Keskenmenon jälkeen plussanneet...

Uskaltaudun tänne minäkin..

Hei vaan kaikki! Olen tuolta km:n jälkeen kuumeilevista. Testasin viime viikonloppuna tosivahvan plussan heti km:n jälkeen. Kuukautisia ei ehtinyt kertaakaan tulla. Km oli 05/07 ja esikoista kovasti odotamme! Mullakin oli tuo km:n päätynyt raskaus testeissä melko haalea ja olo oli epävarma, ihan kuin olisin aavistanut kesknmenon... Nyt olo on ihan toinen; luottavainen ja rauhallinen. Paitsi välillä kyllä itkettää ja raivostuttaa. Mies parka..

Eli viikkoja vissiin 5. Neuvola-ajan sain 23.7. Silloin on sitten kahdeksan viikkoa täynnä.. Voi kun kaikki menisi hyvin ja luottavainen oloni osuisi oikeaan!
 
Riikkuli,kyselit siitä masun koosta,erittäin pieni,ei ilman mikroskooppia huomaa :whistle: Joskus kun turpoo,esim limpparista,ni joku voi sillo tajuta.Toisaalta ootan,et kasvas vähä...Multa ei ees rakenteessa otettu sf-mittaa,ku on nii pien!

Onneks mua ei supistele tai muutakaan,mun urakka alko tänään.Isältä leikataan huomenna pahalaatunen kasvain pois.Meillä on hevosia ja yllättäen kukaan muu ei uskalla ori poikia liikutella.Kyllä ne molemmat kieltämättä tänään pikku show:n järkkäs...Nuorempi oli hyvä kunnon pomppimiset piti ku vein tarhaan ja takas talliin tallusteli ku vanha luuska!Tajus varmaan,et aika turha on pelotella!Saa ny nähä onko tän tuurauksen jälkeen kättä-jalkaa poikki ;)

Vimpula ja hormoonihiiri 20+5(jes,kohta vaihtuu taas viikko)
 
Kiitos Riikkuli lämpimästä vastaanotosta! :) Juu, en itsekään uskonut heti raskautuvani, ennätin tehdä parikin negatiivista testiä (ensimmäisen neljän viikon kuluttua kaavinnasta ja toisen viiden viikon kuluttua), joten olin varma, että kuukautiskiertoni oli vain sekoittunut, kunnes kolmas kerta toden sanoi, kun kaavinnasta oli kulunut kuusi viikkoa. 4 d -ultraan menemisestä kyselit. Kiinnostaisi toisaalta mennä, mutta aika kallis pirulainenhan se on.. Ehkäpä voisin ratkaista asian niin, että jos rakenneultrassa kaikki ok ja sukupuolikin näkyy, niin maltan odottaa synnytykseen saakka, jos taas jokin pielessä tai epäselvää, niin ehkä sitä voisi 4 d:ssä tarkentaa.. ?? Haluatteko muuten muut tietää lapsenne sukupuolen etukäteen? Itse olen niin malttamaton luonne, että haluaisin.. Masun koosta kyselit myös. Vatsani on kyllä kasvanut, mutta aamuisin se näyttää söpöltä pikkukummulta alavatsan kohdalla, kun taas iltaisin maha näyttää valtaisalta tynnyriltä, eli päivän mittaan taitaa syöty ruoka kasvattaa mahaa vauvaa enemmän.. Toistaiseksi käytän vielä normivaatteita, mutta äitiysvatteitakin on hankittu ja kohta täytyy ottaa ne käyttöön. Siilipkin näköjään tuolta Joulunodottajista ilmoittautui tännekin. :wave: Ja ihana lukea, että useammankin keskenmenon jälkeen monilla raskaus edennyt nyt hyvin. Toivon todella, että tällä kertaa saisimme kaikki pitää pikkuisemme. :heart: Täytynee ruveta vähän töitä tekemään (kun töissä kerran istun), mutta kirjoittelemisiin! Jostain syystä tämä palsta kiinnostaa työntekoa enemmän.. :whistle: :D

Jempu ja Pikku-Kempu 17+1
 
Vimpula pidä ittes vaan tiukkana niitten hölmöjen oripoikien kanssa, vaikka ilmeisesti pidätkin:D. Itsekin hevosihmisenä tiedän, että voi olla aika torvia... Toivottavasti isäsi leikkaus sujuu hyvin.

Pitäisikö meistä tehdä semmoista listaa..? Osaako joku? Voisi olla kiva katsoa yhdellä silmäyksellä, missävaiheessa kukin menee. Täällä siis iiihan alussa. Millaisin tuntemuksin muut alussa olevat ovat? Mulla on hassu olo, välillä ihan unohdan raskauden, ihan kuin oisin ollu tässä tilassa jo eliniän! Eli huoleton ja hyvä olo. Kolmen viikon päästä oleva neuvolakaan ei tunnu olevan yhtään kaukana. Eli olen ihan rauhassa raskaana.

Miten te muut olette tuon kofeiinin suhteen toimineet? Minä en juurikaan juo kahvia, mutta teetä senkin edestä. Ja vielä ihan vihreää teetä sekä maté-hauduketta (jos joku tietää), missä on kofeiinia. Ei siis mitään tavallista pussiteetä. Nyt on mietityttännyt, mitenköhän paljon noissa sitä kofeiinia on. Oon kyllä vähentänyt kolmeen-kahteen kuppiin päivässä, entisen pannullisen sijaan ;)

Ja saisiko vielä juusto-selvennystä täältä... Kyllähän tuo neuvolantäti niistä jo puhui, mutta en ihan ymmärtänyt. Eli oliko se niin, että pastaroituja juustoja saa syödä, vai kotimaisia vai miten se nyt oli..? Kiitos jo etukäteen!
 
No näinhän tässä kävi, etten sitten työntekoon vielä(kään) päässyt.. Sopulille ajattelin pikaisesti vastata. Ensinnäkin onnittelut siitä, että olet raskaana ja rauhallisin mielin! :) Itselläni tapana murehtia liikaakin.. Ja juustoista: homejuustoja ja pehmeitä tuorejuustoja ei suositella syötäväksi, ei etenkään ulkomaisia, pastöroimattomasta maidosta valmistettuja juustoja (tai muitakaan vastaavia maitovalmisteita). Samoin tulisi erityisesti välttää lämpimässä seisseitä tai vanhentuneita maitotuotteita, listeriavaaran takia. Jos juusto on kotimainen ja pastöroitu ja se lisäksi nautitaan jääkaappikylmänä ja tuoreena, ei vaaraa pitäisi olla, vaikka kyseessä olisikin nk. pehmeä juusto. Itse syön esim. fetaa ja Hovi-tuorejuustoja ihan mielelläni, kun taas homejuustot jätän suosiolla väliin, niistähän ei voi tietää, kuuluuko home asiaan vai onko kyseessä pilaantunut tuote.. ;) Nyt siirryn työn pariin! Pakko.
 
Kiitos Jempu pikaisesta vastauksesta! Entä voiko syödö salaattia, josta noukkii juustot pois, vai onko mahd. bakteerit valloittaneet koko salaatin? Vielä yksi ihmetys; onko normaalia saada hiivatulehdus odotusaikana..? Kun minulla ei ole vuosiin ollut moista ja nyt sitten iski! Täällä kotona kovasti tuulettelen alakertaa, kun ne lääkkeet ei kai ole hyväksi. :LOL:

Mites teidän miehet on nyt km:n jälkeen suhtautuneet raskauteen? Mun mies on ihan hassu! Luulisi, että olisi kukkapuskaa tuomassa ja halimassa, mutta mitä vielä! Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut :headwall: Kaipa sille "pitää antaa aikaa".. GRR! Voi kun sais kurkata sen pään sisään, että mitä siellä oikeastaan liikkuu. Illalla ja aamulla se juttelee pehmoisia, kun luulee, että mä nukun, mutta valveilla ei tule halaistua sanaa. Oonkin ajatellut nyt olla IHAN hyst ja odottaa, milloin se avaa sanaisen arkkunsa. Voi sitä, meillä on reilun viikon päästä häät ja taitaa olla aika paljon kaikkea prosessoitavaa. Ja tietty vielä työkiireet.

Hups, tulipas paljon miehestä, mutta se vaan on semmoinen...Niin rakas ja niin raivostuttava!
 
Minä taas.. Milloin ajattelitte/kerroitte raskaudesta muille? Kerroin parhaalle kaverille heti plussan jälkeen, mutta muut saavat odottaa. Ei polttelekaan yhtään. Mielelläni kyllä perheelle kertoisin, mutta kun sisko ja äiti suhtautuivat kumpikin niin omituisesti keskenmenoon, en taida kertoa kun vasta viikolla 12 tai sitten kun näkyy. Äidiltä en saanut minkäänlaisia pahoitteluita, oli vaan ihan tyyni ja kyseli, olitteko yrittäneet. Kun ei oltu, ei sitten tarvinnut pahoitellakaan, se vissiin ajatteli. Sisko oli vähän myötätuntoisempi, mutta lopuksi sanoi, että älkää vielä lasta tehkö! Jumankauta kun sattui! Pahinta siinä oli se, että ollaan nykyään tosi läheisiä siskon kanssa ja sitten se sanoo tuollaista. Taisi olla valtava yllätys ja ihmetys kummallekin, että perheen iltatähtikin voi joskus tulla äidiksi.

Eli saavat kuulla sitten kuin muutkin. Kurjaa, sillä olisi ihanaa jutella heidänkin kanssaan tästä alkuraskaudesta. Kumpikin on mulle niin tärkeä.

Onneksi on ihana paras ystävä, joka on niin onnellinen meidän puolesta ja km:nkin suhtautui todella myötätuntoisesti.

Koittakaa kestää vuodatuksiani. On tämä veratistuki tärkeää!
 
Raivostuttavaa tää odottaminen,soitin osastolle ja tietoja isukista saa vasta kolmen pintaan...

Minähän meinasin lyödä hanskat tiskiin kahen km jälkeen,ukko oli toista mieltä,tuumas vaan,et jos tulee kolmas,ni sittenhä tutkiivat.Nyt on silläki alkanu odotus,aikasemmin ei oikein ees suostunu aattelemaan koko asiaa.Varo varmaan liikoja innostumasta pettymysten jälkeen!

Nyt tarttee lähtee hevostelemaan... :wave:
 
Riikkuli.................................LA 9.12.07
Jempu......................................LA 12.12.07
pikkupeikko85..........................LA 14.1.08
Clara75....................................LA 20.1.08
Sopuli83...................................LA 4.3.08

johantero.................................RVK 37+4
77mm......................................RVK 33+1
Vimpula 05 ja 07......................RVK 20+1
PikkuKuu.................................RVK 27
Siilip........................................RVK 16+6
Oikukas...................................RVK 4+1

Enni1980.................................?
Vinja........................................?
jenniS.......................................?

 


Riikkuli.............................LA 9.12.07
Jempu.............................LA 12.12.07

pikkupeikko85.................LA 14.1.08
Clara75...........................LA 20.1.08

Sopuli83..........................LA 4.3.08
Oikukas...........................LA 11.3.08


johantero RVK 37+4
77mm RVK 33+1
Vimpula 05 ja 07 RVK 20+1
PikkuKuu RVK 27
Siilip RVK 16+6


Enni1980 ?
Vinja ?
jenniS ?



 
Mä oon jo kertonut 5 parhaalle ystävälle mutta muille en kerro vielä. Nuo ovat ne ketkä ovat eläneet mukana 2 (osa kaikki 3) viimeisintä raskautta ja niitten päättymistä joten he tietävät miten raskasta tää on mulle nyt ja he myös saavat tietää jos menee kesken. Vanhemmille tai sisarelleni en ole vielä kertonut (eilen oli muuten siskon LA, jännittää!) ja heille kerron varmaan varhaisultran jälkeen jos kaikki on kunnossa.

Miehen kanssa ei oikeastaan olla puhuttu tästä raskaudesta ollenkaan,mä en osaa ajatella että olisin raskaana tai että varhaisultrassa voisi tulla muutakuin huonoja uutisia. En todellakaan :/ Ehkä sen jälkeen jos muka kaikki olisi hyvin.

Vaikka yritän kyllä ja nyt on tavallaan hassusti tosi luottavainen olo. Mutta kuten toiseen ketjuun kirjotin niin luulen että se rauhallisuus johtuu siitä etten anna itseni uskoa mihinkään niin ei se aiheuta suurempia paniikkikohtauksiakaan.

Katsotaan. :)

onpa ristiriitaista :LOL:

Oikukas 4+2
 
Mä kerroin äidille ja siskoille sekä parhaille ystäville uudesta raskaudesta aika pian. Koska olivat ihan korvaamaton tuki keskenmenon jälkeen. On ollut tosi hyvä näin, koska olen voinut puhua heille peloista tämän raskauden suhteen. Hulluksi tulisin, jos pitäisi yksinään miettiä ja odottaa, että miten käy. Siis tietenkin mies on tukena ollut sekä km:n aikaan, että tässä uudessa raskaudessa, onneksi :heart: . Mutta jokainen tekee niin kuin kokee parhaaksi. Onnittelut jenniS:lle hyvistä np-kuulumisista. Itsellä on vielä 5 pelontäyteistä päivää odotettavana. Ja Sopuli 83:lle kiitos listan tekemisestä. Olisi kiva jos kaikki listalaiset ilmoittaisivat vaikka lasketun ajan, niin saisi kaikki samalla tavalla merkittyä?

t. Clara ja masu-Mötkö 11+5
 
Tervetuloa uusille mukaan!!!!!!! :wave: Ja kiitos listasta, ihan tosi kiva... Meitä alkaakin olla aika paljon... :)
Vimpula: Iso hali :hug: ja toivon sydämestäni, että isäsi leikkaus menisi hyvin...
Jempu: Kyllä me varmaan mennään sinne 4d-ultraan... Minä kun olen tällainen stressaajaluonne, niin oman mielenterveydenkin kannalta varmaan mennään... :) Ja kyllä minä varmaan haluaisin sen sukupuolenkin tietää, vaikkei se olennainen ja tärkeä asia olekaan. Pääasia, että kaikki pikkuisella kunnossa... Viimeksi ei haluttu tietää ja OLIN VARMA POJASTA. Ostettiin siniset vaunut ja pojan vaatteita ja yllätys, yllätys, tyttö tuli... :)
Omasta navasta sen verran, että nla oli tänään... Oltiin ihan koko perheen voimin... Oli tosi kivaa... Pissa oli puhdas, mutta verenpaine hiukan kohonnut 82/132... Siitä nlatäti hieman huolestui ja kyseli onko stressiä yms... Viime yö oli kuumuuden ja tyttären levottoman yön takia katkonainen, että saattoi johtua siitäkin... Painoa oli tullut huikeat +3 kg... Se olikin arvattavissa, sillä herkut on maistunut ja eritoten suolainen vähän liiankin hyvin... Nyt täytyy alkaa hiukan kontrolloimaan tuota herkuttelua... pikkuisen dydän jumputti 150 molemmin puolin, mutta kovin oli liikkuvainen, kun ei meinannut millään haluta antaa sydänäänien kuulua... =) Eilen muuten tuntui niin napakkoja töytäisyjä illallla myöhään, että mieskin tunsi... =)
Nyt pitäis mennä pihahommiin, ulkona mitä ihanin ilma... iloa päiväänne äitylit...
Ai niin sopuli 83: reaktiot ihmisillä on niin erilaisia... Mullakin ekassa raskaudessa vastaanotto oli vähän sitä ja tätä ja tiedän, että moni epäili vahingoksi, vaikkei todellakaan ollut... Silloin siskoni rupesi itkemään ja sanoi, etten voi olla raskaana näin pian isän kuoleman jälkeen... Meidän isä oli silloin kuollut vain 4 kk:tta aikaisemmin... :( Hän oli asiasta tosi järkyttynyt aluksi... Nyt mun tyttöni on hänelle varmaan maailman tärkein asia =) Että niin ne reaktiot muuttuu...tsemppiä
 
Tervetuloa uusille mukaan!!!!!!! :wave: Ja kiitos listasta, ihan tosi kiva... Meitä alkaakin olla aika paljon... :)
Vimpula: Iso hali :hug: ja toivon sydämestäni, että isäsi leikkaus menisi hyvin...
Jempu: Kyllä me varmaan mennään sinne 4d-ultraan... Minä kun olen tällainen stressaajaluonne, niin oman mielenterveydenkin kannalta varmaan mennään... :) Ja kyllä minä varmaan haluaisin sen sukupuolenkin tietää, vaikkei se olennainen ja tärkeä asia olekaan. Pääasia, että kaikki pikkuisella kunnossa... Viimeksi ei haluttu tietää ja OLIN VARMA POJASTA. Ostettiin siniset vaunut ja pojan vaatteita ja yllätys, yllätys, tyttö tuli... :)
Omasta navasta sen verran, että nla oli tänään... Oltiin ihan koko perheen voimin... Oli tosi kivaa... Pissa oli puhdas, mutta verenpaine hiukan kohonnut 82/132... Siitä nlatäti hieman huolestui ja kyseli onko stressiä yms... Viime yö oli kuumuuden ja tyttären levottoman yön takia katkonainen, että saattoi johtua siitäkin... Painoa oli tullut huikeat +3 kg... Se olikin arvattavissa, sillä herkut on maistunut ja eritoten suolainen vähän liiankin hyvin... Nyt täytyy alkaa hiukan kontrolloimaan tuota herkuttelua... pikkuisen dydän jumputti 150 molemmin puolin, mutta kovin oli liikkuvainen, kun ei meinannut millään haluta antaa sydänäänien kuulua... =) Eilen muuten tuntui niin napakkoja töytäisyjä illallla myöhään, että mieskin tunsi... =)
Nyt pitäis mennä pihahommiin, ulkona mitä ihanin ilma... iloa päiväänne äitylit...
Ai niin sopuli 83: reaktiot ihmisillä on niin erilaisia... Mullakin ekassa raskaudessa vastaanotto oli vähän sitä ja tätä ja tiedän, että moni epäili vahingoksi, vaikkei todellakaan ollut... Silloin siskoni rupesi itkemään ja sanoi, etten voi olla raskaana näin pian isän kuoleman jälkeen... Meidän isä oli silloin kuollut vain 4 kk:tta aikaisemmin... :( Hän oli asiasta tosi järkyttynyt aluksi... Nyt mun tyttöni on hänelle varmaan maailman tärkein asia =) Että niin ne reaktiot muuttuu...tsemppiä
 
Sopuli83lle: Hiivatulehdusta minulla ei ikinä muulloin ole ollut mutta raskausaiakana ihan useampaankin otteeseen. Raskaudesta minä olen kertonut läheisimmille ystäville ja sukulaisille melkein heti. Minusta se oli km-tilanteessakin kiva kun oli ihmisiä joille purkaa sydäntään.

Mahan koosta: Nyt tämä on pullahtanut iahn valtavaksi ja ihmiset kauhistelevat kun kerron että laskettu aika on vasta 17.8. Raskauden alkupuolella masuasukki taas loikoili niin syvällä lantiossa, ja maha oli siten tosi pieni, että vielä 20 viikon jälkeenkin jotkut ihmiset hämmästyivät kun kerroin olevani raskaana. Mutta nyt tosiaan sf-mitta on kasvanut kuukaudessa huimat 9 cm, joten kenellekään asia ei jää epäselväksi.
 
Olipa aika helpottunu olo,ku sillo kolmen aikaan ku soitin,ni ohjasivat puhelun heräämöön ja sain jutella isukin kans.Suolta oli viety vaihteeks jonku verran,mut avannetta ei oltu vielä tehty!Isällä hirvee huoli meistä muista ja elukoista.Huomenna mennään kattomaan! =)

Nii muuten se mun laskettu aika on 16.11.Kauhia nälkä,pakko mennä syömään ja sit hakemaan ukon tätiltä kukkia...Mulla on ihme projekteja raskaana ollessa,remontteja tai muita.Nyt oon vasta 3 kukkapenkkiä värkänny! ;)
 
Vimpula 05 ja 07................LA 16.11.07

Riikkuli.............................LA 9.12.07
Jempu.............................LA 12.12.07

pikkupeikko85.................LA 14.1.08
Clara75...........................LA 20.1.08

Sopuli83..........................LA 4.3.08
Oikukas...........................LA 11.3.08


johantero RVK 37+4
77mm RVK 33+1
PikkuKuu RVK 27
Siilip RVK 16+6


Enni1980 ?
Vinja ?
jenniS ?
 
Sopuli: Tervetuloa tännepuolelle! Toivottavasti saadaan muitakin tänne vedettyä!
Kyselit että koska on kerrottu/kerrotaan muille. No, heti juhannuksena oli pakko kertoa miehen vanhemmille ja muutamalle sisarukselle koska olivat meillä ja mä en juonut... Sen lisäksi kerrottiin mun siskolle (rupes senverran uteliaaksi että katsoin parhaaksi kertoa :D ) ja kun kerran siskolle kerroin niin piti kertoa mun vanhemmillekin... Mutta muuten ollaan oltu vielä ihan hissukseen asiasta, senverran on mulla kuitenkin pelkoa vielä vaikka jotenkin on mullakin varmempi olo kun viime kerralla jolloin tiesin odottaa km:a. Töissä joudun varmaan kertomaan parin viikon päästä, on sellanen reissu tiedossa että arvaavat varmasti kun ei juomat maistu ja mä oon niin surkea valehtelemaan että en osaa siihen mitään valkosta valhettakaan keksiä...

Onko sulla Sopuli ollut pahoinvointia? Mulla on nyt ollu, oksentaa ei oo tarvinnu mut huono olo on ollu. Olin tosi tyytyväinen kun sain yhen ylimääräsen vapaapäivänkin töistä keskiviikkona! Nyt on eilen ja tänää ollu vähän parempi olo, ja heti sitä rupee epäilee että ei kai vaan :ashamed:

Mulla on nyt siis rv 6+6, ainakin kun neuvola aikaa soittelin niin katto siitä kiekostansa. Ekan ajan sain sinne viikolle 9. Mutta koska tää pelko on kuitenkin tässä mukana niin mulla on maanantaina varattuna ultra yksityiseltä, jotenki uskallan sitten vasta ihan tosissaan uskoa! Toivon vaan että kaikki on kunnossa!!! Laskettu aika tais noitten netin laskureiden mukaan olla 25.2.

Sopuli kyselit tosta kofeiinistakin, mä oon ollu kova juomaan kahvia ennen. nyt se rupes sitten tökkimään, kupin tai kaks sitä vielä juon päivässä jollei just sillä hetkellä satu olemaan yökkökohtaus...

Kun tota tyttöä ootin join kanssa vihreetä teetä, meni jonkun aikaa ja sitten luinkin jostai että sitä ei sais juoda kun on raskaana!!! Mutta koska siitäkin on jo monta vuotta niin en kyllä yhtään muista mistä luin, että en tiedä kuinta todenperästä ym. En siis halua mitenkään pelotella enkä mitään!!! Mun muistista kun on kyse niin... Mutta varmaan kannattaa jostain kysyä että saako sitä juoda!

Mutta tällasta tälläkertaa! Jatketaan myöhemmin!

Mukavaa päivää kaikille!
 
Ja täällä myös yksi. Km sain 11/06, vauveli oli lakannu kehittymästä rv6. ja rv 7 jälkeen alkoi vuoto. Nyt uusi raskaus mennossa viikolla 23+1. Nyt jo luottavaisena että kaikki menee hyvin loppuun asti. Masuasukki on tosi kova liikkumaan, oikein ikiliikkuja :D
Eli kolmatta lasta odotellaan syntyväksi marraskuun alussa.
 
Ompas täällä ollut hiljasta! Herätys!!!!! :D

Nyt on ainakin positiivisia uutisia! Kävin siellä alkuraskauden ultrassa tänään. Pikkuinen sydän siellä sykki!! Kyllä helpotti mieltä! Viime viestistä tullut se että kahvia en oo pariin päivään juonu, ja pahaolo on jatkunu :x Kerran on vaan onneks täytyny käydä tota pönttöä halaamassa.

Mites teillä jotka jo pidemmälle ootte päässy, oliko pahoinvointia ja kuin kauan kesti??

Vinja ja masu 7+1

Niin ja Merai: tervetuloa mukaan!
 
Onnittelut Vinja hienoista kuulumisista. Varmasti helpotti, kun näki, että siellä asukki on ja sydän sykki. :heart: Mä vaan jännäilen ihan hermona jo huomista np-ultraa, PELOTTAA! Ja juu, oli pahoinvointia. Pahimmillaan vkot 6-10. Ihan kokoaikainen eto-olo. En oksentanut, mutta yökkäillä sai koko ajan. Nyt kaksi viikkoa ollut helpompaa, eli vain ihan satunnaista pahaa oloa. Tervetuloa uusille myös täältä =)
 
En ymmärrä mitä nää vehkineet taas säätää,viesti hävis ku tuhka tuuleen.Nii pahoinvointia ei oo ollu,eikä juurikaan kipujakaan.Km aikaan alamahaa nipisteli jatkuvasti.Esikoisen aikaan oli sama,ainut oire kasvavat rinnat!Mielitekojakaan ei oo...

Järki kadonnut,palailen ku löydän sen... ;)
 

Yhteistyössä