Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Heippa!

Repa olikin täällä hieman tsempannut meitä kirjoittelemaan ;) . Omalta osaltani tämä huonovointisuus ja sairasloma on hieman himmannut näpyttelyä. Mutta olen silti teidän kuulumisia käynyt lueskelemassa lähes päivittäin. Muille palstoille (esim. kesävauvoihin) en kirjottele. En jotenkin jaksa sitä 'jalat-irti-maasta' -hehkutusta *sorry* - kun itsellä on kuitenkin pieni pelko takataskussa koko ajan. Kyllä te tiedätte...

).( Sairasloma siis jatkuu edelleen, flunssan ja pahoinvoinnin yhdistelmällä. Eilen kävin gynen polilla kontrollissa ja massussa oltiin kasvettu mukavasti ja :heart: siellä jumpsutteli terhakkaasti. Gyne kirjoitti kaks reseptiä pahoinvointiin. Toinen oli jotain B-vitamiinia ja toinen jokin suppo. Kuulemma se väsyttää - entisestään... Zzzz :whistle: . Ja niin, matkustaja vaikuttaa nyt kahden mittauksen perusteella olevan hieman näitä viikkoja nuorempi. Saa nähdä, siirretäänkö laskettua aikaa sit joskus vähän eteenpäin.

Muillakin oli ultria ja neuvolakäyntejä lähiaikoina. Toivottavasti uutiset ovat olleet yhtä mukavia :) .

Riikkuli siellä jo treenailee supistuksia. Wau! Loppusuora häämöttää!

-A- rv 9+0
 
:wave: Minä tulen varovasti kurkkaamaan tälle puolelle. Viime viikolla napsahti se plussa vihdoinkin tikkuun. Pelko keskenmenosta vain varjostaa tätä aikaa. Ja koko ajan täytyy juosta vessassa tarkistamassa tilanne. 21.11. on aika neuvolassa ja toivottavasti silloin varmistuisi, että mahassa todellakin on elämää. On tämä jännää..

Esikoista odotellaan ja takana km 05/07. Ikää 30v. ja kotipaikkana Hämeenlinna. LA 1.7.2008.

SatuKa ja viikkoja 5+?
 
Jokos Repa on ollu ultrassa ja Hiidi neuvolassa? Miten meni?

Repa oon niiiin kade kun lähette sinne Las Palmasiin!
Me ollaan tänä vuonna oltu jo Thaimaassa ja Bulgariassa, mut ois yks reissu vielä maistunu =) . Nyt tuleeki sit varmaan pidempi tauko reissaamiseen kun vauva on tulossa. Kahden vuoden päästä aateltiin lähtee Thaimaahan, vielä kun vauva alle 2-vuotias ja pääsee ilmaiseksi. Voi olla et jo ennen sitä lähdetään johonkin etelä-Eurooppaan. Thaimaa on kuitenki niin kaukana et ei välttämättä ihan kiva se lentomatka vielä.

Mulla huomenna rakenneultra ja kovasti jo jänskättää, oikeestaan jo viikon verran on jännittäny ihan kauheesti. En jännitä sitä etteikö kaikki ois vauvalla kunnossa kun olin reilu viikko sit viimeks ultrassa ja kaikki ok, vaan sitä et kumpi on tulossa :ashamed: . Mies kun niin sitä poikaa toivoo, mulle on oikeestaan ihan sama kumpi on... Tiedän et mies pettyy kovasti jos oiskin kolmas tyttö tuloillaan. Vaikka sitä kuitenki rakastais yhtä paljon, mut miehet on miehiä ja jotenki kaipaa sitä omaa "leikkikaveria" jonka kanssa touhuta poikien juttuja!

Että silleen!

Eipä mulla muuta, pitäis lähtee koiran kanssa tonne vesisateeseen eikä oikeen kauheesti houkuta


Heipsu!

:Ninni ja Kirppu 20+2
 
Tervetuloo munki puolesta Satuka!

En nyt menis niinkään allekirjottamaan tota leikkikaveria,enemmän noi uudet lelut taitaa noita ukkoja kiinnostaa...Ainaki meillä,ukolle ja pojan setälle pitää aina välillä muistuttaa,et noi lelut ei oo teijän,antakaahan pojanki leikkiä! :LOL:

Reilu tunti vielä neuvolaan,aika kuluu ihan matelemalla!

En tiiä seurasitteko tossa kesällä ton margen tapausta,mut jotenki tuli tippa linssiin ku huomasin margen plussanneen,ei voi muuta ku toivoo,et kaikki menis hyvin...
 
Satuka: Tervetuloa tänne odottajien puolelle... ja oikein paljon onnea raskauden johdosta... :flower: Paljon tarrasukkia pikkuiselle mukaan... :heart:

iski ihan hirmuinen siivousvimma... Otettiin tytön kanssa jo vauvan lelutkin esille... Varmaan pikkuisen liian aikaisessa ollaan, mutta saapahan tuohon hänenkin huoneeseen pikkaisen jotain esille... =) Ulkona niin tylsä ilma, ettei voi sinnekään mennä... :kieh:

Vimpula: Kyllä tuo Margen tapaus on täällä ainakin tuoreessa muistissa ja kävin just lukemassa kuumeilijoista, että hän on plussannut... Aivan mielettömän ihanaa...

Nyt sitten tuntuu ton siivoomisen jäljiltä, että alapää räjähtää... Ihan kivat liitoskivut iski... Olihan ne jo pari päivää poissa lähestulkoon... Luulen kyllä, että tolla eilisellä neuvolaan pyöräilyllä oli osansa asiassa... :(
 
Ensiksi,Ihanaa että tulit joukkoomme tänne puolelle SatuKa :heart: :heart: Nyt vaan rutkasti onnea matkaan,että kaikki menee hyvin,ja meneehän se!!

Riikkuli,apuva,kohta synnytetään :p Siis sinä synnytät :LOL:

Amira,voi,voi,ei oo helppoo sullakaan,mutta koita nyt kestää ja parantua :hug:

Ninni: No jos taas on tulolla tyttö,niin neljäs kerta toden sanoo ;)

Ja sitten ne meikän ultrakuulumiset :wave: Elikkäs kaikki oli kunnossa!!! Vauveli oli kovin vilkkaalla tuulella,mut ei suostuinu kääntymään kunnolla kyljelleen,että olis saanu mitattua kunnolla:D Kätilö yritti sitä mahanpäältä tökkiä ja vatkata,riehu kyllä muuten,mutta ei sitten suostunut kääntymään...sen verran käväs siinä asennossa,että sai mitattua sit loppujen lopuiks.. Ja näyttäs siltä että olenkin pidemmällä kuin alkuraskauden ultra antoi ymmärtää...tosin ihmettelen kun kävin silloin ultrassa kun tutkittiin mun menkkojen epäsäännöllisyyttä kp15 ja vielä ei näkynyt munasolun irtoamista, ja nyt kuiteskin sikiön ikä vastais viikkoja 11+6,mikä tarkottais että mulla olis ollut 28 kierto,mut mikä ei mun mielestä oo mahollista....Jos nyt kukaan tajus mitä tarkotan :p
Oli miten oli,näillä mennään...LA siis 13.5.2008 ja viikkoja 11+6,eli huomenna maaginen 12 viikon raja saavutettu:heart: Niin ja sykkeet kuulu hienosti,karkaili vaan alta koko ajan... rakenne ultra ois sitten uudenvuoden aattona.Huomenna pitää soittaa neuvolaan ja tänään soitin hampilekurille,oon nyt todella aikaansaava =)

Niin ja vielä tosta kirjottelusta,kirjotan kyllä tonne toukokuisiin,mutta oon huomannu saman kuin Riikkuli,että väkee on niin julmetusti,ettei kukaan juuri koskaan kommentoi...musta täällä on jotenkin henkilökohtasempi tunnelma,ihankuin tuntisin teidät kaikki,että kiitos siitä
:heart:
 
Amira jaksuja sulle, ikävää tuollainen ököily ja vielä flunssakin päälle :hug: Onneksi pikkuinen on kuitenkin mukavasti kasvanut :)

Satuka ihanaa kun tulit tänne puolelle, onnea vielä kerran :heart: :hug: On tää alku kyllä aikamoista... mä olen lähinnä vältellyt ajattelemasta koko raskautta, jotain itsesuojelua sekin. Mutta eikös vaan, että nyt ei täältä tiputa! :hug:

Ninni onnea matkaan huomiseen ultraan! Meillä esikoinen on poika ja kyllä se on niin suloista, miten rehvakkaasti isi ja poika tekee miesten juttuja yhdessä :D Kakkonen on tyttö ja on kyllä niin kietonut isukin pikkusormen ympärille :LOL: Niin että kyllähän sitä rakkautta varmasti riittää olipa kumpi tahansa, mutta toivottavasti nyt miehes sais sen toivomansa pikkumiehen miesten hommiin =) Vaikka tyttötrio olis sekin aika magee ;)

Vimpula taitaa olla nyt neuvolan suunnassa, tulehan kertomaan sitten kuulumisia :wave: Margen plussauksesta oli kyllä ihanaa lukea, hän kun tuli tuonne kuumeilijoihin silloin kun minäkin olin sillä puolella. Toivottavasti Margekin löytää tiensä tänne!

Riikkulille jaksuja liitoskipujen kanssa! Sulla ei ole enää pitkä matka maaliin :heart:
 
Repa ihania ultra-kuulumisia :heart: Vilkas kaveri =) Jospa sulla oli sitten lyhyt luteaalivaihe? No, samapa se, ainahan se on mukavampaa olla pidemmällä kuin lyhemmällä kuin on kuvitellut! Mutta nyt voit ihan oikeasti rauhoittua ja ottaa rennosti, TEILLE TULEE VAUVA :heart: Nyt voit sen jo uskoa :heart:
 
:'( Ei tule meille vauvaa tästäkään raskaudesta... Se on nyt toden tosi!!! Vuodot alko ja lääkärissä käyty. Nyt vaan odotettava, että pikkunen tulis itestään pois :'( Vielä pitää kestää tällasta, että kaikki on mahassa vielä... Kun olis saanu tyhjennyksen tai kaavinnan heti, mut ei niin ei!!!

Nyt etin paikkaa, minne kuuluisin... 2km takana, ei lapsia. Onko kaikki toivo menny...

Kaikkea hyvää toivotan teille :heart:
 
Repa: Ihanaa, kun kaikki oli loistavasti... =) Nyt sitten nauttimaan raskaudesta ja sen tuomista muutoksista oikein kunnolla... :heart: olen tosi onnellinen sun puolesta...

Aarre: Voi ei!!!!!!!! Olen todella pahoillani puolestasi... :hug: Voimia ja jaksuja sinulle ihan hirmuisesti... En osaa oikein muuta sanoa... Vetää sanattomaksi tämmöinen, kun vastoinkäymisiä tulee... sitä paitsi voithan purkaa tuntojasi tännekin. me kaikki kyllä ymmärretään keskenmenon jälkeinen tuska ja se paha olo... Ja vaikka tämä ei lohduta sinua tällä hetkellä yhtään, niin varmasti vielä sinäkin saat pikkuisen nyytin syliin. :hug: Toivon sinulle voimia, äläkä luovuta! :hug:
 
aarre :hug: ei ole sanoja lohduttamaan, mutta sen voin sanoa ettei ole toivo mennyt vielä, kyllä säkin vauvan vielä saat.toivon niin kovasti. voimia :hug: :hug:

repa ihania ultrakuulumisia.

ninni meidän taloissa asuu papparainen, joka sanoo aina, että poikaa niin toivoin ja 5 tyttöä sain. arvaa harmittaako? no ei sitten yhtään, hullu se kultaa harmittelee. näin se varmasti on, että poikaa ne ukot toivoo, mutta se lapsi on aina yhtä rakas syntyessään oli se kumpi tahansa.

satukaonnea plussasta ja tervetuloa joukkoon

eka neuvola takana, ja LA 31.5, mutta varmasti muuttuu, ku kierto oli vain 26 päivää. mut mitä nyt noita päiviä parilla suuntaa tai toiseen siirtelee ku mulla raskaudet tuppaa mennä viikoille 42+. ei kuulunu viel sydän ääniä, eikä ultrattu ku lääkärillä olihieman kiire ihan varattujen aikojenkin kanssa, joten odottelen nyt ultraan, joka on 3 viikon päässä.

hiidi 9+3
 
Aarre suuren suuret pahoittelut sulle ja miehelles!
:hug: :hug: Pistää taas hiljaseksi tollaset uutiset

Voimia lähettelen kanssa kovasti sinne!

En nyt kommentoi muiden juttuja, SatuKalle sen verran et lisään sut listaan.

:Ninni ja Kirppu 20+2
 
Olen todella pahoillani Aarre,mut älä luovu toivosta.Ite oisin luovuttanu kahen km jälkeen,mut ukko ei antanu periks.Hyvä niin... :hug: Toivon todella,et se pienoinen nyytti joka on tarkotettu sun elämääs ilostuttamaan löytää vielä äitinsä!Elämä on toisinaan liian julmaa!

Niin kävin siel neuvolassa,paineet hyvät,kiitos lääkityksen.
Paino: tippunu viikossa 1300g
Pissa: puhdas
Vauvan paino: 2900g,noussu torstaista 200g :heart:
Paikat pehmeet ja 2cm viel jälellä,eli noista harjotussuppareista ei oo mulle yhtään mitään hyötyä! Prkl!

Nyt vaan toivotaan niitä kunnon suppareita,ni ei kerkeis toi vaavi ihan mahottomaks kasvaa,ei ollu kuitenkaan mikään miellyttävin kokemus puskee toi esikoinen ulos vaikka siro olikin(3040g).

Vimpula the malttamaton!
:LOL:
 
Aarre voimia kovasti! Älä menetä toivoasi kuitenkaan. Kaksi keskenmenoa on vielä huonoa säkää ja yleensä se kolmas kerta toden sanoo.

Satuka Onnea ja tervetuloa jännittämään ja odottamaan kanssamme. Jännittämistä se tuntuu meillä km kokeneilla olevan ne ekat viikot.

Repa Ihania ultrakuulumisia. Me mennään tosi paljon samoissa, paitsi että mulla on vasta huomenna se np-ultra ja sit ratkee. Luulen kuitenkin että se on silllä 14.5. tai lähipäivinä se laskettupäivä. Eli toukokuussa synnytetään =) Ihanaa mennä näillä varmemmilla viikoilla.

(.) tänään sain taas 2 vkoa lisää sairaslomaa. 21.9. oli eka sairaslomapäivä eli pari kuukautta tässä tulee sitten kotona oleiltua. Ehdinkin olla töissä 10 päivää 2 vuoden äitiysloma-hoitovapaan jälkeen :) Olen syönyt pahoinvointilääkkeitä ja ollut lääketokkurassa nyt pari viikkoa. Tänään kokeilin olla ilman lääkkeitä, kun oli ok olo ja hyvin on mennyt. Toivottavasti ei huomenna ole toinen ääni kellossa. Nyt aletaan jo mennä niillä viikoilla, että pitäis tän vähitellen hellittää.

Mutta huomenna siis np-ultra jota en kauheasti jännitä. Tänään viimeksi kuulin sydänäänet. Mutta voihan siellä jotain yllätystä silti tulla.

Positiivisin mielin huomiseen!

Beccy 12+
 
Juu löysinhän mä tieni tänne :D Vaikka yritin vielä pitää itseni poissa täältä :ashamed: Mutta, kuten tässä on tullut huomattua, mitä vaan voi käydä, joten joka hetkestä on yritettävä nauttia :heart: Varmaan vielä jossain vaiheessa olen tosi peloissani, niin nytkin, mutta päällimmäisenä on kuitenkin tällä hetkellä onni :heart: Vaikea edes kuvailla oloa, kun oma pieni poika on useita kertoja päivässä ajatuksissa ja kuvia katseltiin tänäänkin... Ikävä on kova... Onneksi jokainen meistä ehti pitää pikkumiestä sylissä ja antaa pusut... Mutta kuten olen monille sanonut, elämä jatkuu, huomenna on taas uusi päivä. Koskaan en unohda, joka päivä taatusti kaipaan, mutta eteenpäinhän tämä elämä menee jokatapauksessa. Mun veli sanoi jo yli vuosi sitten, että tämä meidän peruspositiivinen asenne auttaa pitkälle. Niin sen täytyy olla. Tulipa tästä tarina... Mutta onnellista odotusta jokaiselle, toivottavasti meistä ihan jokainen pysyy täällä mukana, onnelliseen lopputulokseen asti :) :heart: Mä niin toivon, että tämä pikkuinen saadaan kotiin asti...
 
:flower: Tervetuloa SatuKa ja MargeSimpson :heart: . Ihanaa saada uusia odottajia tälle puolelle. Paljon onnea ja tarrasukkia odotuksiinne! Nyt sit vaan kiivaasti kirjoittelemaan, niin saadaan nostettua tämänkin palstan fiilistä entisestään ;) .

Ja Beccy - voimia sinne! Jotenkin luulisin tietäväni miltä sinusta tuntuu :x :hug: .

-A- 9+1 *numero kerrallaan ne viikot vaan kasvaa ;) :D *
 
Aarre olen niin pahoillani :'( :hug: Toivotan sinulle nyt suuria voimia jaksaa :hug: Sure tämä suru :hug: Kyllä aivan varmasti vielä oman nyyttinne saatte ja se on sitten kultaakin kalliimpi :hug: :heart:

hiidi onko sulla vauvat olleet isoja, kun ovat menneet noin "yliajalle"? B) Huh, siinäpä kesähelteillä odottamista yliajalla... :whistle: Mutta sitäpä ei tiedä jos tällä kaverilla onkin kiireempi :wave:

Vimpula koitahan pysyä pöksyissäs, kyllä sä sen nyytin saat syliisi jo pian =) :heart: Ja toinenhan usein tulee helpommin kuin ensimmäinen (mulla ainakin huomattavasti helpommin vaikka oli melki 700g isompi!) :wave:

beccy onnea matkaan ultraan tänään! Tulehan kertomaan sitten pikkuisen kuulumiset! :heart:

Marge ihanaa kun tulit tänne puolelle! :hug: :heart: Onneksi olkoon! :flower: Tällä kertaa ei voi mennä vikaan, ei vaan voi!!!!


Mä olen vähentänyt päivällisen määrää varmaan alle puoleen normaalista ja tadaa: mulla on paljon parempi olo iltaisin!!! Kun söin vielä mun normiannoksia, niin oli koko illan tosi huono olo eikä puhettakaan että olis pystynyt iltapalalle. Nyt sitten on hyvä olo ja iltapala-aikaan jo nälkä. Muutenkin vähän meinaa tökkiä nuo lämpimät ruuat :x Mutta kaipa sitä selviää jonkun aikaa vähemmälläkin. Nyt on päivisinkin ollut vaihteeksi parempaa oloa :) Päikkärit tosin saa yleensä ottaa. Ultraan tasan viikko. Kyllä on skitsot fiilikset. Välillä epäilee onko siellä elämää lainkaan ja välillä on jo kaksoset mielessä :LOL: Noh, sitä odotellessa...
 
Aarre Voi ei! Surullista! Paljon voimia teille! :hug:

SatuKa ja MargeSimpson Paljon onnea teille ja tervetuloa tälle puolelle!

Repa Ihania ultrakuulumisia. Aina se ainakin hetkeksi helpottaa kun saa tietää että pikkuinen voi hyvin. Onnea jatkoon!

beccy Onnea ultraan, kaikki on varmasti hyvin!

Täällä vapaapäivää viettelen, siispä ehdin välillä tännekin jotain kirjoittelemaan. Itsellä kaikki hyvin ja ennallaan. Liikeitä yritän tunnostella, mutta ihan varma en vielä ole. Niin on kovasti hentoisia ja harvakseltaan vielä, mutta jospa ne tästä pian vahvistuisi. Ensi viikolla vasta toinen neuvolakäynti, kovasti tahtoisin sen pienen jumpsutuksen jo kuulla, mutta ei auta kun odottaa. Hyvää päivänjatkoa kaikille harmaudesta huolimatta!

Puella ja Kompiainen 15+1
 
Rakenneultrassa käyty ja jotenki huono fiilis jäi koko touhusta :(
Vauvalla oli kaikki hyvin, mutta se ultraaja... Oli joku nelikymppinen harjoittelija, ei meinannu mitään saada mitattua, sit se vakkariultraaja kysyi et ottaako hän ne mitat mihin harjoittelija vaan tympeesti tokasi et kyllä hänen tarvii ne ite saada mitattua... Laskettu aika ei muuttunu, edelleen ollaan 3 päivää jäljessä, eli koon mukaan rv 20+0, painoarvio 326g, syke 150. Sit kun oltiin ultrattu, niin kysyin että näkyikö kumpi on, johon se vakkaritäti sit et "ai te halusitte tietää". Sanottiin et joo-o... No kattoi sit vielä ultralla ja sanoi et näyttää tytöltä mut voi olla että kivekset ei oo vielä laskeutunu... Eli ei varmaa tietoa nyt sit siitäkään. Mut siihen nyt asennoidutaan että kolmas tyttöhän meille tulee. Nähdään sit 4D:ssä paremmin. Kaiken lisäksi saatiin ainoastaan yks kuvaa missä ei oo päätä eikä häntää, ihan suhrunen, luultavasti päästä otettu kuva. Muutenki ultran kuva oli koko ajan tosi tosi suhrunen, toisin kun äippäpolilla. Arggh!! :kieh: :kieh:
Että sellasta!

Mites Beccyn ultra?
Ja MargeSimpson tervetuloa tänne, paljon onnea uudesta tulokkaasta, haluatko tietosi jo listalle? Jos, niin kerro tiedot joita oon tonne listaan laittanu!

Eipä mulla taas muuta!

:heart: :Ninni ja Kirppu 20+3
 

Yhteistyössä