~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

Kummasti tämä palsta hiljeni sen jälkeen kun malttamaton pääsi synnyttämään asti :D

Onnea Evya hyvistä ultrakuulumisista :)

(.) Tänään oli sitten pakko kiskaista mammahousut ekaa kertaa jalkaan, kun kokoa liian suuret farkut alkoi kiristämään pahasti. Vielä alkuviikosta mittailin niitä normihousuja ja ajattelin niiden mahtuvan monta viikkoa. Aika nopeasti toi maha nyt sitten lopulta pömpähti. Tai äitiyshousut saa mahan näyttämään pallolta, kun normihousut sai sen näyttämään tavalliselta läskimahalta.
Käytiin sukuloimassakin tänään ja kyllä ne katseet vaan mun mahalleni hakeutui, niin pakkohan asiasta oli sitten lähisuvulle kertoa. Töissä haluaisin salailla vielä mahdollisimman pitkään, katsotaan miten onnistuu.
Miehen mummu päätti samantien, että mun mahassani on poika. Kun kysyin asiasta, niin voi siellä kuulemma olla kumpi vaan, mutta seuraavaksi taas puhui pojasta :D
Nyt mulla on taas pari päivää ollut tämä oma ihanan tasainen luonteeni. Näistä mun edellisistä kirjoituksista päätellen olisin joku hermoheikko tuuliviiri, eikä teistä varmaan kukaan usko, että mä olen normaalisti ihan järjellinen ihminen. Ilmeisesti raskaushormonit ottaa musta välillä vallan :)
 
  • Tykkää
Reactions: malttamaton
iitu en viitsi koko ajan kommentoida, kun en enää virallisesti kuulu odotus-pinoon. Poitsu on tänään jo 4 viikkoa :) voi, muistan tuon tunteen kun esikoista odottaessa sai 1krt odotusfarkut jalkaan. Se tunne valtasi koko mielen: mun mahassa on VAUVA!!!
 
  • Tykkää
Reactions: serenade
Heippa kaikki pitkästä aikaa. Tervetuloa uusille ja syvät pahoittelut menetyksen kohdanneille. Olen aika ajoin käynyt lueskelemassa täällä kuulumisianne kyllä.
Elely on ollut sitä seesteistä keskiraskautta, ei mitään kummempia oloja, ei vielä liikkeitä. Maha on kasvanut kovasti ja olen myös keekoillut ylpeänä mamma-lappuhaalareissani sen kanssa :D Viime tiistaina käytiin taas ultrassa ja siellähän ne kaverukset kellivät, toinen imeskeli peukaloa :) Sykkeet ok. Sukupuolia ei vielä nähnyt, 14.2 rakenneultrassa sitten varmaankin. Se jännittää taas ihan mahdottomasti, kun niin toivoo että nuo molemmat pikkuiset olisivat täysin kunnossa.

17+3
 
  • Tykkää
Reactions: serenade
Hiljalleen alkaa pieni vahvistua ja koko ajan tuntuu potkuja uusissa kohdissa eli pieni jaksaa potkia jo istukan reuna-alueiden läpi tuntuvalla voimalla. Vaikka suurin osa mahasta on edelleen aivan tiedoton. Kohdun yläreuna on jo sormen verran navan yläpuolella, eli on mielenkiintoista keskiviikkona, kun eka kerta mitataan sf. Rakenteet tarkistetaan pari viikkoa neuvolasta, 20+6. Ja sittenhän on melkein heti perään jo kela-paprujen vuoro. Äkkiä se aika menee!

18+3
 
täällä ei erikoista...
Voi kun voisikin kirjoittaa miten jo supistelee ja ois jotain "jännää" meneillään :D ja pöh :D
Ei siis mitään merkkejä mihinkään suuntaan, ei mitään vaivojakaan tällä hetkellä, ainoana tuo pötsi joka kasvaa hirveetä tahtia :)


Jotenki tosi stressitön olo, mut toisaalta jo hiukan "voisi ne jo jotain merkkejä antaa ulostautumisestaan"-olokin... :)

T:Neiti 35+3
 
  • Tykkää
Reactions: serenade ja iitu85
Ei mitään ihmeellistä täälläkään. Paitsi mun selkä ei oo enää millään muotoa yhteistyökykynen. Viikon on jo ollu enempi ja vähempi kipeenä. Välillä ei voi jalkaa nostaa tai istua sohvalla, ku käy niin kipeesti, mutta ku sinnillä vaan liikkuu ja venyttelee ja pötköttelee kovalla, joten kuten selviää. Töissä istun hammasta purren. Jotenki takaraivossa kolkuttaa, raskaus ei oo sairaus ja en muka kehtaa käydä hakemassa sairaslomaa..

Puoltoista viikkoa ja rakenneultra. Jännää.

kodehu 19+3
 
Onnea hyvistä ultra kuulumisista ja osanotot menetyksen kokeneille <3

Täällä ei mitään uutta, kun vaan että masu kasvaa :D
Tänään oli lääkäri neuvola. Lääkäri ei osannut kuunnella sydän ääniä doplerilla. 5min etsi sydän ääniä sanomatta mitään, siinä ehti kelata jo kaikkea ja miettiä että nytkö tää onnellisuus taas viedään multa pois.. No sitte se 5min jälkeen sano että en oikein osaa ettiä niitä että ei kannate huolestua.. no siinähän oli jo ehtiny. Käski sitten neuvola tädin tulla, niin se löysi heti, sydämmen syke oli 150 <3
JeNski91 ja Masuasukki 12+4
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, osa 458:

Mun mahani alkaa nyt tuolta tosi alhaalta, niin nouseeko se "alkamiskohta" jossain vaiheessa ylemmäs? Vai jos se nyt vaan on tuolla alhaalla, niin sitten se on. Lähinnä pohdin, kun mammafarkuissa on sitä farkkua pieni pätkä ja sitten vasta alkaa se jousto, niin mun mahani on nyt siellä farkkuosuudessakin. Nyt jo vähän painaa ikävästi, niin mietin että mitenkä sitten muutaman viikon päästä. Tartteeko tässä alkaa metsästämään farkkuja, joissa olisi vielä kapeampi se joustamaton osuus kuin hm:n mammafarkuissa. Mulla rullaantuu omat alushousutkin siihen kohtaan ja alkaa sitten painamaan mahaa. Täytyy vissiin lähtee ostaa jättikalsareitakin :O :D
 
iitu Olen samaa mallia ollut molemmissa edellisissä kuin Neitikin näyttää olevan (toisesta jopa saman kokoinen, vaikka vain yksi keskivertotyttö oli mahassa). Ja kyllä; farkut painaa, hameet painaa, alkkarit painaa, tukivyö painaa... Vaan siihen tottuu ja se lakkaa häiritsemästä ;) Tosin, jos liian voimakkaasti puristaa, aiheuttaa supistuksia minulle. Mutta minulla nyt on supistusherkkä kohtu.
 
Neiti-81, kiitos ihanista sanoista! :heart:

Mulla viime raskaudessa vaivasi paha virtsatietulehdus ja nyt oon koko ajan peloissani että jos se tulee uudelleen ja aiheuttaa vaikka keskenmenon. Oon lievästi sanottuna hysteerinen...Kävin joka tapauksessa äsken näytteillä, kun on ollut kirvelyä. Ei välttämättä virtsatessa mutta sen jälkeen. Ei ollut tulehdusta, käskettiin vaan juoda paljon. Mutta onkohan tuollainen pieni kirvely ihan normaalia...? :(

serenade 4+3
 
Neiti-81, kiitos ihanista sanoista! :heart:

Mulla viime raskaudessa vaivasi paha virtsatietulehdus ja nyt oon koko ajan peloissani että jos se tulee uudelleen ja aiheuttaa vaikka keskenmenon. Oon lievästi sanottuna hysteerinen...Kävin joka tapauksessa äsken näytteillä, kun on ollut kirvelyä. Ei välttämättä virtsatessa mutta sen jälkeen. Ei ollut tulehdusta, käskettiin vaan juoda paljon. Mutta onkohan tuollainen pieni kirvely ihan normaalia...? :(

serenade 4+3
Mulla on raskauksissa aina vaivannu VTI, ja on tosi rasittava vaiva. Kannattaa tosiaan juoda vettä paljon, ja kaikki sokeri pois, mulla se tehoaa jos ei ns. kunnon tulehdus ole ehtiny vielä päälle.
Mulla sokerin/makeiden syönti aiheuttaa välittömästi VTI oireilua :O
Sokeroimaton karpalomehu taas toimii lieventävänä happamuutensa takia.
Se pieni kirvely on tosi inhaa!
 
Okei, kiitti vastauksesta :) Se on kyllä tosi inhottavaa. Täytyy juoda paljon ja vältellä makeisia...Tossa just vetäsin yks ilta pussillisen irtokarkkeja, hups. Mutta mieluummin oon kyllä ilman makeisiakin kun en vaan joudu siitä vaivasta kärsiin! :)
 
iitu, en nyt tiedä oliko mulla lähtökohtaisesti maha mitenkään erityisen alhaalla, mutta noussut se kyllä on, tässä parin-kolme viime viikon mittaan ihan selkeästi. Heh, taidanpa minäkin julkaista edes yhden masukuvan:



Tuo on pari päivää sitten otettu, 23+2. Eräs mieshenkilö kehtasi juuri tänään mun mahaa kommentoida, että kuulemma näyttää kuin olisin jo paljon pidemmällä. Enpä tiedä sitten, kun ei ole itsellä entuudestaan asiasta kokemusta.

Olen ollut ihan superlaiska kirjoittelija. Tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa, kun vointi on mainio ja kaikki vaan rullailee tässä itsekseen eteenpäin. Hankintoja on tullut jo tehtyä; vaunut, matkarattaat, pikkusälää, jokusia vaatteita. Ensi viikolla olisi sokerirasitus, kääk.

Ai niin ja onnea kaikille uusille plussanneille, joita en ole vielä huomannut onnitella!

Scarleth 23+4
 
  • Tykkää
Reactions: kodehu ja Neiti-81
iitu, mä en ole pystynyt käyttämään kummassakaan raskaudessa H&Mn farkkuja, ovat painaneet todella inhasti alavatsaa istuessa. Mä oon tykännyt Espritin farkuista ja tilannut niitä heidän nettikaupastaan.

serenadelle tsemppiä ultraan ja toivotaan, että kirvely helpottaa pian :)

Neiti-81, noi vauvavankkurit on aivan mahtavat, juuri tänään näin ostoskeskuksessa samanmoiset ja niissä oli vielä turvakaukalot, taisi olla triplat kyydissä...

(.) ei suostunut meidän sälli kääntymään, se vähä mitä lääkäri sai liikahtamaan, niin ponnahti heti takaisin, kun irroitettiin ote. Itsepäinen siis heti startista, jee.. Tällä kertaa on siis leikkaus edessä, harmittaa, mutta näillä mennään. Ihmeellistä tietää etukäteen milloin meille tulee vauva, paljastettakoon, että parin viikon sisään ;) Päätettiin miehen kanssa, että ei kerrota etukäteen kuin esikon hoitajille koska on H-hetki. Anoppi saa jo nyt mulle näppylöitä aikasex soittelemalla ja meilaimella harvase päivä, että miten sä nyt voit. Argh!!! Sama juttu oli esikkoa odottaessa, ja pahin on se lässyttävä, pääkallellaan oleva äänensävy. Ja sitten, kun vauva on maailmassa niin sama tykitys jatkuu ja lisäkysymyksenä tulee toinen ärsytys; riittääkö maito, argh!!!!!! Ai kun alan jo kerään kiukkua mukavasti tämän illan tarkistussoiton varalle :)
Kääntöyrityksistä muuten vielä sen verran, että TAYSille täysi kymppi tilanteen hoidossa. Lääkärit ja kätilöt ovat rauhassa ja selkeästi kertoneet ulkokäännöksestä kaikkine riskeineen sekä antaneet rauhassa miettiä miten haluamme toimittavan. Itse tilanne oli oikein rauhallinen ja vähän väliä tiedusteltiin vointia ja fiiliksiä. Oli oikein luottavainen ja turvallinen olo koko ajan. Kääntöyritys ei myöskään ollut lainkaan kivulias niin kuin monella saitilla annettiin ymmärtää, jos olisi ollut yhtään kivulias tai epämiellyttävä äidille, niin se olisi keskeytetty heti. Yritysten epäonnistuttua minulta kysyttiin olenko miettinyt jatkoa ja kun ilmoitin, että sektio, niin minulle ei edes alettu puhumaan alatiesynnytyksestä. Olen todellakin enemmän kuin tyytyväinen saamaani hoitoon, toivotaan, että sama jatkuu myös leikkauksen ja osastohoidon ajan.


Sanniz & sälli 37+4
 
Kiitos kaikille vastauksista! :) Mä olin jo ajatellut, että ostin liian pienet farkut tai olen jotenkin typerän muotoinen. Kokoa suurempiakaan ei voi ostaa, kun sitten ne tippuu päältä. Yritän siis tottua siihen painamiseen ja ostan seuraavaksi farkkuni jostain muualta. Kiitos tuosta espirit vinkistä, en tiennyt että niillä on äitiysvaatteita!

Scarlethilla on söpö vatsa :) Kiva kuulla, että sulla rullaa eteenpäin ilman mitään erikoista.

Sanniz Harmi ettei pienokainen suostunut kääntymään. Ja tsemppiä sen anopin kanssa! :D

(.) Neuvolassa käyty. Sykkeet löytyi, sitähän mä taas etukäteen jännäsin. Painoa on tullut kilo lisää ja kohdunpohjan korkeus oli 19cm. Onko toi korkeus nyt se sf-mitta?
Rakenneultra olis sit seuraavaksi, siihen vielä kolme viikkoa.

Ja tänään saa poksuakkin 18+0 pokspoks :heart:

-iitu
 
Sanniz onpa harmi tuo kääntöyrityksen epäonnistuminen, mut hyvä, että teillä huolehditaan äidistä ja kuunnellaan toiveita. Nyt sitte pidät meitä sen pari viikkoa jännityksessä täällä :)

Scarleth ihanaa, että on rauhallista!

iitu mää oon kans tuskaillu noiden farkkujen kans, mut nyt löysin mamalicoukselta omalle kropalle sopivat. Eiköhän sullekki sopivat kävele vastaan :)

Mulla on peiliin kattoessa edelleen enempi läski ku raskaana olo. Mut kai se kuuluu asiaan. Muuten, mulla on puhelimessa semmonen englantilainen vauva-app ja se meinas, että kaarituellisia rintsikoita ei sais käyttää raskauden aikana. Ok, osan omista oon heivannu pellolle ihan vaan sen takia, että ei tunnu päällä enää kivalta, mutta mikähän peruste on olla käyttämättä, jos ne tuntuu päällä mukavalta eikä hankaa ja paina? Vai onko tuo vaan jotain englantilaisten omia juttuja.. Aiemmin sieltä tuli, että ei saa käydä raskausaikana saunassa.. Oon käyny kielloista huolimatta :LOL:
 
Sanniz Kiitos kovasti! :) Ja tsemppiä sulle loppuraskauteen!

kodehu Mä kans jostain oon kuullut/lukenut tuon ettei mukamas saunassa sais käydä...hölynpölyä :D

Täällä lasketaan päiviä varhaisultraan. Tänään varasin neuvolan, se on sitten kun raskausviikkoja on täynnä 8. Sieltä tuttu neuvolaneiti vastasi ja oli iloinen uudesta raskaudesta ja kyseli miten keskenmenosta toipuminen on sujunut. Kiva päästä hänen juttusilleen taas! :)
Pissanäyte oli tosiaan puhdas ja oon koittanut nyt juoda tosi paljon. Kirvely on vähän helpottanut, mutta sais loppua kyllä kokonaan.

serenade 4+4
 
Mulla on ollut myös ongelmia noiden housujen kanssa, nyt tuntuu maha olevan alempana kun esikoisesta, ja housut painaa helposti. Itse löysin jostain kirpparilta h&m:n legginssin tapaiset, (treggingsit?) jotka oli vähän sellasta paksumpaa kangasta ja näyttää farkuilta, ovat kuitenkin ohuehkot ja joustavat, siinä ei ole sitä masua erikseen trikoona, vaan kokonaan samaa kangasta jatkuu vain ylemmäs vatsan yli. Voi ei miten sekava selitys, mutta ei siis saumoja painamassa, ihan huiput :)

Ihania mahakuvia täällä! Uskaltaisikohan sitä itsekin jossain vaiheessa.. :) On muuten hauskaa huomata miten erimuotoinen maha tästä on muotoutumassa kun ekalla kerralla! Viimeksi oli paljon "levinneempi" maha, kun nyt tuntuu ettei takaa päin huomaisi ollenkaan kun maha on ihan tuossa edessä. Voikohan istukan sijainti vaikuttaa? Esikoisesta oli edessä, tälläkertaa taas ihan takaseinässä. Voihan tuo mahan venyminen ja vaikka mikä muukin tietysti muotoon vaikuttaa.

Täällä yököttely jatkuu aamuisin YHÄ. En onneksi joka aamu oksenna, mutta joudun todella taistelemaan sitä vastaa. Rasittavaa! Noh, eipähän onneksi ole koko päivän sentään ja kun saa ruokaa niin olo helpottaa. Muuten olo on onneksi ollut tosi hyvä pientä liitoskipuilua lukuunottamatta.

Hankintoja on täälläkin vihdoin tehty, olen tilaillut muutamia vaatteita ja ostettiin hoitopöytä jossa on myös hyllyjä, siihen olen jo viikkaillut pieniä vaatteita ihan vaan tuomaan asiaa todemmaksi :) Meidän 2 v tyttö on niin ihana apulainen, viikkailee ja ihastelee vaatteita, ihmettelee "onko nämä ollut minulla? näin pieni olin vauvana! " ja suunnittelee miten pitää vauvaa sitten sylissä :heart:

No eipä tällä kertaa muuta, tulipas taas omanapainen viesti, pahoittelut :ashamed:

mumina 21+6
 
Housukeskusteluun Mamaliciousin farkkuja ja hameita minäkin olen käyttänyt menestyksekkäästi. Edellisen lapsen aikaiset kuluivat polvesta puhki, mutta ajattelin surauttaa polviin paikat sadetakkikankaasta, niin ovat oivat pihahousut. Menee jopa kukkamaahommissa, jo vaan paikat antaa mennä maahan siinä vaiheessa vielä. Eivätkä ole olleet pahan hintaisiakaan. HM on aivan mahdoton, ei istu ollenkaan. Ei niin mistään kohdasta.

Sannizilla on erilainen loppuraskaus edessä, kun melko varmaksi tietää lapsen syntymäpäivän. Varmaan ihan jännä tunne sekin :)

(.) Terkkuja neuvolasta. Sf mitattiin ekan kerran, 15,5cm, sykkeet 147. Hb laskussa ja Obsidan aloitetaan joka toinen päivä -annostuksella, paineet jopa 69/101, tosin tuo nuorempi neiti juuri aiheutti äitille sydämentykytyksiä ;) Kahden viikon päästä rakenneultra ja siitä reilun viikon päästä katellaan Kelan papruja. Siinä vaiheessa vauva on vihdoin virallisesti vauva.
 
serenade Tervetuloa:flower: Ja tsemppiä alkuajan panikointiin ;) Niin sitä vaan täällä ollaan kaikki samoista lähtökuopista piinailtu ja kohta täällä taas seuraavat pääsevät synnyttämään, huijuih! Tuosta kirvelyvaivasta, niin itselläni puhkesi tässä raskaudessa krooninen VTI, johon sain neljän peräkkäisen antibioottikuurin jälkeen lopulta estolääkityksen. Minulla oireet olivat todella vähäisiä (lähes olemattomia), enkä tulehdusta olisi huomannut, ellei sellaista olisi neuvolassa rutiinisti otettavassa pissanäytteestä löydetty. Juurikin hyvin pientä kirvelyä, painetta alamahassa ja pissalla ramppaamista, jotka laitoin kaikki ihan normaalin alkuraskauden piikkiin. Jos ei sinulla meinaa oireet helpottaa, niin uutta testiä kehiin vaan. Itselläni mitkään "poppaskonstit" eli runsas juominen, puhtaus, puuvillaiset alusvaatteet, karpalomehut ym. eivät tuottaneet tulosta, vaan tulehdus uusi joka kerta heti antibioottikuurin lopetettuani. Estolääkityksen saatuani oireet ovat kadonneet täysin. Olen kärsinyt VTI:sta joskus nuorempana, mutta vuosikausiin en ole tautia sairastanut ennen tätä. Myös edellinen, onnistunut raskauteni sujui ilman moista vaivaa. Lääkärin mukaan raskaus altistaa helpommin infektioille ja joillekin vaan sattuu tulemaan näitä vaivoja herkemmin kuin toisille. Toivottavasti sinä välttyisit tältä kierteeltä, mutta kehotan olemaan tarkkana! Ettei pääse tulehdus salakavalasti yllättämään.

Housut alkaa itselläkin kiristämään tuolta alamahasta, ja neuvolan mukaan vauva majaileekin jo todella alhaalla ja on ruvennut laskeutumaan. Eron huomaa nyt selvästi aiempaan. Olen tykännyt tosi paljon ihan raskauslegginseistä, joita mekkojen kanssa käytän. Mamaliciouksin farkuista alkaa mahakaistale käymään pieneksi ja rullautuu alas, mutta toistaiseksi olen saanut sen pysymään päällä samaisen merkin raskaustopin avulla, joka on semmoista napakan venyvää kangasta. Sen avulla maha pysyy hyvin kasassa ja tosiaan alaosa ei lähde valumaan. Suosittelen, jos tulee vastaan! Käytän toppia lähes kaikkien paitojen alla. Muistaakseni samaa sarjaa on sitten myös imetykseen, niin että olkaimissa on klipsit ja tiukka materiaali pitää lörpähtäneen, vielä kiinteytymättömän mahan mukavasti kuosissa ;)

Vielä puolitoista viikkoa töitä ja sitten koittaa vihdoin äitiysloma! Enpä olisi uskonut tämän päivän koskaan koittavan. Olo on yllättävän hyvä, mitä nyt kaikenlaista pientä kremppaa aina välillä ilmestyy. Vauvalle alkaa olla valmiina jo lähes kaikki, pinnasänkyäkin tuossa säädin kuntoon eilen. Esikoinen jalosti lupasi, että minun pikkusisko saa tulla yökylään minun huoneeseeni. Yritin siinä hellästi kertoilla, että kun vauva sitten tulee, hän tulee jäädäkseen. Paljon olemme keskustelleet esikoisen (2,6 v.) kanssa hänen vauva-ajoistaan ja siitä, kuinka hänkin on ollut äidin mahassa, äiti on ollut mummin mahassa jne. On se vaan aika herttaista, kun toinen toteaa: kun olin pieni, niin... ja pienenä minä aina... Ihan kuin puhujana olisi joku vanhempikin henkilö! Ja niin, sukupuolta emme tiedä, mutta esikoinen puhuu, että "meille tulee poikavauva, minun pikkusisko" :D Käsitteet vielä vähän hakusessa.

Kaikille kaikkea hyvää, aurinkoa ja kauniita pakkaspäiviä, olitte sitten odotuksen aluku-, loppu- tai keskivaiheilla!

kwaidan *poks, poks* 33+0
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Äh, aloin sitten todella tonkimaan noita farkkuja. Ihan palaa käpy, kun mistään ei tunnu löytyvän kokoja! Olenko mä nyt noin piip suuri, etten mä saa ees vaatetta päälleni. Noh, löysin jotkut mamaliciouksen ja tilasinkin. Saanhan ne sitten palauttaa jos on liika pienet. Tosi vaikea tietää, että minkä kokoiset olis oikean kokoiset. Koot vaihtelee aivan älyttömästi merkistä riippuen.

Meiltä päin ei taida saada äitiysvaatteita kuin hm:stä.. Mä tykkäisin käydä sovittamassa ja ostaa ne oikeesta kaupasta enkä nettikaupasta :D :D

Meidän pieni on alkanut oikein potkimaan! Ei oo enää hipsuttelua. Heräsin yöllä, enkä sitten saanut enää unta kun alkoi mahassa jumppatuokio. Noin voimakkaat liikkeet on vielä niin uusi juttu, että jäin väkisin niitä tunnustelemaan.

Muuten kyllä tämä raskaana oleminen sopii mulle aivan täydellisesti! Jos tämä on näin ihanaa, niin mä haluan paaaaljon lapsia! :)
 
Heippa kaikille! Uh, miten laiska kirjoittelija musta onkaan tullut. Ajoittain käyn lueskelemassa mutta viime aikoina vaan on tuntunut, etteihän mulla itselläni ole koskaan mitään uutta kerrottavaa :) Kaikki on mennyt kutakuinkin hyvin, ja nyt tämä tuntuu olevan vaan tällaista odottelemista ja vauvatavaroiden hankkimista. Toivotaan nyt ettei mitään ihmeempää kremppaa tulisikaan ennen aikojaan. Pientä jännitysmomenttia toki ilmassa, kun ehdittiin jo ennen raskautta varata maaliskuuksi New Yorkin lennot, ja tässä nyt sitten arvon saanko enää lupaa lentää silloin, ja vaikka saisinkin niin uskallanko lähteä... no, murehdin sitä sitten lähempänä :)

Niinjuu ja onnea kaikille plussanneille tai muita hyviä uutisia saaneille! Ja ainakin Miwwillä oli surullisia kuulumisia, pahoittelut niistä :/ :hug:

Tänään saa poksuakin:
Scarleth ja Sintti 24+0 POKS!!
 

Yhteistyössä