**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Leinikki Voi kamalaa!!!!!!!! :(
:eek:
:'(
Täällä satelee huonoja uutisia aivan kauheesti. Kaksi toista pientä ja niin monta murskattua unelmaa... :( MIKSI, MIKSI, MIKSI???? Tää on sit musta maanantai tällä palstalla. Sydämestä ottaa ihan teiän kaikkien puolesta. Yrittäkää jotenkin jaksaa. Ei minulla sanoja riitä tähän nyt... :$ Liian surullisia uutisia nyt saatiin. :'(
 
Nimra
Meritähti ja Leinikki Mä en ymmärrä kuinka elämä antaa tällaisia kohtaloita näin monelle...
Kun luin uutisenne niin en pystynyt kyyneleiltä välttymään...vuolaasti ne valuu
Olen niin pahoillani teidän puolesta ja toivotamme koko perheen voimin teille suuresti voimia
Ei tällaiseen koskaan löydä sanoja...niin kipeää tekee.. Kaikkea hyvää teille!! Olette ajatuksissamme


Orchid Mukava, että pääset pesemään uuden karhealla koneella vaatteita
Se on aina mukavaa, kun saa uuttaa ja varsinkin, kun osaa juurkin nauttia niistä elämän pienistä asioista!! Se on se hyvä puoli ihmisessä, ettei vaadi mitään hienointa ja kalleinta vaan osaa nauttia perusasioista ja arvostaa niitä pieniä asioita
Ei elämästä mitään tulisi jos kaikki pitäisi olla parhainta.., kalleinta...eihän sitä olisi sitten mihinkään "tavalliseen" tyytyväinen


Meillä onkin hyvä vertailukohde, kun isännän siskopuoli osti 1000 ? vaunut lapselle... ja meillä käytetyt ja ilmaiset niin johan oltiin taas ihmeellinen pariskunta, kun ei anneta "parasta" lapselle...
Eipä tuo tyttö tiedä, että onko ne ilmaiset vain tonnin kärryt kunhan on vanhemmat jotka hoivaa, rakastaa, hellii, huolehtii siis muutenkin kuin ostamalla kalleinta :kieh: Mä en vaan ymmärrä tuota tyyliä, että AINA se KALLEIN, kun EI VÄHEMPI RIITÄ... :whistle:

Onnittelut, että olet saanut opparin valmiiksi!!!!! Hienoa


Herkkupeppu Mukava, että ultra meni hyvin ja neuvolaankin pääsette ennen joulua :xmas: Ihana se onkin sitten jouluna kertoa pikkuisen tulosta


Tuttiritari Vai on siellä oma napa pinkeä ja supisteleva...
Mukava kuitenkin kuulla, että ei vaivoja! Joo, eihän ne lapset aina samaan aikaan pihalle tule, mutta eipä ne sisällekään ikuisiksi ajoiksi jää :LOL:

Danjuska Ihana massu sulla.. niin siistin kaunis, siellä se pikkuinen kasvuaa jatkaa
Mukava, että olet saanut nukuttua kunnolla!

Aurinkoenergiaa Mukava kuulla sinunkin kuulumisia ja tietenkin myös pojan
Niin se aika menee kuin siivillä...ja hyvä vain, että pikkumies kasvaa :D Tuosta... kuukautisista en osaa kyllä sanoa, mutta kuten moni sanonut..niin luulen, että on ihan normaalia tuo heittely, mutta voihan se olla... ,että siellä on Laurille kaveri tulossa.. :heart:

Kärppänä heinälatoon Tuosta liikkeistä niin mulla oli ainakin loppua kohden mennessä niin tosi paljon hiljaisia kausia ja Anni oli tosi aikaisian raivotarjonnassa...ja ihan hyvin siellä pysyi, mutta juurikin se, että miten se sit siellä muuten on niin vaikuttaa siihen, että miten ne liikkeet tuntuu, kun mulla saattoi mennä niinkin, että liikkuessa (itse ) en tuntenut yhtään mitään, mut sit jos hetken istuin ja kuulostelin niin saattoi muutama vaimea potku tulla, mutta ei mitään kovaa iskua..ja itsekin välillä mietin, että onko kaikki kunnossa, mutta kyllä oli!!! Eli uskon noiden liikkeiden olevan täysin normaaleita :D ja ne mulla siis oli erittäin vaihtelevia (loppuaikana ) ja sitä vielä, että ihan viimosilla hetkillä ne hiljeni ehkä entisestään..ja sit saattoi yhtäkkiä tulla joku ihme liikuntakohtaus vauvalle ja käänty ja väänty ihan hulluna...mut lopussa ne liikkeet on tosiaan tosi vaimeita, kun ei ole enää tilaa kunnolla ja se on sitä pientä nytkimistä ja kyljen kääntöä.. :snotty:

Sektio mulla takana (kiireellinen ) ja se on tehty siis 5.12.08 ja hyvin vielä muistissa. Niin mulla ainakin itse leikkaus meni hyvin, vaikka mun jalat siinä pöydällä hiukan liikkuikin :LOL: :LOL: Lääkäri siitä jo tokaisikin, että täällähän liikkuu jo jalat.. :whistle: mut ainoa mikä otti hiukan "aikaa" niin mulla ei tahtinut puudutus onnistua, mutta sen laitto EI sattunut eikä juurikaan myös leikkaus..lähinnä se tuntuu vain ilkeältä "kaivamiselta".. Kivuista mitä sen jälkeen on niin...mä olin kaksi päivää pedissä melkein liikkumatta..imettää yritin, mutta muuten aikalailla paikallaan, kun olihan se haava vielä arka ja sen liikuttaminen sattui, mutta kipulääkkeillä selvisin hyvin ja olihan mulla katetrikin pari päivää, joten ei siinä ripaskaa tanssittu muutenkaan.. kolmantena päivänä pääsinkin jo kotiin ja lääkkeeksi riitti 600 mg Ibumax (lääkäri "pakotti" ottamaan reseptin ja hakemaan lääkkeet ) ja söin niitä ehkä pari ensimmäistä koti päivää 2-3/vrk:ssa, joten hyvin vähällä selvisin!! Kun muistaa ettei tosiaan ihan riehumaan lähde heti kotona niin ei siinä sektiosta selviäminen varmaan ole paljoa sen hankalampaa kuin normi synnytyksestäkään, mutta KAIKKI ON YKSIÖLLISTÄ =) Mut näin sektio "synnyttäneenä" voin sanoa, että HELPPOA ON OLLUT, että EI kannata PELÄTÄ sektioon joutumista :wave:

Unicco Kiva, että pääset siihen ultraan!!


NullPoints Niin HURJAA, että teilläkin on jo nyytin saaminen noin LÄHELLÄ
Mut ihanaa ja ihana asia, että teidän Tirristä tulee ihka oikea joulunlapsi
Kovasti siis onnea sinne jo ihan etukäteen :wave: Millois oikein menet sairaalaan ? 24 vai 23 päivä ?

Itse sain tänään viimoisetkin ostokset tehtyä ja nyt vaan toivomaan, että äiti paranee jouluksi ja saadaan mennä sinne Annin kanssa... pääsis itse hiukka tosiaan helpommalla jouluna, kun onhan tuo yäherääminen kuitenkin aina verottavaa, vaikka ihanaa kuitenkin, kun saa omaa lasta hoitaa
Kyllähän sitä tekis toisen takia, VAIKKA MITÄ - Hakis varmaan kuunkin taivaalta
Äiti sano mulle aikanaan, kun mä olin vasta syntynyt niin mun ei tarvinnut kun silmiä pyörittää niin isä oli jo tuomassa, vaikka mitä :LOL: :LOL: On se oma aina.. :heart: kaikkensa niiden eteen tekis!!

Tänään oli neuvolassa se tikkien poisto ja ihan hyvin meni sekin.. :D Ihan hyvin on haava parantunut ja ei mitään tulehdusta tms havaittavissa ja kehu, kun kyselin liikkumisesta, että aikaisin olen lenkille menossa :whistle: :LOL: :LOL: mut hyvää se vaan tekee!!! Kävin myös puntarissa niin IHANAA, kun raskauskiloja ei ole enää jäljellä kun 2,9 kg eli melkein KAIKKI jo LÄHTENYT!!


Mut nyt meen taas... palaillaan rakkaat ystävät :wave:

voikaa hyvin :heart:

Nimra
 
Voi ei Meritähti ja Leinikki!! Ihan kamalaa! Suuren suuri halaus teille molemmille. :hug: :hug: Ihan itkettää teidän puolesta, kun muistelee vuoden takasia omia tunnelmia... Ja teillä vielä molemmilla useampi menetys.

Jotain iloistakin tähän pinoon: meidän pieni tyttö päätti syntyä viime lauantaina. Nopeasti ja ennaakkoon varoittelematta tuli typykkä ulos. Aamuyöllä heräsin supistuksiin ja kotona sinnittelin aamupäivän. Aina välillä soittelin sairaalaan ja mietittiin, että lähdetäänkö sinne vai odotellaanko vielä kotona. Yhdeltätoista tultiin sitten sairaalaan ja hyvä niin, sillä olin siinä vaiheessa jo 10 cm auki... Tyttö sitten syntyikin tunnin päästä :) Ihan kamalastihan se sattui, kun mitään kivunlievitystä ei siinä vaiheessa enää ollut käytettävissä. Mutta palkinto oli kyllä ihan paras mahdollinen. 49 senttiä pitkä ja 3,4 kiloa painava ihanan söpö ja rauhallinen pikku tyttö :heart: :heart:
 
Ei voi olla totta.. lisää sydäntä särkeviä uutisia :'(
Leinikki: Ei löydy sanoja lohduttamaan ja helpottamaan tuskaanne mutta voimia lähetän näin virtuaalisesti. Olkaahan toinen toisenne tukena ja surkaa suru pois. :'( :hug:

Ailin perheelle onnittelut pikku prinsessasta :heart: :flower:

 
Leinikki, olen todella pahoillani! Miten tuosta jaksaa jatkaa, en tiedä. Toisaalta tosi hyvä, että nyt ihan varmasti pääsette niihin tutkimuksiin, joiden avulla ainakin saadaan kartoitettua "turhat" riskit pois. Eipä se kuitenkaan tähän tilanteeseen auta. Joulufiilis voi olla vähän kaukana nyt...

Osanottoni myös Meritähdelle. :'(

Iloisempia uutisia oli aililla ja Findyllä, onnea kovasti! Omaa nyyttiä odotellessa... Ei vais, nyt saisi tyttö pysyä mahassa joulun yli, kun on niin paljon vielä tekemättä valmisteluja, ja esikoisen synttäritkin tulossa. Kahden viikon päästä olisikin jo muy bien :)

Tuttiritari edelleen
 
Onnea Aili!!! :hug: :heart: :flower: :heart:

Pitääkin sit päivittää Findgirlinki tiedot listalle oikein =) Tosin siin menee ain hituse aikaa ko yrittää rätnätä, et menee oikein.. Mie ku en oo viel iha varma meneeks noi mu päivitykset oikei :D

Mutta onnea siis Findgirlille myös!! :heart: :flower: :hug:

*muoks ny päivitin listan, toivottavasti merkkasin oikein! :heart:
 
aili ja Findgirl: Onnea tuoreista nyyteistä! Näin kurjien uutisten keskellä mukava lukea myös iloisia :flower: :heart:

Nimra:Voiih, mikä suloisuus :heart: Odotan jo hetkeä, että saan oman tuhisevan nyytin sulkea syliini... B) :heart:

Danjuska:Oi kuinka söötti masu siellä =) Siellä se vaavi kasvaa päivä päivältä... B)

(.):En muistakaan olenko sanonut, mutta Kelan kanssa asiat onneksi järjestyi parhain päin eli kaikki tuet myönsivät ja sain äippäpakkauksenkin! Perjantaina saapui tänne ja sain nekin vaatteet pestyä =) Kivan oloisia ovat ja mukava kun vähän isompia niin menee sitten nekin kauemmin.

Vieläkin kurja mieli Leinikin ja Meritähden vuoksi... :'( Näin itse viime yönä ekan kerran ihan kamalan painajaisunen, jossa tuore vauvani menehtyi kantokoppaan :( Olin unohtanut unessa käydä tarkastamassa miten vauva voi ja oli tupsahtanut kyljeltään naamalleen ja...Heräsin todella ahdistuneena ja hiestä märkänä. Onneksi oli vain uni!!! Mini oli tietty just sitten todella rauhallinen ja alkoi sellainen masun silitys, että oksat pois ja onneksi mussukka heti reagoi ja alkoi myllertää. Ei tahdo enää tollasia unia nähdä, hyrr... :kieh:

Toive81 ja rakas Mini 37+1 :heart:
 
Nimra
toive Joo..taisit mainita, että olet saanut Kelan kanssa asiat sovittua ja sait kaiken - Hieno juttu
Hhhmmm...Tuollaiset unet on ihan kaameet... Ei saa nähdä tuollaisia!!!
Ajattele vain POSITIIVISESTI


tuttiritari Mukavia synttäreitä sinne teille, viettäkäähän muksat juhlat esikoisen kanssa
Toivotaan, että teidän nyytti pysyis masussa vielä joulun ajan.. kaikkea hyvää sinne :wave:

Tässä on vielä pari kuvaa lisää...





Karviset
 
Sydänääniä kuuntelin taas kotidopplerilla :heart: :heart:

Ke ois ylimääräinen neuvola, hb:n tarkistus ku esikoisen aikaan hb tippui 80.. Ei auttanut silloin rautatabletit kun piti verta mennä osastolle ottamaan :|

Saas nähdä imeekö tämäkin vauveli minut kuiviin :LOL:

On se vaan sen heikotuksen arvoista :heart:
 
Ei jaksanut eilen illalla kirjottaa mitään kun huonot uutiset rupes niin itkettämään...
... joten jatketaan nyt siitä mihin eilen aamulla jäätiin


Ensi aluksi aili ja findgirl onnittelut pikkuisista nyyteistä


HP Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

tuttiritarikin on jo noin pitkällä, ei oo enää kauaa tosiaan ku teilläkin nyytti tuhisee sylissä


AE mukava kuulla sinustakin
ja tuosta kierrosta... tosiaan voi heitellä. Mulla ekat menkat tuli ku jätkä oli 4,5kk ja seuraavat tulikin sitten vasta ku ikää toisella oli 10kk että puolisen vuotta kesti seuraavien tulo, itekin kerkesin jo tekemään siinä välissä yhden testin kun mietitytti. Ja täysimetystä kesti 2kk-5kk ja sen jälkeen imetin vieläl 11kk asti. Tosin kyllähän se on totta, että raskauden jälkeen toiset on todella hedelmällisiä... teepä testi niin me täällä odotellaan tulosta


kärppis kyllä ne noilla viikoilla liikkeet muuttuu ihan erilaisiks, enemmän on sellasta punkeemista ja ähkäämistä tuolla masussa
ei enää niinkään niitä kunnon potkuja. Ja tosiaan tämä meidän asukki ainakin tykkää potkia tms tuonne taakse, ja sillon ei kyllä liikkeitä tunne kun istuultaan tai makuultaan.
Sektiosta ei kokemusta, mutta mua se mahdollisuus pelottaa ihan kamalasta. Yhden kerran olen ollut leikkauspöydällä ja sinne meinasin jäädä niin ei oikein ole luottavaista oloa siitä kokemuksesta (vaikka ei siis ollut synnytyksestä kyse, ja olin nukutuksessa)


unicolle onnittelut ultra-ajan saannista, kumma jos ei alle rv8 ultrat kuulu äippäpolille, siellä me käytiin rv7+1


Nimra mikä ihanuus teillä onkaan, ja vielä niin rauhallinen
kuinka sitä näiden kuvien kanssa jaksaa odottaa vielä parhaimmillaan 2kk oman nyytin syntymää


toive Onneks asiat Kelan kanssa meni parhain päin

Se on jännä miten ihmeellisiä unia näkee raskaus aikana, onneks ne on vaan unia


ON Yks hullu shoppailija meinas saada ittensä aikasta huonoon kuntoon
sunnuntaina tosiaan meni kaupoilla 4 tuntia ja eilen sitten äidin kanssa hypittiin kaupasta kaupaan taas 4 tuntia, ja meikäläinen vielä kuskina, niin arvaatkaan vaan meinasinko päästä edes liikkeelle tuon rehkimisen jälkeen. Selkä huus hoosiannaa ja kaikki kumartuminen teki niin kipeetä
ja eihän sitä iltaa sitten päästy ilman suppareita, ne rupes vaivaamaan nukkumaan mennessä ja pari tuntia tuli LIIAN säännöllisesti näille viikoilla
onneks ne sitten loppu ku sai kunnon nukkuma asennon.
No onneks sain kaikki lahjat ostettua. Ja pikkujätkä meinas vielä kaikenlisäks nähdä omat lahjansa, ois siinä ollu taas 3-vuotiaalle selittämistä


Nyt ajattelin ottaa pikkasen rauhallisemmin tän loppuviikon
vaikka koulun kanssa pitääkin taistella, mutta hoidettanaan se puhelimessa. Torstaina käydään jätkän kanssa duunissa tyhjentää pöytä, ja tarjoomassa läksiäis kahvit, perjantaina meen kylään kaverille, jota en ole nähnyt pikkuenkelimme syntymän jälkeen (1,5 v). Sitten alkaa joulun odotus


Masuasukki on todella aktiivinen taas ollu tänä aamuna, tekee jotain ihme jumppaa
ja kutittelee välillä tuolta alamasulta. Hikottelee ihan kamalasti, ja eilen illalla naureskeltiin ku työns navasta läpi jotain, en tiedä mikä se oli sormi tms. mutta oli tosi huvittavan näköstä
ja kun ite paino siitä navasta niin ihan selvä joku kova siinä oli vastassa, ja vauva vastas omaan tökkäykseen työntämällä navan uudestaan aina ulos


Orchid ja pikkuinen hikkaava kutittelija 32+6
huomenna taas poksuu
 
Nyt kun luin loputkin jutut, tuli itku silmään :'( Meritähdelle ja Leinikille todella paljon voimia ja halauksia, en osaa muuta sanoa. Todella pahoillani olen puolestanne :hug:

Paljon onnea taas vauvaantuneille :heart: :hug:

Eipä tässä muuta, kuopus tuli kipeäksi joten tässä varmaan sisällä yritetään jotain tehdä. Viime yönä näin unta, että tunsin pienen liikkeet, ja sitten heräsinkin siihen että painelin mahaani tunteakseni ne :LOL: :kieh: Sekopäiseksi tässä tulee...

Tänään 13+5
 

Yhteistyössä