Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Heipsis...

työ kiireitä on ollu jonka takia oon nyt entistä väsyneempi, kello ei oo ees kaheksaa ja olen nukkumaan menossa kun ei muuten jaksa.

ja noi mielialan vaihtelut...voi herran jumala... vähän välii alkaa tästä suusta hirvee huuto ja raivoominen... koita tässä nyt pitää raskaus salassa kun tissit turvonnu ihan sikana, väsyttää ja oksettaa ja sit viel menee hermot koko ajan.

no joo ei tästä kirjottamisestakaan tuu mitään kun meinaa silmät lumpsuu kiinni koko ajan.

huomenna onneks vapaa päivä mut pojalla just tietty huomen aamulla neuvola :headwall: :headwall: ja sit iltapäivällä suunnistan kattomaan kaverin kääröä kun ovat päässeet sairaalasta kotiin :heart:

koitan huomenna kirjottaa enemmän jos ei ois näin väsy
 
Pitää purkautua nyt itsekeskeisesti kun kellokin vaan matelee... :|

Aamulla oli eka lääkärikäynti (9+1) ja muuten kaikki kuten pitääkin, mutta sillä vatsan päältä kuunneltavalla doblerilla ei sydänääniä saatu kuuluviin :( Tämä ei kuulemma ole tavatonta näin alussa, mutta... Vanhat möröt ne tietysti kaivautuu taas esiin ja oman mielenrauhani kannalta varasin jo ajan kunnon ultraan yksityiselle. Sain onneksi ajan jo tänään klo 11.40 eli jatkoa tarinalle luvassa...
Toivottavasti hyviä uutisia, mutta jännittää niin pkleesti :/
 
Dulle Hienoa että pääsit heti ultraan. Hyviä uutisia siellä kuitenkin on! Useinkaan ei varmaan noilla viikoille vielä dopplerilla mitään kuulu. Meillä ei edes yritetty, etten sitten turhaan huolestu, kun ei mitään kuulu. Tulehan sitten kertomaan hyviä uutisia.

Minulla on vasta huomenna eka lääkärineuvola. Ja kokonaankin vasta toinen. Saa nähdä mikä on hemppa. Mulla kun normaalistikin alakanttiin, ja nyt väsyttää koko ajan vain enemmän, vaikka näillä viikoillahan sen pitäisi alkaa jo helpottaan. Päätäkin särkee joka päivä. Mutta muuten kaikki hyvin, pieniä liikeitä tuntuu päivittäin. Välillä pienempiä töytäisyja ja välillä vähän isompia muljahduksia. Ihanaa! :heart:

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

Puella ja Kompiainen 15+6
 
Dulle mulla ei kuulunut sydänäänet neuvolassa vielä rv 10+mitälieolikaan mutta kaikki on mennyt hyvin. Eikä terkka saanut niitä kuulumaan rv 17+jotain myöskään, tosin toki siinä välissä olin kuullut ne monta kertaa ja nähnyt ultraakin. Mutta aina ei kuulu kun pieni pyörii alta pois.

Ajattelin tänään olla ahkera ja kirjoitella useampaan ketjuun kun yleensä vaan luen :D

Liikkeitä tuntuu päivittäin, yleensä illalla kun käyn nukkumaan tai jos yöllä herään. Mies tuntee jotain silloin tällöin iltaisin, mutta harvemmin kun jotenkin vauva aina lopettaa potkimisen kun mies pistää käden päälle :D

Maha kasvaa ja välillä tuntuu että kunnon syömisen jälkeen olen valtava! Ähinä ja puhina vaan kuuluu kun yritän mahtua pöydän ja tuolin väliin esim. ravintolassa :LOL: vaikka siis tosiasiassa en edes ole vielä mitenkään valtava muutakuin verrattuna aikaisempaan varteeni.

Poika on ilmeisesti tulossa (en muista kerroinko jo) ultrakuvan perusteella ja viikot vaan vierii. Närästystä on vaivana mutta oksennellut en ole viikkoihin luojan kiitos. Liitos- tai muitakaan kipuja ei onneksi ole vielä ollut.

Maanantaiaamu jatkukoon :)

T:Oikukas rv 21+4
 
Dulle: Älä hätäile... Mulla ei esikoisesta kuullut rv 9 sydänäänet ja sanoi, että on normaalia. Koita olla murehtimatta. kaikki on varmasti hyvin...

Oikukas: Kiva kuulla sinustakin... :wave:

Puella: ihanaa, kun tunnet jo liikkeetkin...

(.): Täällä alkoi jo 36 raskausviikko ja olo on se mukainen. Mä olen ollut niin väsynyt, ettei mitään järkeä. Öiset supistelut vaivaa edelleen ja ne säteilee tonne nivusiin niin kipeesti. Jos joku viisaampi tietää, niin voisiko kertoa. Mulla nää supistukset on semmoisia, että kun se kipu alkaa, niin se kestää puolesta tunnista lähes tuntiin ja tuntuu, ettei mulla ole kauheesti taukoa siinä välillä. Sitten ne loppuu kuin seinään. Ne on kuitenkin aika kivuliaita... :( Joulukuisiin oli jo syntynyt eka vauveli... =) Tuntuu hurjalta ajatella, että itselläkin alkaa lähtö olemaan aika lähellä... Varasin kyllä vielä kampaajan 16.11, että saadaan tukka laitettua vielä. Kun sitten ei tiedä, koska kampaajalle pääsee. Anoppi kyllä hiukan ihmetteli, että miten uskalsin niin myöhäiseksi kampaajan varata, mutta pakko luottaa siihen, että on silloin vielä yhdessä kasassa... :D Meillä on hirmuinen krääsä täällä sisällä vieläkin, kun takka löi savut sisälle 2 kertaa lauantaina. Vaikka tuuletettiin monta tuntia, niin tuntuu, ettei toi haju lähde täältä minnekään... :kieh:
Joulukuisissa yksi äityli oli maalannut lapsensa kanssa massuaan ja me eilen tehtiin tytön kanssa sama vesiväreillä. Voi, kuinka innoissaan tyttö oli, kun sai maalata vesiväreillä mun vatsaa. Mies otti sitten kuvia muistoksi. Pikkuinenkin tykkäsi ihan selvästi, kun pensseli siveli hellästi massua. Semmoista möyryämistä piti koko ajan... Eipä tänne kuulu oikein muuta... Ai niin, jouluostoksilla oltiin eilen miehen kanssa ihan kahdestaan.ostettiin tytölle vähän lahjoja. :xmas: Pikkuiselle mies ei suostunut ostamaan mitään ennen kuin hän on syntynyt, kun hän haluaa tietää tuleeko tyttö vai poika. kovasti hän lelukaupassa katseli kaikkia hienoja poikien leluja... Ajettavaa piha-autoa ja lego formulatallia ym... Taitaa hänen laikkijlkaa hiukan vipattaa... :D

Riikkuli 35+1
 
Ultra takana ja mieli taivaissa :D
Kaikki oli kuten pitääkin kaksin kappalein sekä heiluvia jalkoja että käsiä :heart: :heart: :heart:
Lääkärin kirjoittamana vielä:
"Kohdun sisällä yksi elävä sikiö, joka liikkuu paljon. Syke normaali. CRL-mitta 25,5mm, joka vastaa noin raskausviikkoa 9+3. Lapsivettä hyvä määrä."

Täällä pakahdutaan onnesta ja huvittavaa oli nähdä kun isäntäkin menetti lähes puhekykynsä kun niin jännittynyt rassu oli :D

Kiitos teille kaikille vielä tsemppauksesta, mutta hätähousu mikä hätähousu :LOL:
 
Onnittelut Dulle!

Täällä sitä vaan kärvistellään...Huomenna ois neuvolaki,mut sieltä tuskin tulee mitään uutta ja mullistavaa.Pelkkä terkka käynti.Yöt on vaihtelevia,supistukset on vaihtelevia,ainut mikä ei vaihtele on totaalinen kyllästyminen näihin kipuihin ja tähän olotilaan.Noh ei enää pitkään menis,onneks...

Vimpula ja hormoonihiiri 38+3
 
Dulle ja Tuutikki,onnittelut ultrauutisista!!!! :heart:

Täällä saitsulla edelleen,päätä jomottaa vietävästi..plaah olo :ashamed: Tänään myös pahaolo pitkästä aikaa...koskahan se lopullisesti katoaa...
Reissuun pitäs sitten perjantaina lähteä,ihanaa :p sinne vaan lepäilemään ja lötköttelemään B)
Sori nyt omanapaisuus,koitan myöhemmin parempivointisena :wave:

Repa ja kutvonen 12+5
 
:wave: koossa edelleen. Lupaavia suppareita taas tänään tullut, mutta ne sitten hiipuivat taasen pois. No korkeintaan viikko vielä.

Neuvola on keskiviikkona joten silloin taas lisä kuulumisia, ellei onnekaasti kaveri päättäisikin lähteä tutustumaan jo vihdoin maailmaan. =)

viivin ja kaveri 40+4
 
Joo, toimiipa tosi hyvin palsta :headwall: Ja kun lokakuun loppuun piti olla kaiken kunnossa :kieh: Niin ja selvennykseksi: tämä näreyteni johtuu siitä, että ei taas viestejä saa tallennettua... :headwall: No uusi yritys TAAS!

Dulle onnea pikku :heart: jumpsutuksista! Minä jo äkkiä lukien tulkitsin että kaksin kappalein sykkeitä, mutta yksihän niitä olikin :LOL: Todennnäköisyydet paranivat nyt roimasti sulla että raskaus päättyy onnellisesti lapsen syntymään, kun sydänäänet on todettu =) *mä aina yritän järkeillä, se saattaa auttaa aina vähäksi aikaa*

Vimpulalle tsemppiä loppukiriin :)

Repa jaksuja :hug: Kohta pääset lomalle lepuuttaan B)

wiivi voimahali väsytykseen :hug: Mä kävin tänään työhaastattelussa ja just taivastelin miehelle, että miten mä muka jaksaisin sitä hommaa jos sen saisin, kun päikkärit vaatii mitään-tekemätönkin päivä :eek:

Puella ihanaa kun sä tunnet jo liikkeitä :heart: voi pikkasen jo rentoutua kun on "tuntuvia todisteita" :)

Oikukas onkin jo yli puolenvälin =) Mukavaa vointia sulle :wave:

Riikkuli aika jänniä supistelusessioita sulla, höh :( Jaksuja :hug: Kannattaa varmaan panadolia kokeilla jos olo on kovin ikävä :wave:

viivin voi kun sulla alkaa olla jännät paikat =) Toivotan sulle kovasti onnea matkaan kaiken varalta jos tuleekin lähtö ennen seuraavaa onnentoivotusta :D :wave:

Mitäs kaikille kuuluu? Mä luulin että ne etomiset jo loppui, mutta kyllä oli syönnin päälle taas aika inha olo :x Ja väsyä riittää... melkein toivois että ei sais sitä työtä :LOL: Niin ja tänään en ole joutanut panikoimaan, joten enää huominen jäljellä panikoitavaa ennen ultraa!!! :D
 
Huomenia,

Elävien kirjoissa ollaan. Jopa töitä on kokeiltu tehdä - vaihtelevalla menestyksellä.

Hienosti täällä oli :heart: sykkeitä löytynyt! Onnitteluni! Kyllä se kummasti rauhoittaa :) .

Riikkuli, Vimpula ja Viivin, lupaavalta loppusuoralta kuulostaa. Onnea matkaan minunkin puolestani kun the hetki sitten koittaa! :wave:

Eilen illalla jouduin edustamaan ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa paikallisessa _hienossa_ ravintolassa. Yritin valita helposti syötäviä ruokia ja napostella hitaasti. Jälkiruokaa odotellessa alkoi vatsaa nykiä. Kun ateria oli ohi, äkkiä hyvästit ja kotia kohti :x . Just ja just ehdin kotivessaan asti :whistle: ... Onneksi ei tarvinnut itse ateriaa maksaa - sen verran rankkaa haaskausta.

Nyt mulla menossa piiiiiiitkät kaks vkoa ennen lääkärineuvolaa ja sydänäänien kuuntelua. Joten vähitellen voi kai alkaa stressata sitä, vieläkö kaveri vatsassa voi hyvin :| .
 
Hampilääkärissä käyty ja reikiä edelleen nolla,vaikka 7 vuotta vierähtänyt edellisestä käynnistä :ashamed: Onneks hakut kuitenkin kunnossa =)

Kävin apoteekista ostamassa käsiendesinfiointi ainetta ja maitohappobakteeritabuja matkalle...pitäsköhän vitamiinitablettejakin hankkia,kun ei tiiä mitä sitä uskaltaa rehua siellä syödä. Normaalisti en ole noita tarvinut,kun olen kova kasvisten ja hedelmien suurkuluttaja :D

Amiralle toivotan jaksamista olojen kassa :wave:
 
Neuvolassa käyty ja vihdoinki supistukset saaneet pientä elämää aikaseks,kohdunsuu sormelle auki.Hemppa noussu ilman rautaa 144,tonha pitäs ennakoida synnytystä...Paineet ok,pissa ok.Vauvan sykkeet semmosta reilua 130.Oma paino oli taas vähä tippunu.Nii ja vauva on kiinnittynyt!On lupa lähtee omalla autolla,jos lapsvedet menee...

Pakko lähtee päikkäreille,väsyttää ja ilta voi olla taas mitä on ton sisätutkimuksen jäljiltä!

Vimpula ja hormoonihiiri 38+4
 
Vimpula Kuulostaa hyvältä. Ei voi mennä enää kauan!

Dulle Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Repa Valmiiksi toivottelen hyvää matkaa, kun en enää välttämättä paljon tälle viikkoo tänne ehdi. Vähän olen kyllä kade! :ashamed:

Pikaisesti omaa napaa: Eka lääkärineuvola takana ja kaikki kunnossa. Hemppa laskenut 119, mutta vielä ei tartte rautaa aloittaa. Pikkuisen sydän jumpsutteli 146-155. Melkein taas itku tuli kun sitä kuunteli! Aina se vaan on yhtä hienoa.

Mutta ruokaa laittamaan-->

Puella ja Kompiainen 16+0
 
Aargh, nämä sivut tökkii!!! :kieh: Tänään paremmalla onnella, eilen en jaksanut enää näpytellä tekstiä uudestaan...

Stoppis, millon sulla on se ultra? Keskiviikkona? Ei sulla enää ole montaa päivää hermoiltavana. :D Mä ainakin uskon kaiken olevan hyvin!

Ihanaa Dulle, että ultrasta tuli hyviä uutisia! :heart: Mä tein saman kuin stoppis, eli luulin ensin että teille on tulossa kaksoset. Mutta tarkemmin tavattuani tunsin itseni ääliöksi, yleensähän niitä käsiä ja jalkoja on molempia kaksi... :LOL:

Puella, olen melkein kateellinen, kun tunnet jo liikkeitä! :D Kun omalla kohdalla siihen tuntuu olevan vielä NIIIIN kauan, ja tällä säkällä se menee vielä epätodellisen kauas, ennen kuin mitään tuntuu... |O

Minäkin vielä toivottelen loppusuoralla oleville viivinille, Vimpulalle ja Riikkulille onnea loppukiriin, ja hermoja myös, jos tuntuu niille tarvetta olevan! Voi vitsi, kohta teillä on jo nyytit sylissä... :)

Repalle myös ihanaa lomareissua, pääset makoilemaan! B)

Täällä odotellaan torstain neuvolaa (toivon sydänäänien kuuntelua ja niiden kuulumista!) ja ensi maanantain ultraa (toivon todella kaiken olevan edelleen hyvin). Yllättävän nopeasti sitten kuitenkin aika mennyt, vaikka jokin aika sitten tuntui ultraan olevan vielä ikuisuus. Ei ole enää montaa päivää... :D

Viuhtis ja Nattura 12+6
 
heips...väsymys ja pahaolo ei vaan lakkaa...

ens viikon tiistaina taas ultraan kattomaan josko saatais viikot kasaan..

pitkä aika odottaa sinne...

hih... tiettekö meillä syyään illalla kinkkua ja joululaatikoita B) siis ilmeisesti pikkujoulut kun ei kai muuten sais kinkkua syyä...

eilen mentii kauppaan ja näin peruna ja porkkanalaatikot siel hyllyl ja mun oli aivan pakko saada...no ukko sit tokas et kyl me sit kinkkuki otetaan jos noita otat... jee :) no ei se onneks ollu ku 2 kilon kinkku...
:ashamed:
 
Niin paljon tökkii taas nää sivut et meinaa hermot mennä :kieh: :kieh:
Äkkiä vaan onnea kaikille iloisista ultrakuulumisista!
Ja onnea Vimpulalle ja Viivinille synnytyksiin!!

Ai niin Wiivi meillä tänään kanssa jouluruokaa, kinkkua, peruna- lanttu- ja porkkanalaatikoita ja rosollia ja sienisalaattia kans!

Omaan napaan ei yhtään mitään uutta... MAsu kasvaa, kirppu melskaa masussa ja onpahan pari lievää suppariakin jo tullu. Kunhan ei alkais useemmin tuleen...

Nyt viimeisteleen ruoat!

:heart: :Ninni ja Kirppu 21+2
 
ensin oma napa: nyt kaikki oireet hävinny(näillä viikoilla yleensä näin tapahtuu, muistaakseni), ja mulle iski ensimmäinen paniikki. onkohan kaikki ok?epäilyttää suuresti, vaikka mikään ei viittaa siihen, ettei olisi. mutta ei mikään myöskään siihen, että olisi. :kieh:

vimpula jäniittää kovasti sun tuleva koitos. ihanaa :heart: voimia loppukiriin.

repa hyvää matkaa. :wave:

viivin lähetän sulle synny-pian-vauveli- :whistle: koska noi yli-LA:n-ajat on piinallisen pitkiä. :heart:

ja kaikille muillekin :heart: ihanaa, että otte täällä

mä meen syömään luumuja(kaikki tietää miksi) ja lukee dekkarin loppuun.
t:hiidi ja terminaattor3 (toivottavasti 10+piippiip)
 
Jaiks, huomenna aamulla ultra :$ En ole tänäänkään kerennyt hirveesti jännätä, joten saas nähdä miten menee yö :whistle: Pitää kai herätä kuudelta vessaan kun sitten olisi pidäteltävä ja vielä juotavakin ohjeiden mukaan... argh. Noinkohan uni tulee enää simmuun sen vessareissun jälkeen :xmas: No onneksi mies tulee mukaan tueksi ja turvaksi (ei ollut ihan varmaa) - olisi se ollut melkoista matkustella bussissa sirpaleina kotio jos uutiset olisivat huonoja...

Amira kiva kuulla susta! :wave: Jaksuja voinnin kanssa :hug:

Repa hmm, pitäisi kai munkin varata lego-lääkärille aika, neuvolassa jo sitä toitotti että nyt kun varaa, niin pääsee puolen vuoden päästä eli ehtii ennen syntymää. No minähän en varaile mitään ennen kun on jotain toiveita ja todisteita elämästä...

Vimpula voi miten jännää :D Onnea matkaan (kerkeen toivottaa sen sata kertaa, mutta kertaus on opintojen äippä :LOL: )

Puella sä olet siinä ihanassa vaiheessa kun ei tarvitse panikoida enää kauheasti eikä ole vielä isompia vaivoja :)

Viuhtis voi kun oisit oikeassa ja kaikki olisi kunnossa :hug: No pianhan tuo selviää! Sullakin ultra lähenee ja kaikki on varmasti edelleen kunnossa, mihinkäs se hyvä suuntaus kesken kaiken muuttuisi ;)

wiivi ja Ninni ootte ottaneet varaslähdön jouluun :xmas: Täytyy kyllä sanoa, että nuo herkut ei kyllä meikäläistä kiinnosta nyt ollenkaan :x Mutta hyvä jos teille maistui :D

hiidi Joo, toi on niin ärsyttävää noitten oireiden kanssa! Kyllä tarvitsis olla joku merkkivalo, mikä palaa jos masussa on elämää :LOL: Ja sitten joutuisi miettimään, että onko se lamppu kunnossa - jos siinä onkin joku kosketushäiriö tai oikosulku että se palaakin aina :LOL: :LOL:

No joo menee levottomaksi, pitää kai yrittää sitä nukkumista vähitellen...
 
Stoppis Mä nyt pidän sulle peukkuja!

Viivinillä on vielä jännemmät paikat ku mulla,on sairaalassa...Saa nähä tuleeko jakautuneena pois.

Taitaa tulla aika heikko yö meikäläiselle,aika reilusti kipuilua,mut supparit on vaan harjotusversioita!Pitäs varmaan yrittää vähä nukkuakki!

Vimpula ja hormoonihiiri 38+5
 
Huh helpotusta, löytyi 24,2 mm kokoinen kaveri, jonka sydän sykytteli vahvasti (syke 176) ja joka liikkui :heart: . Pjaska laite kun oli, niin eipä siitä paljon selvää saanut, semmoinen mötkylä, ei siitä mitään raajoja erottanut tms. Mutta elossa on, kyllä yksi kivi vierähti sydämeltä. (toki sinne vielä niitä murikoita jäi vieritettäväksi, koskapa viimeksikin kaveri oli elossa, mutta...) Viikkojakin oli enemmän kuin olin odottanut myöhäisen plussan takia eli rv 9+2 nytten (heittää niistä kuukautisista vaan 5 pvää ja sattuu muuten tasan siihen, missä ajattelin oviksen olleen - tai siis epäilin kahteen otteeseen ovista siinä kierrossa, niin nämä viikot täsmää nyt sen myöhemmän oletuksen kanssa :D ). Eli LA on nyt 9.6.2008 :heart: Voihan se vielä muuttua, mutta parin viikon päästä pääsen sitten sinne äippäpolille syynättäväksi, niin sittenhän tuo tarkemmin selviää! Vitsi, kyllä helpotti ihan kummasti, jotenkin kevyempi olo (vai johtuuko siitä, että pääsin viimein pissille, tiedä häntä :LOL: )!

Viivin on siis synnärillä? Vau, jännää! Onnea hälle matkaan, vaikka ei olekaan täällä nyt lukemassa =)

Jee, nyt saan minäkin rustata nuo viikot viestin perään :D
stoppis rv 9+2
 
Stoppis: Ihanaa, että kaikki oli hienosti... :heart: Onnea ihan hirmuisesti...

Viivinille on siis lähtö koittanut... Iiiiiik, jännittää hänen puolestaan hirmuisesti...

Vimpula: Mikäs sinun laita? Mitenkä sulla nuo supistukset... Kuinka kauan niitä on ollut? Ja mikä on olo muuten. Mun tyttö syntyi just 38+5 vkolla... Muistan kun taisin siitä viivinillekin mainita, kun hän oli noilla viikoilla... :D

Repalle: Oikein rentouttavaa ja ihanaa reissua. Nautihan elämäsi kyllyydestä... =)

Amira: Voi sua, onko olo todella noin karsee välillä? Koita jaksaa ja paljon voimia täältä ja toivotaan, että ne oireet helpottaa... :hug:

Hiidi: kaikki on varmasti hyvin... Mutta tiedän kyllä, että turha on toitottaa, jos jännittää ja pelko nyt kuuluu asiaan meillä aivan erityisestä syystä... :heart:

Wiivi: Te korkkasitte jo pikkujoulun... wau... :D Mulle ei nyt maistu kyllä minkäänlainen lanttu- tai muukaan laatikko, vaikka normaalisti rakastan niitä... Mulla menee niistä ruuista vatsa niin tajuttoman sekaisin... Esikoisen synnytyspäivänä olin syönyt päivällä hernekeittoa ja vatsa toimi just siihen malliin ja sitten yöllä tulikin lähtö synnärille... Nyt täytyy loppuun asti yrittää välttää kaikkea tuommoista "pierettävää" ruokaa... :LOL:

oma (.): Unettomuus vaivaa öisin... Vessassa saa rampata niin usein, että uni ei kerkii edes välissä tulemaan. Viime yönäkin taisin käydä 7 kertaa. Aamulla nukuin sitten kymmeneen, kun tyttö meni tarhaan... Mä varmaan olen kertonut noista mun ilmanvaihto-ongelmista... No, vaihdoin tavismaidon laktoosittomaan ja oireet on hiukan helpottaneet, niin tyttö kyseli yksi päivä, ett miksen mä enää piereskele niin paljon? :LOL: Mä olin ihan, että häh? kaikkeen sekin huomionsa kiinnittää... :D Eilen olin kaupungilla ostoksilla... Tytön joululahjat on nyt sitten ostettu ja isän ja pappanpäivän lahjat... Oli kyllä liitoskivut taas illalla sitä luokkaa, että tiesi ett on kävellyt... Muutama supistuskin illalla tuli, muttei mitään kovin kivuliasta... Pikkuinen painaa jo aika alas ja välillä tuntuu, että pisut tulee housuun, kun puskee päätään tuonne alas... :ashamed: Räkätaudin olen sitten saanut... :snotty: Tosi mukavaa... :headwall: Tämmöistä tänne...

Jaksuja naisille.... :heart:

Riikkuli 35+3
 
Soitin eilen neuvolaan, varasin pojalle aikaa. Mainitsin että täällä on plussattu ja kysyin että täytyykö mun odottaa siihen rv 12 asti että pääsen ultraan. Täti sanoi että mun taustalla pääsen aiemmin, pyysi soittamaan tänään uudestaan soittoaikana. No, soitin ja täti sanoi pistävänsä lähetteen äitipolille. Siellä kuulema päättävät menenkö aiemmin vai vasta sitten rv 12. Eli ihan taatusti vasta rv 12 :headwall: Täytyy katsoa meneekö se aika tosiaan vasta loppuvuoteen, jos menee ni ois kyllä kova hinku mennä yksityiselle. Tai sitten vaan tungen itseni sinne äitipolille ja pyydän kurkkaamaan että saadaan edes hetkeksi mielenrauha :xmas:

stoppis Onnea :) :flower: Varmaan oli ihanaa..!

vimpula sulla on sit jänskät hetket meneillään, toi on niin ihanan jänskää aikaa..!

Riikkuli mä oon kade, kaikki muut on hoitanu jouluostokset paitsi mä :ashamed: No, eilen kysyin anopilta voidaanko viedä lapset sinne joku päivä että päästään miehen kans kaupungille niitä joululahjoja metsästämään ja mielelläänhän anoppi muksut ottaa, onneksi, vaikka on just ollut nilkkaleikkauksessakin.
 

Yhteistyössä