Keskenmenon jälkeen plussanneet...

Voi Emik! Jaksuja sinne kovasti. :hug: Minäkin odottelen, että tulet kertomaan mitä tutkimuksen tehnyt lääkäri sanoo ennenkuin uskon, että se olis sulla kesken mennyt. Niin monella ystävälläkin olen kuullut todella runsaista verenvuodosta ilman että mitään hätää olisi ollut.

Onnea Hiidii! Ihanaa. :flower: Lisää Toukokuun pinoon "meidän pinosta" Nyt vaan positiivista mieltä odotukseen.

Mulla pahoinvointi alkoi aamupäivällä eilen taas ja itseasiassa oli tosi voimakasta ja tais kaikki tulla ulos mitä suuhuni pistin. Olin kuitenkin tilannut täksi päiväksi ultran ja menin sinne, kun en jaksanut sitä perua.

Ja nyt on ehkä vähän epävarmempi olo, johtuen varmaan siitä gynestä. Oli inhorealisti kun olisin kaivannut positiivisempaa otetta. Mutta sydämen syke löytyi, en halunnut nähdä kuvaa itse, mutta näin sanoi. En tiedä oliko siellä vähän huonot laitteet vai onko tyypillistä, kun se gyne puheli että vähän epäselvä kuva tässä vaiheessa vielä (mutta kysyessä vakuutteli, että alkiossa ym. ei mitään vikaa vaan muuten) ja vaikea mitata. Yksi syke näyttäis olevan mutta eihän sitä varmaksi voisi sanoa, jos toinen takana olis (en missään vaiheessa usko että toista olisi).

Viikoiksi sai 6+3 vaikka itse ajattelin että olisin jo menossa 7+0. Mutta tähän sit sanoi, että tarkkuus tässä vaiheessa on sitä +/- 3 päivää ja sit katsotaan jostain taulukosta ja nekin saattavat vaihdella. Hänellä oli joku joka oli lääkärilehdessä ollut joskus. Voi olla että minäkin erehdyn tuosta ovulaation ajankohdasta ja se olis tapahtunut 2-3 päivää myöhemmin kun arvelin kipujen ja limojen perusteella. Ei ollut tällä kertaa niin selkeä. Mut silti jäi vähän mietityttää et jos se alkio on lopettanut kehityksen.

niin ja se gyne ei onnitellut vaan sanoi, että tiedäthän sä nämä riskit vielä tässä vaiheessa. No, se nyt olis vielä puuttunut että olis niitä alkanut luettelemaan. Kuinkin keskenmenosta on vain pari kuukautta aikaa.

Mut joo, eihän tässä auta kuin odotella ja nähdä mitä tuleman pitää. Tsemppaan itseni uskomaan tämän vielä paremmin. Tässä alkuraskaudessa on niin tärkeää ettei stressaa ja pieni alkio joudu vielä stressihormonia kestämään.

Eli rennosti täällä kotona!
 
:hug: :hug: eipän oikein muuta osaa sanoa Emikille. Tosi rankkaa aikaahna tämä varmasti on. Mutta kuten huomaat voi se aurinko paistaa joskus risukasaankin. Voimia paljon.

Beccy: minäkään en halunnut viikolla 7 tehdyssä ultrassa edes katsoa koko ruutua, kun ajattelin vaan edellistä keskenmennyttä. Rv12 ultrassakin vasta katsoin kun lääkäri totesi että hyvin näkyy sydämmenlyönnit. Ensimmäisessähän minulla tuli vk12 veristä vuotoa ja silloin epäilivät että toinen olisi tullut pois, mutta yksi sitten olikin sinnikäs ja meni yliaikaiseksi 2 viikkoa. Ei muuta kuin :hug: sinnekkin.

Tänään täällä valasolo x 100 tuntuu että ähkyn ja puhkun. Mut jos mensisi kauniiseen ilmaan happihypylle ja sitten viemään tyttö muskariin.

viivin ja kaveri 34+5
 
Moikka!

Ensinnäkin Emikille jättisuuri :hug: x 1000! Ja voimia täältäkin!

Sitten omanapaosio:
Soitin neuvolaan ja sain ajan neuvolalääkäriin torstaiksi. Häntäluun kivulle on kuulemma tosi vaikee mitään tehdä, lupaili että saisin aluksi ainaki viikon saikkua. Tilannetta tarvii seurailla että jos kipu vaikka helpottais sit kun vauva nousee ylemmäs häntäluuta painamasta. Muuten tarvii harkita et pystyykö töitä enää tekeen. Mut torstaina oon jo paljon viisaampi kunhan oon lääkärissä käyny.

Et silleen. Nyt en ehdi muuta kirjottaan, palataan myöhemmin!

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+2 :heart: :heart:
 
Emik: :hug: Pieni toivonkipinä kuitenkin vielä löyty joten toivotaan että olisi jotain vaaratonta!

Mulla on ollut jotku ihmeen tehopäivät! En tiedä onko jotain pesänrakennusvietttiä (mitä ei esikoisesta ainakaan tullu ollenkaan ja eikös yleensä tuu vähän myöhemmin...) vai mistä kummasta oon saanu tarmoa siivota :eek: No, toki meillähän on remontti menossa ja siivottavaa riittää mutta sen lisäksi siivoilen kaappeja ym mulle epänormaalia...

Vinja ja Urmi 18+1
 
Emik: Voi ei :'( Kyllä on niin perusteellisen epäreilua :( Ajatus surutyön alusta alkamiseen on varmasti mahdoton ajatus,mutta päivä kerrallaan on taas noustava...Voisinpa kirjoittaa jotain mikä mieltä helpottaisi, mutta tiiän että mikään ei nyt auta muuta kuin iso :hug:.Voimia oikein kovasti :heart: Ja toivotaan vielä että ihme tapahtuis....

Beccy: Hyvä kuitenkin että syke löytyi :heart: Mulla noi oireet on ollu vaihtelevat alusta asti,välillä on hyviä päiviä ja välillä huonompia,että vaikka oireet toviks katoaiskin niin saattaapi tulla entistä pahempana takasin B)

Hiidi:Jes! Onnea plussasta,kiva saada tänne uutta vipinää :heart:

Täällä siis pahoinvointi vaihtelevaa...eilen en pystynyt kunnolla liikkumaan,tänään (toistaiseksi)ok,aamu yökkimistä lukuunottamatta.
Olenko ainoa joka voi suunnattoman pahoin,mutta ei oksenna!?
Eilen olisin jo maksanut jos oisin saanut sen yrjön tulemaan,kun olo varmaan helpottuis,mutta ei,minä vaan yökin kyyneleet silmissä ja mitään konkreettista ei tuu... :x Ja usein toi pahoinvointi sijoittuu aamuun ja iltaan,ja siinä välissä on ihan ok.
Ruoka ei oikein maistu ja lenkille ei pysty,olon takia siis...huh huh,ei oo lisääntyminen helppoo...mahanippailut taas vähentyny olemattomiin.

Varasin alkuraskauden ultran ja pettymykseksi sain vasta 8.10 ajan :( Olin niin suunnitellu ens viikolle,kun muistelin että tuolta saa nopeasti aikoja,mut eipä sit saanu... No täytyy yrittää kitkuttaa siihen asti epätietoisuuden suossa ;)

Repa+kutvonen rv6-7
 
Emik :hug: Voimia!

Hyvä kuulla beccy, että ultrassa kaikki ok, vaikka muutaman päivän vähemmän lääkäri sanoikin. Mutta eihän se vielä mitään kamalaa tarkoita! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja sun ihana (sori...) pahoinvointi jatkuu! :D

Toivottavasti myös Pulttiksen ultrassa kaikki on hyvin, oireettomuudesta huolimatta! :)

Ja Hiidille tervetuloa! :wave: Tällä kertaahan kaikki mene hyvin ja keväällä saat nyytin, eikö? ;)

Aika hurjaa Ninni, jos joudut/pääset pitkälle saikulle jo raskauden tuossa vaiheessa! Toivottavasti häntäluukipu hellittää ja elämä helpottuu...

Minä täällä poden eriasteista ällötystä vähän mihin aikaan päivästä sattuu :x Toivon kovasti, että tämä ei ole mitään mielikuvituksen tuotetta, vaan ihan oikeaa huonoa oloa! Väsyttää niin hemmetin paljon, mitään ei oikein saa aikaiseksi, kun tuo makuuasento on niin kovin mukava... :ashamed:

Soittelin tänään neuvolaan, sain ensimmäisen ajan parin viikon päähän. Samalla kysyin, onko mahdollista päästä ultraan ennen niskaturvotusultraa, ja täti varasi sitten ajan lääkärille tuolle samalle viikolle, milloin on myös se eka neuvola. Eli siis parin viikon päähän. Silloin on viikkoja 9+, eli sykkeen pitäisi näkyä hyvin, jos vaan sellainen siellä on. Ei kait tässä voi kuin odotella ja yrittää olla stressaamatta! Helpommin sanottu kuin tehty :kieh:
 

Oot jäänyt mieleen tuolta kuumeilupuolelta ja olenkin välillä käynyt kattelemassa, mitä sulle kuuluu. Kuitenkin nyt on jäänyt vähän vähemmälle, kun ollaan sairasteltu eikä oo niin usein tullut pyörittyä, ja olitkin sillä välin plussannut!
Onnea oikein kovasti ja tarrasukkia pienelles!


Ja suuren suuret pahoittelut Emikille..on nuo km:t niin epäreiluja. :hug:
Voimia!
 
ultrassa pikkuisella oli kaikki hyvin. mittaa n 3 cm vasta :D :heart: ja sydän hakkasi villisti.
siihen päälle saatiin juuri tunti sitten tietää että päästään muuttamaan jouluksi OMAAN kotiin. eli tarjous meni läpi ihanasta kodista.

voi tätä onnen määrää. :heart: =)
 
PikkuM:Kiva kun joku muistaa :D Kiitos onnitteluista =)

Pulttis:Ihanaa että kaikki hyvin ja oma kotikin jouluksi :heart: :heart:

Täällä tänään ekaa kertaa yrjö lensi aamusella,tulin kesken päivän kotiin kun on niin huono olo.... menen taas makuulle!!
 
Ihana Pulttis kuulla hyviä ultrakuulumisia. Onnea myös uuteen kotiin. Olen miettinyt, että miten me tähän mahdutaan kun perheenlisäystä tulee. Pari naapuria asuvat kyllä 2 lapsen kanssa saman kokoisessa asunnossa, että ehkä sitä jotenkin mahtuu.

Oon niin vuoteenomana. Olen kyllä onnellinen että aloitin työt kuukausi sitten ja lapsi hoidossa, jossa nykyään jo viihtyy hyvin. Ei olis hoitovapaalla onnistunut tää elo.

Hae Repa sairaslomaa! Olet sen ansainnut. Minä ainakin sain ihan puhelin ajalla terveyskeskuksen omalääkäriltä. Joka itseasiassa sitä tarjosi, eikä tarvinnut edes pyytää.
 
Tänne ei kuulu mitään uutta, peppu tai oikeestaan häntäluu edellen ihan sikakipee :( . Huomenna pääsen sinne lääkäriin, katellaan sit minkä tuomion saan :kieh: :kieh:
En kyl ois ihan vielä valmis töitä lopettaan, mut pakko sit aatella vauvan parasta ja omaaki terveyttä, ku en sitäkää halua et oisin loppuraskauden sidottuna sänkyyn jos en enää liikkeelle pääsis.

Pulttis täältä kans onnea uuteen kotiin, muuttaminen on ihan kauheeta, mut sit kun saa uudessa kodissa kaikki tavarat paikalleen ni on ihana tunne :heart:! Ja ihania ultrakuulumisiakin sulla oli, tosi hieno juttu et se hematoomakin oli kutistunu!

Eipä mulla muuta!
Voikaa hyvin tai hyvin huonosti ketkä sitä pahaa oloa kaipaavat =) !

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+3 :heart: :heart:
 
Pulttis: Onnea ja ihanaa, että kaikki hyvin teillä... :heart:

Sitten tulee kauhea oman navan sepustus eli ohitakaa, jos ette jaksa lukea. Eli eilen oli neuvola, jossa kaikki ok... Saikkea olisin jo saanut, liitoskipujen takia, mutta päätin vielä yrittää ja sehän palkittiinkin tänään töissä... Eli heti aamulla ensimmäiseksi kaaduin kunnolla rähmälleni. Kompastuin klassisesti kynnykseen... Olisin tullut suoraan mahalleni, mutta sain kädet eteen. Itkuhan siinä tuli ja aivan sairas huoli. Soittelin neuvolaan josta käskivät heti soittaa äippäpolille. No, käsky lähteä heti äippäpolille. Siellä sitten ihana naislääkäri teki sisätutkimuksen, joka sattui ihan sairaasti. ( mul on hiivatulehdus päällä ja paikat aika kuivat joten kipu johtuu siitä. Nyt sitten tulee limansekaista vuotoa, joka varmaankin johtuu tosta sisätutkimuksesta, ainakin toivon niin.) Ultrattiin ja pikkuinen näytti voivan hyvin, samoin istukka, joka oli hyvässä paikassa takaseinässä. Painoarviokin tehtiin ja tämän hetken painoksi tuli 1825 grammaa eli ei mikään niin pikkuinen enää... Sitten varotoimenpiteenä pääsin sydän/supistuskäyrään ja pikkuiisen sydän jumpsutti mukavasti 123-170 välillä. Kyllä helpotti ihan hirmuisesti. Mä säikähdin niin kauheasti, ettei mitään järkeä. Loppuviikon olen sairaslomalla ja lisää pitää hakea, jos tuntuu siltä. Tällä hetkellä tuntuu, etten edes uskalla mennä töihin. Nytkin masu pomppii ja tärisee, joten kaikki varmaankin hyvin ja tuo pieni vuoto varmaan johtuu siitä tutkimuksesta... Heti käskettiin lähteä takaisin, jos tulee kipuja, supistuksia tai verta. Toivon sydämestäni, että selvittiin säikähdyksellä... Sori, tästä tuli nyt tämmöinen todellinen oman navan sepostus....

Riikkuli 29+3
 
ihmettin plussatessa, ettei mulla mitään oireita ole, mut nyt ne kyllä huomaan. en ole kolmessa aikaisemmassakaan raskaudessa oksennellu, mutta etoo kyllä paljon ja |O |O koko ajan. nukkuispa noi mun lapset päiväunet viel ni voisin niiden kainaloon mennä. mut ei ;)

päätin, etten kerro nyt raskaudesta nii ennen sitä 12-viikon ultraa. mut eilen yks kysy, et onko jo tärpänny. en ehtiny vastata tarpeeks nopeasti mitään epämääräistä, ni sanoi sit jee on eiks vaan?? ja mä et joo, mut shhhhh!!!!! ollaan hiljaa viel jonkun aikaa.
ja parhaalle kaverille kerroin. Eli tällä paljastelunopeudella tieto on kaikkien korvilla viimeistään 3 vikon sisällä.
:ashamed: Sellainen salaisuuksien pitäjä mä oon. Tekis mieli hehkuttaa.

Pulttisonnea uuteen kotiin. jäättekö lähelle entistä kotia vai onko tulossa pitempikin muuttoa? Nyt on hyvä tilaisuus karsia kaikki ylimääräinen roipe pakatessa- siis jos vaan jasaa. hymy. tahtoo oman kodin myös :D

riiikulionneksi kaikki on hyvin ja kaveri sielä jo aika iso olikin. :heart:

repa :x + :$ =hyvä merkki. sano pöntölle terveisiä munkin puolesta ku kerran tuppaat kaveeraa sen kanssa. voimia :)
 
Tulin kertomaan, että lääkäri soitti ja ilmoitti että raskaushormonin määrä on niin pieni, että on mennyt kesken varhaisessa vaiheessa. Kyllähän mä sen tiesin, mutta kyllä se silti alkoi itkettää... Kaksi keskenmenoa 3 kk:n sisällä. Ei ihminen pieni jaksa ymmärtää että miksi...

Kaikkea hyvää teille muille! Olen tositosi kateellinen teille, mutta kuitenkin onnellinen teidän puolesta.
 
Riikkuli, onneksi kaikki on hyvin kompuroinnista huolimatta! :) Vielä sulla on kymmenisen viikkoa aikaa kasvatella pientä vielä vähän isommaksi... :D

hiidi, mun tekis kanssa mieli kertoa kaikille tästä raskaudesta, mutta melko hyvin olen kuitenkin vielä onnistunut suuni kiinni pitämään. Saa nähdä kuinka kauan itsehillintä riittää... :ashamed:

Ja vielä emikille isot halit... :hug:

Täällä vai etoo, etoo ja etoo :x Aamulla töissä kokouksessa tuli todella huono olo, ja yritin siinä puhallella ja hengitellä rauhassa, että ällötys menisi ohi. Kuului puhina taatusti jokaisen paikalla olijan korviin! :LOL: Siinähän sitten miettivät, että mikä hitto mua vaivaa...
 
Heipä taas...

Tänään hiukan parempi olo.... En jotenki osaa sitä saikkua vielä hakee,kun kuitenkin on näitä hyviäkin päiviä ja töissä on niin tiukka tilanne...mutta pakkohan se on jos alkaa enemmänikin laatta lentämään :x

Töissä on ollu aika hankala pitää omana tietona tätä raskautta, varsinkin kun eilen jouduin lähtemään kesken päivää...eli muutama on jo arvannut..

Perkule kun ultraan vielä reilu piolitoista viikkoa...aargh. Mulle on iskeny tuulimunakammo:eek: No ei auta kuin oottaa.

Emik: :hug: Ei oo reiluu ei...... :ashamed:
 
Emik jättisuuri :hug: sulle vielä!

Olin lääkärissä päivällä ja nyt sit tää viikko saikkua, jatketaan ens viikolla ellei mun häntäluukipu hellitä. Voi kuulemma olla et on jo liitoskipuja ja ei tuu kun paheneen tosta :( Nyt nosto- yms. kielto päällä, edes perunoita ei saa tiskialtaassa kuoria jos joutuu kurottuun. Että sellasta tänne. Sydänäänetki kuunneltiin, oli tosi vahvat ja tasaiset, sykettä en tajunnu kysyy. Paino oli pari kiloo tippunu, mut on alkanu vatsaki taas toimiin paremmin ni johtuu varmaan siitä.

Hiidi meiänki piti pitää tää raskaus vähän kauemmin salassa mut ei se sit kuitenkaan kauheen kauaa salassa lähimmiltä pysyny. Meiän tytöille kerrottiin vasta np-ultran jälkeen ja he oliki melkeen viimesiä ketä sai tietää, siis lähipiiristä.

Eipä mulla nyt muuta, palataan!
Aurinkoista päivänjatkoa!

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+4 :heart: :heart:
 
Heippa!
Varovasti teitä täältä etsiskelen. Eilen nimittäin pamahti plussa Clearbluen tikkuun. Alkukuusta todettiin polilla että kesäkuinen keskenmeno pitkittyneine komplikaatioineen on ohi - ja nyt sitä ollaan taas onnellisesti/huolestunesti/pelokkaasti jne raskaana. Kaukana tuolla jossain siintää 3.6.2008...

Miten te olette tästä huolen määrästä selvinneet? Meistä tuntuu molemmista, ettei oikein uskalla iloita tästä plussasta niin voimakkaasti kuin siitä edellisestä...

T: Amira 4+3
 
Hyviä huomenia!

Varovasti kävin jo minäkin eilen täällä kurkkaamassa ja lukemassa teidän kuulumisia. Vielä ei vaan jotenkin kuitenkaan uskalla/osaa tuntea kuuluvansa tänne... Eilen aamulla siis plussasin minäkin, Amiran tavoin ClearBluella. Edellisten menkkojen mukaan tänään ois 5+2 mutta kun tuo kierto ei koskaan oo ollu 28 päivää niin oikeesti oon varmaan n. viikon verran tuosta jäljessä eli Amiran kanssa varmaan aika samoissa.

Ja Amiralle mun pitikin kommentoida tuosta huolesta sen verran, että jo jälkitarkastuksessa neuvolan täti mulle sanoi, että valitettavaa on, että seuraavasta plussasta ei todennäköisesti uskalla olla yhtä onnellinen kuin siitä ensimmäisestä epäonnekkaasta ja että huoli tulee painamaan varmasti koko raskauden ajan. Mutta siitäkin huolimatta - yritetään nauttia ja olla murehtimatta!
 
Amira ja Risukasa: tervetuloa ja jarrusukkia teille =) :flower:

Itse oikein kunnolla uskalsin tunnustaa että raskaana ollaan rv18 (muistaakseni se oli täällä tuolloin) ultrassa, eli siinä rakenneultrassa. Ekassa en uskaltanut katsoa edes ultrakuvaa rv7 ja seuraavassakin rv12 sen jälkeen kun lääkäri sanoi että hyvät sykkeet ja sydämmenlyönnit näkyy. Nyt ollaan tosiaan hyvällä malilla ylitetty jo rv35. Toivon kaikkea hyvää teille!

-viivin-
 
Amira ja risukasa: Tervetuloa ja palllljooon tarrasukkia pikkuiselle matkaan... :wave:

Kyllä se varmaan kaikkien keskenmenon kohdanneiden kohdalla on niin, ettei siitä plussasta ensimmäisiin kuukausiin osaa niin nauttia, koska pelko koko ajan läsnä... Mulla helpotti kunnolla vasta sitten, kun aloin vkolla 14-15 tuntea liikkeitä... Ja nyt tän mun inhottavan kaatumisen seurauksena olen taas alkanut pelätä pahinta, vaikka viikkoja alkaa olla jo hyvin kasassa, niin silti...

Omaa (.) sen verran, että selkää juilinut koko aamun inhottavasti... Onneksi on vielä sairaslomapäivä... Mua pelottaa ihan sikana mennä maanantaina töihin ja mä koko ajan pähkäilen, josko mun pitäis jo luovuttaa, kun viikkojakin alkaa olla sen 30 kasassa. Mä olen miettinyt, ett onko musta hyötyä siellä enää, kun en pysty kunnolla enää mitään tekemään. Sijaisesta saisi hiukan paremmin jotain irti kuin minusta... Lisäksi mä pelkään, että jotain vastaavaa sattuu taas... :ashamed: Meidän päiväkoti on kolmessa eri kerroksessa ja mä joudun rampaamaan niitä portaita ym vähän väliä... Voi kun tietäis... :headwall: Mies on ollut jo viimeiset pari viikkoa sitä mieltä, että ei enää töihin, kun olen iltasisin ollut niin kipeä, mutta kun en osaa oikein luovuttaa... Täytyy nyt tosissaan pohtia mitä teen... Sen ainakin tajusin, että vauva on nyt tärkein ja työ tulee toisena sivuseikkana...

Riikkuli 29+5
 
Tervetuloa Amira ja Risukasa, ja onnea plussista! :flower: Kävinkin plussauutiset lukemassa jo tuolla kuumeilupuolella...

Niihin pelkoihin ja huoliin sen verran, että ei kai niistä selviä kuin antamalla ajan kulua. :| Siltä ainakin täällä tuntuu. Mitkään järkeilyt ei auta! :ashamed: Välillä olen ihan varma tuulimunasta, sitten taas kohdun ulkoisesta, välillä uskon kaiken menevän hyvin, sitten taas yhtäkkiä olen jo asennoitunut täysin tietoon, että ultrassa ei ole kaikki kunnossa, että sykettä ei löydy. Kamalaa :( Miehen kanssa ei juuri puhuta tästä raskaudesta, kun taas edellisen raskauden alussa puhuttiin nimistä, vaunuista, äitiys- ja isyyslomista, kaikesta mahdollisesta. Mutta nyt vaan ei uskalla puhua, kun ei koskaan tiedä, että meneekö kaikki sittenkään hyvin. Outoa... :/ Ensimmäinen ultra on kahden viikon päästä 12.10, joten siihen asti ollaan ainakin täysin epätoivoisia ja epätietoisia! :headwall:

Hae Riikkuli ihmeessä saikkua, jos työssäolo ei tunnu sujuvan ja väsyttää liikaa! Helppo täältä kommentoida, kun itse ei tarvitse olla tekemässä sitä päätöstä... :ashamed:

Kerroin kyllä töissä juurikin oikealle ihmiselle raskaudesta! Tuo ihana ihminen kysyi tänään, että tekisikö hän minun puolestani yhden työvaiheen jota ei raskaana ollessa riskien takia kannata tehdä. Samaa olin ajatellut, mutta en vain ollut ehtinyt vielä asiasta kyseisen ihmisen kanssa puhumaan. Helpotti kyllä todella paljon, kun ei tarvitse miettiä asioiden hoitamista... :)

No niin tulipahan sepustus. Vielä kaikille hyvää perjantai-iltaa, yritetään nauttia! :wave:

Viuhtis 7+
 
Laskin vauva-lehden sivuilta ton LA:n ja menis tohon 30.5. Soitin neuvolaan ja varansin ajan VIIDEN viikon päähän. Sanoi tuttu täti, et mee yksityiseen varhaisultraan jo haluat. mä siihen, et en mee, ku viimeksikin kaikki oli muka hyvin ja silti meni kesken ja mitään ei voida tehdä jos pahalta näyttä. luotan nyt siihen et kaikki menee hyvin. Mut hei, viis viikkoa, on se aika kauan, eikö???

Riikkuli pidä ihmeessä huoli itsestä ja ota sairaslomaa ja lepää :heart: :heart: voimia
 

Yhteistyössä