Keskenmenon jälkivuodosta

Sain keskenmenon rv 11 ja ultrassa ennen kunnon km selvisi että kasvu on loppunut jo 6+3 =( sain lääkkeet tyhjennykseen mutta ennen pillereitä tuli kuitenkin kaikki ulos ja sain vielä ohjeen ottaa siltikin lääkkeet suun kautta imeskelemällä. Mietityttää nyt kuiten tämä jälkivuoto jota on kestänyt 1,5vko, välillä loppuu ja välillä tulee taas, mutta kuitenki niin vähän että pikkuhousunsuojalla selviää. muilla vastaavaa?
 
Tervehdys!
Minulla km lähes samoilla viikoilla, 6+5. Vuoto lähti spontaanisti käyntiin mutta sain silti zytotecit, kohtukin oli jo lähes tyhjä.
Muistaakseni puhuttiin, että jos vuotaa runsaasti (ei tiputtelua vaan kunnon vuotoa) toista viikkoa, niin sitten soittoa polille. Tiputtelusta ja on/off-vuodosta tosiaan olen ymmärtänyt, että voi kestää kauan.
 
Tämä tulee varmasti myöhässä, mutta mua ohjeistettiin, että zytotecin ottamisen jälkeen jälkivuoto kestää n. 2 viikkoa. Jos vuoto jatkuu, voi olla, että uudet menkat on alkaneet heti sen perään. Vuoto kuitenkin vähenee selkeästi pidemmälle mennessä.
 

Yhteistyössä