keskeytetty y...... Varma?

Eli meillä tämä on hyvin toiminut, kun en siedä hormonivalmisteita. Kolme lasta on mutta kaikki haluttu ja ollut tarkoitus hankkia. Olen kumminkin kuullut kauhukertomuksia, kuinka helpolla tästä voi raskaaksi tulla? Lasketaan myös varmoja päiviä välillä. Ei siis enempää lapsia haluta ja tämä menetelmä alkanut pelottamaan. Olen harkinnut sterilisaatiotakin. Tämä ollut jo käytössä vuodesta 2000, olen kyllä ollut välissä raskaana, mutta silloin tarkoituksella.....
Onkohan muita? Mielipiteitä? Siis jos raskaaksi tulen niin vauva pidetään. Elämäntilanne nyt vain tosi huono kun masennuskin, niin raskaaksi tulo tosiaan pelottaa.... Kierukat ja kaikki jo kokeiltu.... Ei pysy paikoillaan ja muut hormonivalmisteet ei tosiaan käy....
 
No meillä vaan pelasi, vuosi kaudet oltiin tällä meiningilä ja kas, kun ukke lastas sisään ekan kerran, ni tuli plussa :LOL: Koko ajan olikin kyllä ajatuksissa, ett'ä vauva saa tulla, jos on tullakseen, mutta ihan yrittämällä ei aleta koikeilemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:
No meillä vaan pelasi, vuosi kaudet oltiin tällä meiningilä ja kas, kun ukke lastas sisään ekan kerran, ni tuli plussa :LOL: Koko ajan olikin kyllä ajatuksissa, ett'ä vauva saa tulla, jos on tullakseen, mutta ihan yrittämällä ei aleta koikeilemaan...
samoin kävi täällä mutta menetelmä käytössä vaan vuoden.heti kun ukko latas niin paloi puurot pohjaan :LOL:
tämä raskaus on kyllä todella toivottu mutta en olis uskonut että kerrasta plussaan....

mutta en ikinä käyttäis varsinaisena ehkäisynä jos raskaus ei olisi toivottu.on todella epävarma keino

 

Yhteistyössä