"Kesto-leivinpaperia"?

Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa tuota Tinan Keittiössä mainostettua pestävää leivinpaperia? Onko jotain ketjua jonka valikoimissa on? Itse eksyn talousosastolla niin etten meinaa koskaan löytää edes tavallista leivinpaperia, hermo menee kun pitäis jotain tavallisesta poikkeavaa löytää... Kuitenkin tuntuis paremmalta käyttää kestopaperia. Ilman paperia tuppaa ruoka kärähtämään, eli pelkkä pellin peseminen ei oo nyt vaihtoehto.
 
tuo tupperin silikoninen leivinalusta on vain liian pieni :(
jos sen päällä tekee esim: piirakkaa niin osa on pellillä ja ranskalaisista rasvat liinan alla aikas inhottava kun sotkua aivan hirveesti. multa saa pestävistä uuniliinoista tietoa lisää jos sellaisia
itselleen haluaa.:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 20:51 neljä ässää kirjoitti:
tuo tupperin silikoninen leivinalusta on vain liian pieni :(
jos sen päällä tekee esim: piirakkaa niin osa on pellillä ja ranskalaisista rasvat liinan alla aikas inhottava kun sotkua aivan hirveesti. multa saa pestävistä uuniliinoista tietoa lisää jos sellaisia
itselleen haluaa.:)
Mulla on useampi nuita tupperin silikonileivinalustoja ja meille ne käy mainiosti.. ne on just samankokoisia kun meidän uunin pellit ;) *pieni uuniko?*
Mut tosiasiahan on että esim. Helkaman 50cm uuniin ne on liian pieniä, saati sitten 60cm perheuuniin :whistle:
Ja ranskalaisten paistoon ne ei muutenkaan oo omiaan, sillä maksimilämpötila niissä on 220C ja ainaski mä paistan kaikki perunapakasteet 250C :)
 

Yhteistyössä