*~~*~~* Keskenmenon jälkeen plussanneet MARRASKUUSSA*~~*~~*

tinttamaaria kiitos tsempityksestä! Ja aika menee toisiaan tosi nopeasti, vasta tuli plussa tikkuun ja nyt jo mammaloma häämöttää. On se ihanaa. :D Ja sitten ennen kuin huomatkaan on jo pieni syntynyt ( tai no me toiset odotelleen hiukan kauemmin)

Eilen kävin yliaikaiskontrollissa. Vauva voi oikein hyvin. Liikkuu riittävästi, lapisvettä normaalisti ja istukka toimii hyvin. Painoarvio pienokaiselle on nyt 3,8-4 kg. Eilen makoili selkä vasten selkää eli olisi tulossa kasvotarjonnassa ulos, lääkäri kyllä sanoi, että yleensä kyllä luiskahtavat oikein päin kun synnytys alkaa. Mutta mikäli ei käänny, niin on odotettavissa hiukan vaikeampi synnytys ja luultavasti pidempi kestoisempi. Kohdunsuu oli 3 cm auki, kaulaa vielä 1 cm jäljellä. Syntyä voi siis koska vaan, mutta niinhän se on voinut jo pitkään. Ronkki tuota alapäätä oikein kivasti, kun se saattaa edeistää synnytyksen käynnistymistä, mutta eipä tuo nyt näyttänyt auttavan. Tässä sitä kotona edelleen istutaan. Supistelee ja koskee, mutta siihen se sitten jää. Olen jo kyllästynyt näihin kolmen ässän tai ärrän kokeiluun, kun ei niistä ole apua ollut. Ei sitä aina viitsi imurin varressa seisoskella. Hieman kypsä olen jo tähän touhuun. Viimeistään maanantaina sitten päästään oikeasti synnyttämään. Jos ei vaavi ole tullut viikonlopun aikana itsestään ulos, niin sitten maanantaina puhkaistaan kalvot, kun muuten on tuota edistystä kuitenkin tapahtunut. Joten ensi viikolla olen tähän aikaan jo oman pienen nyytin kanssa kotona :heart:

rituri ja öttiäinen 41+6
 
Heippa Kaikille!

Täällä olis yks plussannut viime ti. Olen ollut jonkin aikaa tuolla KM:n jälkeen kuumeilijoissa ja nyt sitten tärppäsi. Lähinnä pelottaa ihan mielettömästi, että miten mennään tämä raskaus. Tuossa ketjun alussa oli se vitsi, joka osui NIIN kohdilleen, että melkein hävettää =) Juuri näin minäkin teen, tarkastuskäyntejä on joku sata päivässä ja oikeassa valossa jne...

No, hyvin toiveikkaana ja jännittyneenä nyt tulen kurkkimaan. Ja toivon, että voin jaaritella kanssanne tuonne heinäkuun loppuun saakka. Mikäli kaveri pysyy matkassa, niin syntynee varmasti vasta elokuun puolella. Esikoinen antoi odottaa itseään 42+1 saakka.

Aappa ja Tillukas
ovatkin tuttuja tuolta kuumeilijoiden puolelta. Harmillinen tapaus Tillukkaalla ja toivottavasti Aapalla kaikki kunnossa.

Mutta on kerrassaan ihanaa lukea teidän juttuja ja nähdä vauvoja, vauvamasuja. Antaa jokseenkin toivoa, että ehkä sitten meillekin voisi tulla se toinen lapsi. Koetan nyt vain olla iloinen ja rauhallinen, vaikkakin aika vaikeaa se onkin. Jo ihan pelkästään senkin vuoksi, että mieliala on aika matalalla. Aivan varmasti johtunee tästä raskaudesta. Pitää vain yrittää pitää lippua korkealla ja iloita siitä mielialan vaihteluista, jotka sitten viittaavat siihen raskauteen. Alkuraskauden ultraan aion mennä, jotta saan varmuuden, että onko siellä joku ja onko oikeassa paikassa.

Tällä hetkellä viikkoja on runsaat 4+4 hih

t. kreta

Vielä muokkausta: olihan tuo Alisakin tuttu! Aatella, että viikkoja on kertynyt jo niinkin paljon!
 
Mä oon kuumeillu vaunujen oston kanssa.. :ashamed: Onkohan vielä liian aikaista? Nyt ku uudet värit on tullu markkinoille ni noita vanhoja jämiä sais edullisemmin.. Lisäksi tuosta vaunusta mistä oon haaveillu ni uudet värit on paljo huonompia ku tarjolla olevat vanhat.. :p Onko kenelläkään tietoa onko keväällä vaunuissa mitään erikoistarjouksia?

Masussa kaikki vaikuttaa olevan hyvin. Liikkeitä tuntuu jo aivan ihanasti useita kertoja päivässä. Mieskin on tuntenut ne jo masun päältä. :heart:

Flunssa on meinannut vaivata täälläkin. Esikoisella oli tiistai-iltana vähän lämpöäkin (37,3) mutta meni kyllä ohi sitten ihan päivässä. Räkäinen on ollut kovin ja yöllä yskinyt (vaakatasossa lähtee limat liikkeelle selkeesti enemmän) aikalailla. Mulla on ollu kans räkäisyyttä, mut kuume onneks pysyny poissa.

Nyt tyttö on vklopun vietossa mun äidin luona. Mun oli tarkoitus hevostella oikein urakalla, vielä kun voi, mutta täällä on niin ankea ilma että enpä tiedä kehtaako ainakaan pitkää lenkkiä lähteä tekemään.. :p Aamulla miehen lähtiissä töihin, satoi kaatamalla vettä! :/ Tulis jo sitä lunta ja KUNNOLLA! Pääsis jo laitteleen ulkovaloja yms joulufiiliksiin.. :xmas:


Kellis ja Aarre 20+5
 
Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa kuulumisia. Lukemassa kyllä olen käynyt, mutta ei ole ehtinyt/jaksanut/viitsinyt kirjoitella itse. Kävin äsken yksityisellä tarkistuttamassa tilanteen, neuvolalääkäriä kun ei ole missään vaiheessa ollut, eikä ainakaan lähitulevaisuudessa olekaan. Kaikki oli onneksi hyvin, vauvan kasvukin on tasoittunut ja vastaa viikkoja. On nyt pää alaspäin ja potkii ja huitoo kivasti joka suuntaan (tuleva rumpali vissiin). Mun sokeritkin on pysyneet paremmin kurissa, kun sain yksityiseltä toisen insuliinin. Vielä varmaan on edessä valmisteen vaihto, että saadaan tilanne täysin hallintaan, mutta parempaan on jo onneksi menty. Meni kyllä täysin usko Naikkariin, kun ei sieltä herunut apua edes rukoilemalla. Nyt pitää sitten harkita, siirrynkö kokonaan Kättärille, että saisin edes loppuajaksi diabeteskontrollit ja -hoidon asianmukaisesti.
 
Huomenta!

Kellis emmä usko et se liian aikasta on. Mullahan nuo vaunut on ootellu tuolla jo.....vaikka kuinka pitkään.

uusikin oli tullut, tervetuloa ja paljon tarrasukkia mukaan!!!

MLL Ihana kun sä alat olla kohta "turvallisilla" viikoilla. Mä vielä oottelen sen 5 viikkoa, sitten minäkin!!!

Tosiaan huomenna alkaa se harjottelu ja katotaan sitten mitä käy. Onneksi se on tuttu paikka, et sinänsä voi sit ottaa iisimmin välillä, jos näyttää et supistelee. Mut siis ootan kyllä innoissani sitä. Paitsi en hensun vääntämistä...enkä näyttöviikkoa, mut pitää ajatella et se ois vihonviimeinen näyttöviikko!!!
Sit tammikuussa kaikki olis jo ohi...
Mut siis katsomma mitä tuleman pitää. Toivon kuitenkin et jaksan olla loppuun asti. Tuo osasto on vaan sekä henkisesti että fyysisesti rankka paikka ja laskeskelin et kun se loppuu, ni mulla on viikkoja lähemmäs 26 tai 27 et toivotaan et tuo nyt onnistuis.

Mut paljon jaksamista kaikille ja loppusuoralaisille kovasti suppareita sinne!!!!

buam 17+4
 
MLL
Buam jotenkin on alkanut olo tulla varmemmaksi, kun vielä pari viikkoa kuluisi niin alkaisi tosiaan vauvalla olla jo melko hyvät mahdollisuudet vaikka syntyisikin. Nyt on onneksi näyttänyt aika hyvältä sen suhteen, ettei ole kamalasti supistellut niin luotan että pojukka pysyy vielä sisäpuolellani. Jos ei nuiji itselleen tilaa tosta nahan läpi :D Muista harjottelussa kuunnella itseäsi ja jos alkaa olla liian rankkaa niin eikun lepoa väliin.

Loppureissusta alkoi jo olla sen verta väsyksissä, että perjantaina en meinannu päästä kunnolla kävelemään kun vihloi vatsalaihaksia niin rankasti. Vielä kun unohdin mun ostaman tukivyön laittaa. Iltasella sitten supisteli melko tiheään, mutta ihan kivuttomasti. Se meni onneksi ohi kun huilailin ja nyt olo on jo normalisoitunut. Vauva on ollut vähän rauhallisempi eilisen päivän, liekö sekin väsyksissä :) Ihanaa oli palata kotiin kun mies oli siivonnut ja laittanut herkkuja, sitten vaan köllöteltiin koko päivä. Tänään sitten alotin aamun kiukuttelemalla, jota pitäneekin pyytää anteeksi kun mies tulee takasin sisälle, voisi nauttia ihanasta jälleen näkemisestä vielä tänäänkin :heart:

MLL :heart: 23+4
 
rituri Oih, onnea ja kovasti tsemppiä ja voimia tulevaan synnytykseen :heart: Uutisia odotellessa :whistle:

Harhis Ihana söpöliini tuo teidän Ella :heart:

Kreta onnea plussasta! :flower: Toivon todella, että pikkuinen pysyy nyt loppuun asti matkassa :hug: Kyllä niitä viikkoja vain kertyy, vaikka alussa tuntuu, että ei se rv 10 millään lähene :)

Kellis Musta tuntuu, että joku on sanonu, että joulun jälkeen alkaa vaunu aletkin. Meillä olis tarkotus mennä kattelemaan vaunuja heti joulun jälkeen, mikäli ovat tarjouksessa. Aikastahan se olis ostaa, mut tarjoukset pitää käyttää hyödyks, kun pihi kerta oon :whistle: Täälläkin kovasti odotellaan lumia ja pakkasia, että pääsis kunnon joulufiiliksiin :xmas: Ens viikon loppuna laitan joka tapauksessa valoja ym. joulujuttuja, vaikkei niin joulu maisema oliskaan :D

buamille Vomia tulevaan harjoitteluun! toivotaan, että pystyt käydä sen loppun.

MLL Sääkin meet jo tosiaan hyvillä viikoilla :)

Mulla alko aamu panikoinnilla, pelolla ja kauhulla. Olin koiran kans lenkillä, kun yht'äkkiä tunsin, että housuihin lorahti jotakin vetistä. Tiesin heti, että kyseessä ei ollut veri vaan joko valkkari tai lapsivesi. Sitä holahti jonkun verran ja oli tosiaankin ihan vettä. tottakai panikoin heti, että nyt tihkuttaa lapsivettä ja menetän tämänkin kaverin.. soitin sitten terkkari kaverilleni ja hän onneksi lohdutti, että tod. näkösesti ois vetistä valkkaria, jota saattaa lorahdella ihan siihen malliin kuin tuklisi pissat housuun. Onneksi ke on neuvola, joten voin mainita tästä myös omalle terkalle. on se kurjaa, kun ei voi ikinä nauttia kunnolla, kun aina tulee jotakin... :ashamed:

Alisa & Hippu 13+5
 
Jaahas, buamille lähti pinkan päivitysohjeet tulemaan mutta pysyn tietenkin puikoissa niin kauan kuin perustat uuden Joulukuun pinon :D

kretalle tervetuloa ja onnittelut plussasta!! :flower: :flower: Toivottavasti lähdet täältä vasta nyytti kainalossa. :D

riturille
onnea synnytykseen, vaikka voihan olla että olet jo vaavi kainalossa :) Toivottavasti niin olisi :D

Alisa. Juu tiedän tunteen kun alkaa lorahtelemaan jotakin.. :eek: Esikoisen raskaudessa olin ihan helisemässä kun se lorahtelu alkoi. Olin ihan varma että se on lapsivettä, mutta eipä vaan ollut. Ihan vetistä valkkaria ja paljon. Koko raskauden sain kulkea pikkuhousunsuoja pöksyissä ettei housut kastuneet ja loppua kohden se vain pahenee :headwall:
Tässä raskaudessa ei lorahdellut ihan niin paljoa ennen kuin vasta nyt rv 30+ eteenpäin. Ja sitä tulee aivan valtavasti..
Mutta kannattaa todella mainita siitä terkalle, koska jos siihen lorahteluun liittyy supistelua niin voi olla tulehduksesta kyse. Mutta useimmiten se on ihan normaalia vaikka niin todella ärsyttävää :headwall:

Omaanapaa supistaa nykyään aivan tolkuttomasti ja välillä hirveän kipeästi. Kai tässä alkaa se loppu todellakin häämöttämään. Lääkäriki sanoi että jos tämä nyt sattuisi ennen la:ta täältä tulemaan niin ei mitään hätää koska se painoarvio on jo tosiaan sen 2800g.. Sen puolesta olen alkanut vähän toivomaan että tulisi jo ennen la:ta ettei kasvaisi kovin isoksi.. Mutta vauva on edelleen yhtä vilkas kuin aina ennenkin. Tänä aamuna heräsin jo enne klo 8 siihen että kovat jumpat oli käynnissä ja kylkiluut sai kovaa kyytiä, mulla on varmaan mustelmia sisuskaluissa tämän jässikän potkujen ansiosta :LOL:


Vernis ja Baby-J rv 35+3 :heart:
 
22+0 :heart:
mies on viikonlopun ollu repimäs tapettia mein uudella kämpällä ja huomenna sinne menee lattia mies tekee laminaatti lattiat ja sitten myöhemmin nuo menee sinne tapetoimaan ja maalaamaan :) näillä näkymin muutetaan ens lauantaina tai sitten joulukuun eka viikonloppu..
sais tosiaan sitä lunta ja pakkasta tulla. aina vaan tollai masentava ilma :S

eipä kai tässä muuta. väsyttää vaan kauheesti ja närästää :(
 
rituri: ei ole enään pitkä aika!! :hug:
harhis: hyvin on teillä neiti kasvanu :heart:
kreta: tervetuloa :hug: kaikkea hyvää alkutaipaleelle ja sinne loppuun sit myös aikanaan..
kellis: siitä vain.. hyvät perustelut :D me käytiin esikolle katteleen joskus rv 30 paikkeilla, ja sanoin myyjälle, et ollaan aika aikasin liikkeellä, ni myyjä tuumas et itseasiassa ootta aika myöhään :D kuulemma aika iso osa käy jo rattaita katteleen, heti plussauksen jälkeen.. :eek: et 20 on sellainen hyvä puoliväli :saint:

Täälki alkaa tuntua siltä, et vava sais alkaa syntyyn.. supistelee ja vihloo alamahaa siihen tyyliin et tietää viimesten viikkojen olevan käsillä. Toivon vain niin et tämä syntys viimestään la:n tienoilla, et olis jouluksi jo jonku kokonen (kerkeis vähän edes joulua laittaan). Oon kyl jo kaikki joulupaketit ostanu ja paketuoinu ja kortitki on postittamista vaille (jos vaavi syntyy ennen postitusta ni siit viel häätynee kortteihin lisäillä ). Mut max 4vk ja sillä mennään..

sukkis 37+6
 
Tänään se sit alkaa!!!

Vernikselle kiitos ohjeista, tää astuu puikkoihin sit lähempänä joulukuuta tai siin kuun vaihteessa.

Eniten mua jännittää nyt tässä alotuksessa se, et mulla on paikat niiiiiin hellänä taas viime yön jäliltä, et miten tuo selkä kestää tuon. Mut kuulostellaan ja katsellaan. Onhan se niin, että aina sieltä pois voi jäädä, jos näyttää siltä, että ei voi ja pysty.
Onneksi on mulle tuttu paikka minne menen. Oon ollu ite siellä töissä aikoinaan 3 vuotta, tosin laitosapulaisena, mut siis kuitenkin tutut ihmiset ja tyypit siellä on.
Ja matkakaan ei päätä huimaa, autolla menee se n. 5 minsaa. =)

Mut nyt aamupalan tekoon ja haukkasta se pikaseen ja menoks!

buam 17+5
 
buam: onnea matkaan :D

on: Neuvolassa kaikki OK. Jälleen pissassa prot+, joten pitää kiikuttaa näyte labraan. Painoa ei ollu tullu juurikaan ja paineetki ok. Vauva laskeutunu ja kiinnittyny.
Oli ihanan näköstä, ku th katto vauvaa ultralla, ni vauva paino jalalla toiselta puolelta, näky tosi selvästi 5 harottavaa varvasta ja sit se otti kädellä kiinni napanuorasta
Istukka kalkkinen ja pää viikkoja vastaava, et sen puoleen pitäs ainaki mahtua tulemaan.. kuhan nyt jäis alle neljänkilon..
suppailee, mut ei mitenkään hälyttävästi. Sanoinki th:lle et oon nauttinu nyt ku oon päässy loppuun asti niin hyvin liikkumaan, eilenki kävin sellasen reilun 3km lenkin

niin ja poiks poiks 38+0
 
Täällä on paha olo tullut takaisin, luulin jo että helitti. Mutta ei. Väsyttää myös ihan kympillä taas. Huomenna kuitenkin ultra, veriseula ja vihdoin se helkkarin possupiikki. Pitää tulla kuulumisia sitten kertomaan, toivottavasti nyt olisi vaan niitä hyviä uutisia...

Vaunualeja olen miettinyt minäkin ja kysellytkin itseasiassa muutamaan otteeseen, mutta ihan oikeasti kukaan ei ole vastannut onko keväisin-kesäisin mitään aleja. Minä en taida vaan kehdata vielä vaunuja ostaa. Pitää sitten ostaa vaikka täysihintaiset :/ .

Olen alkanut taas romanttisia leffoja kyttäämään, jotenkin tuo romantiikannälkä kasvaa raskauden aikana. Juuri katsoin BBC:n uuden (2009) minisarjan Austenin Emmasta ja oli se sitten ihana... Toinen mahtava oli tuo vasta kakkoselta tullut Lost in Austen - Eksyin Jane Austenin maailmaan. Nuo britit ne vaan osaa tehdä noita minisarjoja...

Tulipas tässä muuten sähköpostia tänään että me voitettiin yksi noista Duplo eläintarhoista mitä täällä arvottiin! Siinäpä tytölle sopivasti synttärilahja, täyttää 18.12. 2v. :)

Epäs tässä nyt muuta, huomisiin.

 
Millenialle tsemppiä huomiseen ultraan :)

miks muutot ei ikinä suju ilman stressiä. mua ärsyttää koko hemmetin muutto ja toi pakkaaminen. en oikeen ees pysty pakkaamaan kun jos joutuu paljon kyykkimään niin alkaa hetken päästä kipeästi supistelee.. tuntuu et toi mies vaan ajattelee et "nyt se vetoo kaikenmaailman oireisiin ettei mitään tarvis tehdä" (tosin tuskin se oikeesti noin ajattelee )
suututtaa vaan kaikki. jotenki tuntuu et mä oon ainoa tässä perheessä kuka ajattelee että tärkeintä on hankkia kaikki vauva tavarat. argh.. :kieh: ihan tyhmää..

ärsyyntynyt nanakuu 22+1
 
MLL
nanakuu :hug: Musta tuntuu välillä ihan samalta! Mies on vielä joskus murjassukkin leikillään koirin ulkoilutuksesta, että totta kai sua supistaa ettei tarvisi viedä :eek: :( Ei hauskaa! Samoin vauvantarvikkeista ja muusta, alan itse olla jo vähän tulisilla hiilillä kun ei oikeen mitään ole laitettuna. Mies vaan ihmettelee, että mikäs kiire tässä on? What!? No on meillä aika pitkälti tavarat tiedossa mistä tulee, mutta ei vaan olla vielä saatu niitä tänne pohjoseen asti..Et sikäli ei ole kyl kauhea kiire, mutta se erilainen suhtautuminen ärsyttää kyllä välillä kovasti. Jaksamista siihen muuttoon ja miehen ajatuksien kanssa elämiseen, miehet tosiaan on marsista, välillä tuntuu että jopa jostain kaukaa linnunradan takaa :D

Millenialle tsemppiä ultraan! Tulehan hyvin kuulmumisien kanssa takaisin :)

Poksu onnitteluita taas useammalle! Ollaan kaikki vissiin aika alkuviikkosia, siltä ainakin tuntuu :D

MLL :heart: poju 23+6
 
Täällä taas. Kreta tervetuloa ja tuhottomasti onnea plussauksesta! :flower:

Kiitos tsempanneille. Maanantaina on ultra... jännittää kamalasti. Mun oireet tuli kyllä takas ja entistä voimakkaampina. Nyt voin huonosti aamusta iltaan.. oksentamiseen en anna periksi :D Mutta täytyy sanoa, että aika rankkoja on työmatkat aamuisin bussissa.. :$

Verenpaineet on pysytelly alhaalla. Sunnuntaina ei liikkumisesta tullut yhtään mitään kun olisin kaatunut heti. Paineet oli 88/52 jossain vaiheessa. Mies toi sitten suolaista ja salmiakkia. Mussutin sitä antaumuksella koko illan ja huimaus meni pois mutta pahoinvointi entistä tuli senkin edestä sit.. :eek:

Mielialat on myös ollu maassa. Eilinen ja tää päivä on ollut niiden kannalta parempi ja sain yöllä nukuttua paremmin kuin pitkään aikaan. Silti pienet unet maistuis tässä näppiksenkin päällä :)

Ihania masuja!
 
Jos nyt omaa napaa tännekki hehkuttas. Viime viikolla ei oikein ehtiny, kun sisko oli kylässä ja muuten ei oikein mitään oo tapahtunu.

Mullakin oli sitten eilen aamulla rakenneultra. Tipalle meni, meinattiin myöhästyä ja tietty sillon on kaikki tupeksijat tien päällä :kieh: Joka tapauksessa kaikki oli hyvin. Tutki tarkkaan ja selitti hyvin, ainoa mikä jäi harmittamaan ettei nyt saatu/nähty 4D kuvia ja muutenkin saatiin VAIN kaks tavallista kuvaa, kun viimeksi niitä kuvia oli ainakin 6 (tavallisia ja niitä 4D kuvia). Tosin nyt olikin ultraamassa se toinen kätilö, joka keväällä totesi tuulimunan. Eli jos saisin näistä kahdesta valita, niin ottasin sen joka teki nt-ultran. Mutt miks valitan, kaikki oli loistavasti selitti asiat hyvin ja tutki kunnolla. Painoo Tuitulla oli 357g ja istuma pituus noin 15,2cm. Syke 140 ja liikkeet kaks plussaa :D Toinen alko heti monottamaan, kun alettiin ultrata. Oiko jalkoja, mutt todennäköisesti sinne missä istukka on, niin en tuntenu liikkeitä. Meinaa kätilö kysy, ett tunnenko nyt liikkeet. Huito muutenki vimmatusti ja sydämen sykettä ei meinannu ekalla kertaa saada, kun livisti alta pois :D Mitäs muuta. Nyt mentäs 20+3, mutt ei tota LA:ta muutettu oli kuitenkin kasvanu niin kuin piti. Jäiköhän nyt jotain pois :) Ai niin, mulla on istukka osittain etu- ja takaseinässä, mutt kuitenkin niin ettei ole haittaa synnytyksessä. Hyvällä paikalla siis. Mutt toi sit vaikuttaa myös niihin liikkeisiin, en kyllä älynny kysyä kummalla puolen se istukka on. Sukupuolta ei sitten saatu tietää, ihan hyvä näin! Kätilö kyllä kysy, ett onko muuta kysyttävää, odottiko sit kysymystä sukupuolesta. Avokilla oli kuulemma tehny mieli kysyä, mutt mulla oikeestaan ei ees tehny mieli. On edes jotain jännitystä tähän elämään ;)

Käytiin kotiin tullessa taas kattelemassa vaunuja. Oli järkyn tyrkky myyjä. Rönsyili ihan uihin asioihin, vaikka vaunua ja kaukaloa mentiin kysyyn. Esitteli sängystä lähtien kaiken. Toi turvakaukalo jäi sit täydeks mysteeriks, kun ei se niitä sit loppujen lopuks esitelly. Voi ärsytys :kieh: No vielä on muutama paikka kierrettävänä.

Siinä pikaseen kuulumiset. Tänään myös poksutaan!

JääKyynel ja Tuittu

*POKS*
 
Ultra ohi ja kaikki hyvin. Vastasi aikaa, sydän sykki hienosti ja vähän innostui polskuttelemaankin välillä. Niskaturvotus ok ja kaikki jäsenet paikoillaan ;)



Kävin sitten antamassa verinäytteen ja vihdoin tosiaan saamassa sen possupiikin. Sen kanssa saikin tapella. Tuon tappelun takia en paljoa täällä liikkunutkaan ja tuntuu että olen vähän tipahtanut taas kärryiltä. Pitää alkaa aktiivisemmin seuraamaan niin muistaa teidät kaikki ja teidän kuulumiset paremmin.

Tsemppiä tuleville ultrille kuitenkin, tähän pinoon ei kaivata huonoja uutisia.

Laitanpas tämän tickerinkin nyt neuvolan laskujen mukaan, saa korjailla aloitussivulle myös, tökin joskus myöhemmin jos päivittäjät eivät huomaa, sillä yhdellä päivällä niin väliä :)

 
vernis Täällä kans kulettu alusta asti pikkuhousunsuoja pöksyissä :headwall: Hehe, ois kyl kiva nähdä miltä sisuskalut näyttää vauvan potkimes jälkeen :D :LOL:

nanakuu ihanaa, pääsette jouluksi uuteen kotiin :heart: :xmas:

sukkis sullakin se la vain lähenee :heart: Sää oot ollu reipas, ku lahjat ja kaikki on jo valmiina :) Määki oon onneks saanu osan ostettua.

millenia sulla ollu hyvä arpaonni, onnea! :flower: Onnittelut hyvistä uä-kuulumisista! :heart:

aappa toivotaan, että huono olo alkaa kohta antamaan periksi :hug:

jääkyynel onnittelut hyvistä rakenne uä-kuulumisista! :heart:

Kaikille poksujille poksuonnittelut!! :heart:

Jouduin peruun tän päivän neuvolan työjutun vuoksi, aika siirty ens maanantaille :/

Täällä myös poksutaan muiden mukana, POKSPOKS 14+0

Tuntuu aivan hullulta, et viikkoja noin "paljon". Välillä niin sellanen olo, ettei oliskaan raskaana. Lähdenpä sydänäänten metsästykseen :whistle:
 

Yhteistyössä