Keskenmenon jälkeen plussanneet Joulukuussa

Neukkakuulumiset:

Rv39+1
paino -500 grammaa
rr 120/80
pisu puhtoinen
syke 150-155
sf 34,5 (pikkuisen tippunut)
Turvotus +++++

Teki neukkatäti pienen sisätutkimuksen ja sanoi, että kanavaa on edelleen jäljellä, mutta vauvan pää tuntuu jo hyvin käsikopelolla... Supistelut laantunut ja tilalle tullut taas tää helve..... nivuskipu, kun vauva painaa päällä tohon oikeaan nivuseen. Kävely tekee taas niin sairaan vaikeeta ja kipeää... Niin ja laskettuja aikojahan mulla oli 2, kun kyselin, ett menkkojen mukaan se ois aikaisemmin... Eli Virallinen kuukautisista laskettuaika mulla olisi 6.12, mutta alkuraskauden ultran mukaan vkolla 7+4 tehtynä mun laskettuaika on 9.12 eli hän oli sitten sen laittanut lasketuksi. Kyselin, ett minkäkokoinen kaveri mahtaapi olla, niin kuulemma hyvänkokoinen viikkoihin nähden... Mitä sitten tarkoittaakaan... tämmöistä tänne...

Tuutikki: Mulla paino ollut tasaista nousua koko ajan.... :LOL: Tänään eka kertaa oli paino tippunut, hui... säikähdin itsekin... :D

Riikkuli 39+1
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!

Kolmatta viikkoa jatkuva flunssa, työkiireet ja muukin stressi aiheuttaneet sen etten ole aikoihin tänne kirjoitellut. Paljon on kaikenlaista täälläkin sattunut. Ekaksi Äiteellee suuronnittelut tuplauutisista, hieno juttu! Eevarouvalle :hug: , minä uskon myös että tulos voi olla väärä. Jos kaveri on kovin liikkuvalla tuulella, on mittaaminen vaikeaa. Toivottavasti saat uudesta ultrasta parempia uutisia. Ja sitäpaitsi, ei minusta tuo turvotus kovin pahalta kuulostanut, suuremmillakin on terveitä lapsia saatu. Onnea matkaan! Ja vielä Riikkulille tsemppiä loppumetreille! Niin ja kaikille uusile tervetuloa!

Tänään kävin neuvolassa.
Rv 19+6
Painoa alusta +3kg
rr 119/76
pisu puhdas
hemppa 111, eli rautaa
sf 21
syke +130
liikeet ++

Eli kaikki kunnossa! Sokerirasitukseen "pääsen" ikäni vuoksi kuulemma myös. Ennen en ole siellä ollutkaan. Kertoilkaapa kokemuksia, kenellä niitä on.

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Puella ja Kompiainen 19+6
:xmas:
 
Puella: Olen ollut molempien raskauksien aikana sokerirasituksessa... Ei paha. Odottaminen vaan on tylsää... =)

My Angel: Tervetuloa tänne!!!! :wave: Ja hirmusuuret onnittelut plussasta :heart: Nyt puhaltelen sulle tarrasukkia sun muita villasukkia ja kaikkia mahdollisia sukkia mukaan.... =)

Riikkuli
 
Riikkuli se vaan kärvistelee :hug: Vähän vielä!!! Kovasti jo jännään sun puolesta, milloin lähtö tulee :D

Mymmelis mulla taas on ollut itsellä vaikeuksia kertoa kellekään silleen iloisesti "meille tulee vauva" :ashamed: No ei kyllä olla vielä hirveen monille kerrottukaan, kun vieläkin jotenkin epäröi...

hiidi voihan se äitis vaan olla iloinen kolmannesta, jos olikin vaikka luullut että enempää ei tule? Vaan mistäs näistä äideista tietää, naisia ollaan kaikki... :LOL:

Ninni ei tosiaan tarvitse huolestua, itse sen jo sanoit, että vauva tuntuu olevan toisenlaisessa asennossa, potkii sua jonnekin sisuskaluihin :hug: Mutta niinhän se on että sitä hermoilee kaikenlaisesta, kun on takana ikäviä kokemuksia - mutta älä liikaa hermoile, jooko! :hug: Kaikki on pienellä varmasti hyvin!

EevaRouva olipas tympeä kätilö :/ Voisi jo vähän palautetta antaa tuollaisesta, ei ole ammattimaista käytöstä! Mutta luku ei vaikuta hirveän pahalta, jos rakenteet kuitenkin muutoin kunnossa. Varmasti erikoislääkäri osaa paremmin katsoa, josko pikkuinenkin olisi vielä vähän paremmassa asennossa. Voimia sulle, huomenna olette jo hieman viisaampia! :hug: Älä liikaa stressaa (tiedän, hankalaa on, mutta onneksi ei tarvitse pitkään odottaa!)!

tuutikki mulla ei esikosta noussut paino lainkaan ennen kun joskus puolessa välissä ja masukin pysyi aika pitkään piilossa :eek: Muista ei ole masu pysynyt piilossa... kaipa se pulpahtaa helpommin kun on "tuttu tie". Nyt tuli alkuun vissiin jotain kilo, kun piti puputtaa koko ajan jotain, mutta sitten siitä oli viimeksi tippunut vähän pois, joten ei se paino varmaan hirveesti ole vielä noussut.

Puella toivottavasti flunssa helpottaa pian! Ei tuo stressikään sitä ainakaan paranna :hug: Hyvä että pienellä kuitenkin kaikki kunnossa!

MyAngel voi, onneksi olkoon! :flower: :hug: Ihanaa nähdä sinuakin täällä!!!!! :heart: Mulla oli kyllä aika rankkaa tuo alkuraskaus, kai sen nyt voi jo sanoa... toivottavasti sinä osaat ottaa rennommin :hug: Ihan varmasti pelottaa, mutta ajattele todennäköisyyksiä! MIten todennäköistä on, että nyt käy samalla tavalla? No todella EPÄTODENNÄKÖISTÄ!!!! Yritä nauttia pienestä elämästä, äläkä tuhlaa aikaa turhaan pelkoon! *ja taas: helpommin sanottu kuin tehty* Me ollaan täällä sun tukenasi aina kun ahdistaa!

stoppis 13+0
 
Mä kävin Tekayn sivuilla laskemassa riskiluvut iän, nt:n, pääperämitan ja nenäluun toteamisen mukaan niin siinä tuli, että kohonnutta riskiä ei ole Downille ainakaan ja että sydänvikoihinkaan kohonnutta riskiä ei ole ja riskiluvut Downiin alkuraskaudessa on 1:792 ja loppuraskaudessa 1:1176.
Huomenna mennään tosiaan sinne ultraan mutta en usko, että siitä eteenpäin haluan mitään tutkia. Tuskin se turvotus voi päivässä ainakaan kamalasti kohota jos tänään on välillä 2.1-2.6mm. Toivotaan, että huomenna on alle rajan 2.3mm ja sitten jätän kaiken siihen.

Onnea MyAngel!
 
My Angel ja Eliisa,Tervetuloa tänne odottajien puolelle!!!!

My Angel:En voi edes kuvitella millasessa jännityksessä sitä joutuu elämään tämän alkuraskauden kun on tuollainen kokemus takana, mutta varmasti on raskasta,kun itsellänikin ensimmäiset viikot meni ihan paniikissa... Vieläkään ei osaa ihan satasella luottaa että kaikki menee hyvin...ehkä rakenneultran jälkeen...

Äitee: Mahtavia uutisia :heart: suuret tuplaonnittelut sinne!!! :flower:

Vimpula:Koitahan jaksaa sitä vauva arkea :hug: Varmasti toi riittämättömyyden tunne on varsin yleistä kun on pieniä lapsia ja aikaa vaativa vauva,mutta eiköhän se siitä. Voimia teille koko perheelle :heart:

EevaRouva:eek:lipa asenne kätilöllä :eek: En uskokkaan että toi merkkais automaattisesti vammaista lasta,voimia huomiseen,uskon että tulee hyviä uutisia :heart:

Puella:pikaista paranemista!!! :hug:

Tuutikki: Mulla oli paino noussut jo ekassa neuvolassa kilon,luulen että turvotusta suureks osin. Viimekerralla oli tullut 1.6 kiloa tuohon edelliseen vaikka oon pysynyt kyllä hyvällä ruokavaliolla. Maha ilmesty täysin "yhdessä yössä" tuohon n.pariviikkoa sitten :D Sitä ennen täälläkin ihmettelin että miks mulla ei kasva massu :LOL:

Ninni: :attn: Valitettavasti viimekuussa tullut ikää vuosi enemmän :ashamed: Eli laittaisitko iäksi 28v.Tänkjuuu!!!

Tänään meni tokakin näyttö läpi,joten nyt on lopullisesti koulut ohi,jee!!! Virallisia papruja vaan odottelen varmaan helmikuulle asti.
Olo on suht energinen,mutta tietty nyt nää jouluhäsellykset ottaa koville...voikun vois kelata pari viikkoa eteenpäin :)
Liikkeitä ei vieläkään vaikka kuinka keskityn kuulostelemaan,olen malttamaton :D

Repa ja kutvonen rv 16+6
 
Kiitos kaikille onnitteluista :flower:

Stoppis on mulla jotain mahan kasvua jo nyt havaittavissa koska piti siirtyä mamma housuihin tossa viime viikolla kokonaan...

MyAngel Onnea plussasta ja pienelle tarriksia paljon mukaan ja toivotaan että nyt menee kaikki hyvin ja saatte oman pienen nyytin syliinne :hug:

Olossa ei paljoa parannusta,vähän muuttunut kun nyt pitää muistaa syödä säännöllisesti jotta se sapuska myös menee ja jää alas...oksentaa ei ole tarvinnut mutta yökkäilyä harrastan joka päivä ja paljon.

EevaRouva uskotaan että kaikki on hyvin ja se töykee kätilö ei vaan osannu mitata kun oli niin kiukkuinen,tsemppiä huomiseen :hug:

Äitee ja Sisut 7+3


 
Heippa!

Ja heti alkuunsa onnittelulista. Toivottavasti en unohda ketään..
Äitee, :heart: :flower: :heart: onnea tuplista!
Repalle onnittelut, valmistuminen on nyt sit varmaa :flower: .
My Angel Onnea! :) :flower: Ihanaa saada sinutkin tälle puolelle!
Samoin Eliisa, tervetuloa onnittelujen kera :flower: !

Joulukuu sit tuli - ja lumet lähti :/ . Tylsää! Onneksi tätä maanantaita piristi se, että olin tuntevinani pientä liikettä vatsanpohjassa. Sellaista pientä porinaa, kuin joku olis keittänyt siellä kananmunia. Aluksi ajattelin, että ei voi olla totta. Odotin hetken, vaihdoin asentoa - ja taas se tuli. Jos tämä nyt vielä muutamana päivänä toistuu (ruokavaliosta riippumatta, heh) niin pakko kai ne on kaverin liikkeiksi uskoa.

Koskas te muut olette liikkeitä tunteneet?

Riikkuli, sf-mitta oli jo laskemaan päin. Lupaavaa ;) .

Mukavaa illan jatkoa. Mä jatkan surffailuja ja joulureseptien etsintää.

-A-
 
Mulla ne kunnon supparit tuntu ihan ku tulinen vane ois polttanu alamahaa ja selkää...mähän lähin synnärille säännöllisyyden takia,synnärillä tulivatki 3-4 min välein,mut ne ei saanu viel mitään aikaseks. Onneks meni siellä sit vedet...

Onneks ei tarvii miettiä mitkä vaatteet mahtuu päälle,saan miettiä mitkä ei ois liian löysiä...

-Vimpula-
 
MyAngel ,kiva että säkin uskaltauduit tälle puolen =)

Eliisalle, onnittelut plussasta :flower: ja tervetuloa!

Repalle lämpöiset onnittelut valmistumisen johdosta :hug:

Eevarouva, paljon tsemppiä huomiselle, varmasti kaikki on hyvin! Kätilö vaan oli tökerö.

Minäkin aamulla mietin että mahtaako se Riikkuli jo olla jakaantumassa mutta täällähän se vielä pyörii :) eiköhän me jo lähipäivinä saada iloisia uutisia :D

Stoppis, kuule arvaa vaan mitä tein sille testille...no pissasin sit aamulla sen päälle kun ajattelin ettei mee hukille :whistle: katselin sitä hetken jännittyneenä ja tuloksen varmaan arvaatte :D testiviivahan siihen paukahti ensimmäisenä ja tummempana kun kontrolliviiva! Nyt lupaan etten enää käy testiostoksilla vaan nautiskelen tästä olotilasta ja oon sit vasta ennen ultraa hermoraunio :p
 
aamupäivää!!

kiitos vielä onnitteluista kaikille =)
ninni juu joulukuisissahan oltiin yhtäaikaa, meidän pienen laskettuaikahan olis ollu 2.12 ja plussasin 1.12, helpotti kyllä sitä surua..
mutta nyt toiveikkaina eteenpäin =)

eevarouva kylläpäs oli merkillistä käytöstä :eek: , kyllä varmasti kaikki on hyvin kun ei kuitenkaan ton enempää turvotusta ollu, tsemppiä

onko muilla tällasta kummallista kiristystä ja paineentunnetta alamahassa, ei periaatteessa satu mutta tuntuu inhottavalta, toivottavasti on vaan jotain kasvutuntemuksia eikä mitään vakavampaa, tuntuu vaan tosi kummalliselta...

minkäslaisia vitamiineja syötte, ite b-vitamiinia ja multitabsin raskausvitamiinia

riikkulille voimia viime metreille =)
 

Heipsis!!

Aamulla kävin neuvola lääkärillä jolta sitten kyselin että onko mitään esteitä matkalle ja hänen mielestään ei jos muistaa juoda paljon ja köpötellä usein lennon aikana. tukisukkia suositteli jos yhtään taipumusta suonikohjuihin.

katsoi kohdun ja tunnusteli koon ja kertoi sen vastaavan viikkoja.
sitten kuunneltiin sydänäänet :heart: siellä se jumpsutti 154 oli nopeus.

huomenna sitten sinne ultraan ja ens maanantaina ois lähtö thaikkuihin...hirvee hinku on päästä jo nyt matkaan.

kirjoittelen sitten huomenna lisää kunhan olen käynyt siellä ultrassa!

wiivi84 & ? 11+6
 
Kiitos kaikille tsemppauksista!!!!! :heart: Olette ihania... Ja kiitos, kun olette jaksaneet tätä mun valitusta lukea... Se vaan alkaa tää loppuvaihe olemaan semmoista odottamista ja vaivaa vaivan perään... :D

Wiivi: Hauskaa matkaa, nauti täysin rinnoin... Olen kateellinen sulle... Tahtois itsekin jonnekin lämpimään nauttimaan... :D

Eliisa: Mä syön tota raskausvitamiinia.... =)

Repa: Kyllä ne liikkeet sieltä tulee... :hug: usko pois ja muista nauttia siitä tunteesta. Se on jotain niin ihanan uskomatonta, siis se eka liike...

Täällä kasassa olen... Koko illan oli pientä menkkamaista jomotusta alakerrassa, mutta yö meni supistelematta. =) Tyttö punkes viereen, joten oli hiukan ahdasta taas. Lonkat on tulessa, kun ei saa vaihdettua asentoa kunnolla, kun on tuota painoa pikkaisen kertynyt, niin sitten saa tuota lonkkavaivaa... Bongasin jotain aivan järkyttävää eilen suihkussa ollessani... Mä olen ihmetellyt, kun peppua vähän kirvelee ja kutisee... Joo, tunnustin pukaman mun pyllystä!!!!!!! Kiva juttu...Apua!!!! :ashamed: Mahtaakohan se sitten synnytyksessä levahtaa kunnolla siihen synnytyssängylle... :LOL: Mitä sille voi tehdä???

Iloa päiväänne naiset

Riikkuli 39+2 (jolla havaittu 1 pukama :ashamed: )
 
piti kysymäni että onko tää normia?masun nippailusta...
siis sellainen menkkamainen jomotus on loppunut, mutta nippailee, hiljaista vihlomista siis...en osaa selittää..vähän väliä on sellaista, ei tee siis kipeää mutta nippailee...

ymmärsitteköhän yhtään???
 
Riikkuli: Kiitos paljon!! Ihanaa olla täällä

Voimia kovasti viimeisille metreille!

Kipaiseppa apteekista hakemassa pukamavoidetta, se auttaa



Stoppis: Kiitos kovasti ystäväni
Yritämme olla murehtimatta... Voi kun pystyisi ottamaan rennosti, eikä murehtia yli puolet raskausviikoista rakenneultraa...ja sen jälkeen tietysti murehtisi synnytystä, yms... Mutta yritetään molemmat nauttia jokaisesta hetkestä
Toivotaan että saamme vielä ne pienet nyytit kotiin saakka



EevaRouva: Kiitos onnitteluista =) Toivon joka solullani että pienellänne on kaikki hyvin! Meiän pojalla oli niskaturvotusta 2,5mm, ja täällä raja on 3mm. Verikoeseulontatulos oli normaali. Pojallamme oli jonkin verran vartalon turvotusta, mikä viittasi sydänvikaan... Hui, aivan menee kylmät väreet kun muistelen tuota aikaa



Repa: Kiitos! On uskomaton olo että muka odotan uutta vauvaa...
Tuo kokemuksemme todellakin koettelee varmasti koko loppuelämämme ajan... Moni huokaisee rv 12 jälkeen helpotuksesta, mäkin huokaisen sitten pienellä tavalla, mutta rakenneultran jälkeen vasta tulee suurempi huokaus
Yritähän sinäkin nauttia pienestä elämästä sisälläsi =)
Hyvää myöhäistä syntymäpäivää

Ja onnittelut valmistumisesi johdosta

Kyllä ne liikkeet sieltä kohta alkavat tuntua...Malta vielä hetki



Äitee2: Kiitos onnittelusta =) Ihana olla taas samalla palstalla
Onnittelinkin sua tuolla vauvakuumepuolella, mutta onnea vielä oikein paljon sulle ja miehellesi!!
Siis mä oon niin onnellinen teidän puolesta

Piti katsoa tietokoneen näyttöä tarkemmin, että luinko uutisesi oikein

ja kyllähän siinä ilon itkut tuli itkettyä kun luin kirjoituksesi



Amira: Kiitos kovasti onnitteluista!!

Ja onnittelut ekoista liikkeistä!
Ne on jotain aivan ihku ihanaa
Mä tunsin enkelimme aikana ekat liikkeet rv 14+0 lähtien päivittäin.


Gatsu: Kiitos, olen erittäin ylpeä että tänne uskaltauduin tulla =) Aikamoinen plussa-aalto tosiaan saatiin aikaan tuolla edellisessä pinossa

Onnittelut varmasta plussasta =)


Eliisa80: Onnea sulle vielä oikein tosi tosi kovasti!!

Täällä on ollut joka päivä paineentunnetta, vihlontaa ja menkkamaista kipua masussa. Nyt alkaa helppaamaan =)
Mä syön Raskaus-Multitabsia - suosittelivat käytettäväksi vain sitä monipuolisen ruokavalion lisäksi, kun rimpautin tuonne Teratologiseen tietokeskukseen.

wiivi84: Tsemppiä ultraan, ja oikein hyvää matkaa lämpöiseen!

Aurinkoenergiaa
: Täällä on myös ollut jos jonkinlaista mahanippailua, vihlontaa, ja menkkamaista kipua, joten nou hätä =) Mulla alkaa nyt helppaamaan, tänään ei oo enää ollut masutuntemuksia.


ON: Ihmettelen suuresti miten rinnat ei oo yhtään kipeet eikä arat, ei mitään. Esikoisemme, enkelimme aikana rintojen arkuus oli ensimmäinen raskausoire jo ennen plussausta. Hmmmmm... Pistää ihmettelemään...


Oireita on muutenkin paljon vähemmän mitä silloin viime helmikuussa. Oikeastaan on vain kuumeinen ja lenssuinen olo
kylmä ja kuuma vuoronperään
kova jano
ja järkyttävä väsy



:MyAngel
 
Aurinkoenergiaa: Ihana toi hymiöjuttu!!!! :heart: Ja elokuu tulee nopeampaa kuin uskotkaan. mietin juuri yksi päivä, että vastahan mä plussasin ja nyt mä täällä malttamattomana odottelen, ett koska vaavi tahtoo maailmaan... :heart:

Kiitos My angel vinkistä... Kyllä täytyy varmaan hakea jotain voidetta... Mä arvasin, että saan tän vaivan vielä, kun pikkuinen painanut monta viikkoa tonne alas niin, ett tuntuu koko ajan kuin ois pieni ponnistamisen tarve... :LOL:

Pikkuinen oli koko aamun hiljaa ja mietinkin onko kaikki hyvin. no, samba alkoi taas ja mun nivustaipeet löi lukkoon, joten kiva, kiva... Ei supistele, ei... Olo suht normaali ja hyvä... Ulkona tullut ihanasti lunta. Tulee ihan joulufiilis... :xmas:

Riikkuli+pikkuinen 39+2 + 1 peräpukama
 
EevaRouva mitäs kuulumisia ultrasta :wave: Toivottavasti erikoislääkäri sai paremmin mitattua kuin se kätilö!

Repa onnea tulevasta valmistumisesta! :flower: Ja kyllä ne liikkeetkin löytyy ihan pian varmasti - kun unohdat hetkeksi, niin pikkuinen tekee yllätyspotkun! Siinäpä olisikin joululahja =)

Äitee hyvä että sentään jotain pysyy jo sisälläkin :hug: Voi vitsi, ihanaa seurata näin "vierestä" kaksoisraskautta! :D

Amira voih, onnea liikkeiden bongaamisesta :heart: Täällä odotellaan sitä vielä ehkä kotva... Kuopuksesta tunsin kyllä jo rv 13-14 (esikoisesta rv 15-16), mutta istukka oli takaseinässä ja nyt on etuseinässä, joten saapi nähdä miten tuntuu tällä kertaa.

Gatsu no nyt on ainakin sitten varmistettu :D

Eliisa eiköhän aika monenlaiset vatsan alueen tuntemukset ole ihan tyypillisiä raskauden aikana - mulla tuntuu aina välillä jos vaikka minkälaista pientä ja epämääräistä ja välillä taas ei mitään. Eiköhän se ole sitä kasvua vaan :) Mä syön kalkkia, jossa myös D-vitamiini, en sen kummempia vitskuja.

wiivi tulehan huomenna kertomaan ultra-kuulumiset :wave: Ja sanon jo nyt kun muistan että Oikein hauskaa reissua, pitäkää kivaa!!! :wave:

Riikkuli käy tosiaan apteekista pukamavoidetta, se auttaa :wave: Mulla oli esikosta ihan pieni pukama, joka paisui aivan hulvattomaksi synnytyksessä :eek: :ashamed: Nopeasti onneksi sitten laski siitä, mutta olipa melkoinen... Mulla ei onneksi ikinä vuotanut mitenkään, olipahan vaan. Mutta siis synnytyksessä voipi kasvaa, toivottavasti ei! Meinaakohan vaavi nyt pysyä massussa pitempäänkin, jos olo on parantunut! Tsempitystä :wave:

MyAngel nuo oireethan voi vaihdella vaikka kuinka eri raskauksien välillä, joten pitäisi tietty olla vertailematta... mutta väkisinhän sitä vertailee niin raskauksia, kuin sitten lasten synnyttyä omia lapsia keskenään, että missä vaiheessa tekee mitäkin jne... Jospa teidän uusi tulokas on vaikka eri merkkiä kuin ensimmäinen ;)


Tänään kävin siellä neuvolassa ja hetihän ne :heart: äänet löytyi =) Vaikka jotenkin olin kyllä varma nuo pari viikkoa tuossa välissä, että kaikki on kunnossa, vaikkei ääniä viimeksi kuultukaan. Ehkä se tulee siitä, että edellisessä oli kuitenkin niin epävarma ja pahaa aavistava olo ja nyt taas ei - jotenkin tuntuisi, että kai huomaisin, jos pieni olisi kuollut tai jotain olisi pahasti vialla. No... kaikkeahan voi sattua, mutta nyt on hyvä ja luottavainen olo *pitäisiköhän tällaista sanoa ääneen... kiroaa itsensä :ashamed: * Muutapa ei paljon katottukaan, painoa oli tullut 600g, paineet hyvät, siinä se. Nyt vaan joulua odottelemaan ja miettimään milloin kerrottain tenaville :xmas: =)

stoppis ja hippu 13+1
 
:LOL: :LOL: Mahtavat räkärit sain kun Riikkuli on ottanut pukaman niin omakseen että on lisännyt sen tuohon raskausviikkojen perään :D Mahdatkohan siitä nyt raaskia lupua ollenkaan :LOL:

Kiitos rakkaat kanssasisaret onnitteluista!!!! :heart: Ihanaa kun sai homman pakettiin =)

Jätän nyt sen kummemmin kommentoimatta,kun on kauhee päänsärky päällä... :ashamed: Meen makoilemaan...huomenna ehkä sitte enempi juttua..


Repa ja kutvonen rv 17+0
 
myangel kiitos onnitteluista :hug: ja vielä itselleskin hurjat onnittelut, ihanaa että päästiin samaan aikaan tänne =)
mullakin on vielä tooosi vähän oireita, oikeen saa miettimällä miettiä jotain, rinnat on kipeet jos oikeen lujaa tökkää :LOL: repäsykipuja välillä ja just noita mahatuntemuksia, mutta kyllähän ne ehtii tulla
just äsken sattu taas ihan kunnolla mahaan, täytyy vaan toivoo että kaikki hyvin..

stoppis ihanaa et kuulit äänet, mä uskon kans että jollain lailla sen tuntee onko kaikki hyvin, pojasta ei vielä 13 viikon lopussa saatu ääniä kuuluviin, niin jotenkin en edes säikähtäny ja kun kätilö tarkisti ultralla niin siellähän se hyvissä voimissa köllötti, oli vaan niin varma olo, tästä nykysestä en kyllä vielä uskalla sanoa mitään, mutta ehkä vähän luottavaisempi ku keskenmenneessä

arska mulla kanssa noita kummia mahatuntemuksia, onneks on muillakin, yhdessä mennään eteenpäin =)

repalle minultakin valmistumisonnittelut :flower: =)

wiiville hyvää matkaa :wave:
 
Huomenta!
:LOL: Pakko myöntää että meikäkin repes tolle Riikkulin cv:s mainitulle pukamalle.


Stoppis haaveili kans liikkeistä. Ekaa odottaessa mulla oli istukka etuseinässä - nyt takana. Johtuiko sit siitä, vai ensimmäisestä raskaudesta, mutta silloin tunsin liikkeet paaaaaljon myöhemmin. Nyt voikin sit iltaisin aina hyvällä syyllä herkutella jädellä tms, niin saa kaverin parhaiten hereille :p .

MyAngel ihana saada toi sun hymiöpataljoona tälle palstalle :D .
Wiivi, mitäs ultraan? :) Ihanaa matkaa teille!

-A- ja työt
 
Toivottavasti Repan hedari on helpannut :hug: Mulla on tässä raskaudessa ollut näitä päänsärkyjä enemmän kuin muissa (ei tosin mitään migreeni-tyyppistä onneksi) :/ Lähinnä sellaista ärsyttävän lievää että ei viitsisi oikein lääkitäkään...

Eliisa se on jännä tuo vaisto-homma... Itse vaan en ole uskaltanut siihen luottaa ennen kuin nyt np-ultran jälkeen - se menetyksen pelko oli vaan niiiiiin musertava... Mutta siis valoisampaa nyt =)

Amira hmm... näinköhän niitä liikkeitä sitten saa tosiaan odottaa... no sen näkee sitten, ei auta kun odotella :xmas:

EevaRouva melkein alkaa huolestuttaa... onko kaikki hyvin? :wave: :hug:

Mitäs Riikkulille tänään kuuluu? :wave: Jännää :D


Jahas, pitäisi muka pakata, lähetään mummolaan tänään... Mun iskällä on synttärit itsenäisyyspäivänä, joten on aina pukeuduttu jne, syöty hyvin... Mitä hittoo mä laitan päälle!!!!!!!?????? Ei oikein mahdu monikaan vaate tai sitten olis niin tyrkky-masu... en haluaisi vielä korostaa sitä, kun ei se ole sitä itteänsä vaan tuo pieni kumpu tuolla alhaalla työntää tuohon esille sellaisen läskimakkaran :x Ja olen siis normisti melko hoikka ja tykkään tyköistuvasta, niin aika heikko valikoima :/ Plääh... tulisi kunnon kumpu jota voisi esitellä hyvilä mielin!

stoppis ja läskimakkara 13+2
 

Yhteistyössä