Kestoilijat! Mitä käytätte meikin poistoon?

Rupesin tuossa miettimään että meikin poisto vanulapuilla ei varmaan ole ekologisin vaihtoehto.
Mitä te käytätte???? Siis käytän vaan ripsiväriä ja kajalia ja kulmakynää, iltaisin menee vanulappu tai kaks, mut on oltava joku muukin keino.
 
no varmaan sulle ekologisin vaihtoehto olla meikkaamatta :LOL:
nää menee taas ihan älyttömyyksiin, et varmaan vessapaperiakaan sitten käytä??korvapuikkoja?
ei kannata alkaa liioittelemaan noissa asioissa, menee vaan yöunet
 
Käytä pyyheliinaa....peset kerran viikossa ja senkin käsin kylmällä vedellä, luulis olevan ekologista. Sori mutta mullakin menee yli.....kai meikit on sitten ekologisia meikkejä, kajal-kyniin menee vissiin monta puuta peen päreiks..... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
No ku ajattelin että kestositeiden- ja vaippojen käyttäjät on muutenki ekologisia ja miettivät tällasia. Mulla taitaa olla tyhmä-perjantai- kompleksi.... :D
No ei nyt ihan aina ja kaikessa... :whistle:
Kestääkö sun nassu vesipesua? Vai miksi tolla rasvalla?
 
Vanulappuja joskus, mutta yleensä putsaan jollain mönjällä ja huuhtelen vedellä. OT, mut justa tajusin että mun silmien ympärille tulevan kipeet näpyt johtuu silmämeikinpoistoaineesta (jota siis tosi harvoin käytän ). Täytyy vaihtaa ainetta, vaik toikin on kyl tarkotettu herkälle iholle ja muuten mun iho sietää mitä vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
No ku ajattelin että kestositeiden- ja vaippojen käyttäjät on muutenki ekologisia ja miettivät tällasia. Mulla taitaa olla tyhmä-perjantai- kompleksi.... :D
No ei nyt ihan aina ja kaikessa... :whistle:
Kestääkö sun nassu vesipesua? Vai miksi tolla rasvalla?
Periaatteessa ei sais aina kasvojakaan pestä vedellä, käsien pesu töissä rasvalla kun iho ei kestä jatkuvaa pesua.... Rasvalla lähtee hyvin normimeikki.
 

Yhteistyössä