntaan! Ja vaikuttaa Iltsukin siltä, että olisi valmis hommiin! Zup, zup teille!

Mä olen aika paniikissa, huomenna rakenneultra. Onneksi mies pääsee mukaan, yksin en olisi varmaan uskaltanut mennä.

Kerttu
 
AAM
oxfordille ja perheelle ekaks :hug: :flower: :heart:

meritähti voi kääpä.. toivotaan x::)x että ois harmitonta ettei mtn vakavaa..

kiitokset kaikille supparitoivotuksista... neuvolantätskäkin sanoi että 41+1 usein lähtee käyntiin itsekseen ja tänään tehty ikkunan pesu :D toivotaan että edes auttaa asiaa.. :whistle: ainakin tuolla juilii nivusissa ja typy työntelee päätää kovin jalkoväliä kohti :)

ja kertulle huomiseen ultraan :hug:

am & hippunen 41+0 :heart:
 
TERVE!!!

Meritähdelle
haleja ja uskoa ensi viikkoon!! Toivotaan parasta!!!! Ihan törkeetä, jos teitä taas koetellaan! Minä niiiiin toivon, ettei näin olisi. :hug:

Oxfordille toisaalta onnentoivotus pienestä pojasta. Ja luulis, että amkin jo tajuaa että ois aika lähteä.... Toiset ei lähde kulumallakaan!! :LOL:

Ja itse, en edelleenkään tunne liikkeitä. Teillä muilla on ihania työnimiä, meillä on vaan "typerä penska" joka ei potki. Taidan olla tunnevammanen?

Käytiin muuten huonekalukaupoissa vkl.. Nyt kun päätettiin, että ei tänä vuonna mennä etelään ni sit ois muka kamalasti rahaa laittaa pihaa ja ostaa uusia huonekaluja. No hehheh, ei se ollu ky yks sohvakalusto ja huhhei, siinä meni meidän "säästetyt" lomarahat ikkunasta ulos.. Tosi makea kalusto tuli, kulmasohva, rahi ja keinutuoli, mutta huhhuh, että rahan saakin menemään nopsaan. Eipä ole enää rahaa laittaa pihaa, mut kai sitä sitten eläkkeellä voi pihaa laitella?

Joopa, vielä kerran voimarutistus meritähdelle, taas ois tahdonvoimalle hommia, toivotaan, että tämä palstan tahdot siihen kykenee!! Kyllä masentaa.


wrv18

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ps. ai niin, ojennan pokaalin parhaasta työnimestä Leinikille :flower:, minusta baby-Jesus on ihan mahottoman hieno nimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Ja tuosta anoppi jutusta, onhan ne hieman kummallisia tapauksia. Omani kyllä on ottanut lapseni ihan perheeseensä, onneksi. Olivat nytkin siellä pe kun muutettiin ja ovat välillä yötäkin. Minulla ja nykyisellä miehelläni ei ole siis vielä yhteisiä lapsia, mutta en usko että se tilannetta muuttaisi. Hyvin lapsirakas anoppi, ei ole ehkä vain vielä tajunnut poikansa kasvaneen jo aikuiseksi B)
Heehehee ei meilläkään anoppi oo tajunnu et poika on isoksi jo kasvanut :LOL: Poika on jo 35v.. Mutta hyvin on mun 8v poika vastaanotettu! Kiitettävä arvosana hälle siitä :heart:

Neuvola oli tänään

Rv 31+4
Paino: +640g/viikko
RR: 128/77
Pissa: puhdas
Hb: 115 (jessss!!! nousee)
Sf-mitta: 27cm
Tarjonta: RT
Syke: 120-140
Liikkeet: ++


kleo ja tilliäinen 31+4
 
Leinikki ja Baby- Jesus kiittää ja kumartaa pokaalista :LOL: Kiitos woodoo ja EM :D
Joo tässä vaiheessa kun on enemmän kuin epätoivoisia nämä meikäläisen raskaudet niin tarvitaan jo paljon huumoria ja mahtipontisuutta matkaan mukaan :D Muuten hajoaa pää..
Niin ja kiva että joku ymmärtää mun hurttia huumoria :LOL:

Toivotaan että tämä joulun ihme olisi nimensä veroinen ja todella sitkeä kaveri :heart:
 
Tervehdys kaikille todella pitkästä aikaa!

Ihan ekana, onnittelut Leinikille ja Oxille ja hirmuisesti tsemppiä ja kaikkea hyvää Meritähdelle,toivottavasti kaikki on niin kuin pitää.

Ja kaikkea muutakin on paljon mutten pysty muistamaan millään. Mutta kaikille sitä mitä haluaa =)

Ja rakkaalle woodiksille tietty erikoishalit :heart:

Ja mitäs mulle? Ensimmäiset kuukautiset alkoi keskenmenon jälkeen,ilman mitään ennakkovaroitusta keskellä putiikkia ja verta sitten tuli, onneksi oli mustat housut |O
Keskenmenosta taitaa olla noin 6 viikkoa, huomenna on jälkitarkastus, en tie olisko pitänyt perua, mutta käväsen kuitenkin pyörähtämässa.

Muuten täällä on suunnaton turhautuminen kun emme nyt sitten tällä hetkellä yritä vauvaa vaan hoitelen yhden leikkauksen alta pois joka siirtyi raskauden takia. Ja toisaalta mietin haikeana,että saanko joskus vielä oman pienen ihanaisen nyytin syliini, voiko meillä olla vielä joskus niin hyvää onnea? Voisiko?

Mutta muutoin on mieliala ollut ihmeellisen hyvä, suht rauhallinen, hetkittäisiä siivouspuuskia lukuunottamatta :xmas:

Niin ja Leinikki laittelen sulle joku päivä yv:tä kunhan saan aikaiseksi,olen tarkoituksella pitänyt itseäni pois linjoilta tuon turhautumisen takia, vauvakuumeilu nousee mulle ihan liian helposti kun luen toisten kuumeilijoiden juttuja :headwall:

Ja AM, ihan olet jo loppusuoralla, huippua, onnea koitokseen,alkakoon se pian!

Rakkain terveisin Unicco
 
AAM
:hug: Unicco :heart: olenkin miettinyt kuis sulla hurisee.... hyvä että hillot pääsi vauhtiin ainakin.. :whistle:
ei muuta ko leikkely pois jaloista ja hommiin vaan sitten :p uutta tuulta purjeisiin.. :) :) :)
ilmoittele kuulumisia jos jakssat : :hug:

love AM
 
SusSoo
Oxford :flower: paljon onnea teidän perheelle!

Meritähti :hug: toivotaan parasta. Minä olen syönyt Primaspaneja jostain kasiviikosta lähtien päivittäin yhden tabletin. En tiedä onko lääkkeellä sitten ollut vaikutusta siihen, että tällä kertaa on raskaus sujunut onnellisesti eteenpäin. Toivon kovasti, että kaikki asiat selviää parhain päin :)

Onnea myös uusille plussanneille :flower: Tarrasukkia ja muita tarvittavia tykötarpeita lähettelen teille näin virtuaalisesti :)

terkuin Sussoo ja Suloinen 27+3 :heart:
 
Voi Meritähti! Kyllä teitä nyt koitellaan.. mutta niin ikuisuudelta kuin viikko tuntuukin, niin kyllä se aika silti kuluu. Kovasti voimia teille! :hug:

Mukava kuulla myös Unicosta ja voi Woodoo, tahtoo keinutuolin!!! Juuri viikonloppuna siivoiltiin ja mietittiin esikoisen huoneen muuttamista nykyiseen työhuoneeseen ja sitten vähitellen vauvan varusteiden tuomisen esikoisen nykyiseen huoneeseen. Sanoin miehelleni, että voi kun mä saisin vauvan huoneeseen keinutuolin... teilasi sen ajatuken heti! PÖH! Sanoi, että ei sinne huoneeseen sitten mitään muuta mahdu. Ja höpönpöpö, kyllä varmasti mahtuisi, mutta en jaksanut alkaa väittelemään. Meinaan kierrellä itsekseni huonekalukauppoja ja etsiä jonkun oikein pienen ja sievän keinutuolin, kyllä sellaisiakin on. Tai ainakin niin yritän itselleni vielä uskotella! :D

Muuten olo on hyvä, ainoastaan aamuisin sormet ovat aivan puuduksissa ja turvonneet. Sama vaiva oli esikoisestakin. Silloin kävin hierojalla, mukavaahan se oli, mutta ei se kyllä sormien puutumiseen mitään auttanut. Silti tekisi mieli mennä myös nyt hierojalle. Kun vaan saisi aikaiseksi lähteä.

Tänään 24+0! Tuo on yksi rajapyykeistä mitä olen odottanut. Neuvolassa sanottiin alkuraskaudessa, kun esikoisen päiväkodissa oli parvorokkoa liikeneteessä, että se on odottajalle riski viikolle 24 asti. Siitä lähtien olen odottanut tuon viikkomäärän täyttymistä. Samoin jostakin luin, että jos vauva syntyisi nyt, niin olisi jo ainakin teoreettiset mahdollisuudet selvitä hengissä. Olen siis erittäin onnellinen juuri tämän viikkomäärän täyttymisestä. Nyt vaan siirrytään odottelemaan kolmosella alkavia viikkoja, pakkohan sitä on jotakin olla mitä odottaa! :kieh:

Sini ja tyttönen, rv 24+0! :heart:
 
Hei,

Mä tulin keinutuolista lisäämään, varsinkin Sinille, että me tosiaan ostettiin sohvakalustoon sopiva keinutuoli, ei sellasta hervotonta, vaan pieni ja sievä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4065052.jpg

Toi on sellasta modulipalasohvasysteemiä, eli sitten toi on samaa kangasta ku koko hässäkkä ja tosiaan pieni ja sievä. Toi on Pohjanmaan kalustetehtaan Domino-modulia. On muuten pohjanmaan sivuilla hienot 3d-systeemit sai rakennettua ja mietittyä oikein urakalla, että millasen kokonaisuuden haluaa..

vinkvink, ton kanssa ainakin mahtuu huoneeseen muutakin... Toki, tolla ei sitten lapset ota mitään hervotonta vauhtia, mutta se ei taida yleensäkään olla keinutuolin funktio?


Unicco, tsemppiä siihen leikkaukseen, sekin on yksi hyvä etappi teidän matkalla!! Kyllä sä vielä sen beiben saat!!! Sitä odotellessa!!



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Meritähdelle jaksuja kovasti :hug: Sovitaanko niin, että syynä oli huono näkyvyys, kunnes toisin todistetaan?!

Ox:
Paljon onnea pojasta

Woodoo
Olipas ihanan näköinen tuoli. Meillä uusittiin koko olohuoneen kalusto muuton ja remontin yhteydessä vuosi sitten, ainoa vanha asia mikä jäi oli minun edesmenneen isoisän vanha keinutuoli :LOL: Se on semmoinen ihan perinteinen tummaa puuta oleva ja ehkä maailman paras paikka istuskella kun selkää kolottaa ja muutenkin on kyllä kovassa käytössä... Viehän se paljon tilaa,mutta meillä on tuo olohuone semmoisen 30m2, joten mahtuu ihan hyvin :D
 
Huomenta kaikille!

Nettikatko alkoi perjantaina. Modeemi sanoi sopimuksen irti. No onneksi nyt taas toimii!

Meritähti tsemmpiä pitkään viikkoon! Täällä on kaikki sormet ja varpaat pysytyssä, että kaikki olisi hyvin! :hug:

Oxford paljon onnea! :flower: :heart:

Unicco olipas kiva kuulla sun kuulumisia. Mä just pari päivää sittn mietin että mitenköhän sulla menee. :hug:

Sini onnea poksuista! :)

AM mä luulin sä olisit jo häipynyt mun pakollisen tauon aikana! Jospa se tänään lähtis käyntiin! :)

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Samoissa fiiliksissä Sinin kanssa. Enpä olisi voinut kuvitella olevani näin pitkällä mutta niin sitä vaan ollaan. Kolmosella alkavia täälläkin odotellaan. Olo on hyvä ja onnellinen kun vauva potkii. Välillä tuntuu että aika menee liiankin nopeasti. Ihanaa kyllä kun kohta on kesä! B)

Päksäkkä 24+0 POKSIS
 
HUOMENIA!

Sini mulla kans nyt parina aamuna on sormet muuttuneet nakeiksi! :) Tähän asti oonkin pärjänny ilman mitään turvotuksia...

woodootoi on aika kiva kiikkustuoli.... pitää ehkä lähteä vähän kattelemaan kirppiksiä jos löytyis meille joku kiva pieni jostain... :p

AM *potkis*

(.) tänne ei mitään uutta. Saatiin vihdoin auto mut se vietiin heti korjattavaks. NIIN meijän tuuria. :headwall: :headwall: No mut ei se mitään.... parempi et hajos nyt heti kun et olis hajonnu esim. viikon päästä tai kahen viikon päästä. :) tänne ei kummempia... paitsi et ME OLLAAN NYT TÄYSAIKASIA!! MIHIN TÄÄ AIKA ON MENNY?! :heart: :eek: :D

EM ja Dodoliina 37+0 POKSISTA VAAN!!!! :heart: :heart:
 
AAM
EM :lle & Sinille & Päksällepoksuista onskut... :hug:

joo mä oon täällä ko rutto.. tänää se ikean ja entressen reissu kaverin kanssa.. jos käynnistyis :whistle: ois sopivasti sillä suunnalla ja mukana ihminen jonka ottaisin mielelläni doulaksi jos panic iskee... :)

( . ) jalat on täällä kuin lihapiirakat nakeilla ko EM puhui noista sormista.. :ashamed: tsiisus ko sängystä nousee niin flooooosh ja nesteet parahtaa jalkoihin ja kun mä en osaa juoda riittävästi niin ne on siellä sit koko päivän.. :headwall:

woodoo näyttääpä ihanan cosyltä toi lepotuli kiikussysteemi.. tahtoo kans, mut kylä täytyy myöntyä tuohon mitä snowball sanoi että parhaimmat on ne perinteiset kiikkukset :) :heart:

:wave: valmistautumaan lähtöön pikkuhiljaa jos sais itsestään ihmisen näköisen ko kylille menee, tarhaan ko pojan vein nii ei haittaa vaikka möröltä näytti ne lapset on jo siellä tottuneet :LOL: :kieh:

AM & MEGAhippunen 41+1
 
Niin ja Meritähti : :hug: :hug: Hirveesti voimia ja jaksamista, toivotaan että kaikki kääntyy kuitenkin parhain päin vielä.

Täällä hiipii paniikki, ja todella pelottaa se ens viikon ultra! vaikka vatsa kasvaa, ja tissit myös :D niin silti pelottaa että onko kaikki kunnossa. Nyt ei oo tuntunu esim kohdunkasvukipuja ollenkaan, ei oo pahoinvointia, ei mitään.

Mä nään vaan hulluja unia :p viime yö me on miehen ja lasten kanssa oltu mökkiryöstelyreissulla (ja pelastamassa jotain mitä en muista) pahoilta ihmisiltä :LOL: Ihan mahdottomia unia.

Mahallaan nukkuminen ei tunnu hyvältä! nyt menee kuitenkin jo tavalliset farkut jalkaan, tuntuu että maha on nousemassa ylöspäin :) Ostin eilen H&M:ltä ihanat oranssit trikoohousut, sellaset leveelahkeiset pohkeisiin asti ulottuvat :heart: ja siis mammamallistoa olivat. Ihanat jalassa!

Jaksuja kaikille jos tuntuu että tarvitsee!

Heinis ja kirppu 9+4
 
Ollaan nyt sitten tänään väännetty miehen kanssa virtuaalisesti kättä siitä keinutuolista! Minä niin nätisti sähköpostilla esitin vielä asiani ja jookos jookos, pusi pusi viestin perään, niin vastaus oli, että kaikkea saa haluata ja linkki. Linkin takaa sitten paljastui moottoripyörä. Juu juu... ihan sama asiahan se on haluta moottoripyörää tai sitten keinutuolia, eikös olekin? Onkohan tuo nyt jotakin miehen logiikkaa? No, ostakoon sitten vaikka moottoripyörän jos mä vaan saan sen keinutuolin. Kunhan mun ei tarvitse osallistua pyörän kustantamiseen! =)

Ja siis on meillä ollut noita moottoripyöriä vuosien varsilla jo vaikka kuinka monta, ei siis ole mikään uusi asia, että mun mieheen iskee aina joka ikinen kevät moottoripyöräkuume. Nyt ei ole vaan pariin vuoteen ollut rahaa sellaista ostaa. Ja ei siis ole nytkään, mutta tehköön ukkokulta rahoillaan mitä haluaa......

Mulla on muuten koko ajan nälkä. Vaikka olen juuri syönyt lounasta, niin jo ajattelen, että keksisiköhän sitä kahvitauolle jotakin kivaa kahvilasta jne... ja on mulla myös töissä aika tylsää. Lähes kaikki mun työt on jo siirretty eteenpäin, ei mulla siis ole oikein mitään tekemistä enää... no 4 viikkoa vielä ja sitten 4 viikkoa kesälomaa. Sitä odotellessa!

Sini
 
AAM
Sini joo motsku ja keinutuoli molemmilla pääsee lujaa :LOL: :LOL: toinen vaan on hengenvaarallinen.. :whistle: :| ja toiseen ei tartti ajokorttia ja sillä saa notkua humalassakin :D mut siis sillei et keinutuoli ja pyörähän on ihan samassa sarjassa :xmas:
eiks jeh ???
mun ukko kans noita autolehtiä raahaa kotiin jatkuvasti ja kyselee et eiks tää ois kiva =) ois joo jos ois rahaaaaaaaaa |O

ikeat ja entresset ravattu, ensin ikeassa kahvilla ja munkilla ja sit lounaaks pizza kotipizzassa... :whistle: :p hyi mua tytöstä kasvaa sokeri ja rasvapallero.. raukka ! ainii ja pitihän käydä makuunissa ostamassa karkkia 5,5 eur edestä.. mut siin on miehen lempinameja kans ja enempi oikeastaan niitä.. |O

fiilikset: tyttö porailee alhaalla supparit kokonaista kaksi kappaletta sain ikeassa.. :snotty: ei muuta ( vielä )

am & sokerihippunen 41+1
 
Kiitti kaikille halauksista ja peukutuksista. Ootte aivan ihania :) :hug:
Pikaseen tulin poikkeemaan kesken iltavuoron. Mä saatan olla vähän nettipimennossa tässä viikolla joten jos musta ei kuulu niin no hätä.
Tänään kävin siellä psykologilla johon mut neuvolasta pisti ja teki ihan hyvää. Vollotin varmaan puolet ajasta, mutta saatiin siinä jotain juteltuakin.
Ens tiistai jänskättää, mutta koitan ajatella muita juttuja ja pitää itteni liikkeellä.

Tänään poks ( toivotaan ettei oo viimeinen )

Meritähti :heart: Pömppis 7+0
 
AAM
:wave: kasassa ja *yrpä ottassa.. soitin jorviinkin ja pe ronklaukseen ja ultraan jos vauhdittais asiaa. Käynnistävät jos on "pakko" (lue: beibi voi hyvin ja paksusti) niin vasta ens ke kun 42+2 :snotty: kasvakoon vahvaksi kivan tätin mukaan :kieh: :xmas: |O ... varaudun jo kiljoonaan tikkiin täällä.. :(

Am & hippunen 41+1
 
Allusmamma: tsempitykset täältä!!! :hug: Toivotaan että lähtee syntymään ihan yllätyksenä ja mahdollisimman pian :D


Omaa napaa:

Mä oon aivan hysteerinen! Löin ihan hanskat tiskiin eilen,olin ennen nukahtamista aivan varma että kaikki ei oo masussa kunnossa. Jotenkin ei noita kasvukipuja ym oo ollu ollenkaan, väsymys ei oo enää yhtä paha kuin aiemmin..Viimeks kun oli keskeytynyt keskenmeno, niin ihan saman kaavan mukaan oireet pikkuhiljaa hävisi. En tiedä millä mä rauhan saan, pitäskö soittaa neuvolaan jos ne yrittäis kuunnella sydänääniä? Onko kellään kuulunu dobblerilla rv 9+? Toisaalta jos ei mitään kuulu, niin oon entistä enemmän paniikissa :ashamed: :snotty: liian pitkä aika siihen ensi tiistaihin.

Heinis ja kirppu (joka toivottavasti on kunnossa) 9+5
 

Yhteistyössä