Kestositeiden käyttäjiä

Onko täällä teitä?
Mulla on kaksi kestosidettä ja olen käyttänyt menkkoje loppupuolella, kun vuoto pientä.
En oikein uskalla luottaa että side pitäis keskellä vuotoakin, tosin kerran mulla oli sellanen kestoside ja kamala pissahätä, oli siis menkat alkamassa ja pidin sidettä varuiks, kun en ollut varma päivästä koska alkaa, no palatakseni siihen pissaan,
mulla siis oli tuo kestoside ja kamala pissahätä, eikä tietenkään hotelli helpostusta lähimaillakaan ja yritin sit pidättää minkä pystyin ja tietysti siinä sit kävi niin että en pystyny todellakaan pidättämään kun hätä yltyi niin kovaksi ja lirahti pöksyyn sillai pikkusen ja sit kun olin lähellä helpostusta eli melkein vessan ovella lirahti loputkin. Mutta kuinka ollakaan side piti pissan sisällä, eli siitä ainakin vois päätellä että se pitää aika määrän sisällään.
Pissaa meinaan tuli aika paljon, kun ensin lirahti vähän ja sit tuli loputkin.
Yhtään ei housut kastunu, mutta kylläpä se side oli painava. Oli vielä normaali side kyseessä, ei mikään yöside, joka varmaan pitää vielä enemmän.
Et kyllä tuo kestoside on hyvä, eikä ole nää paikatkaan kuivuneet, samalla tavalla kuin kerttiksien kanssa oli.
 

Yhteistyössä