Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

mimmilehmä
sattu ihan helvetisti,parani viikossa mutta sen viikon näytin kuin olis silmätulehdus.eli en menis töihin sen näkösenä. hinta oli edullinen kun oli vastavalmistunut.mutta silti menisin millon vaan uudelleen kun on erittäin hyvät.ja pari vuotta on kun on tenyt niin edelleen on tosi hyvät :)
 
minäkin
Olen miettinyt ihan samoja, tosin käyn värjäyttään ripset ja kulmat n. 4-8 vkon välein, joten jos silmiin ottaisin kestorajauksenkin haluaisin ehkä myös huulirajauksen... mutta toistaiseksi en ole päättänyt, olisiko se jo mautonta?
 
Hggg
Oon nähnyt tutulla todella epäonnistuneen huulirajauksen (ssis kestopigmentoinnin). Kyllä sitä korjailtiin ja kärsittiin :(
Eli pointtini oli, että valitse kokenut tekijä.
 
Mä en taas huulirajauksia halua, kun en käytä arkisin juurikaan huulipunaa ja ne näyttää mielestäni ilman punaa vähän hulluilta.
Kun taas ilman ripsiväriä en ole juuri koskaan. Mutta voihan sekin näyttää hullulta ilman muuta meikkiä, mene ja tiedä.
 
-
Kannattaa ainaki tarkkaan tehdä taustatutkimusta kelle menee.

Olen nähnyt hyvin paljon rumia kestorajauksia. Ja olen kuullutkin monen sanoneen että pitää rajata kynällä perään että näyttää siedettävältä.
 
Tosiaankin, tarkkaan on tekijä valittava. En uskalla kenellekään vasta-alkajalle mennä. :/ Pitää olla tietoa ja kokemusta ja kokemuksia asiakkailtakin. Siksi ajattelin, jos joku täällä osaisi vinkata hyvää tekijää. :)
 
"pettynyt"
Kävin vähän aikaa sitten ekaa kertaa laitattamassa kulmiin kestopigmentoinnin Kauneussalonki Rosessa Kampissa. Tekijä kertoi tietävän mitä teki. Luotin, että tulisi hyvä lopputulos. Olin puhelimessa pyytänyt nähdä tekijän aikaisempia töitä ennen pigmentointia. Kun saavuin paikalle, tekijä näytti mallinukelle tehdyn kulman, jonka oli tehnyt joskus opiskeluaikana. Kun katsoin pigmentoinnin jälkeen peiliin, mulla oli epätasaisesti (karvatyylillä kylläkin) tehdyt todella tumman ruskeat kulmat. Näytin satanistille. Kulmat oli tosiaan joo tehty karvatyylillä, mutta ne karvat sojotti sinne sun tänne ja toisessa kulmassa oli enemmän väriä. Kulmat näytti siltä kun niihin olisi piirretty tussilla vain mallit siitä mitä tehdään. Luulin sopineeni tekijän kanssa aivan erilaisista kulmista. Järkytyin ja tekijä huomasi sen. Tekijä kertoi, että väri lähtee pikku hiljaa pois (ilmeisesti 5-10pv pitäisi värin hieman haalistua, ajattelin, että pitääkö mun elää todella hirveiden, tummien kulmien kanssa yli viikko), eikä sitä saada nyt vähenemään millään. Sanoi, että 50-70% väristä lähtee pois hilseilemällä ja voi lohkeilla paloja/voi olla epätasaisuutta. Sanoi, että hyvä tulos saataisiin vasta seuraavalla kerralla, joka olisi 1kk kuluttua. Ajattelin, että pitääkö mun elää 1kk hirveiden, epätasaisten kulmakarvojen kanssa, mennä töihin ym. Nyt vaan odottelen värin haalistumista... Toivon todella, että ne haalistuu 70% mahd.pian. Onneksi löysin toisen paremman tekijän, jolla käyn laitattamassa kulmat toisen kerran...
 
Ei kannattaa Suomessa ainakin tehdä täällä ne hinnat ja aika ruma tulos -_-. Tein joskus Suomessa ja on mulla paljon kavereita jotka tekivät niin hui että, Virossa paljon paremmin osavat. Nyt haluan sen taas ja mietin jos teen täällä jos en lähde Viroon, niin missä, siihen tarvitsen ammattilaista, kun en halua olla pelle.
 
vierailija
Wau! Onpas huonoja kokemuksia. :(

Kyllä Suomessakin löytyy hyviä tekijöitä! Kannatta kysyä kuvia parantunut lopputuloksista ja myös lukea asiakas arvostuksia netista!

Googletta Esim. UBeauty Kauneussalonki (Vantaalla) . Sieltä pystyy katsomaan arvosteluja ja hinnatkin on ihan kohtuulliset verratuna ylelliseen hintatasoon.

Eyeliner ei sattu, tuntuu pikkasen mutta ei sattu.
 
vierailija
TriBeauty/Satu Huikko Eirassa. Huippujälkeä, en voisi olla tyytyväisempi! Varmasti hintahaarukan yläpäässä, mutta en lähtisi säästelemään tässä, niin monenkirjavaa tekijää.
 

Yhteistyössä