Keskeytyksen jälkeen plussa raskaustestissä

  • Viestiketjun aloittaja meiju
  • Ensimmäinen viesti
meiju
Mulle tehtiin viikko sitten lääkkeellinen keskeytys (vko7) ja nyt odottelen kovasti menkkoja ja sitä jälkitarkastusta ja uutta raskautumista. Vuotoa kesti 7päivää ja oli tosi niukkaa. Parina päivänä oli runsaampaa ja tuli jotain klönttejä, mut muuten on ollut tosi niukkaa.

En jaksais odotella sitä jälkitarkastusta ja teinkin sit aamulla raskaustestin, missä näkyi haalea, mutta selvä viiva. Pitäisikö sen olla jo negatiivinen jos ei enää vuodakaan? En halua sinne kaavintaan! Onko muilla kokemuksia niukasta vuodosta ja miten meni? Tai onko joku muukin tehnyt "positiivista" testiä?
 
mulla
mulla ainakin (epäonnistuneen) lääkkeellisen tyhjennyksen, oli siis tuulimunaraskaus, jälkeen vielä monta viikkoa näytti testi plussaa ja jouduin kaavintaankin..

Mutta vaikka olisi onnistunut lääkkeellinen, niin luulisin et viikon jälkeen siitä voi kyllä näyttää vielä plussaa.

Voithan soittaa sairaalaan missä se lääkkeellinen tehtiin, ne osaa neuvoa!
 
On ihan normaalia. Lekuri sanoi mulle et lääkkeellisen jälkeen raskaushormoni laskee hitaammin. Mulla keskenmenosta kohta puolitoista kuukuatta ja vasta tällä viikolla sain negan testiin. viime viikolla näytti vielä haamua. Ja jälkitarkastuksessa kävin ja kaikki oli kunnossa.
Testaile parin viikon päästä uudestaan.
 
aloittaja
OK, kiitos tiedoista, vähän helpottikin jo. mulla kans oli tuulimuna, ja haluis jo nopeesti uutt yritystä... :) parin viikon päästä onkin se jälkitarkastus, niin viim. siellä selviää toiv. kaikki.
 
mulla tehty kans lääkkeellinen tyhjennys.alkuun vuodin viikon ja tämän jälkeen vielä tuhruvuotoa 5 viikkoa eli yhteensä 6 viikkoa.vuoto loppu sit kun tuli "kuivunut" kalvoklöntti.hermot meinas mennä.näin jälkikäteen aateltuna ois pitäny mennä ajoissa lääkäriin, mut onneks ei tullu kohtutulehdusta.Toisella kerralla (keskeytynyt keskenmeno) halusin sit kaavinnan vuoto kesti vajaa kolme viikkoa ja raskaustesti näytti puhdasta negaa kun vuoto loppu.
 
minulla näin
Moikka!
Mulle tehtiin myös lääkkellinen tyhjennys (tuulimuna). Vuotelin pari viikkoa ja alkupäivinä tosi runsaasti. N. 5 viikkoa tyhjennyksestä vein näytteen tk:n labraan ja näytti negaa, yhdet menkat hei kannattais odottaa ennenkuin suunnittelee uutta raskautta. Terkkarit tahtoo sanoa et heti voi yrittää uudelleen mut ainakin minun gyne suositteli odottamaan yhdet kunnon menkat.....alussa kierto voi olla niin häiriintynyttä et et ekat menkat ei ole edes kunnolliset ja näin ollen kohdun limakalvot ei välttämättä ole kunnossa....raskaus on kuitenkin rankka prosessi ja ei kannata ottaa riskejä!!!
 
mä sain negatiivisen raskaustestin noin 2 viikkoa sen jälkeen kun lääkkeelliseen jouduin keskenmenon takia..
oli kerrankin kiva sada nega.
vuoto kesti sen n. 2 viikkoa ja nyt lääkkeellisestä tasan 1kk aikaa ja menkkoja kovásti odottelen..

eli seuraava plussa kun tulee, tiedän ainakin ettei ole edellisen jälkiä- vaan uuden rakkaan ilmoitus :whistle:

:heart:
 
Nostelen tätä ketjua.

Mulle tehtiin keskeytys sikiöpoikkeaman vuoksi raskausviikolla 17+0

Mulla keskeytyksestä nyt 2 viikkoa ja 3 päivää, eli 17 päivää, niukkaa vuotoa edelleen. Raskaustestissä haaleista haalein haamu.

Soitin tosta vuodon jatkumisesta terveysasemalle, ja ne ei ollut siitä kuulema huolissaan, mutta siitä on, että vieläkin näkyy testissä viiva.

Oon ymmärtänyt et se voi näkyä keskeytyksen jälkeen vielä muutaman viikon. En halua keskeytykseen! Apua.

Miten pian muilla pitkälle edenneen raskauden keskeyttämään joutuneilla on näkynyt viiva testissä?
 

Yhteistyössä